Καλημέρα, αυτοκίνητο μάρκας Alfa Romeo MITO 1400 95hp με σύστημα BRC.
Η εγκατάσταση έγινε πριν ένα χρόνο και ήδη μετράει πάνω από 10.000χλμ. Το αυτοκίνητο πριν γίνει η μετατροπή δούλευε ρολόι. Από την πρώτη κιόλας μέρα της εγκατάστασης είχε θέμα στο ρελαντί πριν καν πάρει θερμοκρασία και γυρίσει σε αέριο ανεβοκατέβαιναν οι στροφές , μόλις γύριζε σε αέριο χανόταν αυτό το σύμπτωμα και λειτουργούσε κανονικά στο ρελαντί. Εμφανιζε ομως πρόβλημα όταν πατούσα λίγο πιο έντονα το γκάζι για να επιταχύνω απότομα όταν και κόμπιαζε και είχε κενά !
Έπειτα από 2 ανεπιτυχείς επισκέψης στον εγκαταστάτη που δεν διόρθωσε εντελώς το πρόβλημα (καλυτέρεψε μονο το τρεμοπαιξιμο στο ρελαντι βενζινης) άφησα και γω το πρόβλημα χωρίς να το ψαξω άλλο και συμβιβαστηκα εκεί .
Ένα χρόνο μετα, δλδ τωρα που έπιασαν τα ψιλοκρύα το αυτοκίνητο τρεμοπαίζει πάρα πολυ στο ρελαντι βενζινης και βγαζει ένδειξη να αναβοσβήνει το CKECK ENGINE. To σήμα αυτό εξαφανιζόταν αρχικά μόλις γύριζε αέριο. Πλέον αναβοσβηνει σχεδόν συνέχεια ακόμη και με αέριο και με βενζίνη μονο !
Παρακαλώ διαφωτίστε με , με ποια σειρά να αρχίσω να το ψάχνω ?