Σελίδα 70 από 78

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιούλ, 2016 12:19
από Alxnks
Ή ερωτηση προφανώς δεν έχει να κάνει με το 41-42 και το 44, αλλά με τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας του πνεύμονα για σωστή υγροποίηση του αερίου :)

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιούλ, 2016 14:38
από NickSt
Απο τους 35 και πάνω είσαι μια χαρά...

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιούλ, 2016 15:11
από Alxnks
Οκ, ευχαριστώ.
Μία απορία λοιπόν λύθηκε, με τη βοήθεια του φόρουμ βέβαια κι όχι του εγκαταστατη, αλλά οκ. Τώρα μένουν κι οι άλλες...σιγά σιγά :D

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Αύγ, 2016 00:06
από referravag
Και εμάς στους 45°C νομίζω το έχει ρυθμίσει να αλλάζει αν θυμάμαι καλά.

Μια ερώτηση και εγώ με αφορμή το σχόλιο του Alexnks... Είχα την εντύπωση ότι στον πνεύμονα το υγραέριο δεν "υγροποιείται" αλλά "αεριοποιείται" καθώς το εξάρτημα επίσημα καλείται "υποβιβαστής πίεσης". Μειώνοντας την πίεση από τα 10bar? της δεξαμενής στα 1.3bar το καύσιμο γίνεται αέριο όχι υγρό. Επίσης το ΚΙΤ ονομάζεται "αέριου ψεκασμού"... Το υγραέριο εισέρχεται σε υγρή μορφή στον πνεύμονα και εξέρχεται σε αέρια προς τα μπεκ, έτσι δεν είναι; Έχω καταλάβει κάτι λάθος; Δεν υγροποιείται στον πνεύμονα. Το αντίθετο συμβαίνει, γι' αυτό λογικά και συνδέεται με το καυτό ψυκτικό υγρό ώστε να βοηθά στη διαδικασία αεριοποίησης καθώς και για να μην παγώνει στον πνεύμονα το υγραέριο από την εκτόνωσή του. Τα λέω καλά;

Πάρτε ένα μεταλλικό μπουκάλι σπρέι πχ πεπιεσμένο αέρα ή αποσμητικό και αρχίστε να ψεκάζεται συνεχόμενα. Θα δείτε ότι το μπουκάλι θα αρχίσει να παγώνει και κάποια στιγμή θα "φτύσει" κάτι παγωμένο και υγρό από το στόμιό του όταν παγώσει αρκετά ενώ θα εξέρχεται με μικρότερη πίεση καθώς θα παγώνει. Ο λόγος που συνδέεται ο πνεύμονας λοιπόν με το ψυκτικό υγρό πρέπει να είναι για αυτόν τον λόγο... Για να μην παγώνει και για να κρατιέται το υγραέριο σε μια σταθερή θερμοκρασία. Όλα τα αέρια όταν εκτονώνονται ψύχονται... Ας μας το επιβεβαιώσει και κάποιος μηχανικός.

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Αύγ, 2016 08:11
από anikologr
referravag έγραψε:Και εμάς στους 45°C νομίζω το έχει ρυθμίσει να αλλάζει αν θυμάμαι καλά.

Μια ερώτηση και εγώ με αφορμή το σχόλιο του Alexnks... Είχα την εντύπωση ότι στον πνεύμονα το υγραέριο δεν "υγροποιείται" αλλά "αεριοποιείται" καθώς το εξάρτημα επίσημα καλείται "υποβιβαστής πίεσης". Μειώνοντας την πίεση από τα 10bar? της δεξαμενής στα 1.3bar το καύσιμο γίνεται αέριο όχι υγρό. Επίσης το ΚΙΤ ονομάζεται "αέριου ψεκασμού"... Το υγραέριο εισέρχεται σε υγρή μορφή στον πνεύμονα και εξέρχεται σε αέρια προς τα μπεκ, έτσι δεν είναι; Έχω καταλάβει κάτι λάθος; Δεν υγροποιείται στον πνεύμονα. Το αντίθετο συμβαίνει, γι' αυτό λογικά και συνδέεται με το καυτό ψυκτικό υγρό ώστε να βοηθά στη διαδικασία αεριοποίησης καθώς και για να μην παγώνει στον πνεύμονα το υγραέριο από την εκτόνωσή του. Τα λέω καλά;

Πάρτε ένα μεταλλικό μπουκάλι σπρέι πχ πεπιεσμένο αέρα ή αποσμητικό και αρχίστε να ψεκάζεται συνεχόμενα. Θα δείτε ότι το μπουκάλι θα αρχίσει να παγώνει και κάποια στιγμή θα "φτύσει" κάτι παγωμένο και υγρό από το στόμιό του όταν παγώσει αρκετά ενώ θα εξέρχεται με μικρότερη πίεση καθώς θα παγώνει. Ο λόγος που συνδέεται ο πνεύμονας λοιπόν με το ψυκτικό υγρό πρέπει να είναι για αυτόν τον λόγο... Για να μην παγώνει και για να κρατιέται το υγραέριο σε μια σταθερή θερμοκρασία. Όλα τα αέρια όταν εκτονώνονται ψύχονται... Ας μας το επιβεβαιώσει και κάποιος μηχανικός.

Μια χαρά τα λες...

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Αύγ, 2016 08:50
από george7009
referravag έγραψε:Και εμάς στους 45°C νομίζω το έχει ρυθμίσει να αλλάζει αν θυμάμαι καλά.

Μια ερώτηση και εγώ με αφορμή το σχόλιο του Alexnks... Είχα την εντύπωση ότι στον πνεύμονα το υγραέριο δεν "υγροποιείται" αλλά "αεριοποιείται" καθώς το εξάρτημα επίσημα καλείται "υποβιβαστής πίεσης". Μειώνοντας την πίεση από τα 10bar? της δεξαμενής στα 1.3bar το καύσιμο γίνεται αέριο όχι υγρό. Επίσης το ΚΙΤ ονομάζεται "αέριου ψεκασμού"... Το υγραέριο εισέρχεται σε υγρή μορφή στον πνεύμονα και εξέρχεται σε αέρια προς τα μπεκ, έτσι δεν είναι; Έχω καταλάβει κάτι λάθος; Δεν υγροποιείται στον πνεύμονα. Το αντίθετο συμβαίνει, γι' αυτό λογικά και συνδέεται με το καυτό ψυκτικό υγρό ώστε να βοηθά στη διαδικασία αεριοποίησης καθώς και για να μην παγώνει στον πνεύμονα το υγραέριο από την εκτόνωσή του. Τα λέω καλά;

Πάρτε ένα μεταλλικό μπουκάλι σπρέι πχ πεπιεσμένο αέρα ή αποσμητικό και αρχίστε να ψεκάζεται συνεχόμενα. Θα δείτε ότι το μπουκάλι θα αρχίσει να παγώνει και κάποια στιγμή θα "φτύσει" κάτι παγωμένο και υγρό από το στόμιό του όταν παγώσει αρκετά ενώ θα εξέρχεται με μικρότερη πίεση καθώς θα παγώνει. Ο λόγος που συνδέεται ο πνεύμονας λοιπόν με το ψυκτικό υγρό πρέπει να είναι για αυτόν τον λόγο... Για να μην παγώνει και για να κρατιέται το υγραέριο σε μια σταθερή θερμοκρασία. Όλα τα αέρια όταν εκτονώνονται ψύχονται... Ας μας το επιβεβαιώσει και κάποιος μηχανικός.



Όπως τα λες , έτσι ακριβώς γίνεται .

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Σεπ, 2016 17:40
από matizOpoulos
Καλησπερα και απο εμενα.Ειμαι ο γιωργος απο πατρα και προσφατα αγορασα ενα matiz του 06 μοντελο με συστημα υγραεριου της brc.Συγκεκριμενα ειναι το sequent fly sf.Και εκει οπου πηγαινανε ολα καλα τσουπ το λαμπακι μηχανης !!!! Στο τσεκ με το obdii βγαζει κωδικο Ρ0300.Απο πολλα πηγαινε ελα σε μαστορια μου λεει ενας πως ισως φταιει το μπεκ στο 4ο κυλινδρο και πως το αμαξι πρεπει να πριζωθει να δουμε τι φταιει.Ελα ομως που δεν υπαρχει η προηγουμενη εκδοση του software της brc για να επικοινωνησει το αμαξι με το pc με αποτελεσμα το αμαξι να δουλευει και να κυκλοφορει κιολας ετσι.Καποιος που να γνωριζει να μας βοηθησει σε κατι ??? Απο που να ξεκινησω δεν γνωριζω....

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Σεπ, 2016 00:58
από AGCarisma
Έχω από το 2011 στο αυτοκίνητο μου εγκαταστημένο το AGCompact (mitsubishi carisma 1.3 '04).. με το λαμπάκι από την πρώτη μέρα παλεύω .. απ'ότι μου λέει ο εγκαταστάτης δεν έχω πρόβλημα και μια χαρά είναι όλα φταίει το μίγμα αλλά εμένα μου σπάει τα νεύρα .. πέρυσι άλλαξα και την αισθητήρα λ που πλήρωσα ένα 90ρικο .. ξέρει κάποιος εδώ στην Θράκη Κομοτηνή Ξάνθη Αλεξανδρούπολη έναν καλό μάστορα που να έχει δουλέψει και το agcompact ? :?:

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Σεπ, 2016 12:14
από macmac
Περίεργο είναι πάντως που στα προηγούμενα 20 μηνύματα ο εγκαταστάτης απάντησε γενικόλογα 1 φορά στον πελάτη που τον ρώτησε κάτι, ενώ ο fokion απάντησε ~10 φορές εμφανώς υποστηρηκτικά υπέρ του εγκαταστάτη, θολώνοντας τα νέρα για τον πελάτη.
Δεν μπορώ να μην αναρωτηθώ qgas = fokion ?
Κρίνοντας όμως από το ιστορικό τοu αγαπητού fokion θα πρέπει να απαντήσω αρνητικά στην απορία μου...
Μήπως όμως "συμφέροντα qgas" = "συμφέροντα fokion" ? χμμμ εδώ δεν μπορώ να απαντήσω.
Μη πέσετε να με φάτε, το μυαλό ώρες ώρες κάνει τρελά παιχνίδια... @-)

Φιλικά πάντα :ymhug:

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Σεπ, 2016 14:52
από NickSt
Ώ ρε φούστη μου γλέντια.. :mrgreen: :mrgreen:

Αρχίσαμε τίς ..θεωρίες συνομωσίας !!! :)) :ymdevil: :D :mrgreen: :lol:

Καί απο εμένα , ..φιλικά πάντα . :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D