Qgas έγραψε:το μοτερ αυτο ειναι αρκετα επικινδυνο λογο οτι δεν εχει υδραυλικες βαλβιδες λιπανση και συνεση γενικα σωστα μειγματα ..
Alxnks έγραψε:Qgas έγραψε:το μοτερ αυτο ειναι αρκετα επικινδυνο λογο οτι δεν εχει υδραυλικες βαλβιδες λιπανση και συνεση γενικα σωστα μειγματα ..
Θέλει μία προσοχή όμως κι από τον εγκαταστατη αυτο κι όχι να ξεπεταει το αυτοκίνητο.
Εγώ πχ πήγα 3 φορές τους τελευταίους 5 μήνες στον εγκαταστατη μου (Qgas, εσας δηλαδη) με εμφανή προβλήματα με κοψίματα/κρατήματα/λαγουδακια/όπως θέλει ας το πει ο καθένας και δεν επιτάχυνε το αμάξι όπως όταν πρωτοεγινε η εγκατάσταση, ήταν γενικά άλλο αυτοκινητο στη συμπεριφορά του (κι αυτό αυστηρά και μόνο στη λειτουργία με γκαζι, όπως και το ανεφερα). Η εγκατάσταση μερικών μηνων μόνο (aeb king με hana μπεκ), αυτες τις ημέρες κλείνει χρόνο.
Την πρώτη φορά ήταν παρών και το έκανε βόλτα ο ένας υπεύθυνος -> "ουδέν προβλημα, αυξησα λίγο το καυσιμο" κι έφυγα. Εννοείται ότι το πρόβλημα συνεχιζόταν με το που το πήρα πάλι.
Την δεύτερη φορά ήταν παρών και το έκανε βόλτα ο δεύτερος υπευθυνος -> "ουδέν πρόβλημα, αυξησα λίγο το καύσιμο" κι έφυγα. Εννοείται ότι το πρόβλημα συνεχιζόταν με το που το πήρα πάλι.
Τρίτη φορά χτες, με την ευκαιρία έκδοσης και βεβαίωσης ΚΤΕΟ, όπου αναφέρθηκε πάλι το πρόβλημα (κι αφού πια είχα δοκιμάσει μόνος μου κι αλλαγή μπουζοκαλωδιων και μπουζί απλών, μιας κι εχουν μπει για lpg, και το ίδιο πρόβλημα συνεχιζόταν). Το αμάξι το έκαναν βόλτα 2 τεχνικοί του συνεργείου -> πρόβλημα στη μείξη το πόρισμα, έγινε ρύθμιση και το αμάξι πάει όπως το ήξερα απο την πρώτη ημέρα που το παρέλαβα από την εγκατάσταση.
Δεν ημουν αρα τρελος που το πηγαινα και το ξαναπηγαινα. Γιατί λοιπόν για 5 μήνες να μην πηγαίνει το αμάξι σωστά; Γιατι η φθορά και καταπόνηση αυτών των 5 μηνων με το σύστημα να μην λειτουργεί όπως πρεπει; Αν αυριο-μεθαυριο χαλάσει κάτι εξαιτίας αυτου, θα το αποδεχτεί ο δικός μου εγκαταστατης για το συγκεκριμένο πρόβλημα (μιας και γραπτώς δεν δόθηκε κάτι ούτε τις 2 πρώτες φορές ούτε και χτες ως προς τον ελεγχο-ρυθμισεις, παρά μόνο η βεβαίωση για το ΚΤΕΟ χτες) ή γενικά κάποιος άλλος εγκαταστατης για κάτι παρόμοιο;
Χτες επίσης ζητήθηκε και η θερμοκρασία που παίρνει μπροστά το γκάζι, μιας και από την δεύτερη επισκεψη παρατήρησα να παίρνει πιο γρήγορα από ότι συνήθως (ακόμα κι από περισυ που εγκαταστάθηκε τέλη ιουλη) και δεν πήρα απάντηση, μόνο ότι "καλο είναι που παίρνει οσο πιο νωρίς, γιατί έτσι καταναλώνεται λιγότερη βενζίνη". Τι γίνεται ομως με τη σωστή θερμοκρασία όπου ο πνεύμονας πρέπει να έχει για να υγροποιησει σωστά το αέριο; Προλαβαίνει αυτή να επιτευχθεί με το " όσο πιο νωρίς";;
Επίσης χτες δεν πήρα απάντηση (αυτό δεν το έμαθα ποτέ, όσες φορές κι αν ρωτησα από την εγκατάσταση και μετά) σχετικά με πόσο % βενζίνη ψεκάζει παραλληλα και σε ποιες στροφές/φορτίο κτλ.
Όπως είπα, σε λίγη στοιχειωδη προσοχή προσβλεπουμε από τον εγκαταστατη μας σχετικά και με την " επένδυση" που κάναμε σε εκείνον και κατ' επέκταση στο σύστημα του, αλλά και στην περιουσία μας (το πιο φθηνό ως το πιο ακριβό αυτοκινητο έχει αποκτηθεί με τον κόπο και τις στερήσεις του κατόχου του και πρέπει να τυγχάνουν της ίδιας συμπεριφορας και προσοχής πιστεύω).
Υγ. Να συμπληρωσω οτι έχει το αμάξι 13.000 χλμ με το σύστημα, ακόμα δεν έχει χρειαστεί το πρώτο service των 15.000 χλμ που μου έχει πει ο εγκαταστατης για την αλλαγή των δύο φίλτρων.
gkazakias έγραψε:Alxnks έγραψε:Qgas έγραψε:το μοτερ αυτο ειναι αρκετα επικινδυνο λογο οτι δεν εχει υδραυλικες βαλβιδες λιπανση και συνεση γενικα σωστα μειγματα ..
Θέλει μία προσοχή όμως κι από τον εγκαταστατη αυτο κι όχι να ξεπεταει το αυτοκίνητο.
Εγώ πχ πήγα 3 φορές τους τελευταίους 5 μήνες στον εγκαταστατη μου (Qgas, εσας δηλαδη) με εμφανή προβλήματα με κοψίματα/κρατήματα/λαγουδακια/όπως θέλει ας το πει ο καθένας και δεν επιτάχυνε το αμάξι όπως όταν πρωτοεγινε η εγκατάσταση, ήταν γενικά άλλο αυτοκινητο στη συμπεριφορά του (κι αυτό αυστηρά και μόνο στη λειτουργία με γκαζι, όπως και το ανεφερα). Η εγκατάσταση μερικών μηνων μόνο (aeb king με hana μπεκ), αυτες τις ημέρες κλείνει χρόνο.
Την πρώτη φορά ήταν παρών και το έκανε βόλτα ο ένας υπεύθυνος -> "ουδέν προβλημα, αυξησα λίγο το καυσιμο" κι έφυγα. Εννοείται ότι το πρόβλημα συνεχιζόταν με το που το πήρα πάλι.
Την δεύτερη φορά ήταν παρών και το έκανε βόλτα ο δεύτερος υπευθυνος -> "ουδέν πρόβλημα, αυξησα λίγο το καύσιμο" κι έφυγα. Εννοείται ότι το πρόβλημα συνεχιζόταν με το που το πήρα πάλι.
Τρίτη φορά χτες, με την ευκαιρία έκδοσης και βεβαίωσης ΚΤΕΟ, όπου αναφέρθηκε πάλι το πρόβλημα (κι αφού πια είχα δοκιμάσει μόνος μου κι αλλαγή μπουζοκαλωδιων και μπουζί απλών, μιας κι εχουν μπει για lpg, και το ίδιο πρόβλημα συνεχιζόταν). Το αμάξι το έκαναν βόλτα 2 τεχνικοί του συνεργείου -> πρόβλημα στη μείξη το πόρισμα, έγινε ρύθμιση και το αμάξι πάει όπως το ήξερα απο την πρώτη ημέρα που το παρέλαβα από την εγκατάσταση.
Δεν ημουν αρα τρελος που το πηγαινα και το ξαναπηγαινα. Γιατί λοιπόν για 5 μήνες να μην πηγαίνει το αμάξι σωστά; Γιατι η φθορά και καταπόνηση αυτών των 5 μηνων με το σύστημα να μην λειτουργεί όπως πρεπει; Αν αυριο-μεθαυριο χαλάσει κάτι εξαιτίας αυτου, θα το αποδεχτεί ο δικός μου εγκαταστατης για το συγκεκριμένο πρόβλημα (μιας και γραπτώς δεν δόθηκε κάτι ούτε τις 2 πρώτες φορές ούτε και χτες ως προς τον ελεγχο-ρυθμισεις, παρά μόνο η βεβαίωση για το ΚΤΕΟ χτες) ή γενικά κάποιος άλλος εγκαταστατης για κάτι παρόμοιο;
Χτες επίσης ζητήθηκε και η θερμοκρασία που παίρνει μπροστά το γκάζι, μιας και από την δεύτερη επισκεψη παρατήρησα να παίρνει πιο γρήγορα από ότι συνήθως (ακόμα κι από περισυ που εγκαταστάθηκε τέλη ιουλη) και δεν πήρα απάντηση, μόνο ότι "καλο είναι που παίρνει οσο πιο νωρίς, γιατί έτσι καταναλώνεται λιγότερη βενζίνη". Τι γίνεται ομως με τη σωστή θερμοκρασία όπου ο πνεύμονας πρέπει να έχει για να υγροποιησει σωστά το αέριο; Προλαβαίνει αυτή να επιτευχθεί με το " όσο πιο νωρίς";;
Επίσης χτες δεν πήρα απάντηση (αυτό δεν το έμαθα ποτέ, όσες φορές κι αν ρωτησα από την εγκατάσταση και μετά) σχετικά με πόσο % βενζίνη ψεκάζει παραλληλα και σε ποιες στροφές/φορτίο κτλ.
Όπως είπα, σε λίγη στοιχειωδη προσοχή προσβλεπουμε από τον εγκαταστατη μας σχετικά και με την " επένδυση" που κάναμε σε εκείνον και κατ' επέκταση στο σύστημα του, αλλά και στην περιουσία μας (το πιο φθηνό ως το πιο ακριβό αυτοκινητο έχει αποκτηθεί με τον κόπο και τις στερήσεις του κατόχου του και πρέπει να τυγχάνουν της ίδιας συμπεριφορας και προσοχής πιστεύω).
Υγ. Να συμπληρωσω οτι έχει το αμάξι 13.000 χλμ με το σύστημα, ακόμα δεν έχει χρειαστεί το πρώτο service των 15.000 χλμ που μου έχει πει ο εγκαταστατης για την αλλαγή των δύο φίλτρων.
Το πρόβλημα ποιο ήταν τελικά για τα κοψίματα? Δεν κατάλαβα τι σημαίνει μίξη. .
Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες
|
|