Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό mikpana » Σάβ 30 Ιούλ, 2022 17:43

meletis έγραψε:
mikpana έγραψε:Μου ανάβει το πορτοκαλί λαμπάκι της μηχανής όταν το γυρίζω σε βενζίνη. Όχι πάντα. Το τελευταίο εξάμηνο 5 φορές. Βάζω το διαγνωστικό και μου βγάζει βλάβη Ρ0420. Βλάβη καταλύτη. Αλλάζω καταλύτη και το πρόβλημα παραμένει. Τι άλλο μπορεί να ειναι;
Το 2ο λ υποθέτω το έχεις ελενξει , η τάση του συνήθως πρέπει να είναι σταθερή στα 0,45v . Λειτουργεί σωστά , το είδες με διαγνωστικό για αρχή ;
Επιπλέον τι αμάξι είναι ;

Nissan Qashqai 1600. Όχι δεν τον έχω ελέγξει αλλά αν ήταν ο "Λ" δεν θα έβγαζε το διαγνωστικό άλλο κωδικό βλάβης;
mikpana
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ, 2019 17:28

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό scientist » Παρ 12 Αύγ, 2022 23:33

Το πρωί ξεκίνησα ταξίδι, το πρώτο μου μετά την εγκατάσταση του αερίου και μόλις στο 3ο γέμισμα αερίου.
Μέχρι τώρα όλα ΟΚ απροβλημάτιστο.

Ταξίδευα με 100-130 και cruise control ανάλογα τα όρια ταχύτητας και στροφές από 3000 παρά μέχρι και λίγο πάνω από 3500.
Αφού έχω διανύσει περίπου 60 χλμ από την αρχή και είδα μεγάλη ευθεία και άδειο δρόμο είπα να το πιέσω λίγο να δω τι κάνει.
Πράγματι ανέβασα ταχύτητα, δεν θυμάμαι ακριβώς πόσα, αλλά ξεπέρασα τις 4000 στροφές ίσως έπιασα και κάτι κοντά στις 4500 και ξαφνικά κάνει την εμφάνιση του το λαμπάκι μηχανής. Το αυτποκίνητο απροβλημάτιστο, παρόλα αυτά ομολογώ ψάρωσα έκοψα άμεσα, έπιασα δεξιά, έβαλα νεκρά το άφησα να πέσει ρελαντί και το γύρισα στη βενζίνη.

Έκανα περίπου 50 χλμ με βενζίνη και με είχε φάει η περιέργεια, οπότε σταμάτησα σε πάρκινγκ, κούμπωσα το OBD reader και είδα σφάλμα P0137 και ψάχνωντας στο internet είδα έχει να κάνει με αισθητήρα οξυγόνου.

Μην τα πολυλογώ συνέχισα το ταξίδι μου, το αυτοκίνητο είτε σε αέριο, είτε σε βενζίνη απροβλημάτιστο και έχουντας διανύσει κάπου 450 χλμ σε επόμενη στάση για καφέ κτλ αποφάσισα να σβήσω το σφάλμα να δω αν θα το ξαναβγάλει.
Μέχρι που ολοκλήρωσα τα σχεδόν 650 χλμ του ταξιδιού δεν άναψε τίποτα, βεβαια δνε το ξαναπίεσα τόσο, πήγαμε μέχρι 130 στα όρια με κάπου 3800 στροφές.

Το αυτοκίνητο είναι Honda CRV 2ης γενιάς.
Έχει κανείς εικόνα τι μπορεί να έφταιξε;
scientist
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Πέμ 26 Μάιος, 2022 16:49

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 13 Αύγ, 2022 20:33

scientist έγραψε:Το πρωί ξεκίνησα ταξίδι, το πρώτο μου μετά την εγκατάσταση του αερίου και μόλις στο 3ο γέμισμα αερίου.
Μέχρι τώρα όλα ΟΚ απροβλημάτιστο.

Ταξίδευα με 100-130 και cruise control ανάλογα τα όρια ταχύτητας και στροφές από 3000 παρά μέχρι και λίγο πάνω από 3500.
Αφού έχω διανύσει περίπου 60 χλμ από την αρχή και είδα μεγάλη ευθεία και άδειο δρόμο είπα να το πιέσω λίγο να δω τι κάνει.
Πράγματι ανέβασα ταχύτητα, δεν θυμάμαι ακριβώς πόσα, αλλά ξεπέρασα τις 4000 στροφές ίσως έπιασα και κάτι κοντά στις 4500 και ξαφνικά κάνει την εμφάνιση του το λαμπάκι μηχανής. Το αυτποκίνητο απροβλημάτιστο, παρόλα αυτά ομολογώ ψάρωσα έκοψα άμεσα, έπιασα δεξιά, έβαλα νεκρά το άφησα να πέσει ρελαντί και το γύρισα στη βενζίνη.

Έκανα περίπου 50 χλμ με βενζίνη και με είχε φάει η περιέργεια, οπότε σταμάτησα σε πάρκινγκ, κούμπωσα το OBD reader και είδα σφάλμα P0137 και ψάχνωντας στο internet είδα έχει να κάνει με αισθητήρα οξυγόνου.

Μην τα πολυλογώ συνέχισα το ταξίδι μου, το αυτοκίνητο είτε σε αέριο, είτε σε βενζίνη απροβλημάτιστο και έχουντας διανύσει κάπου 450 χλμ σε επόμενη στάση για καφέ κτλ αποφάσισα να σβήσω το σφάλμα να δω αν θα το ξαναβγάλει.
Μέχρι που ολοκλήρωσα τα σχεδόν 650 χλμ του ταξιδιού δεν άναψε τίποτα, βεβαια δνε το ξαναπίεσα τόσο, πήγαμε μέχρι 130 στα όρια με κάπου 3800 στροφές.

Το αυτοκίνητο είναι Honda CRV 2ης γενιάς.
Έχει κανείς εικόνα τι μπορεί να έφταιξε;
Στη ταση του 2ου λ αναφέρεται πάντως το σφάλμα που γράφεις . Σβήσε το σφάλμα και βλέπεις . Συνήθως Denso αισθητήρα φοράνε τα Honda .



Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό scientist » Σάβ 13 Αύγ, 2022 22:35

meletis έγραψε:Στη ταση του 2ου λ αναφέρεται πάντως το σφάλμα που γράφεις . Σβήσε το σφάλμα και βλέπεις . Συνήθως Denso αισθητήρα φοράνε τα Honda .


Έχεις δίκιο, αναφέρεται ως O2 Sensor Circuit Low Voltage Bank 1 Sensor 2.
Έχω σβήσει το σφάλμα και ακόμα όλα καλά.

Λες να είναι στα τελευταία του ο 2ος λ;
Αυτό που φοβάμαι είναι μην υπάρχει θέμα με τον προγραμματισμό του αερίου, αν είναι ο δεύτερος λ ΟΚ ήρθε η ώρα του, μικρό το κακό.
scientist
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Πέμ 26 Μάιος, 2022 16:49

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό scientist » Τρί 23 Αύγ, 2022 11:29

Εχθές στο ταξίδι επιστροφής με το CRV και μετά από περίπου 1000 χλμ χωρίς να έχει ανάψει λαμπάκι, άναψε και πάλι σε ελαφρά πίεση - δηλαδή κινητήρας λίγο πριν τις 4000 στροφές και ανηφόρα.
Το σφάλμα ήταν το ίδιο P0137.
Το αυτοκίνητο απροβλημάτιστο - αν δεν είχε δει κάποιος το λαμπάκι κινητήρα - το έσβησα και συνέχισα για άλλα 400χλμ περίπου χωρίς να ανάψει κάτι.
Έκανα και περίπου 150 χλμ με βενζίνη και εκεί το πίεσα αρκετά, περισσότερο από ότι με το αέριο, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
scientist
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Πέμ 26 Μάιος, 2022 16:49

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 23 Αύγ, 2022 12:24

scientist έγραψε:Εχθές στο ταξίδι επιστροφής με το CRV και μετά από περίπου 1000 χλμ χωρίς να έχει ανάψει λαμπάκι, άναψε και πάλι σε ελαφρά πίεση - δηλαδή κινητήρας λίγο πριν τις 4000 στροφές και ανηφόρα.
Το σφάλμα ήταν το ίδιο P0137.
Το αυτοκίνητο απροβλημάτιστο - αν δεν είχε δει κάποιος το λαμπάκι κινητήρα - το έσβησα και συνέχισα για άλλα 400χλμ περίπου χωρίς να ανάψει κάτι.
Έκανα και περίπου 150 χλμ με βενζίνη και εκεί το πίεσα αρκετά, περισσότερο από ότι με το αέριο, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
Υπολειτουργεί ο 2ος λ , η τάση του λ είναι με το σφάλμα που γράφεις .
Δες τι φοράει και πήγαινε στο εμπόριο να αγοράσεις ένα λ.


Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό scientist » Τρί 23 Αύγ, 2022 12:46

Επειδή χέρι δεν του βάζω - σε τέτοιο βαθμό τουλάχιστον, άντε κανα φίλτρο - να το πάω στο μηχανικό μου (εξειδικευμένο honda) να το δούμε και αν είναι να τον αλλάξουμε;
scientist
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Πέμ 26 Μάιος, 2022 16:49

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό labros » Πέμ 22 Δεκ, 2022 19:00

Έχω τοποθετήσει σε chevrolet cruze LS 1.6 του 2010 με κωδικό κινητήρα F16D4 σύστημα υγραεριοκίνησης της BRC συγκεκριμένα το seq 32.

Από τότε έχω διανύσει 4000χλμ και σποραδικά μου βγάζει το εξής σφάλμα

P2096 catalyst fuel trim too lean bank 1. Δηλαδή φτωχό μείγμα στον κύλινδρο 1 (δεν γνωρίζω πως ξεχωρίζει κάθε κύλινδρο χωριστά)

Έχει γίνει τρείς φορές αναπρογραμματισμός με το αυτοκίνητο στο δρόμο.

Τα fuel trims σε αέριο και βενζίνη είναι ίδια. Το βλέπω και με το δικό μου διαγνωστικό. Άρα δεν νομίζω πως είναι θέμα προγραμματισμού.

Οποιαδήποτε καθοδήγηση θα ήταν ευπρόσδεκτη καθώς το μυαλό του εγκαταστάτη και το δικό μου δε βγάζουν πουθενά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό infidel » Παρ 23 Δεκ, 2022 03:09

Bank 1 δεν είναι ο πρώτος κύλινδρος. Είναι η πλευρά της μηχανής. Τα 4κυλινδρα έχουν 1bank, σε V6 πχ έχεις 2 πλευρές κυλίνδρων.
https://mechanicbase.com/troubleshootin ... -vs-bank2/
infidel
 
Δημοσιευσεις: 11
Εγγραφή: Πέμ 25 Ιουν, 2015 15:11

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες