Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιούλ, 2016 12:19
Ή ερωτηση προφανώς δεν έχει να κάνει με το 41-42 και το 44, αλλά με τη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας του πνεύμονα για σωστή υγροποίηση του αερίου
Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!
https://autogasforum.gr/
referravag έγραψε:Και εμάς στους 45°C νομίζω το έχει ρυθμίσει να αλλάζει αν θυμάμαι καλά.
Μια ερώτηση και εγώ με αφορμή το σχόλιο του Alexnks... Είχα την εντύπωση ότι στον πνεύμονα το υγραέριο δεν "υγροποιείται" αλλά "αεριοποιείται" καθώς το εξάρτημα επίσημα καλείται "υποβιβαστής πίεσης". Μειώνοντας την πίεση από τα 10bar? της δεξαμενής στα 1.3bar το καύσιμο γίνεται αέριο όχι υγρό. Επίσης το ΚΙΤ ονομάζεται "αέριου ψεκασμού"... Το υγραέριο εισέρχεται σε υγρή μορφή στον πνεύμονα και εξέρχεται σε αέρια προς τα μπεκ, έτσι δεν είναι; Έχω καταλάβει κάτι λάθος; Δεν υγροποιείται στον πνεύμονα. Το αντίθετο συμβαίνει, γι' αυτό λογικά και συνδέεται με το καυτό ψυκτικό υγρό ώστε να βοηθά στη διαδικασία αεριοποίησης καθώς και για να μην παγώνει στον πνεύμονα το υγραέριο από την εκτόνωσή του. Τα λέω καλά;
Πάρτε ένα μεταλλικό μπουκάλι σπρέι πχ πεπιεσμένο αέρα ή αποσμητικό και αρχίστε να ψεκάζεται συνεχόμενα. Θα δείτε ότι το μπουκάλι θα αρχίσει να παγώνει και κάποια στιγμή θα "φτύσει" κάτι παγωμένο και υγρό από το στόμιό του όταν παγώσει αρκετά ενώ θα εξέρχεται με μικρότερη πίεση καθώς θα παγώνει. Ο λόγος που συνδέεται ο πνεύμονας λοιπόν με το ψυκτικό υγρό πρέπει να είναι για αυτόν τον λόγο... Για να μην παγώνει και για να κρατιέται το υγραέριο σε μια σταθερή θερμοκρασία. Όλα τα αέρια όταν εκτονώνονται ψύχονται... Ας μας το επιβεβαιώσει και κάποιος μηχανικός.
referravag έγραψε:Και εμάς στους 45°C νομίζω το έχει ρυθμίσει να αλλάζει αν θυμάμαι καλά.
Μια ερώτηση και εγώ με αφορμή το σχόλιο του Alexnks... Είχα την εντύπωση ότι στον πνεύμονα το υγραέριο δεν "υγροποιείται" αλλά "αεριοποιείται" καθώς το εξάρτημα επίσημα καλείται "υποβιβαστής πίεσης". Μειώνοντας την πίεση από τα 10bar? της δεξαμενής στα 1.3bar το καύσιμο γίνεται αέριο όχι υγρό. Επίσης το ΚΙΤ ονομάζεται "αέριου ψεκασμού"... Το υγραέριο εισέρχεται σε υγρή μορφή στον πνεύμονα και εξέρχεται σε αέρια προς τα μπεκ, έτσι δεν είναι; Έχω καταλάβει κάτι λάθος; Δεν υγροποιείται στον πνεύμονα. Το αντίθετο συμβαίνει, γι' αυτό λογικά και συνδέεται με το καυτό ψυκτικό υγρό ώστε να βοηθά στη διαδικασία αεριοποίησης καθώς και για να μην παγώνει στον πνεύμονα το υγραέριο από την εκτόνωσή του. Τα λέω καλά;
Πάρτε ένα μεταλλικό μπουκάλι σπρέι πχ πεπιεσμένο αέρα ή αποσμητικό και αρχίστε να ψεκάζεται συνεχόμενα. Θα δείτε ότι το μπουκάλι θα αρχίσει να παγώνει και κάποια στιγμή θα "φτύσει" κάτι παγωμένο και υγρό από το στόμιό του όταν παγώσει αρκετά ενώ θα εξέρχεται με μικρότερη πίεση καθώς θα παγώνει. Ο λόγος που συνδέεται ο πνεύμονας λοιπόν με το ψυκτικό υγρό πρέπει να είναι για αυτόν τον λόγο... Για να μην παγώνει και για να κρατιέται το υγραέριο σε μια σταθερή θερμοκρασία. Όλα τα αέρια όταν εκτονώνονται ψύχονται... Ας μας το επιβεβαιώσει και κάποιος μηχανικός.