Σελίδα 73 από 78

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Μάιος, 2017 12:08
από ahilleas
ppd έγραψε:citroen xsara 2 1600 16v του 2004 με τον κινητηρα NFU, με συστημα υγραεριοιυ το Optima Nano.
το λαμπακι του κινητηρα αναψε ξανα P0420, πηγα στον ηλεκτολογο και μετα απο καλο ελεγχο μου λεει οτι τα μειγματα ειναι καλα και απλα βγαζει ενδειξη ο καταλυτης οτι εχει λιγοτερα καυσαερια. Μου ειπε οτι μην το φοβαμαι. παντως δεν βλεπω καμια διαφορα στην οδηγηση και κανω 70 χλμ πηγαινε και 70 χλμ ελα τρεις φορες την εβδομαδα που το χρησιμοιποιω.
να ενημερωσω οτι βρισκομαι ιταλια, αλλαξα πολλαπλασιαστη και μετα αρχισε να αναβει το λαμπακι. με τον προηγουμενο πολλαπλασιαστη το αμαξι ρεταριζε και με ειχε ενημερωση ο γκαζας οτι θα χρειαστω, μονο που δεν ειχα χρηματα να το βαλω αμεσως. τωρα μιλησα με τον γκαζα μου και θα παραγγειλω το καλωδιο ωστε να μου το ρυθμισει το αμαξι online γτ δεν θα επιστρεψει το αμαξι ελλαδα μεχρι αυγουστο.

επειδη σκεφτομαι να αλλαξω και τα μπουζι πριν το ρυθμισει , γνωριζει κανεις τι μπουζι εχει το αμαξει απο μαμα και τι θα ηταν καλυτερο να βαλω τωρα με το υγραεριο ?
εχει σπασει {ραγησε} ο κεραμικος καταλυτης γιαυτο εχεις κωδικο P420 αν τον βγαλεις και τον τιναξεις θα βγαζει μικρα κοματακια και δεν μπορει να φιλτραρει σωστα .αλλαξε τον ,Μαλον εσπασε οταν ειχες τα ρεταρησματα απο το πολαπλασιαστη πηγαινε καυσιμο ακαυτο στον καταλυτη και αυταναφλεγονταν εκει

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Μάιος, 2017 13:00
από ppd
Αν έχει καταστραφεί ο καταλυτης κ συνεχίζει να ανάβει το Ρ0420 αλλά στην λειτουργία δεν κάνει καμία διαφορά στην οδήγηση, μπορεί να προκακεσει κάποιο πρόβλημα? Το αυτό γτ αλλαγή καταλύτη κοστίζει αρκετά. Υπάρχει κάποια άλλη λύση?

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Μάιος, 2017 13:36
από hlias
ppd έγραψε:Αν έχει καταστραφεί ο καταλυτης κ συνεχίζει να ανάβει το Ρ0420 αλλά στην λειτουργία δεν κάνει καμία διαφορά στην οδήγηση, μπορεί να προκακεσει κάποιο πρόβλημα? Το αυτό γτ αλλαγή καταλύτη κοστίζει αρκετά. Υπάρχει κάποια άλλη λύση?



Μεγαλυτερο απο την μολυνση της ατμοσφαιρας?

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Μάιος, 2017 22:52
από meletis
Σε Accord του 2003, σε περιπτωση που δεν αναβει το λαμπακι μηχανης, ουτε πριν βαλεις μπροστα , και δεν υπαρχει καποιο ρελε ,υπαρχει περιπτωση να εχει καταργηθει απο τη κεντρικη καλωδιωση του υγραεριου ή να εχει αφαιρεθει.Που το εψαξα με το 2ο εγκαταστατη δεν εχει ουτε αποστατη λαμδα.Ελπιζω μονο να εχει καει.

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Μάιος, 2017 14:10
από mastapiani
Γεια σας και από μένα . Μια μικρή δυσλειτουργία με στιγμιαία check engine σε xsara picasso 1.8 με πρόσφατα εγκατεστημένο σύστημα optima nano της alex λύθηκε με αλλαγή των μαμά μπουζί με αυτά της bosch για lpg με διάκενο 0,7. Έκτοτε το όχημα φυσάει!

Στάλθηκε από το CUBOT ECHO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Μάιος, 2017 14:41
από anikologr
mastapiani έγραψε:Γεια σας και από μένα . Μια μικρή δυσλειτουργία με στιγμιαία check engine σε xsara picasso 1.8 με πρόσφατα εγκατεστημένο σύστημα optima nano της alex λύθηκε με αλλαγή των μαμά μπουζί με αυτά της bosch για lpg με διάκενο 0,7. Έκτοτε το όχημα φυσάει!

Στάλθηκε από το CUBOT ECHO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θα έπρεπε να δουλέψει και με τα μαμά μπουζί αν όχι τα μεταχειρισμένα αλλά σίγουρα με καινούργια.. Άρα μάλλον κουκουλωσες το πρόβλημα και δεν το έλυσες...

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Μάιος, 2017 14:58
από mastapiani
anikologr έγραψε:
mastapiani έγραψε:Γεια σας και από μένα . Μια μικρή δυσλειτουργία με στιγμιαία check engine σε xsara picasso 1.8 με πρόσφατα εγκατεστημένο σύστημα optima nano της alex λύθηκε με αλλαγή των μαμά μπουζί με αυτά της bosch για lpg με διάκενο 0,7. Έκτοτε το όχημα φυσάει!

Στάλθηκε από το CUBOT ECHO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θα έπρεπε να δουλέψει και με τα μαμά μπουζί αν όχι τα μεταχειρισμένα αλλά σίγουρα με καινούργια.. Άρα μάλλον κουκουλωσες το πρόβλημα και δεν το έλυσες...

Τα μαμά μπουζί ήτα φορεμένα για 13000 εκ των οποίων τα 3000 με αέριο. Δηλαδή αυτή τη στιγμή φθείρω το αυτοκίνητο;

Στάλθηκε από το CUBOT ECHO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Μάιος, 2017 15:40
από meletis
mastapiani έγραψε:
anikologr έγραψε:
mastapiani έγραψε:Γεια σας και από μένα . Μια μικρή δυσλειτουργία με στιγμιαία check engine σε xsara picasso 1.8 με πρόσφατα εγκατεστημένο σύστημα optima nano της alex λύθηκε με αλλαγή των μαμά μπουζί με αυτά της bosch για lpg με διάκενο 0,7. Έκτοτε το όχημα φυσάει!

Στάλθηκε από το CUBOT ECHO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θα έπρεπε να δουλέψει και με τα μαμά μπουζί αν όχι τα μεταχειρισμένα αλλά σίγουρα με καινούργια.. Άρα μάλλον κουκουλωσες το πρόβλημα και δεν το έλυσες...

Τα μαμά μπουζί ήτα φορεμένα για 13000 εκ των οποίων τα 3000 με αέριο. Δηλαδή αυτή τη στιγμή φθείρω το αυτοκίνητο;

Στάλθηκε από το CUBOT ECHO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Το σωστο ειναι να δουλεψει και με τα μπουζι που ειχες.Απλως να τα αλλαζεις νωριτερα.Εγω τουλαχιστον ετσι κανω ανα 20.000χλμ.
Το χαρτη υγραεριου στο ρυθμισε και στο δρομο;


Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Μάιος, 2017 04:48
από referravag
mastapiani έγραψε:Γεια σας και από μένα . Μια μικρή δυσλειτουργία με στιγμιαία check engine σε xsara picasso 1.8 με πρόσφατα εγκατεστημένο σύστημα optima nano της alex λύθηκε με αλλαγή των μαμά μπουζί με αυτά της bosch για lpg με διάκενο 0,7. Έκτοτε το όχημα φυσάει!

Στάλθηκε από το CUBOT ECHO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Φίλε "mastapiani" έκανες πολύ καλή επιλογή μπουζί. Δεν συμφωνώ ότι τα γνήσια μπουζί είναι τα καλύτερα και ότι θα έπρεπε να δουλέψει με αυτά το αυτοκίνητο... Όχι σε όλες τις περιπτώσεις. Το υγραέριο αλλάζει τα δεδομένα καθώς έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά καύσης. Επιβεβαιώνω κι εγώ, ότι με τα γνήσια της Peugeot (Beru) πριν την μετατροπή, το αυτοκίνητο άρχιζε να κάνει διακοπές γύρω στα 20.000χλμ. Μετά μπήκαν τα Plantinum της Bosch. Δούλεψαν και βενζίνη και υγραέριο. Ίδια συμπεριφορά με τα γνήσια. Κανένα θέμα ούτε check ούτε τίποτα απλά στα 20.000χλμ κάποιο βγήκε off και έπρεπε να τα αλλάξουμε... Μάλιστα πρέπει να δούλευε τρικύλινδρο σε 1 κρύο ξεκίνημα καθώς είχε έντονο κροτάλισμα...

Τα αλλάξαμε και βάλαμε τα Bosch Iridium με διάκενο 0,7mm τα οποία ενδείκνυνται για υγραέριο, αυτά με το μαύρο κουτάκι αν θυμάμαι καλά. ~29€ η τετράδα κόστισε. Το αυτοκίνητο έχει γράψει ±25.000χλμ από τότε χωρίς το παραμικρό κόμπιασμα ή την παραμικρή διακοπή και συνεχίζει ακάθεκτο προς τα 30.000. Από την έρευνα που είχα κάνει τότε για να δούμε τι πρέπει να βάλουμε σαν πιο ταιριαστά για υγραέριο, αυτό που είχα καταλήξει ήταν ότι 1) είναι καλύτερο να προτιμούμε μπουζί ιριδίου 2) με μικρό διάκενο και 3) με ένα ηλεκτρόδιο γείωσης και όχι 2,3 ή 4 που έχουν κάποια γνήσια όπως τα γνήσια της Peugeot (3-άκιδα Beru). :thumbup:

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Μάιος, 2017 12:54
από mastapiani
Και εγώ στα ίδια συμπεράσματα έχω καταλήξει. Κατέθεσα την εμπειρία μου γιατί ίσως βοηθήσει και άλλους.

Στάλθηκε από το CUBOT ECHO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk