Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό Qgas » Πέμ 23 Ιουν, 2016 12:06

το μοτερ αυτο ειναι αρκετα επικινδυνο λογο οτι δεν εχει υδραυλικες βαλβιδες λιπανση και συνεση γενικα σωστα μειγματα ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Απ: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό Alxnks » Πέμ 23 Ιουν, 2016 15:56

Qgas έγραψε:το μοτερ αυτο ειναι αρκετα επικινδυνο λογο οτι δεν εχει υδραυλικες βαλβιδες λιπανση και συνεση γενικα σωστα μειγματα ..

Θέλει μία προσοχή όμως κι από τον εγκαταστατη αυτο κι όχι να ξεπεταει το αυτοκίνητο.
Εγώ πχ πήγα 3 φορές τους τελευταίους 5 μήνες στον εγκαταστατη μου (Qgas, εσας δηλαδη) με εμφανή προβλήματα με κοψίματα/κρατήματα/λαγουδακια/όπως θέλει ας το πει ο καθένας και δεν επιτάχυνε το αμάξι όπως όταν πρωτοεγινε η εγκατάσταση, ήταν γενικά άλλο αυτοκινητο στη συμπεριφορά του (κι αυτό αυστηρά και μόνο στη λειτουργία με γκαζι, όπως και το ανεφερα). Η εγκατάσταση μερικών μηνων μόνο (aeb king με hana μπεκ), αυτες τις ημέρες κλείνει χρόνο.
Την πρώτη φορά ήταν παρών και το έκανε βόλτα ο ένας υπεύθυνος -> "ουδέν προβλημα, αυξησα λίγο το καυσιμο" κι έφυγα. Εννοείται ότι το πρόβλημα συνεχιζόταν με το που το πήρα πάλι.
Την δεύτερη φορά ήταν παρών και το έκανε βόλτα ο δεύτερος υπευθυνος -> "ουδέν πρόβλημα, αυξησα λίγο το καύσιμο" κι έφυγα. Εννοείται ότι το πρόβλημα συνεχιζόταν με το που το πήρα πάλι.
Τρίτη φορά χτες, με την ευκαιρία έκδοσης και βεβαίωσης ΚΤΕΟ, όπου αναφέρθηκε πάλι το πρόβλημα (κι αφού πια είχα δοκιμάσει μόνος μου κι αλλαγή μπουζοκαλωδιων και μπουζί απλών, μιας κι εχουν μπει για lpg, και το ίδιο πρόβλημα συνεχιζόταν). Το αμάξι το έκαναν βόλτα 2 τεχνικοί του συνεργείου -> πρόβλημα στη μείξη το πόρισμα, έγινε ρύθμιση και το αμάξι πάει όπως το ήξερα απο την πρώτη ημέρα που το παρέλαβα από την εγκατάσταση.
Δεν ημουν αρα τρελος που το πηγαινα και το ξαναπηγαινα. Γιατί λοιπόν για 5 μήνες να μην πηγαίνει το αμάξι σωστά; Γιατι η φθορά και καταπόνηση αυτών των 5 μηνων με το σύστημα να μην λειτουργεί όπως πρεπει; Αν αυριο-μεθαυριο χαλάσει κάτι εξαιτίας αυτου, θα το αποδεχτεί ο δικός μου εγκαταστατης για το συγκεκριμένο πρόβλημα (μιας και γραπτώς δεν δόθηκε κάτι ούτε τις 2 πρώτες φορές ούτε και χτες ως προς τον ελεγχο-ρυθμισεις, παρά μόνο η βεβαίωση για το ΚΤΕΟ χτες) ή γενικά κάποιος άλλος εγκαταστατης για κάτι παρόμοιο;

Χτες επίσης ζητήθηκε και η θερμοκρασία που παίρνει μπροστά το γκάζι, μιας και από την δεύτερη επισκεψη παρατήρησα να παίρνει πιο γρήγορα από ότι συνήθως (ακόμα κι από περισυ που εγκαταστάθηκε τέλη ιουλη) και δεν πήρα απάντηση, μόνο ότι "καλο είναι που παίρνει οσο πιο νωρίς, γιατί έτσι καταναλώνεται λιγότερη βενζίνη". Τι γίνεται ομως με τη σωστή θερμοκρασία όπου ο πνεύμονας πρέπει να έχει για να υγροποιησει σωστά το αέριο; Προλαβαίνει αυτή να επιτευχθεί με το " όσο πιο νωρίς";;
Επίσης χτες δεν πήρα απάντηση (αυτό δεν το έμαθα ποτέ, όσες φορές κι αν ρωτησα από την εγκατάσταση και μετά) σχετικά με πόσο % βενζίνη ψεκάζει παραλληλα και σε ποιες στροφές/φορτίο κτλ.

Όπως είπα, σε λίγη στοιχειωδη προσοχή προσβλεπουμε από τον εγκαταστατη μας σχετικά και με την " επένδυση" που κάναμε σε εκείνον και κατ' επέκταση στο σύστημα του, αλλά και στην περιουσία μας (το πιο φθηνό ως το πιο ακριβό αυτοκινητο έχει αποκτηθεί με τον κόπο και τις στερήσεις του κατόχου του και πρέπει να τυγχάνουν της ίδιας συμπεριφορας και προσοχής πιστεύω).


Υγ. Να συμπληρωσω οτι έχει το αμάξι 13.000 χλμ με το σύστημα, ακόμα δεν έχει χρειαστεί το πρώτο service των 15.000 χλμ που μου έχει πει ο εγκαταστατης για την αλλαγή των δύο φίλτρων.
Alxnks
 
Δημοσιευσεις: 78
Εγγραφή: Παρ 16 Ιαν, 2015 12:58

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Πέμ 23 Ιουν, 2016 18:49

Alxnks έγραψε:
Qgas έγραψε:το μοτερ αυτο ειναι αρκετα επικινδυνο λογο οτι δεν εχει υδραυλικες βαλβιδες λιπανση και συνεση γενικα σωστα μειγματα ..

Θέλει μία προσοχή όμως κι από τον εγκαταστατη αυτο κι όχι να ξεπεταει το αυτοκίνητο.
Εγώ πχ πήγα 3 φορές τους τελευταίους 5 μήνες στον εγκαταστατη μου (Qgas, εσας δηλαδη) με εμφανή προβλήματα με κοψίματα/κρατήματα/λαγουδακια/όπως θέλει ας το πει ο καθένας και δεν επιτάχυνε το αμάξι όπως όταν πρωτοεγινε η εγκατάσταση, ήταν γενικά άλλο αυτοκινητο στη συμπεριφορά του (κι αυτό αυστηρά και μόνο στη λειτουργία με γκαζι, όπως και το ανεφερα). Η εγκατάσταση μερικών μηνων μόνο (aeb king με hana μπεκ), αυτες τις ημέρες κλείνει χρόνο.
Την πρώτη φορά ήταν παρών και το έκανε βόλτα ο ένας υπεύθυνος -> "ουδέν προβλημα, αυξησα λίγο το καυσιμο" κι έφυγα. Εννοείται ότι το πρόβλημα συνεχιζόταν με το που το πήρα πάλι.
Την δεύτερη φορά ήταν παρών και το έκανε βόλτα ο δεύτερος υπευθυνος -> "ουδέν πρόβλημα, αυξησα λίγο το καύσιμο" κι έφυγα. Εννοείται ότι το πρόβλημα συνεχιζόταν με το που το πήρα πάλι.
Τρίτη φορά χτες, με την ευκαιρία έκδοσης και βεβαίωσης ΚΤΕΟ, όπου αναφέρθηκε πάλι το πρόβλημα (κι αφού πια είχα δοκιμάσει μόνος μου κι αλλαγή μπουζοκαλωδιων και μπουζί απλών, μιας κι εχουν μπει για lpg, και το ίδιο πρόβλημα συνεχιζόταν). Το αμάξι το έκαναν βόλτα 2 τεχνικοί του συνεργείου -> πρόβλημα στη μείξη το πόρισμα, έγινε ρύθμιση και το αμάξι πάει όπως το ήξερα απο την πρώτη ημέρα που το παρέλαβα από την εγκατάσταση.
Δεν ημουν αρα τρελος που το πηγαινα και το ξαναπηγαινα. Γιατί λοιπόν για 5 μήνες να μην πηγαίνει το αμάξι σωστά; Γιατι η φθορά και καταπόνηση αυτών των 5 μηνων με το σύστημα να μην λειτουργεί όπως πρεπει; Αν αυριο-μεθαυριο χαλάσει κάτι εξαιτίας αυτου, θα το αποδεχτεί ο δικός μου εγκαταστατης για το συγκεκριμένο πρόβλημα (μιας και γραπτώς δεν δόθηκε κάτι ούτε τις 2 πρώτες φορές ούτε και χτες ως προς τον ελεγχο-ρυθμισεις, παρά μόνο η βεβαίωση για το ΚΤΕΟ χτες) ή γενικά κάποιος άλλος εγκαταστατης για κάτι παρόμοιο;

Χτες επίσης ζητήθηκε και η θερμοκρασία που παίρνει μπροστά το γκάζι, μιας και από την δεύτερη επισκεψη παρατήρησα να παίρνει πιο γρήγορα από ότι συνήθως (ακόμα κι από περισυ που εγκαταστάθηκε τέλη ιουλη) και δεν πήρα απάντηση, μόνο ότι "καλο είναι που παίρνει οσο πιο νωρίς, γιατί έτσι καταναλώνεται λιγότερη βενζίνη". Τι γίνεται ομως με τη σωστή θερμοκρασία όπου ο πνεύμονας πρέπει να έχει για να υγροποιησει σωστά το αέριο; Προλαβαίνει αυτή να επιτευχθεί με το " όσο πιο νωρίς";;
Επίσης χτες δεν πήρα απάντηση (αυτό δεν το έμαθα ποτέ, όσες φορές κι αν ρωτησα από την εγκατάσταση και μετά) σχετικά με πόσο % βενζίνη ψεκάζει παραλληλα και σε ποιες στροφές/φορτίο κτλ.

Όπως είπα, σε λίγη στοιχειωδη προσοχή προσβλεπουμε από τον εγκαταστατη μας σχετικά και με την " επένδυση" που κάναμε σε εκείνον και κατ' επέκταση στο σύστημα του, αλλά και στην περιουσία μας (το πιο φθηνό ως το πιο ακριβό αυτοκινητο έχει αποκτηθεί με τον κόπο και τις στερήσεις του κατόχου του και πρέπει να τυγχάνουν της ίδιας συμπεριφορας και προσοχής πιστεύω).


Υγ. Να συμπληρωσω οτι έχει το αμάξι 13.000 χλμ με το σύστημα, ακόμα δεν έχει χρειαστεί το πρώτο service των 15.000 χλμ που μου έχει πει ο εγκαταστατης για την αλλαγή των δύο φίλτρων.

Το πρόβλημα ποιο ήταν τελικά για τα κοψίματα? Δεν κατάλαβα τι σημαίνει μίξη. .
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Απ: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό Alxnks » Πέμ 23 Ιουν, 2016 19:11

gkazakias έγραψε:
Alxnks έγραψε:
Qgas έγραψε:το μοτερ αυτο ειναι αρκετα επικινδυνο λογο οτι δεν εχει υδραυλικες βαλβιδες λιπανση και συνεση γενικα σωστα μειγματα ..

Θέλει μία προσοχή όμως κι από τον εγκαταστατη αυτο κι όχι να ξεπεταει το αυτοκίνητο.
Εγώ πχ πήγα 3 φορές τους τελευταίους 5 μήνες στον εγκαταστατη μου (Qgas, εσας δηλαδη) με εμφανή προβλήματα με κοψίματα/κρατήματα/λαγουδακια/όπως θέλει ας το πει ο καθένας και δεν επιτάχυνε το αμάξι όπως όταν πρωτοεγινε η εγκατάσταση, ήταν γενικά άλλο αυτοκινητο στη συμπεριφορά του (κι αυτό αυστηρά και μόνο στη λειτουργία με γκαζι, όπως και το ανεφερα). Η εγκατάσταση μερικών μηνων μόνο (aeb king με hana μπεκ), αυτες τις ημέρες κλείνει χρόνο.
Την πρώτη φορά ήταν παρών και το έκανε βόλτα ο ένας υπεύθυνος -> "ουδέν προβλημα, αυξησα λίγο το καυσιμο" κι έφυγα. Εννοείται ότι το πρόβλημα συνεχιζόταν με το που το πήρα πάλι.
Την δεύτερη φορά ήταν παρών και το έκανε βόλτα ο δεύτερος υπευθυνος -> "ουδέν πρόβλημα, αυξησα λίγο το καύσιμο" κι έφυγα. Εννοείται ότι το πρόβλημα συνεχιζόταν με το που το πήρα πάλι.
Τρίτη φορά χτες, με την ευκαιρία έκδοσης και βεβαίωσης ΚΤΕΟ, όπου αναφέρθηκε πάλι το πρόβλημα (κι αφού πια είχα δοκιμάσει μόνος μου κι αλλαγή μπουζοκαλωδιων και μπουζί απλών, μιας κι εχουν μπει για lpg, και το ίδιο πρόβλημα συνεχιζόταν). Το αμάξι το έκαναν βόλτα 2 τεχνικοί του συνεργείου -> πρόβλημα στη μείξη το πόρισμα, έγινε ρύθμιση και το αμάξι πάει όπως το ήξερα απο την πρώτη ημέρα που το παρέλαβα από την εγκατάσταση.
Δεν ημουν αρα τρελος που το πηγαινα και το ξαναπηγαινα. Γιατί λοιπόν για 5 μήνες να μην πηγαίνει το αμάξι σωστά; Γιατι η φθορά και καταπόνηση αυτών των 5 μηνων με το σύστημα να μην λειτουργεί όπως πρεπει; Αν αυριο-μεθαυριο χαλάσει κάτι εξαιτίας αυτου, θα το αποδεχτεί ο δικός μου εγκαταστατης για το συγκεκριμένο πρόβλημα (μιας και γραπτώς δεν δόθηκε κάτι ούτε τις 2 πρώτες φορές ούτε και χτες ως προς τον ελεγχο-ρυθμισεις, παρά μόνο η βεβαίωση για το ΚΤΕΟ χτες) ή γενικά κάποιος άλλος εγκαταστατης για κάτι παρόμοιο;

Χτες επίσης ζητήθηκε και η θερμοκρασία που παίρνει μπροστά το γκάζι, μιας και από την δεύτερη επισκεψη παρατήρησα να παίρνει πιο γρήγορα από ότι συνήθως (ακόμα κι από περισυ που εγκαταστάθηκε τέλη ιουλη) και δεν πήρα απάντηση, μόνο ότι "καλο είναι που παίρνει οσο πιο νωρίς, γιατί έτσι καταναλώνεται λιγότερη βενζίνη". Τι γίνεται ομως με τη σωστή θερμοκρασία όπου ο πνεύμονας πρέπει να έχει για να υγροποιησει σωστά το αέριο; Προλαβαίνει αυτή να επιτευχθεί με το " όσο πιο νωρίς";;
Επίσης χτες δεν πήρα απάντηση (αυτό δεν το έμαθα ποτέ, όσες φορές κι αν ρωτησα από την εγκατάσταση και μετά) σχετικά με πόσο % βενζίνη ψεκάζει παραλληλα και σε ποιες στροφές/φορτίο κτλ.

Όπως είπα, σε λίγη στοιχειωδη προσοχή προσβλεπουμε από τον εγκαταστατη μας σχετικά και με την " επένδυση" που κάναμε σε εκείνον και κατ' επέκταση στο σύστημα του, αλλά και στην περιουσία μας (το πιο φθηνό ως το πιο ακριβό αυτοκινητο έχει αποκτηθεί με τον κόπο και τις στερήσεις του κατόχου του και πρέπει να τυγχάνουν της ίδιας συμπεριφορας και προσοχής πιστεύω).


Υγ. Να συμπληρωσω οτι έχει το αμάξι 13.000 χλμ με το σύστημα, ακόμα δεν έχει χρειαστεί το πρώτο service των 15.000 χλμ που μου έχει πει ο εγκαταστατης για την αλλαγή των δύο φίλτρων.

Το πρόβλημα ποιο ήταν τελικά για τα κοψίματα? Δεν κατάλαβα τι σημαίνει μίξη. .

Τι να σου πω, αυτο είπαν στην μητέρα μου (δικό της το αμάξι) που το είχε πάει χτες επιστρέφοντας από τη δουλειά της (τις προηγουμενες δυο το πηγα εγω) κι ότι θα το ρυθμίσουν και θα ναι οκ (όντως είναι οκ τώρα όπως είπα). Δεν περιμένω από την μητέρα μου να καταλάβει/συγκρατήσει περισσότερα.
Πάντως και τα άλλα (για θερμοκρασία που παίρνει μπροστα, ποσοστό βενζίνης στο παράλληλο ψεκασμα, και έλεγχο fuel trims να είναι όσο πιο κοντα στο 0) που της είχα γράψει σε χαρτάκι να της τα δώσουν γραπτά, έγινε ότι είπα.
Μπορεί να μας πει ο Κωστας (Qgas) ποιο ήταν το πρόβλημα. Δεν ήταν εκεί εκείνη την ώρα, αλλά αν ρωτήσει τους τεχνικούς του θα του πουν και θα μας το μεταφέρει σωστά.
Alxnks
 
Δημοσιευσεις: 78
Εγγραφή: Παρ 16 Ιαν, 2015 12:58

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Παρ 24 Ιουν, 2016 12:22

Θα έχει ενδιαφέρον πάντως να ακούσουμε κ την άποψη του εγκαταστατη που συνήθως συμετέχει αρκετά ενεργά στις συζητήσεις!

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engin

Δημοσίευσηαπό Qgas » Παρ 24 Ιουν, 2016 22:38

Δεν θα τη ακούσεις γιατι υπάρχουν και κάποιοι απο εμάς που μπορεί ξέρουν διαβάζοντας στο Ίντερνετ πιο πολλά απο τον εγκατάσταση να κάνουν διάγνωσεις απο το πληκτρολόγιο .. Οπως και κάποιοι έχουν καλώδιο προγράμμα και ζητούν πληροφορίες η με teamviewer να ρυθμίσουν ενα αμάξι κιόλας ..

Ξαφνικά και με μια πάροδο 6-7 μηνών δεν αλλάζει συμπεριφορά ενα αμάξι .. Υπάρχουν λόγοι πολλοί και διάφοροι .. Απο το καύσιμο μέχρι τη πίεση τα ηλεκτρικά τα μπουζι τη συντήρηση κτλ ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό Alxnks » Παρ 24 Ιουν, 2016 23:19

Μάλιστα. Δεν μαθαίνει το φόρουμ...λογικό από μία αποψη, εδώ δεν έμαθε ποτέ ο άμεσα ενδιαφερόμενος, δηλαδή ο ιδιοκτήτης!
Όμορφα πράγματα, για το δικό μας σύστημα κανένα σχόλιο, για αλλα συστήματα τηλεδιαγνωσεις πολλες! :D

Υγ. Διάγνωση δεν έκανε κανείς από όσο ειδα....μεταφέρθηκαν απλά αυτούσια κι αναλυτικά τα όσα συνέβησαν στις 3 επισκέψεις (στη δεύτερη επισκεψη, μετά από κάπου 10 μήνες επιτέλους παρέλαβα βιβλιαρακι συντήρησης που ως τότε δεν υπήρχε. Βιβλίο οδηγιών στα ελληνικά δεν έχω παραλάβει ακόμα, ένα χρόνο μετά...μόνο προφορικά ότι ειπώθηκε στα γρήγορα κατά την παράδοση του αυτοκινήτου στην εγκατασταση).

Λόγοι πολλοί άλλωστε για κάποιο πρόβλημα, μόνο που το πρόβλημα (που εμφανιζοταν αποκλειστικά και μονο στο γκαζι και από 3-4 διαφορετικά πρατήρια σε πειραια-λουτρακι) δεν άλλαξε, ούτε με αλλαγή μπουζοκαλωδιων (ξαναμπηκαν τα προηγούμενα), ούτε με αλλαγή μπουζί (ξαναμπηκαν τα lpg)....παρά μόνο με τη διόρθωση του "προβλήματος στη μείξη" του συστήματος του γκαζιού και με το που επιτελους εγινε η διαγνωση κι αντιμετωπιστηκε το θεμα με τη διόρθωση (το αέριο στη δεξαμενή παρέμεινε το ίδιο ε...μην ξεχνιομαστε) το πρόβλημα εξαφανίστηκε μονομιάς.

Ας βγάλει λοιπόν ο καθένας τα συμπεράσματά του.

Για εμενα αυτο το θεμα θεωρειται ληξαν μιας και τώρα το αμάξι πάει μία χαρά όπως είπα (αρκεί να μην βγει κάνα πρόβλημα άλλο εξαιτίας αυτής της καθυστέρησης στην αντιμετώπιση βέβαια), αλλά για οτιδήποτε χρειαστεί, εδώ είμαστε...έχει άλλωστε ακόμα 1 χρόνο εγγύηση :)

Μένει η εκκρεμότητα της πληροφόρησης της θερμοκρασίας έναρξης της λειτουργίας του γκαζιού όπως και το % ποσοστό παραλληλου ψεκασμου βενζίνης, πιστεύω είναι πληροφορίες που πρέπει και δικαιούται να ξέρει ο ιδιοκτητης-χρηστης.
Alxnks
 
Δημοσιευσεις: 78
Εγγραφή: Παρ 16 Ιαν, 2015 12:58

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ 08 Ιούλ, 2016 07:49

Για τη θερμοκρασια εναρξης γιατι να ξερει?
Οταν ζεσταθει ζεσταθηκε και γυρισε.

Προσωπικά καθε φορά που το γυριζω στο αεριο πιο νωρις σκορτσαρει....
Αντιθετα μολις γυρισει μονο του κανενα προβλημα.

Πχ. σε καυσονα απο μονο του γυρισε αεριο σε κλασματα του δευτερολεπτου
ακινητο 8 ωρες μεν αλλα στον νταλα ηλιο δε....
Αλλες φορες θελει και κανα διλεπτο....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό Alxnks » Παρ 08 Ιούλ, 2016 12:03

Γιατί μπορεί να έχει ρυθμιστεί να γυρνάει στους 5-10-15-20 βαθμούς....για "οικονομία βενζίνης".
Τι πάει λοιπόν να πει " όταν ζεσταθεί ζεσταθηκε"; Αν έχει ρυθμιστεί κατα λαθος ξερωγω στους 5 βαθμούς, πάει να πει αυτοματα ότι είναι κι η σωστή θερμοκρασία υγροποίησης;
Alxnks
 
Δημοσιευσεις: 78
Εγγραφή: Παρ 16 Ιαν, 2015 12:58

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό tedd » Παρ 08 Ιούλ, 2016 23:52

Όταν γυρίζει σε αέριο η βελόνα θερμοκρασίας νερου τι δείχνει αν έχει βεβαια. Άλλος τροπος να μάθεις είναι αν έχεις obd scanner συνδεδεμένο στη φίσα και με το torque να παρακολουθείς τη θερμοκρασία του νερου να δεις ποσο πήγε όταν γυρίσει σε υγραέριο. Τέλος αν δεν είσαι ικανοποιημένος πας σε άλλο συνεργειο για θέματα που λες οτι έχεις.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 81 επισκέπτες





cron