mastapiani έγραψε:Γεια σας και από μένα . Μια μικρή δυσλειτουργία με στιγμιαία check engine σε xsara picasso 1.8 με πρόσφατα εγκατεστημένο σύστημα optima nano της alex λύθηκε με αλλαγή των μαμά μπουζί με αυτά της bosch για lpg με διάκενο 0,7. Έκτοτε το όχημα φυσάει!
Στάλθηκε από το CUBOT ECHO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φίλε "mastapiani" έκανες πολύ καλή επιλογή μπουζί. Δεν συμφωνώ ότι τα γνήσια μπουζί είναι τα καλύτερα και ότι θα έπρεπε να δουλέψει με αυτά το αυτοκίνητο... Όχι σε όλες τις περιπτώσεις. Το υγραέριο αλλάζει τα δεδομένα καθώς έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά καύσης. Επιβεβαιώνω κι εγώ, ότι με τα γνήσια της Peugeot (Beru) πριν την μετατροπή, το αυτοκίνητο άρχιζε να κάνει διακοπές γύρω στα 20.000χλμ. Μετά μπήκαν τα Plantinum της Bosch. Δούλεψαν και βενζίνη και υγραέριο. Ίδια συμπεριφορά με τα γνήσια. Κανένα θέμα ούτε check ούτε τίποτα απλά στα 20.000χλμ κάποιο βγήκε off και έπρεπε να τα αλλάξουμε... Μάλιστα πρέπει να δούλευε τρικύλινδρο σε 1 κρύο ξεκίνημα καθώς είχε έντονο κροτάλισμα...
Τα αλλάξαμε και βάλαμε τα Bosch Iridium με διάκενο 0,7mm τα οποία ενδείκνυνται για υγραέριο, αυτά με το μαύρο κουτάκι αν θυμάμαι καλά. ~29€ η τετράδα κόστισε. Το αυτοκίνητο έχει γράψει ±25.000χλμ από τότε χωρίς το παραμικρό κόμπιασμα ή την παραμικρή διακοπή και συνεχίζει ακάθεκτο προς τα 30.000. Από την έρευνα που είχα κάνει τότε για να δούμε τι πρέπει να βάλουμε σαν πιο ταιριαστά για υγραέριο, αυτό που είχα καταλήξει ήταν ότι 1) είναι καλύτερο να προτιμούμε μπουζί ιριδίου 2) με μικρό διάκενο και 3) με ένα ηλεκτρόδιο γείωσης και όχι 2,3 ή 4 που έχουν κάποια γνήσια όπως τα γνήσια της Peugeot (3-άκιδα Beru).