Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό christoi » Κυρ 05 Ιουν, 2011 19:52

aptera έγραψε:ή περιμένω για σωστη ρυθμιση?


Τι εννοείς να περιμένεις; Εφόσον λέει για φτωχό μείγμα και το βρήκε ο εγκαταστάτης σου, δεν θα έπρεπε να στο ξαναρυθμίσει επι τόπου;
Opel Astra H 1.4 Romano με περισσότερα από 80.000km και λιγότερα από 100.
Άβαταρ μέλους
christoi
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος, 2011 21:02

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό aptera » Κυρ 05 Ιουν, 2011 20:35

Φυσικά κάθε φορά που το πάω , μου σβήνει το λαμπάκι και μου αλλάζει την ρυθμιση.

Αλλά μετά πάλι τα ίδια.

Εννοώ να περιμένω πριν το πάω σε άλλο συνεργείο.

Αυριο το πάω για 5η φορά.

Είμαι στη Κρήτη και δεν έχω πολλές επιλογές.
aptera
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ 05 Ιουν, 2011 18:36

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Κυρ 05 Ιουν, 2011 21:17

Ζήτα τα λεφτά σου πίσω μπας και συγκινηθεί και στο φτιάξει.

Ή άμα δεν ξέρει αυτός ας πάρει τηλέφωνο να ρωτήσει κανέναν που ξέρει, δεν είναι ντροπή, ας πάρει τον αντιπρόσωπο, ας πάρει κανένα συνεργείο στην Αθήνα, ας πάρει στη NASA, μπορεί να ξέρουν εκεί...
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό papy2 » Δευτ 06 Ιουν, 2011 18:54

Το ιδιο ειχα παθει και εγω. Απαιτησα να φτιαχτει και υστερα απο 2 φορες που το πηγα καταφερε να μου το επαρυθμισει και δεν αναβει πια το λαμπακι και παει καλυτερα. Αμα το πας σε αλλοον θα στο φτιαξει αλλα θα ξαναπληρωσεις. Κριμα δεν ειναι? Υπομονη στο τελος θα στο ρθθμισει.
MB 200 K -prins VSI- Ι με τα κιτρινα μπεκ.
papy2
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Δευτ 06 Ιουν, 2011 18:49

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό tzanabetis » Δευτ 06 Ιουν, 2011 18:57

Εγώ θα έλεγα να το πας στο μάστορα και να του πεις να το φτιάξει ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, γιατί δε θες να μάθεις τι μπορούν να προκαλέσουν τα φτωχά μείγματα στον κινητήρα σου....
Zavoli χωρίς λαδιέρες, ξυδιέρες και τυροκαυτερές
70.000χλμ
Άβαταρ μέλους
tzanabetis
 
Δημοσιευσεις: 308
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 23:58

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό aptera » Τρί 07 Ιουν, 2011 17:13

Ξαναπήγα χθες.

Για τρίτη φορά έβγαλε το λαπτοπάκι φτωχό μιγμα στις 2200 στροφές (για μια φορά-όχι πολλαπλές)

Μου έκανε ρυθμιση για τις συγκεκριμένες στροφές αυτην την φορά.

150 χμ χθες και σήμερα χωρίς προβλημα.

Gas italy φοράω χωρις λαδιερα

Πήρε τηλέφωνο Αθηνα και δεν μπορούν να του δώσουν μια διαφορετική απάντηση.

Μου πε πως ελπίζει αυτή την φορά να τα καταφέρουμε.

Αν υπάρξει επόμενη κράξιμο και αλλαγή μάστορα.


y.S. Ισχύει αυτό που μου είπε κάθε 6-7 γεμισματα με γκάζι να καιω και μισό ντεποζιτο βενζίνη?
aptera
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ 05 Ιουν, 2011 18:36

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 07 Ιουν, 2011 18:01

aptera έγραψε:y.S. Ισχύει αυτό που μου είπε κάθε 6-7 γεμισματα με γκάζι να καιω και μισό ντεποζιτο βενζίνη?


Ο καθενας λεει οτι να'ναι, χωρις απαραιτητως να εχει αδικο. Αλλα αν τον ρωτησεις που το στιριζει αυτο, θα σου πει οτι το ακουσε απο τον μπατζανακι-του θειου-του αδελφου-του ξαδελφου-της μανας καποιου φιλου του.... :lol:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό anemar » Τρί 07 Ιουν, 2011 20:33

Μολις επεστρεψα απο ταξιδι 1500 χλμ με το νεοεγκαταστηθεν κιτ της Vialle (LPFi) στην Alfa 147.

Εμφανως απογοητευμενος....

1)Με το που εμενε 1 ανοιχτο λαμπακι στην ενδειξη πληροτητας (δηλαδη οταν σχεδον τελειωνε το υγραεριο) αναβοσβηνε λαμπακι κινητηρα και το αμαξι ρεταριζε.Το γυρνουσα σε βενζινη και εσβηνε το λαμπακι. Μολις γεμιζα υγραεριο ξανα ολα καλα.Οταν ξαναεφτανε στο τελος παλι τα ιδια. Μαλιστα μια φορα το αφησα να αναβοσβηνει συνεχιζοντας με υγραεριο και εμεινε μονιμα ανοιχτο το λαμπακι για 400 χλμ περιπου(παρολο που γεμισα). Μετα εσβησε παλι.
2)Το αυτοκινητο ξεκιναει με βενζινη και μετα απο λιγο μπαινει το υγραεριο. Η μεταβαση γινεται αντιληπτη σε ολες τις ταχυτητες και στροφες με ενα κομπιασμα -σαν φρεναρισμα.Ειναι φυσιολογικο?
3)Μετα αισθανομαι το αυτοκινητο πιο "βαρυ" ειδικα στις επιταχυνσεις.

Που ειναι λοιπον τα πλεονεκτηματα του Vialle και του υγρου ψεκασμου?

Αυριο κιολας παω στον εγκαταστατη να δω τι θα μου πει και φυσικα να το ρυθμισει. Υποτιθεται το Vialle ερχεται προρυθμισμενο....

Ενημερωση αυριο.
[url="Alfa 147 1.6 Vialle LPFi"]http://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=20&t=334&start=10#p4342[/url]
anemar
 
Δημοσιευσεις: 54
Εγγραφή: Τετ 13 Απρ, 2011 22:44

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 07 Ιουν, 2011 20:59

anemar έγραψε:1)Με το που εμενε 1 ανοιχτο λαμπακι στην ενδειξη πληροτητας (δηλαδη οταν σχεδον τελειωνε το υγραεριο) αναβοσβηνε λαμπακι κινητηρα και το αμαξι ρεταριζε.Το γυρνουσα σε βενζινη και εσβηνε το λαμπακι. Μολις γεμιζα υγραεριο ξανα ολα καλα.Οταν ξαναεφτανε στο τελος παλι τα ιδια.


Αυτο μου λεει οτι για καποιο λογο η αντλια δεν δινει την πιεση που χρειαζεται. Το οτι γινεται χειροτερο οταν τελειωνει και το καυσημο(μικροτερη πιεση στη δεξαμενη), συνηγωρει στο παραπανω.
Το καλο ειναι οτι το αμαξι καταλαβαινει οτι κατι δεν παει καλα και σου αναβει-σβηνει αμεσα το λαμπακι...

anemar έγραψε:2)Το αυτοκινητο ξεκιναει με βενζινη και μετα απο λιγο μπαινει το υγραεριο. Η μεταβαση γινεται αντιληπτη σε ολες τις ταχυτητες και στροφες με ενα κομπιασμα -σαν φρεναρισμα.Ειναι φυσιολογικο?


Αν το καταλαβαινεις ακομα και οταν εχεις σταθερο το γκαζι και δεν εισαι σε επιταχυνση, κατι δεν παει καλα. Την αλλαγη την καταλαβαινεις αλλα μονο οταν εισαι ''πανω'' στο γκαζι, ή και εισαι ψηλα στις στροφες(οχι σε ολο το φασμα).

anemar έγραψε:3)Μετα αισθανομαι το αυτοκινητο πιο "βαρυ" ειδικα στις επιταχυνσεις.


Κατ'εμε κλασικα φτωχο μιγμα που με υποψιαζει ομως περισσοτερο η αντλια γι'αυτο και οχι η ρυθμηση...


Κατα τ'αλλα, μην τρελενεσαι. Μπορει να ειναι απλα 1 αστοχια υλικου.
Παντως αρχισαν τον τελευταιο καιρο θεματακια και με την vialle και αυτο σημαινει 1 μονο πραγμα....ασχετα μαστορια ή βιασηνη στη δουλεια τους.... :problem:
Το εχουμε πει πολλες φορες αλλα αλλη 1 δεν βλαπτει. Το καλυτερο συστημα να βαλεις, αν δεν στο τοποθετησουν -σεταρουν καλα....παλι προβληματα θα εχεις.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Πορτοκαλί λαμπάκι κινητηρα

Δημοσίευσηαπό dti » Τρί 07 Ιουν, 2011 21:44

anemar έγραψε:
1)Με το που εμενε 1 ανοιχτο λαμπακι στην ενδειξη πληροτητας (δηλαδη οταν σχεδον τελειωνε το υγραεριο) αναβοσβηνε λαμπακι κινητηρα και το αμαξι ρεταριζε.Το γυρνουσα σε βενζινη και εσβηνε το λαμπακι. Μολις γεμιζα υγραεριο ξανα ολα καλα.Οταν ξαναεφτανε στο τελος παλι τα ιδια. Μαλιστα μια φορα το αφησα να αναβοσβηνει συνεχιζοντας με υγραεριο και εμεινε μονιμα ανοιχτο το λαμπακι για 400 χλμ περιπου(παρολο που γεμισα). Μετα εσβησε παλι.


Υποθέτω οτι δεν άκουσες καθόλου το μπιπ-μπιπ-μπιπ προειδοποιητικό ήχο οτι τελειώνει το υγραέριο. Μάλλον δεν έχει καταχωρηθεί στα πόσα λίτρα υγραερίου θα γυρίζει σε βενζίνη. Στο LPi γνωρίζω οτι αυτό ρυθμίζεται αυτόματα, εφόσον δηλωθεί η χωρητικότητα της δεξαμενής μέσω του λογισμικού της Vialle (αυτή είναι η μόνη ρύθμιση νομίζω που γίνεται στο LPi και χρειάζεται να γίνει, εφόσον δεν τοποθετηθεί η standard χωρητικότητα δεξαμενής). Στο LPfi μάλλον χρειάζεται να γίνει οπωσδήποτε μαζί με όλες τις άλλες ρυθμίσεις.

Δεν είναι κάτι σημαντικό, αλλά πρέπει να το κοιτάξεις με τον εγκαταστάτη. Καλύτερα όταν πας να έχεις ελάχιστο υγραέριο στη δεξαμενή ώστε να μπορέσει να το δει κι ο ίδιος να συμβαίνει, ή να ακούσεις εσύ σύντομα τον προειδοποιητικό ήχο αλλαγής από υγραέριο σε βενζίνη.

Για τα κομπιάσματα δεν ξέρω, κανονικά δεν έπρεπε να υπάρχει τίποτε από αυτά, εφόσον έχουν μπει όλα τα προβλεπόμενα υλικά και λογισμικά.
Για το κάπως πιο "βαρύ" αυτοκίνητο, να έχεις υπόψη σου οτι τα αυτοκίνητό σου είναι όντως πιο βαρύ κατά 50 κιλά τουλάχιστον τώρα. Αν είσαι φορτωμένος μάλιστα με επιβάτες και αποσκευές, ίσως να αισθάνεσαι πιο πολύ το αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου σε επιταχύνσεις κλπ. Δοκίμασες να το συγκρίνεις κάνοντας εναλλαγή βενζίνης / υγραερίου;
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot], manos16 και 133 επισκέπτες