Σελίδα 1 από 76

Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Μαρ, 2011 18:56
από hatzi1975
Καλησπερα σε ολο το forum.Εχω εγκαταστησει συστημα υγραεριοκινησης στο Mitsubishi Carisma μου και εδω και 2-3 μηνες το λαμπακι της μηχανης αλλοτε αναβει και σβηνει μονο του.Στην κινηση δεν αντιμετωπιζω κανενα προβλημα παρα μονο εχω παρατηρησει οτι οταν ειμαι σε ανοιχτο δρομο και τρεχω πανω απο 130 αν ειναι σβηστο το λαμπακι παρολο που δινω γκαζι με τραβαει πισω και αναβει το λαμπακι.Μετα παραμενει ανοιχτο για καποιο διαστημα και σβηνει σε ανυποπτη στιγμη μονο του.Καμια ιδεα τι μπορει να φταιει;Εχει αντιμετωπισει καποιος κατι αναλογο;Παρακαλω την βοηθεια σας.

Re: Λαμπακι μηχανης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Μαρ, 2011 18:59
από dti
Πιθανότατα έχεις φτωχό μείγμα (κωδικός λάθους P2187 στο διαγνωστικό), λόγω κακής ρύθμισης του συστήματος από τον εγκαταστάτη.
Πήγαινε να στο φτιάξει μην πάθει σημαντική ζημιά ο κινητήρας...

Re: Λαμπακι μηχανης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Μαρ, 2011 14:50
από INCTEK
Μοιάζει κλασική περίπτωση έλλειψης καυσίμου. Γιατί όμως να σε τραβά πίσω?
Αν δεν έφτανε το καύσιμο και έπεφτε η πίεση του, έπρεπε να σε γυρίσει αυτόματα σε βενζίνη. Τι κωδικό βλάβης σου βγάζει το έχεις ψάξει?

Χρήστος

Re: Λαμπακι μηχανης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Μαρ, 2011 10:31
από xtrailas
παρόμοια προβλήματα. ρίξε μια ματιά στο viewtopic.php?f=3&t=113 . Μάλλον χρειάζεται ρύθμιση, θα έχω όμως νεωτερα απο την επόμενη εβδομάδα.

Re: Λαμπακι μηχανης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μαρ, 2011 23:30
από psir10115
Παίδες καλησπέρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ..

ΣΟΣ Βοηθάτε την κατάσταση με χει πιάσει πανικός...ξαφνικά άναψε λαμπάκι κινητήρα ενώ έχω κάνει περίπου 2000χλμ με υγραέριο...πρέπει να φοβάμαι κάποια βλάβη;

Άναψε κατά την οδήγηση ενώ δεν έδειξε κάποιο θέμα εκείνη την στιγμή

το αυτοκίνητο είναι FORD MAVERIC 2300

ΑΝ κανείς έχει την ευγενή καλοσύνη να δώσει κάποια γνώμη...και άυριο πουρνό πουρνό στον εγκαταστάτη..

Re: Λαμπακι μηχανης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μαρ, 2011 20:56
από lamprosdl
Το ίδιο πρόβλημα παρουσιάζει και στο Carisma συγκενικού μου προσώπου πότε ανάβει πότε σβήνει, αλλά από πρευράς απόδοσης μάλλον είναι καλύτερο και από βενζίνη επίσης καίει και 15% περισσότερο από βενζίνη. Είναι δυνατόν να είναι φτωχό μίγμα; τις απόψεις των πιο έμπειρων παρακαλώ. Το σύστημα είναι to BRC kai to carisma του '97. Στο σέρβις θα το δούμε στο εγκέφαλο μέχρι τότε περιμένω τις απόψεις σας.

Re: Λαμπακι μηχανης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μαρ, 2011 23:33
από psir10115
Καλησπέρα

Στον εγκέφαλο έδειξε τρόμπα βενζίνης ..αλλά έσβησε ξαφνικάόπως άναψε και η απόδοση κανένα πρόβλημα...

Κανείς πιο έμπειρος παιδια;

Re: Λαμπακι μηχανης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μαρ, 2011 10:08
από dathens
psir10115 έγραψε:Καλησπέρα

Στον εγκέφαλο έδειξε τρόμπα βενζίνης ..αλλά έσβησε ξαφνικάόπως άναψε και η απόδοση κανένα πρόβλημα...

Κανείς πιο έμπειρος παιδια;


Να έχεις αρκετή βενζίνη στο τεποζιτο ώστε η αντλία να είναι πάντα γεμάτη τουλάχιστον 1/4 και δες αν το ξανακάνει

Re: Λαμπακι μηχανης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ, 2011 01:39
από chrid
Άσχετο με το θέμα πάντως ένα φίλος έχει αναμμένο λαμπάκι σε GOLF και έχει κάνει 120.000 χλμ έτσι αφού όσες φορές και αν το έσβησε,πάλι άναψε! :lol: :lol: Βέβαια υγραέριο δεν έχει αλλά του είπε ότι είναι από το μίγμα και είναι φτωχο..

Re: Λαμπακι μηχανης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ, 2011 17:41
από INCTEK
psir10115 έγραψε:Καλησπέρα

Στον εγκέφαλο έδειξε τρόμπα βενζίνης ..αλλά έσβησε ξαφνικάόπως άναψε και η απόδοση κανένα πρόβλημα...

Κανείς πιο έμπειρος παιδια;


Μήπως έχει αισθητήρα πίεσης βενζίνης, και πετάει CEL ότι ανέβηκε η πίεση στο κύκλωμα? Αν ναι, υπάρχουν ειδικοί emulators που απομονώνουν το σήμα του αισθητήρα.
Χρήστος