Σελίδα 1 από 2

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙΤ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Φεβ, 2011 22:39
από 109fb
Καλησπερα στην ομορφη παρεα του aytogaz. Ειμαι καινουργιος στην παρεα. εχω εγκαταστησει κιτ αεριου στο αυτοκινητο μου. Ειμαι πολυ ευχαριστιμενος σαν οικονομια του αυτοκινητου αλλα την εχω πατησει με τον εγκαταστατη και κατα συνεπεια με το κιτ που μου τοποθετισε. Το κιτ ειναι τις longaz ιταλικο και το τοποθετισα καπου στην μεταμορφοση Αθηνα. Το εχω εγκαταστησει εδω και 4 μηνες και ο τυπος δεν εχει καταφερει να το ρυθμησει ακομα, μια το αυτοκινητο ρεταρει, μια γυριζει βενζινη κ.α ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ!

Re: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙΤ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:44
από pavlos01
Καλώς όρισες στην παρέα μας. Μπορείς να μας δώσεις πληροφορίες για το αμάξι σου ( τα τεχνικά χαρακτηριστικά ). Το ρετάρισμα στο κάνει και στην βενζίνη? Το γύρισμα στην βενζίνη πότε στο κάνει όταν πατάς αρκετό γκάζι και με τι εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος?

Re: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙΤ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Φεβ, 2011 21:05
από 109fb
Καλησπερα σε ολους και ευχαριστω για το ενδιαφερων. Το κιτ που εχω τοποθετισει ειναι τεταρτης γενιας ( με πνευμονα) μου γυριζει σε βενζινη οταν η θερμοκρασια ειναι 4-5 βαθμους κελσιου και κατω και συνηθως σε υψηλες στροφες. Ολλες τις φορες που εχω παει για να το ρυθμησω συμβενει το εξεις: Το προγραμμα που μπαινει ο μαστορας σε μια απο τις σελιδες του εχει 3 μπαρες που σου υποδεικνυει την περιεκτηκοτητα του καυσιμου στις υψηλες, μεσαιες και χαμηλες στροφες αντιστοιχα. Ενω αυτες θα επρεπε να ηταν και οι 3 μπαρες στην μεση, καθε φορα ειναι σε διαφορετικες θεσεις και κυριως η μπαρα για τις υψηλες στροφες βγαζει σφαλμα οτι εχει φτωχο μιγμα. Θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποιος αλλος που να κανει εγκατασταση την συγκεκριμενη μαρκα (longaz italia) για να παω να μου το ρυθμισει εκεινος και επισης αν δεν βρω καποιον θα ηθελα να ρωτησω αν γινεται να αλλαξω μονο τον εγκεφαλο του κιτ μου κρατοντας ολλα τα παρελκομενα (πνευμονες,ηλεκτροβαλβιδες,κ.α) και να μου προσαρμοσει τον ανοιστιχο εγκεφαλο του στα δικα μου παρελκομενα για να χαμηλωσω το κοστος μου. Ευχαριστω Μ.Φ.Χ

Re: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙΤ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Φεβ, 2011 10:11
από johnsuv
Μήπως κάνοντας αναζήτηση στο site του Ιταλού, σου βγάλει κάποιον άλλο συνεργάτη στην Ελλάδα; Έχω επίσης διαβάσει μια δυο περιπτώσεις που έστειλαν οι πελάτες mail στον κατασκευαστή αναλύοντας το πρόβλημα και πήραν απάντηση.

Re: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙΤ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Φεβ, 2011 11:11
από pavlos01
Συμφωνώ με τον φίλο johnsuv. Κάτι αντίστοιχο κάνει και σε εμένα όταν πατάω γκάζι απότομα και ειδικά όταν έχει χαμηλές θερμοκρασίες έξω. Οι εξωτερικές θερμοκρασίες παίζουν μεγάλο ρόλο στα υγραέρια. Το αμάξι σου σε τι προδιαγραφές καυσαερίων είναι Euro 4, Euro 5. Έχει σημασία γιατί όσο ανεβαίνουμε κατηγορία τόσο πιο δύσκολη είναι η ρύθμιση του αυτοκινήτου. Μήπως είναι και turbo? Για το θέμα εάν μπορείς να κρατήσεις κάποια μέρη του ενός κιτ και να συμπληρώσεις με κάποιο άλλο έχω την εντύπωση ότι δεν γίνεται. Παρακολούθησε το λίγο σε μια πιο ζεστή μέρα και πες μας εάν σου ξανακάνει τα ίδια. Τέλος έχω την εντύπωση από το δικό μου αυτοκίνητο ότι όσο περνάει ο καιρός και μαλακώνει η μεμβράνη του πνεύμονα πάει καλύτερα. Εάν το γνωρίζει κάποιος για το τελευταίο ας μας απαντήσει.

Re: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙΤ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Φεβ, 2011 15:07
από LPGhostWriter
109fb έγραψε:Καλησπερα σε ολους και ευχαριστω για το ενδιαφερων. Το κιτ που εχω τοποθετισει ειναι τεταρτης γενιας ( με πνευμονα) μου γυριζει σε βενζινη οταν η θερμοκρασια ειναι 4-5 βαθμους κελσιου και κατω και συνηθως σε υψηλες στροφες. Ολλες τις φορες που εχω παει για να το ρυθμησω συμβενει το εξεις: Το προγραμμα που μπαινει ο μαστορας σε μια απο τις σελιδες του εχει 3 μπαρες που σου υποδεικνυει την περιεκτηκοτητα του καυσιμου στις υψηλες, μεσαιες και χαμηλες στροφες αντιστοιχα. Ενω αυτες θα επρεπε να ηταν και οι 3 μπαρες στην μεση, καθε φορα ειναι σε διαφορετικες θεσεις και κυριως η μπαρα για τις υψηλες στροφες βγαζει σφαλμα οτι εχει φτωχο μιγμα. Θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποιος αλλος που να κανει εγκατασταση την συγκεκριμενη μαρκα (longaz italia) για να παω να μου το ρυθμισει εκεινος και επισης αν δεν βρω καποιον θα ηθελα να ρωτησω αν γινεται να αλλαξω μονο τον εγκεφαλο του κιτ μου κρατοντας ολλα τα παρελκομενα (πνευμονες,ηλεκτροβαλβιδες,κ.α) και να μου προσαρμοσει τον ανοιστιχο εγκεφαλο του στα δικα μου παρελκομενα για να χαμηλωσω το κοστος μου. Ευχαριστω Μ.Φ.Χ


Πρεπει να εχεις 2 διαφορετικα προβληματα οπως φαινεται.
1) Οτι σου γυριζει σε βενζινη στις υψηλες στροφες
2) Σου ρεταρει και σου βγαζει φτωχο μιγμα.

Το 1ο προβλημα μπορει να οφειλεται σε χαμηλη αναλογια προπανιου μεσα στο υγραεριο. Οποτε δεν μπορεις να κανεις τιποτα αλλο εκτος απο το να αλλαξεις βενζιναδικο και να το επαληθευσεις. Μπορει ομως να φταιει και ο πνευμονας (να ειναι μικρος)
Το 2ο ειναι το πιο δυσκολο κατα τη γνωμη μου, και εχει να κανει οντως με την ρυθμιση. Αν δεν ειναι καλος ο εγκεφαλος του συστηματος, οτι και να κανει ο μηχανικος παντοτε θα υπαρξει μια περιοχη λειτουργιας που μπορει να σου βγαλει φτωχο μιγμα, ειδικα οταν αλλαζουν οι εξωτερικες συνθηκες και η αναλογια του υγραεριου.

Εγω θα ξεκινουσα απο το να επαληθευσω το υγραεριο του πρατηριου. ;)

Re: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙΤ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Φεβ, 2011 20:26
από 109fb
οκ ευχαριστω για τις χρησιμες συμβουλες σας!

Re: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙΤ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Μαρ, 2011 18:29
από takis672
Καλησπερα και απο εμενα, στον συγκεκριμενο εγκαταστατη και πρατηριουχο εβαζα μετα την εγκατασταση lpg στο αυτοκινητο μου (δεν εκανα την εγκατασταση σε αυτον) αεριο.Αντιμετωπιζα τα ιδια προβληματα, εκανα αρκετες επισκεψεις στον εγκαταστατη μερικες με αγριες διαθεσεις.Καποια στιγμη που η φιαλη μου ηταν αδεια μετα απο ταξιδι εβαλα αερο σε αλλο βενζιναδικο και ως δια μαγειας τα προβληματα εξαφανισθηκαν (μην θεωρηθει υπερβολη).Δοκιμασε να βαλεις αεριο καπου αλλου και εαν θες την γνωμη μου μακρια απο τον συγκεκριμενο εγκαταστατη πρατηριουχο.

Re: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙΤ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Μαρ, 2011 19:37
από INCTEK
Μου έχουν έρθει και εμένα επανειλημμένως αυτοκίνητα με χαμηλή πίεση υγραερίου από αυτό το γκαζάδικο. Ειδικά για τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, η ποιότητα του LPG είναι πολύ σημαντική, οπότε προσοχή στην επιλογή γκαζάδικου.

Χρήστος

Re: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙΤ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Μαρ, 2011 21:37
από 109fb
Παιδια ευχαριστω για τις χρισημες συμβουλες σας αλλα εκανα ολλα αυτα που μου ειπατε αλλα τιποτα! Μετα απο πολυ κοπο και βασανα κατελιξα στο εξης συμπερασμα 1) θα ψαξω να βρω μηπως μπορω να το ρυθμισω καπου αλλου η να βαλω καποιον εγκεφαλο πανω η κατι αλλο που να μην χριαζεται να πηγαινω στο συγκεκριμενο συνεργειο της μεταμορφωσης γιατι εκει ειναι ολλοι ασχετοι!και 2) να το βγαλω και να βαλω ενα καινουργιο απο την αρχη. Αν ξερει καποιος κατι που θα βρω ακρη ευπροσδεκτος!