109fb έγραψε:Καλησπερα σε ολους και ευχαριστω για το ενδιαφερων. Το κιτ που εχω τοποθετισει ειναι τεταρτης γενιας ( με πνευμονα) μου γυριζει σε βενζινη οταν η θερμοκρασια ειναι 4-5 βαθμους κελσιου και κατω και συνηθως σε υψηλες στροφες. Ολλες τις φορες που εχω παει για να το ρυθμησω συμβενει το εξεις: Το προγραμμα που μπαινει ο μαστορας σε μια απο τις σελιδες του εχει 3 μπαρες που σου υποδεικνυει την περιεκτηκοτητα του καυσιμου στις υψηλες, μεσαιες και χαμηλες στροφες αντιστοιχα. Ενω αυτες θα επρεπε να ηταν και οι 3 μπαρες στην μεση, καθε φορα ειναι σε διαφορετικες θεσεις και κυριως η μπαρα για τις υψηλες στροφες βγαζει σφαλμα οτι εχει φτωχο μιγμα. Θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποιος αλλος που να κανει εγκατασταση την συγκεκριμενη μαρκα (longaz italia) για να παω να μου το ρυθμισει εκεινος και επισης αν δεν βρω καποιον θα ηθελα να ρωτησω αν γινεται να αλλαξω μονο τον εγκεφαλο του κιτ μου κρατοντας ολλα τα παρελκομενα (πνευμονες,ηλεκτροβαλβιδες,κ.α) και να μου προσαρμοσει τον ανοιστιχο εγκεφαλο του στα δικα μου παρελκομενα για να χαμηλωσω το κοστος μου. Ευχαριστω Μ.Φ.Χ
Πρεπει να εχεις 2 διαφορετικα προβληματα οπως φαινεται.
1) Οτι σου γυριζει σε βενζινη στις υψηλες στροφες
2) Σου ρεταρει και σου βγαζει φτωχο μιγμα.
Το 1ο προβλημα μπορει να οφειλεται σε χαμηλη αναλογια προπανιου μεσα στο υγραεριο. Οποτε δεν μπορεις να κανεις τιποτα αλλο εκτος απο το να αλλαξεις βενζιναδικο και να το επαληθευσεις. Μπορει ομως να φταιει και ο πνευμονας (να ειναι μικρος)
Το 2ο ειναι το πιο δυσκολο κατα τη γνωμη μου, και εχει να κανει οντως με την ρυθμιση. Αν δεν ειναι καλος ο εγκεφαλος του συστηματος, οτι και να κανει ο μηχανικος παντοτε θα υπαρξει μια περιοχη λειτουργιας που μπορει να σου βγαλει φτωχο μιγμα, ειδικα οταν αλλαζουν οι εξωτερικες συνθηκες και η αναλογια του υγραεριου.
Εγω θα ξεκινουσα απο το να επαληθευσω το υγραεριο του πρατηριου.