Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Misifre σε ολους τους κυλινδρους

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Misifre σε ολους τους κυλινδρους

Δημοσίευσηαπό defkalion » Δευτ 22 Φεβ, 2021 08:36

Καλησπερα σας.αντιμετωπιζω misfire σε όλους τους κυλινδρους και σε βενζινη και σε αεριο.σε βενζινη αναβει το check ενω στο αεριο δεν μου χει αναψει ποτε γενικως(ειχα καλο εγκαταστατη).εχω αλλαξει ολους τους πολλαπλασιαστες με γνησιους,μπουζι ιριδιου αυτα δουλευα και πριν το προβλημα οπως και πεταλουδα αλλαξα με μεταχειρισμενη αλλα συνεχιζει.να σημειωσω οτι παρατηρησα στο βιβλιο service οτι το πρόβλημα πρεπει να ξεκινησε μετα απο αλλαγη αντλιας βενζινης.η οποια δεν εχει πουθενα να βαλω να μετρησω πιεση και δεν μπορω να δω αν φταιει αυτο.εχω δοκιμασει διαφορες βενζίνες.το πρόβλημα γινεται έντονο σε στροφες πανω απο 2500 εκει κάνει κατι κομπιασματα οταν παω να επιταχυνω και μετα ξεκολλαει και φευγει το αμαξι.ο εγκαταστατης εχει βαλει να ψεκαζει και βενζινη σε φορτιο μετα τις 2500 στροφες.Οι κωδικοι σφαλματων που βγαζει ειναι P0351,P0352,P0353,P0354.το αμαξι είναι volvo s40 1.8 2005 ,ειναι το ιδιο μοτερ με το ford mondeo (duratec).κωδικος κινητηρα B4184S11.
defkalion
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 22 Φεβ, 2021 08:27

Re: Misifre σε ολους τους κυλινδρους

Δημοσίευσηαπό socratesb » Δευτ 22 Φεβ, 2021 16:22

Δες όλες τις συνδέσεις ηλεκτρολογικές συνδέσεις του αερίου, κυρίως το καλώδιο που παίρνει σήμα ο εγκέφαλος του αερίου από το μπεκ (συνήθως το 1ο) της βενζίνης. Θα μπορούσε να οφείλεται σε αυτό!
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 96
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

Re: Misifre σε ολους τους κυλινδρους

Δημοσίευσηαπό defkalion » Δευτ 22 Φεβ, 2021 20:40

Δηλαδη να επηρεαζεται και στην βενζινη απ αυτο?μιλησα με τον εγκαταστατη θα παω τη Δευτέρα να το δει κι αυτος γιατι σκαμπαζει πολλα και έχω μαθει οτι εχει δώσει σε πολλους λυση χωρίς να αλλαζουν ολο το αμαξι.
defkalion
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 22 Φεβ, 2021 08:27

Re: Misifre σε ολους τους κυλινδρους

Δημοσίευσηαπό socratesb » Τρί 23 Φεβ, 2021 16:45

defkalion έγραψε:Δηλαδη να επηρεαζεται και στην βενζινη απ αυτο?.


Kατά την εγκατάσταση το καλώδιο που του σήματος του μπεκ της βενζίνης κόβεται και παρεμβάλονται τα καλώδια που πηγαινουν στον εγκέφαλο του αερίου. Κακή επαφή σε αυτά τα καλώδια σαφώς και θα επηεράζει την λειτουργία και στην βενζίνη - συνήπως εμφανίζονται διακοπές και missfires.
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 96
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

Re: Misifre σε ολους τους κυλινδρους

Δημοσίευσηαπό defkalion » Τετ 24 Φεβ, 2021 21:46

Καλησπέρα.μολις παρατηρησα κατι.οπως ειπα φαινεται οτι το προβλημα ξεκινησε μετα απο αλλαγη αντλιας βενζινης.θυμαμαι οτι εβαλαν μαρκα magneti marelli.σημερα μπηκα σε ένα site ανταλλακτικων και ειδα ολες τις αντλιες για το συγκεκριμένο μοντελο.ολες διναν πιεσεις πανω απο 3,5-4 bar και η magneti mareli δινει πιεση 3 bar.εκει αρχιζα να ψάχνομαι. Εψαξα με βαση τον αριθμο πλαισιου μου και μου βγαλε 3-4 αντλιες εκ των οποιων καμια δεν ηταν magneti mareli.οπως και το επαληθευσα σε site με volvo ανταλλακτικα γνησια ειδα τον αριθμό oem για αντλια βενζινης που δινει με βαση τον αριθμο πλαισιου.με αυτον τον αριθμο oem εψαξα και μου βγαλε παλι αυτες τις 3-4 aftermarket που παλι δεν ηταν μεσα η magneti mareli. Παιζει να χω λαθος πιεση καυσιμου λογω λαθους αντλιας?βεβαια ηταν ιδιες εξωτερικά και ταιριαξαν και οι φυσες.αλλα ολα αυτα δεν μου κολλανε.
defkalion
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 22 Φεβ, 2021 08:27

Re: Misifre σε ολους τους κυλινδρους

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 25 Φεβ, 2021 09:17

Κατα 99% απο τη στιγμη που στο κανει με τη βενζινη δεν ειναι θεμα αεριου ΕΚΤΟΣ αν ειναι οπως αναφερθηκε προβλημα σε "κομμενες - ραμμενες" συνδεσεις οπουδηποτε, ακομα και στα μπεκ βενζινης....

Αν ηταν λαθος η τρομπα βενζινης ( που δεν ειναι απιθανο ) ΔΕΝ θα σου εκανε προβληματα στο αεριο ΕΚΤΟΣ αν εχεις και ψεκασμους βενζινας ενδιαμεσα - κατι που δεν το αναφερεις ομως. Γιατι ναι τοτε την ωρα που περιμενει ψεκασμό βενζινας δεν εχει πιεση να δωσει.

Η πρωτη μου σκεψη θα ηταν τα της αναφλεξης, αλλα τα εχεις αλλαξει ολα.......

Οποτε
Αν ΟΝΤΩΣ εχεις και ψεκασμους βενζινης και ειδικά απο τις 2.500 και πανω που λες) τοτε ΝΑΙ το θεμα αντλια αρχιζει να μπαινει πλεον στον οριζοντα...
Ισως να μην δινει αρκετα γρηγορα την πιεση που θελει το συστημα...
Βεβαια δεν αποκλειω και στη τοποθετηση να τσακισαν κανα σωληνακι ειτε παροχής ειτε καποιο αλλο...

(ΥΓ - ΔΕΝ ειμαι τεχνικός οποτε στο οτι λεω δινεις οση βαρυτητα θες, έως και καθολου......)
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Misifre σε ολους τους κυλινδρους

Δημοσίευσηαπό socratesb » Παρ 26 Φεβ, 2021 15:26

defkalion έγραψε:ολες διναν πιεσεις πανω απο 3,5-4 bar και η magneti mareli δινει πιεση 3 bar.εκει αρχιζα να ψάχνομαι. Εψαξα με βαση τον αριθμο πλαισιου μου και μου βγαλε 3-4 αντλιες εκ των οποιων καμια δεν ηταν magneti mareli.οπως και το επαληθευσα σε site με volvo ανταλλακτικα γνησια ειδα τον αριθμό oem για αντλια βενζινης που δινει με βαση τον αριθμο πλαισιου.με αυτον τον αριθμο oem εψαξα και μου βγαλε παλι αυτες τις 3-4 aftermarket που παλι δεν ηταν μεσα η magneti mareli. Παιζει να χω λαθος πιεση καυσιμου λογω λαθους αντλιας?βεβαια ηταν ιδιες εξωτερικά και ταιριαξαν και οι φυσες.αλλα ολα αυτα δεν μου κολλανε.


Πληφοριακά θα σου πω ότι την πίεση βενζίνης που φθάνει στον αγωγό με τα μπεκ τον καθορίζει ο ρυθμιστής πίεσης και όχι η αντλία. Κάθε αντλία έχει ένα διάγραμμα λειτουργίας πίεσης - παροχής δηλ σε συγκεκριμμένη πίεση δίνει τόσα λίτρα - συνήθως είναι πολλά - πάρα πολλά! Το πρόβλημα από μικρότερη αντλία θα ήταν μπορούσε να είναι φτωχό μίγμα στις πολύ υψηλές στροφές, θα έχανε την πίεση στις πολύ υψηλές στροφές - όχι missfire και κομπιάσματα στις 2500. Στο δικό μου όταν έκανα την ανάποδη κίνηση δηλ έβαλα πιο μεγάλη αντλία και ρυθμιστή πίεσης στα 4 bar από 3, μέχρι να πάω στον προγραμματιστή δεν καταλάβαινα στον δρόμο τίποτε! Απλά είχε γίνει πιο πλούσιο μεν και το extra καύσιμο το έκοβε ο εγκέφαλος - είχε αλλάξει το long term fuel trim.
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 96
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

Re: Misifre σε ολους τους κυλινδρους

Δημοσίευσηαπό defkalion » Παρ 26 Φεβ, 2021 16:03

Αυτο το αμαξι δεν εχει ξεχωριστο ρυθμιστη πιεσης βενζινης.οπως δεν εχει δευτερη γραμμη για επιστροφη καυσιμου ουτε εξωτερικο φιλτρο καυσιμου.ειναι ολα πανω στην αντλια αν αυτο σε βοηθαει..και δεν το κάνει μονο στις 2500.το κάνει απ τις 2500 και πανω.για να μην πω 3000.αμα αφησω το γκαζι στις 4000 πχ και το ξαναπατησω τερμα,αρχιζει κάνει κατι κομπιασματα και μετα ξεκολλαει το αμαξι και φευγει.μια φορα στις 5000 το αφησα και το ξαναπατησα τερμα και κομπιαζε το αμαξι για οσο ειχα πατημενο το γκαζι..1 λεπτο ,2 λεπτα..μεχρι να το αφησω.και το τσεκ αναβει μονο στη βενζινη.στο αεριο δεν αναβει,ισως επειδη το χει ρυθμισει να ψεκάζει και βενζινη ενα 10% μετά τις 2500 υπο φορτιο.οποτε και να στεγνώνει απο βενζινη να τσονταρει το αεριο.ναι μεν βλεπω missfire και στο αεριο και στην βενζινη στο προγραμμα,αλλα το τσεκ αναβει μονο στη βενζινη.πιστευω μια δοκιμη θα ηταν να βγαλω τους ψεκασμους βενζινης απ το αεριο και να το δοκιμασω.αν με αεριο σκετο δε το κανει παει να πει οτι φταιει η αντλια τελικα.
defkalion
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 22 Φεβ, 2021 08:27

Re: Misifre σε ολους τους κυλινδρους

Δημοσίευσηαπό papoys » Σάβ 06 Μαρ, 2021 08:41

Μετά την πρώτη αλλαγή της αντλίας πριν 4-5 χρόνια που πήγα σε after market hoffer με 80 ευρώ και όχι όλη την αντλία είχα μικρά προβλήματα κυρίως στην εκκίνηση στη βενζίνα μόνο και ποτέ στο αέριο , όπως είχα και πάλι προβλήματα αν ζεστό γύριζα με το κουμπάκι σε βενζίνα.Ρετάρισμα μικρό στο ξεκίνημα.
Πριν 2 χρόνια πάλι με 100 ευρώ άλλαξα hoffer νομίζω και εγώ το magneti κάπως βελτιώθηκε στην κίνηση αλλά είχα προβλήματα στο να πάρει μπροστά το αυτοκίνητο. Μιζάριζα και 10 δευτερόλεπτα πολλές φορές.
Τελικά πριν ένα χρόνο περίπου έσκασα σχεδόν 300 άλλαξα όλο το σύστημα της αντλίας και έβαλα πάνω τη γνήσια και ω του θαύματος μέχρι σήμερα το παραμικρό πρόβλημα. Στην εκκίνηση στο δρόμο πουθενά. Εκκίνηση με την πρώτη μιζιά.
Δεν ξέρω τι κινητήρα φοράς εγώ έχω το opel vectra του 2005 το 1600 που νομίζω φοράει ίδιο κινητήρα με κάποιο παλιό μοντέλο πριν του 2005 της ford γιατί κάπου εκεί opel και ford έκαναν και σύμπραξη.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Misifre σε ολους τους κυλινδρους

Δημοσίευσηαπό defkalion » Κυρ 07 Μαρ, 2021 09:11

Στην εκινηση δεν εχω κανενα προβλημα,ειναι τσακμακι.πριν 2 μερες μετρησα συμπίεση και διακενα, ειναι σαν καινουργιο το μοτερ.περασα και απ τον υγραεριτζη μου εβγαλε εκτος τους ψεκασμους βενζινης για δοκιμη αλλα έκανε τα ιδια.αρα δεν ειναι τελικα η αντλια βενζινης.βγαλαμε και το φισ του πρωτου λ πριν τον καταλυτη,παλι τα ιδια.εβλεπα τωρα ενα βιντεο του γκολεμη,ισως ειναι μπεκ βενζινης (τα οποια με παροτρινε και ο υγραεριτζης να τα ελέγξω σε μηχανημα) ή μπορει να ειναι κακη συνδεση του αεριου βαση το βιντεο.καθως και τα σηματα βενζινης περνανε πλεον μεσα απ τον εγκεφαλο του αεριου για να δουλεψει βενζινη.εχουμε και το λοκνταουν για να εκανα μια βολτα μεχρι την τριπολη..
defkalion
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Δευτ 22 Φεβ, 2021 08:27

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 28 επισκέπτες