Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Προβλημάτων συνέχεια (Lovato EXR)

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Προβλημάτων συνέχεια (Lovato EXR)

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 01 Δεκ, 2019 18:28

mitsikoulis έγραψε:Τελικά βρέθηκε μια λύση μέσω γνωστού του γνωστού, ο οποίος είχε έρθει στην Τρίπολη και προσφέρθηκε να με βοηθήσει. Έχει μάλιστα και ο ίδιος Lovato σε Renault και έχει μελετήσει πάρα πολύ το θέμα και όλες τις ρυθμίσεις της εφαρμογής, ακόμα και εκείνες που προστέθηκαν στις νεότερες εκδόσεις και δεν αναφέρονται στα Installation Manual που κυκλοφορούν στο διαδύκτιο.

Χρησιμοποίησε το πρόγραμμα clip της Renault για να βλέπει τα μείγματα σε πραγματικό χρόνο, κατόπιν έκανε κάποιες ρυθμίσεις στο χάρτη επάνω, και σε κάποιες παραμέτρους που έχουν να κάνουν με τα extra injections, ενώ μου αφαίρεσε και το auto calibration, το οποίο ζήτησα να το ενεργοποιήσουμε ξανά γιατί το θέλω εγώ. Κατόπιν, αφού "γράψω" κάποια χιλιόμετρα θα ξανακάνουμε έλεγχο εάν είμαι ικανοποιημένος με τον τρόπο που δουλεύει το αυτοκίνητο και αφού επιμένω τότε θα μου ενεργοποιήσει το auto calibration. Ήταν όμως τόσο σίγουρος για το αποτέλεσμα που επέμενε ότι δεν χρειάζεται να είναι ενεργοποιημένη η αυτόματη προσαρμογή, το αντίθετο μάλιστα. Θα δείξει....

Για την ώρα έχω κάνει ένα τεπόζιτο και βλέπω πως πράγματι το πρόβλημα που είχα στο ρελαντί έχει εξαφανιστεί εντελώς. Υπάρχουν κάποια μικρά "κατάλοιπα" θα έλεγα που γίνονται αντιληπτά όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχω μπερδέματα και σβησίματα όπως είχα μέχρι τώρα.
Κοίταξε το Lovato , εάν ρυθμιστεί σωστά δουλεύει άψογα.
Το είδα από το δικό μου το Honda όταν το ανέλαβε γνωστής.
Όταν εννοείς τη επιλογή auto calibration εννοείς να ρυθμίζει αυτόματα στο ρελαντί (κάτι που δεν είναι και σωστό) ή τη επικοινωνία με το εγκέφαλο αυτοκινήτου.
Να συνεχίσει χωρίς προβλήματα , ενημερωσε για τη πορεία αφού κανείς μερικά χιλιόμετρα και ξαναδείτε τις ρυθμίσεις.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Προβλημάτων συνέχεια (Lovato EXR)

Δημοσίευσηαπό mitsikoulis » Κυρ 01 Δεκ, 2019 19:25

Από ότι είδα και ότι μου είπε δηλαδή και το παιδί που το κοίταξε, το Lovato στα νεότερα firmware έχει δύο τρόπους να βγάλεις μείγματα, ο πρώτος είναι στο ρελαντί που φτιάχνει ένα χάρτη μόνο του και τον πειράζεις εσύ στη συνέχεια και κατόπιν υπάρχει η επιλογή που βρίσκεται στις Expert εκδόσεις του προγράμματος και από εκεί βλέπεις έναν διάγραμμα X-Y το οποίο μαζεύει δεδομένα από τη λειτουργία σε βενζίνη και στη συνέχεια κάνει το ίδιο για δεδομένα από το υγραέριο (αφού πρώτα έχεις φτιάξει τον αρχικό χάρτη) και μετά από κάποια χιλιόμετρα πάει το πρόγραμμα και "ταιριάζει" τις δύο καμπύλες, κατασκευάζοντας ένα τρίτο διάγραμμα με συντελεστή διόρθωσης - όπου και πάλι θα πρέπει να επέμβεις εσύ σε όποιο σημείο αντιμετωπίζεις θέματα. Ο τεχνικός στην Αθήνα μου ξεκαθάρισε ότι δεν ασχολείται αν και κάτι τέτοιο είχα δει ότι έκαναν τα europegas.

Αυτό το Autocalibration, στα europegas είναι συνεχές, δηλαδή το πρόγραμμα κάνει συνεχώς διορθώσεις στον χάρτη, και εσύ απλώς επεμβαίνεις σε σημεία που εμφανίζονται προβλήματα. Το τελευταίο διάστημα αυτή η επιλογή ήταν ενεργοποιημένη στο δικό μου και αν και δεν μου διόρθωσε ποτέ το ρελαντί, βελτίωσε πολύ την απόκριση από τις 2500 στροφές και πάνω, δίχως να χρειάζεται παραπάνω ψάξιμο. Αυτήν την επιλογή θυμάμαι πως την εμφάνισε το δικό μου μετά την πρώτη αναβάθμιση firmware και την ενεργοποίησε ο τεχνικός που το έβλεπε στην Αθήνα, οπότε μάλλον είναι σχετικά πρόσφατο κατόρθωμα της λοβάτο και από ότι κατάλαβα δουλεύει και διορθώνει συνεχώς όσο είναι ενεργοποιημένη.

Το παιδί που το κοίταξε μου είπε πως δεν χρείαζεται να το ενεργοποιήσουμε, μπορεί να δημιουργήσει ξανά προβλήματα, αλλά αν θέλω και επιμένω θα το κάνουμε με δική μου ευθύνη. Όλα αυτά αφού πρώτα κάνω και άλλα χιλιόμετρα, γιατί πιστεύει πως σίγουρα θα μείνω ικανοποιημένος και απλά θα το ξεχάσω. ;) Η αλήθεια είναι ότι ήδη από τα πρώτα χιλιόμετρα νιώθω για πρώτη φορά πως κάτι έχει γίνει.

Θα ενημερώσω πάντως για οποιαδήποτε εξέλιξη
mitsikoulis
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Παρ 11 Νοέμ, 2016 10:31

Re: Προβλημάτων συνέχεια (Lovato EXR)

Δημοσίευσηαπό mitsikoulis » Σάβ 07 Δεκ, 2019 15:56

6 ημέρες μετά μπορεί να είναι λίγες αλλά τα χιλιόμετρα είναι ήδη αρκετά περίπου 1500, ίσως και ένα κλικ παραπάνω. Ήρθα στην Αθήνα για να μπορέσει ο φίλος να κάνει έναν ακόμη έλεγχο στο σύστημά μου και να κλείσουμε εδώ εάν δεν χρειαζόταν κάτι περισσότερο. Για εμένα η τελευταία ρύθμιση αποδείχθηκε εξαιρετική και εξαλείφθηκαν όλα τα προβλήματα που είχα από το ρελαντί μέχρι την επιτάχυνση. Μικρή παραφωνία βέβαια εκείνο το μπέρδεμα στο ρελαντί με το στρίψιμο του τιμονιού που όμως πλέον είχε σχεδόν εξαφανιστεί.

Δεν χρειάστηκε άλλη ρύθμιση στο υγραέριο μέχρι και σήμερα. Μου επισήμανε όμως ο φίλος πως ορισμένες φορές όταν το αυτοκίνητο μένει στο ρελαντί, παρατηρεί κάποια "spikes" στην ανάφλεξη και τη διόρθωση του μείγματος, τα οποία είναι πιθανό να οφείλονται σε διαρροή των μπεκ βενζίνης. Η αλήθεια είναι πως τα μπεκ δεν βενζίνης δεν έχουν βγεί ποτέ από το αυτοκίνητο όσο το έχω στα χέρια μου. Μου είπε πως μια πιθανή διαρροή μπορεί να επηρεάζει τα μείγματα όταν αυτή συμβεί και πολύ πιο έντονα θα το δω στο ρελαντί, όπου πράγματι έχω θέματα τα οποία όπως ανέφερα εμφανίστηκαν ξαφνικά.

Προς τιμήν του προσφέρθηκε να με προμηθεύσει ΔΩΡΕΑΝ με 4 μπεκ για να συνεχίσω να κινώ το αυτοκίνητο, και μάλιστα θα μου δώσει τα 4 δικά μου μπεκ πίσω ώστε να τα πάω για καθάρισμα και έλεγχο όπου θέλω εγώ και όταν βρεθούμε ξανά να τα βάλει και πάλι στο αυτοκίνητο. Αυτή η εργασία θα γίνει αύριο βέβαια οπότε θα γράψω λεπτομέρειες αρκετά αργότερα για να μπορώ να έχω εικόνα για το τελικό αποτέλεσμα. Τα δικά μου μπεκ θα τα καθαρίσω στην Αθήνα και όταν επιστρέψω ξανά θα τα τοποθετήσουμε στο αυτοκίνητο μου, εάν είναι εντάξει και δεν χρειάζεται κάποιο να αντικατασταθεί.

Off Topic: Είμαι ευχαριστημένος γιατί το παιδί που ανέλαβε την όλη διαδικασία είναι ο μόνος που ασχολήθηκε πραγματικά με το αυτοκίνητο και έκατσε να με ακούσει από την αρχή. Είναι γνώστης και αγαπάει πραγματικά αυτό που κάνει και ιδιαίτερα τη φίρμα της Ρενω. Στανεχωρέθηκα πάρα πολύ που έμαθα ότι είναι άνεργος και δυσκολεύεται πολύ να βρει δουλειά στο αντικείμενό του, γιατί πραγματικά είναι ένα άτομο που αξίζει γιατί έχει τις γνώσεις, έχει υπομονή και δίψα να μαθαίνει και να μη μένει πίσω στις εξελίξεις. /offtopic

ΥΓ: Θα επιστρέψω σύντομα με νεότερα. :thumbup:
mitsikoulis
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Παρ 11 Νοέμ, 2016 10:31

Re: Προβλημάτων συνέχεια (Lovato EXR)

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 07 Δεκ, 2019 16:19

mitsikoulis έγραψε:6 ημέρες μετά μπορεί να είναι λίγες αλλά τα χιλιόμετρα είναι ήδη αρκετά περίπου 1500, ίσως και ένα κλικ παραπάνω. Ήρθα στην Αθήνα για να μπορέσει ο φίλος να κάνει έναν ακόμη έλεγχο στο σύστημά μου και να κλείσουμε εδώ εάν δεν χρειαζόταν κάτι περισσότερο. Για εμένα η τελευταία ρύθμιση αποδείχθηκε εξαιρετική και εξαλείφθηκαν όλα τα προβλήματα που είχα από το ρελαντί μέχρι την επιτάχυνση. Μικρή παραφωνία βέβαια εκείνο το μπέρδεμα στο ρελαντί με το στρίψιμο του τιμονιού που όμως πλέον είχε σχεδόν εξαφανιστεί.

Δεν χρειάστηκε άλλη ρύθμιση στο υγραέριο μέχρι και σήμερα. Μου επισήμανε όμως ο φίλος πως ορισμένες φορές όταν το αυτοκίνητο μένει στο ρελαντί, παρατηρεί κάποια "spikes" στην ανάφλεξη και τη διόρθωση του μείγματος, τα οποία είναι πιθανό να οφείλονται σε διαρροή των μπεκ βενζίνης. Η αλήθεια είναι πως τα μπεκ δεν βενζίνης δεν έχουν βγεί ποτέ από το αυτοκίνητο όσο το έχω στα χέρια μου. Μου είπε πως μια πιθανή διαρροή μπορεί να επηρεάζει τα μείγματα όταν αυτή συμβεί και πολύ πιο έντονα θα το δω στο ρελαντί, όπου πράγματι έχω θέματα τα οποία όπως ανέφερα εμφανίστηκαν ξαφνικά.

Προς τιμήν του προσφέρθηκε να με προμηθεύσει ΔΩΡΕΑΝ με 4 μπεκ για να συνεχίσω να κινώ το αυτοκίνητο, και μάλιστα θα μου δώσει τα 4 δικά μου μπεκ πίσω ώστε να τα πάω για καθάρισμα και έλεγχο όπου θέλω εγώ και όταν βρεθούμε ξανά να τα βάλει και πάλι στο αυτοκίνητο. Αυτή η εργασία θα γίνει αύριο βέβαια οπότε θα γράψω λεπτομέρειες αρκετά αργότερα για να μπορώ να έχω εικόνα για το τελικό αποτέλεσμα. Τα δικά μου μπεκ θα τα καθαρίσω στην Αθήνα και όταν επιστρέψω ξανά θα τα τοποθετήσουμε στο αυτοκίνητο μου, εάν είναι εντάξει και δεν χρειάζεται κάποιο να αντικατασταθεί.

Off Topic: Είμαι ευχαριστημένος γιατί το παιδί που ανέλαβε την όλη διαδικασία είναι ο μόνος που ασχολήθηκε πραγματικά με το αυτοκίνητο και έκατσε να με ακούσει από την αρχή. Είναι γνώστης και αγαπάει πραγματικά αυτό που κάνει και ιδιαίτερα τη φίρμα της Ρενω. Στανεχωρέθηκα πάρα πολύ που έμαθα ότι είναι άνεργος και δυσκολεύεται πολύ να βρει δουλειά στο αντικείμενό του, γιατί πραγματικά είναι ένα άτομο που αξίζει γιατί έχει τις γνώσεις, έχει υπομονή και δίψα να μαθαίνει και να μη μένει πίσω στις εξελίξεις. /offtopic

ΥΓ: Θα επιστρέψω σύντομα με νεότερα.
Ρίξε ένα επώνυμο καθαριστικό μπεκ για αρχή (της βενζίνης μπεκ) .
Εάν δεν δεις διαφορά τότε να τα καθαρίσεις.
Σε εμένα το καθαριστικό δεν έκανε δουλειά είχα πολλά χιλιόμετρα βέβαια και τα καθάρισα σε μηχανημα

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Προβλημάτων συνέχεια (Lovato EXR)

Δημοσίευσηαπό mitsikoulis » Τετ 18 Δεκ, 2019 10:46

Έριχνα καιρό τώρα καθαριστικό (γνωστής εταιρείας που δεν την αναφέρω για ευνόητους λόγους), ώσπου μια μέρα τρύπησε ο σωλήνας καυσίμου που έρχεται από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Είχε μαλακώσει και είχε γίνει σαν τσίχλα, ο μηχανικός το απέδωσε στη χρήση του καθαριστικού και μου είπε να μην το χρησιμοποιήσω ξανά αφότου αλλάξαμε τον σωλήνα. Βέβαια επειδή το καλοκαίρι είχα αυξημένα πειράκια στη βενζίνη χρησιμοποιούσα πάλι από την ίδια φίρμα ένα ενισχυτικό οκτανίων (που έλεγε στο κουτί ότι καθαρίζει κιόλας). Γενικά είμαι της άποψης ότι δύσκολα κάνεις καθάρισμα στο κύκλωμα με ένα δεκάρικο που κοστίζει το μπουκαλάκι το καθαριστικό. (Τα πειράκια πάντως τα γιάτρεψε). Άλλωστε το κόστος του ενισχυτικού τουλάχιστον για ένα χρόνο ήταν πολύ κοντά στο κόστος για τον καθαρισμό των μπεκ μαζί με την τοποθέτηση.


Στα υπόλοιπα τώρα, έφερα τα μπεκ Αθήνα και τα έστειλα για καθάρισμα σε ένα μαγαζί που γνώριζα από παλιά που έμενα Αθήνα και αν και ακριβός σε σχέση με τον ανταγωνισμό μου είχε αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις. Για να δοκιμάσουμε μόνο τον ισχυρισμό μου ότι στάζουν τα έβαλε κατευθείαν στο μηχάνημα και χωρίς να ψεκάζουν τα άφησε υπό πίεση, δεν πέρασαν παρά μόλις λιγα δευτερόλεπτα προτού αρχίσουν όλα τα μπεκ να σχηματίζουν μια φουσκάλα υγρού στην έξοδό τους, αυτό όπως είπα χωρίς να τα βάλει να ψεκάσουν. Τα άφησα για κάποιες ώρες και επέστρεψα να τα πάρω έτοιμα προς χρήση. Με μια μικρή επιβάρυνση στην τιμή μου τα έβαλε ο ίδιος ο μπεκας στο αυτοκίνητο για να μπορέσω να δοκιμάσω άμεσα και να έχω φυσικά και τα δανεικά μπεκ έτοιμα να τα επιστρέψω στον άνθρωπο που με εξυπηρέτησε.

Νομίζω πως όλα τα ζητήματα πλέον εξαλείφθηκαν, έχω σίγουρα πιο εύκολη εκκίνηση το πρωί, λιγότερη μυρωδιά στα καυσαέρια, και κάποια τυχαία και ακανόνιστα μπερδέματα που υπήρχαν στο υγραέριο έφυγαν και αυτά από τη μέση, πιστεύω, γιατί με τις τελευταίες μόνο ρυθμίσεις που έγιναν ήδη είχα φτάσει σε ένα σημείο που δεν με ενοχλούσε και δεν δημιουργούσε κανένα πρόβλημα (πχ σβησίματα) ο τρόπος λειτουργίας του αυτοκινήτου.
mitsikoulis
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Παρ 11 Νοέμ, 2016 10:31

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 31 επισκέπτες