από referravag » Τρί 12 Ιούλ, 2016 02:50
Fokion κάπου έχεις βγει εκτός θέματος... Ποιος μίλησε για πυρόμετρα και αναλυτές καυσαερίων και γνώσεις προγραμματισμού του συστήματος; Είπε ο άνθρωπος ότι θέλει να προγραμματίσει το σύστημα, να αλλάξει χαρτογραφήσεις ή κάτι παρεμφερές; Δύο πληροφορίες ζήτησε. Θερμοκρασία εναλλαγής και ποσότητα βενζίνης που ψεκάζει. Εκτός και αν το έδεσες σκοινί κορδόνι από αυτό που έγραψα εγώ ότι με ενδιέφερε να πειραματιστώ με την ρύθμιση στα λαμπάκια στο δικό μου. Δεν νομίζω ότι είναι φοβερό πράγμα να αλλάξεις 3-4 τιμές σε 3-4 πεδία.
Επίσης ποιος μίλησε για το αν παραμένουν ή δεν παραμένουν τα ίδια τα δεδομένα; Ποια δεδομένα εννοείς; Τα Trims; Αν ναι χαίρω πολύ αυτά θα μεταβάλλονται ανάλογα διάφορες παραμέτρους αλλά όχι από το ένα άκρο στο άλλο. Το εύρος για ένα σωστά ρυθμισμένο αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι συγκεκριμένο. Οι ρυθμίσεις που μπαίνουν μόνιμα όμως για ποιον λόγο να μεταβληθούν πχ θερμοκρασία εναλλαγής, ποσοστό μικροψεκασμού βενζίνης κλπ;
Τέλος το να προσπαθείς να μειώσεις έναν συμφορουμίτη που δεν ξέρεις προσωπικά βαφτίζοντάς τον έμμεσα "χαζό", "παπαγάλο" και "ημιμαθή" βγάζοντας και πορισμα ότι και να του τα έδειχνε δεν θα τα καταλάβαινε ούτως η άλλως που αποσκοπεί; Τον γνωρίζεις προσωπικά και τα λες; Προσπαθείς να δικαιολογήσεις τον εγκαταστάτη; Αμφισβητείς τα προηγούμενα κατεβατά του συμφορουμίτη για τον γολγοθά του ή κάτι άλλο; Αυτά να έλλειπαν ρε παιδιά δεν θα υπήρχαν διαμάχες στα φόρουμ... Έχετε να χωρίσετε κάτι με τον συμφορουμίτη; Συγνώμη που κάνω τον συνήγορο του φίλου Alxnks αλλά νομίζω ότι είσαι τέρμα άδικος στους χαρακτηρισμούς του προς αυτόν... Γενικά επίσης δεν γίνεται να μιλάμε ρε συ Fokion. Μπορεί να λες εσύ "γενικά" αλλά είναι ξεκάθαρο ποιο άτομο φωτογραφίζεις... Μιλάμε συγκεκριμένα για 2 πράγματα που δεν λέει ο εγκαταστάτης στον πελάτη του, όχι γενικά ενώ το παλικάρι έχει γράψει αναλυτικότατα και πολύ συγκεκριμένα το ιστορικό. Καλό είναι να αποφεύγονται τέτοιου είδους γενικότητες γιατί τέτοιοι χαρακτηρισμοί χαλάνε το κλίμα και ξεκινούν διαμάχες...
Είμαστε εδώ για να βοηθάμε και να συμπαραστεκόμαστε σε τέτοιες περιπτώσεις... Ο συμφορουμίτης έχει γράψει ξεκάθαρα τα πάντα σχετικά με το τι συνέβει. Και τόνισε πολλές φορές ότι τα προβλήματά του ήταν μόνο στο υγραέριο. Δεν είχε το παραμικρό σε βενζίνη. Είναι γραμμένο ξεκάθαρα. Δεν τον γνωρίζω καν προσωπικά αλλά φαίνεται από τον στυλ γραφής του και από τον τρόπο αφήγησής του αν μας κοροϊδεύει ή όχι καθώς και αν έχει ή όχι ιδέα για κάποια βασικά πράγματα στο αυτοκίνητο. Εμένα μου φαίνεται πολύ ειλικρινής. Από την άλλη ο εγκαταστάτης επέλεξε να μην πάρει θέση γιατί δεν τον συμφέρει... Αναμενόμενο.
Η ουσία είναι ότι το παλικάρι τόσο καιρό τραβιόταν στο συνεργείο ρωτώντας επίμονα κάποια βασικά πράγματα και πάντα τον έγραφαν απ' ότι καταλαβαίνω σαν να βαριόντουσαν να ασχοληθούν. Από τις τρεις φορές που το πήγε, τις δύο πρώτες από τα γραφόμενά του δεν ασχολήθηκαν σοβαρά. Εμείς σε παρόμοιο πρόβλημα που είχαμε 2 φορές misfire τον Γενάρη σε πολύ ζόρικη ανηφόρα στο δρόμο για τη δουλειά στην ορεινή Κορινθία (τελικά ήταν μια απλή ρύθμιση καθώς είχε πέσει η πίεση του πνεύμονα)πήγαμε αυθημερόν στον Πειραιά LPGAs οπότε και ξανάρυθμίστηκε από την σχετική βίδα στον πνεύμονα. Ούτε εξυπνάδες μήπως φταίει η πεταλούδα ή μήπως φταίει το μπουζί ή το ένα ή το άλλο. Εξηγήσαμε στο τηλέφωνο τι συμβαίνει ότι δεν έχουμε πρόβλημα στη βενζίνη και μας το έκανε 2 φορές στο υγραέριο σε διάστημα 10 ημερών και αφού κατάλαβαν και αυτοί ότι κάτι άλλο συμβαίνει με το υγραέριο μας ρώτησαν ευγενέστατα πότε μπορούμε να πάμε από εκεί να το δουν. Πήγαμε αυθημερόν. Δεν μας ξεπέταξε σε φάση του στυλ "ρύθμισα τη βίδα όλα ΟΚ τώρα"... Το είχε το αυτοκίνητο κοντά μία ώρα κυριολεκτικά συνδεδεμένο με το διαγνωστικό και έλεγχε τα πάντα... Εδώ απάντηση το παλικάρι δεν πήρε για το τι έφταιγε τελικά ούτε τις δύο TOP SECRET πληροφορίες που ζήτησε. Είναι αστεία πράγματα.
Κλείνω το παρόν και θέλω να τονίσω (γιατί ο γραπτός λόγος παρεξηγείται πολύ εύκολα) ότι γράφω πραγματικά σε πολύ ήπιο ύφος, χωρίς θυμό ή οτιδήποτε άλλο... Δεν έχω τίποτα με τον Fokion ούτε με τον Alxnks. Αν οι ρόλοι ήταν αντίστροφοι Fokion το δίκιο θα ήταν με το μέρος σου. Απλά αυτό που θέλω να πω είναι πως είναι κρίμα να βιαζόμαστε να κακοχαρακτηρίσουμε κάποιον που δεν ξέρουμε και να του κολλήσουμε ταμπέλες, τη στιγμή μάλιστα που δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης σχετικά με το αν ήταν σωστός από την πλευρά του και αν τήρησε κάποια πράγματα...
Φίλε Alxnks, για την εγγύηση την κανονική του αυτοκινήτου, αυτή δηλαδή που ισχύει όταν αγοράζεις το αυτοκίνητο καινούριο και σου δίνει ο κατασκευαστής, υπάρχει νομοθεσία βάσει της οποίας μπορείς να κάνεις τα προγραμματισμένα σέρβις εκτός αντιπροσωπείας σε συνεργείο της επιλογής σου και ισχύει κανονικά η εγγύηση του αυτοκινήτου για ότι ήθελε προκύψει, αρκεί να σφραγίζεις το βιβλιαράκι και να κρατάς αποδείξεις από τα ανταλλακτικά που μπήκαν στο αυτοκίνητο. Ψάξε να δεις αν ισχύει κάτι αντίστοιχο και για το ΚΙΤ υγραερίου και αν εξακολουθείς να είσαι δυσαρεστημένος από τον εγκαταστάτη σου πήγαινε αλλού. Δηλ έχεις βάλει ένα ΚΙΤ της εταιρείας Χ. Επικοινώνησε με την εταιρεία Χ εξήγησέ τους ότι έχεις πρόβλημα συνεργασίας με το συνεργείο σου και θες να συνεργαστείς με κάποιο άλλο από το δίκτυο συνεργατών χωρίς να χάσεις την εγγύησή σου για ότι προκύψει. Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά κανονικά και βάση εγγύησης αφού η εταιρία/εισαγωγέας πληρώνει την αντικατάσταση του χαλασμένου εξαρτήματος κανονικά πρέπει να ισχύει σε όλο το δίκτυο επίσημων συνεργατών; Εγώ πχ το αυτοκίνητο το δικό μου το πήρα από Κορυδαλό. Καντράν που χρειάστηκε να αλλαχτεί στο τέλος του πρώτου χρόνου, αλλάχτηκε στην αντιπροσωπεία της Πάτρας...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02