Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)
Δημοσιεύτηκε: Παρ 05 Μάιος, 2017 12:08
εχει σπασει {ραγησε} ο κεραμικος καταλυτης γιαυτο εχεις κωδικο P420 αν τον βγαλεις και τον τιναξεις θα βγαζει μικρα κοματακια και δεν μπορει να φιλτραρει σωστα .αλλαξε τον ,Μαλον εσπασε οταν ειχες τα ρεταρησματα απο το πολαπλασιαστη πηγαινε καυσιμο ακαυτο στον καταλυτη και αυταναφλεγονταν εκειppd έγραψε:citroen xsara 2 1600 16v του 2004 με τον κινητηρα NFU, με συστημα υγραεριοιυ το Optima Nano.
το λαμπακι του κινητηρα αναψε ξανα P0420, πηγα στον ηλεκτολογο και μετα απο καλο ελεγχο μου λεει οτι τα μειγματα ειναι καλα και απλα βγαζει ενδειξη ο καταλυτης οτι εχει λιγοτερα καυσαερια. Μου ειπε οτι μην το φοβαμαι. παντως δεν βλεπω καμια διαφορα στην οδηγηση και κανω 70 χλμ πηγαινε και 70 χλμ ελα τρεις φορες την εβδομαδα που το χρησιμοιποιω.
να ενημερωσω οτι βρισκομαι ιταλια, αλλαξα πολλαπλασιαστη και μετα αρχισε να αναβει το λαμπακι. με τον προηγουμενο πολλαπλασιαστη το αμαξι ρεταριζε και με ειχε ενημερωση ο γκαζας οτι θα χρειαστω, μονο που δεν ειχα χρηματα να το βαλω αμεσως. τωρα μιλησα με τον γκαζα μου και θα παραγγειλω το καλωδιο ωστε να μου το ρυθμισει το αμαξι online γτ δεν θα επιστρεψει το αμαξι ελλαδα μεχρι αυγουστο.
επειδη σκεφτομαι να αλλαξω και τα μπουζι πριν το ρυθμισει , γνωριζει κανεις τι μπουζι εχει το αμαξει απο μαμα και τι θα ηταν καλυτερο να βαλω τωρα με το υγραεριο ?