Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό Alxnks » Σάβ 30 Ιούλ, 2016 12:19

Ή ερωτηση προφανώς δεν έχει να κάνει με το 41-42 και το 44, αλλά με τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας του πνεύμονα για σωστή υγροποίηση του αερίου :)
Alxnks
 
Δημοσιευσεις: 78
Εγγραφή: Παρ 16 Ιαν, 2015 12:58

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό NickSt » Σάβ 30 Ιούλ, 2016 14:38

Απο τους 35 και πάνω είσαι μια χαρά...
Τελευταία επεξεργασία από NickSt και Σάβ 30 Ιούλ, 2016 19:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό Alxnks » Σάβ 30 Ιούλ, 2016 15:11

Οκ, ευχαριστώ.
Μία απορία λοιπόν λύθηκε, με τη βοήθεια του φόρουμ βέβαια κι όχι του εγκαταστατη, αλλά οκ. Τώρα μένουν κι οι άλλες...σιγά σιγά :D
Alxnks
 
Δημοσιευσεις: 78
Εγγραφή: Παρ 16 Ιαν, 2015 12:58

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 02 Αύγ, 2016 00:06

Και εμάς στους 45°C νομίζω το έχει ρυθμίσει να αλλάζει αν θυμάμαι καλά.

Μια ερώτηση και εγώ με αφορμή το σχόλιο του Alexnks... Είχα την εντύπωση ότι στον πνεύμονα το υγραέριο δεν "υγροποιείται" αλλά "αεριοποιείται" καθώς το εξάρτημα επίσημα καλείται "υποβιβαστής πίεσης". Μειώνοντας την πίεση από τα 10bar? της δεξαμενής στα 1.3bar το καύσιμο γίνεται αέριο όχι υγρό. Επίσης το ΚΙΤ ονομάζεται "αέριου ψεκασμού"... Το υγραέριο εισέρχεται σε υγρή μορφή στον πνεύμονα και εξέρχεται σε αέρια προς τα μπεκ, έτσι δεν είναι; Έχω καταλάβει κάτι λάθος; Δεν υγροποιείται στον πνεύμονα. Το αντίθετο συμβαίνει, γι' αυτό λογικά και συνδέεται με το καυτό ψυκτικό υγρό ώστε να βοηθά στη διαδικασία αεριοποίησης καθώς και για να μην παγώνει στον πνεύμονα το υγραέριο από την εκτόνωσή του. Τα λέω καλά;

Πάρτε ένα μεταλλικό μπουκάλι σπρέι πχ πεπιεσμένο αέρα ή αποσμητικό και αρχίστε να ψεκάζεται συνεχόμενα. Θα δείτε ότι το μπουκάλι θα αρχίσει να παγώνει και κάποια στιγμή θα "φτύσει" κάτι παγωμένο και υγρό από το στόμιό του όταν παγώσει αρκετά ενώ θα εξέρχεται με μικρότερη πίεση καθώς θα παγώνει. Ο λόγος που συνδέεται ο πνεύμονας λοιπόν με το ψυκτικό υγρό πρέπει να είναι για αυτόν τον λόγο... Για να μην παγώνει και για να κρατιέται το υγραέριο σε μια σταθερή θερμοκρασία. Όλα τα αέρια όταν εκτονώνονται ψύχονται... Ας μας το επιβεβαιώσει και κάποιος μηχανικός.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό anikologr » Τρί 02 Αύγ, 2016 08:11

referravag έγραψε:Και εμάς στους 45°C νομίζω το έχει ρυθμίσει να αλλάζει αν θυμάμαι καλά.

Μια ερώτηση και εγώ με αφορμή το σχόλιο του Alexnks... Είχα την εντύπωση ότι στον πνεύμονα το υγραέριο δεν "υγροποιείται" αλλά "αεριοποιείται" καθώς το εξάρτημα επίσημα καλείται "υποβιβαστής πίεσης". Μειώνοντας την πίεση από τα 10bar? της δεξαμενής στα 1.3bar το καύσιμο γίνεται αέριο όχι υγρό. Επίσης το ΚΙΤ ονομάζεται "αέριου ψεκασμού"... Το υγραέριο εισέρχεται σε υγρή μορφή στον πνεύμονα και εξέρχεται σε αέρια προς τα μπεκ, έτσι δεν είναι; Έχω καταλάβει κάτι λάθος; Δεν υγροποιείται στον πνεύμονα. Το αντίθετο συμβαίνει, γι' αυτό λογικά και συνδέεται με το καυτό ψυκτικό υγρό ώστε να βοηθά στη διαδικασία αεριοποίησης καθώς και για να μην παγώνει στον πνεύμονα το υγραέριο από την εκτόνωσή του. Τα λέω καλά;

Πάρτε ένα μεταλλικό μπουκάλι σπρέι πχ πεπιεσμένο αέρα ή αποσμητικό και αρχίστε να ψεκάζεται συνεχόμενα. Θα δείτε ότι το μπουκάλι θα αρχίσει να παγώνει και κάποια στιγμή θα "φτύσει" κάτι παγωμένο και υγρό από το στόμιό του όταν παγώσει αρκετά ενώ θα εξέρχεται με μικρότερη πίεση καθώς θα παγώνει. Ο λόγος που συνδέεται ο πνεύμονας λοιπόν με το ψυκτικό υγρό πρέπει να είναι για αυτόν τον λόγο... Για να μην παγώνει και για να κρατιέται το υγραέριο σε μια σταθερή θερμοκρασία. Όλα τα αέρια όταν εκτονώνονται ψύχονται... Ας μας το επιβεβαιώσει και κάποιος μηχανικός.

Μια χαρά τα λες...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό george7009 » Τρί 02 Αύγ, 2016 08:50

referravag έγραψε:Και εμάς στους 45°C νομίζω το έχει ρυθμίσει να αλλάζει αν θυμάμαι καλά.

Μια ερώτηση και εγώ με αφορμή το σχόλιο του Alexnks... Είχα την εντύπωση ότι στον πνεύμονα το υγραέριο δεν "υγροποιείται" αλλά "αεριοποιείται" καθώς το εξάρτημα επίσημα καλείται "υποβιβαστής πίεσης". Μειώνοντας την πίεση από τα 10bar? της δεξαμενής στα 1.3bar το καύσιμο γίνεται αέριο όχι υγρό. Επίσης το ΚΙΤ ονομάζεται "αέριου ψεκασμού"... Το υγραέριο εισέρχεται σε υγρή μορφή στον πνεύμονα και εξέρχεται σε αέρια προς τα μπεκ, έτσι δεν είναι; Έχω καταλάβει κάτι λάθος; Δεν υγροποιείται στον πνεύμονα. Το αντίθετο συμβαίνει, γι' αυτό λογικά και συνδέεται με το καυτό ψυκτικό υγρό ώστε να βοηθά στη διαδικασία αεριοποίησης καθώς και για να μην παγώνει στον πνεύμονα το υγραέριο από την εκτόνωσή του. Τα λέω καλά;

Πάρτε ένα μεταλλικό μπουκάλι σπρέι πχ πεπιεσμένο αέρα ή αποσμητικό και αρχίστε να ψεκάζεται συνεχόμενα. Θα δείτε ότι το μπουκάλι θα αρχίσει να παγώνει και κάποια στιγμή θα "φτύσει" κάτι παγωμένο και υγρό από το στόμιό του όταν παγώσει αρκετά ενώ θα εξέρχεται με μικρότερη πίεση καθώς θα παγώνει. Ο λόγος που συνδέεται ο πνεύμονας λοιπόν με το ψυκτικό υγρό πρέπει να είναι για αυτόν τον λόγο... Για να μην παγώνει και για να κρατιέται το υγραέριο σε μια σταθερή θερμοκρασία. Όλα τα αέρια όταν εκτονώνονται ψύχονται... Ας μας το επιβεβαιώσει και κάποιος μηχανικός.



Όπως τα λες , έτσι ακριβώς γίνεται .
Peugeot 207 1.4 16v KFU ET3J4

BRC Plug & Drive
Άβαταρ μέλους
george7009
 
Δημοσιευσεις: 416
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ, 2014 08:47

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό matizOpoulos » Πέμ 08 Σεπ, 2016 17:40

Καλησπερα και απο εμενα.Ειμαι ο γιωργος απο πατρα και προσφατα αγορασα ενα matiz του 06 μοντελο με συστημα υγραεριου της brc.Συγκεκριμενα ειναι το sequent fly sf.Και εκει οπου πηγαινανε ολα καλα τσουπ το λαμπακι μηχανης !!!! Στο τσεκ με το obdii βγαζει κωδικο Ρ0300.Απο πολλα πηγαινε ελα σε μαστορια μου λεει ενας πως ισως φταιει το μπεκ στο 4ο κυλινδρο και πως το αμαξι πρεπει να πριζωθει να δουμε τι φταιει.Ελα ομως που δεν υπαρχει η προηγουμενη εκδοση του software της brc για να επικοινωνησει το αμαξι με το pc με αποτελεσμα το αμαξι να δουλευει και να κυκλοφορει κιολας ετσι.Καποιος που να γνωριζει να μας βοηθησει σε κατι ??? Απο που να ξεκινησω δεν γνωριζω....
matizOpoulos
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Πέμ 08 Σεπ, 2016 17:30

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό AGCarisma » Σάβ 17 Σεπ, 2016 00:58

Έχω από το 2011 στο αυτοκίνητο μου εγκαταστημένο το AGCompact (mitsubishi carisma 1.3 '04).. με το λαμπάκι από την πρώτη μέρα παλεύω .. απ'ότι μου λέει ο εγκαταστάτης δεν έχω πρόβλημα και μια χαρά είναι όλα φταίει το μίγμα αλλά εμένα μου σπάει τα νεύρα .. πέρυσι άλλαξα και την αισθητήρα λ που πλήρωσα ένα 90ρικο .. ξέρει κάποιος εδώ στην Θράκη Κομοτηνή Ξάνθη Αλεξανδρούπολη έναν καλό μάστορα που να έχει δουλέψει και το agcompact ? :?:
AGCarisma
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος, 2011 00:15

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό macmac » Σάβ 17 Σεπ, 2016 12:14

Περίεργο είναι πάντως που στα προηγούμενα 20 μηνύματα ο εγκαταστάτης απάντησε γενικόλογα 1 φορά στον πελάτη που τον ρώτησε κάτι, ενώ ο fokion απάντησε ~10 φορές εμφανώς υποστηρηκτικά υπέρ του εγκαταστάτη, θολώνοντας τα νέρα για τον πελάτη.
Δεν μπορώ να μην αναρωτηθώ qgas = fokion ?
Κρίνοντας όμως από το ιστορικό τοu αγαπητού fokion θα πρέπει να απαντήσω αρνητικά στην απορία μου...
Μήπως όμως "συμφέροντα qgas" = "συμφέροντα fokion" ? χμμμ εδώ δεν μπορώ να απαντήσω.
Μη πέσετε να με φάτε, το μυαλό ώρες ώρες κάνει τρελά παιχνίδια... @-)

Φιλικά πάντα :ymhug:
Hyundai Matrix 06 - Bardolini - 49000Km / 2500 ώρες με υγραέριο (11lt/100Km + 1,5lt/100Km βενζίνη)
Άβαταρ μέλους
macmac
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τετ 20 Ιουν, 2012 14:56

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

Δημοσίευσηαπό NickSt » Σάβ 17 Σεπ, 2016 14:52

Ώ ρε φούστη μου γλέντια.. :mrgreen: :mrgreen:

Αρχίσαμε τίς ..θεωρίες συνομωσίας !!! :)) :ymdevil: :D :mrgreen: :lol:

Καί απο εμένα , ..φιλικά πάντα . :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot], manos16 και 117 επισκέπτες