Σελίδα 74 από 78

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Μάιος, 2017 12:16
από ppd
mastapiani έγραψε:Γεια σας και από μένα . Μια μικρή δυσλειτουργία με στιγμιαία check engine σε xsara picasso 1.8 με πρόσφατα εγκατεστημένο σύστημα optima nano της alex λύθηκε με αλλαγή των μαμά μπουζί με αυτά της bosch για lpg με διάκενο 0,7. Έκτοτε το όχημα φυσάει!

Στάλθηκε από το CUBOT ECHO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Το check engine τι κωδικό είχε?

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Μάιος, 2017 13:55
από mastapiani
Δεν το μπριζωσα για να δω. Εξαφανίστηκε το σύμπτωμα με την αλλαγή των μπουζί.

Στάλθηκε από το CUBOT ECHO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Μάιος, 2017 18:37
από referravag
Κακώς που δεν το διέγνωσες για να είσαι σίγουρος γιατί όντως μπορεί και να ήταν κάποιο θέμα ρύθμισης του κιτ που τώρα απλάκουκούλωσες το πρόβλημα. Βάλε ένα διαγνωστικό σε φίλο σου ή σε μηχανικό να δεις τι κωδικό σφάλματος έχει κρατήσει, πριν τον σβήσει μόνο του το αυτοκίνητο. :thumbup:

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 31 Μάιος, 2017 12:19
από ppd
hlias έγραψε:
ppd έγραψε:Αν έχει καταστραφεί ο καταλυτης κ συνεχίζει να ανάβει το Ρ0420 αλλά στην λειτουργία δεν κάνει καμία διαφορά στην οδήγηση, μπορεί να προκακεσει κάποιο πρόβλημα? Το αυτό γτ αλλαγή καταλύτη κοστίζει αρκετά. Υπάρχει κάποια άλλη λύση?



Μεγαλυτερο απο την μολυνση της ατμοσφαιρας?



Καρτα καυσαερίων έβγαλα ένα μήνα μετά την εγκατάσταση του υγραερίου. Δλδ λίγες μέρες πρώτου μου βγάλει το λαμπάκι της μηχανής με τον παραπάνω κωδικό κ αφού άλλαξα πολλαπλασιαστη. Για αυτό μου κάνει εντύπωση όλο αυτο. Ίσως δεν είναι καταλύτης τελικά αλλά ο λάμδα .

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Ιουν, 2017 13:42
από ahilleas
ppd έγραψε:
hlias έγραψε:
ppd έγραψε:Αν έχει καταστραφεί ο καταλυτης κ συνεχίζει να ανάβει το Ρ0420 αλλά στην λειτουργία δεν κάνει καμία διαφορά στην οδήγηση, μπορεί να προκακεσει κάποιο πρόβλημα? Το αυτό γτ αλλαγή καταλύτη κοστίζει αρκετά. Υπάρχει κάποια άλλη λύση?



Μεγαλυτερο απο την μολυνση της ατμοσφαιρας?



Καρτα καυσαερίων έβγαλα ένα μήνα μετά την εγκατάσταση του υγραερίου. Δλδ λίγες μέρες πρώτου μου βγάλει το λαμπάκι της μηχανής με τον παραπάνω κωδικό κ αφού άλλαξα πολλαπλασιαστη. Για αυτό μου κάνει εντύπωση όλο αυτο. Ίσως δεν είναι καταλύτης τελικά αλλά ο λάμδα .
αν δεν θες να αλλαξεις τον καταλυτη υπαρχει ανταπτορας με καταλυτη μικρο που μπαινει στο δευτερο λαμδα . μην αλλαξεις λ τζαμπα λεφτα θα δωσεις https://www.quality-tuning.eu/ca/cel-fi ... -converter

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Ιουν, 2017 14:49
από giannis22
Μετα απο καιρο παλι θα αναψει... !

Ειχε βαλει ενας φιλος, και μετα απο καιρο του ξανααναψε!! :-s

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιουν, 2017 22:31
από ppd
giannis22 έγραψε:Μετα απο καιρο παλι θα αναψει... !

Ειχε βαλει ενας φιλος, και μετα απο καιρο του ξανααναψε!! :-s



Τελικά το έλυσε το πρόβλημα ?

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Ιούλ, 2017 01:31
από john516
Καλησπέρα παιδιά. Είμαι κάτοχος ενός Nissan Primera mont 2003 και φοράει σύστημα Lovato. Το αυτοκίνητο όταν είναι γυρισμένο σε βενζίνη δεν έχει κανένα πρόβλημα. Όταν το γυρνάω σε υγραέριο αρχικά δουλεύει μια χαρά αλλά μετά από πορεία αρχίζει να ρετάρει και να ανάβει το check engine. Όταν το γυρνάω σε βενζίνη ή το αφήνω να κρυώσει το λαμπακι σβήνει μόνο του. Μετά απο επικοινωνία με τον εγκαστάτη μου είπε πως το αμάξι έχει πρόβλημα στα ρεύματα.Αφού το πήγα από εκεί μου είπε συγκεκριμένα ότι έχει πρόβλημα ο 2ος πολλαπλασιαστής. Επειδή το αμάξι είναι σχετικα παλιό αποφάσισα να τους αλλάξω όλους. Το πρόβλημα συνεχίστηκε και μετά από την αλλαγή κι ο εγκαταστάτης συνέχισε να επιμένει ότι φταίνε τα ρεύματα και συγκεκριμένα πάλι οι πολλαπλασιαστές αφού δεν έβαλα την μάρκα που μου πρότεινε. :lol: :lol: :lol: :lol: Φυσικά μάλωσα μαζί του γιατί το αμάξι φοράει καινούργια μπουζί, πολλαπλασιαστές και καινουργιους ιμάντες δυναμό και θεωρώ απίθανο να είναι από αυτό αφού με βενζίνη πάει καλυτερα πλέον απ ότι το πήρα. Απ όσο έχω διαβάσει εδώ μέσα λογικά οφείλεται σε κακή ρύθμιση που φυσικά κανένας εγκατάστατης δεν το παραδέχεται. Υπάρχει κανένας να βοηθήσει την κατάσταση;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Ιούλ, 2017 10:57
από ximikos00
Aν έβαλες πάντως τπτ κινέζικους πολλαπλασιαστές παίζει να φταίνε και τα ρεύματα...
Ειδικά έτσι όπως το λες οτι στην αρχή πάει καλά και μετά αρχιζει τα ρεταρίσματα...

Οταν είναι κρύοι δουλεύουν καλά για καποια ώρα και με την ανοδο της θερμοκρασίας τα φτύνουν...
Την εχω πατήσει και γω ....

Αν ήταν μόνο θέμα ρύθμισης δε θα δουλευε καλά με το που γύριζε στο αέριο...λέω εγω τώρα...

Επίσης τσέκαρα και τα μπουζί που φοράς...

Re: Λαμπάκι μηχανής (check engine)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Ιούλ, 2017 15:22
από john516
Φίλε χημικέ οι πολλαπλασιαστες που έβαλα είναι της HUCO Γερμανικής προέλευσης!!Μάλιστα έδιναν τα περισσότερα χρόνια εγγύησης (5 χρόνια) γι αυτό και τους προτίμησα! Γι αυτό λέω ότι αποκλείεται να είναι από αυτό! Άσε που το αυτοκίνητο με βενζίνη παέι καλύτερα απ ότι το πήρα εντελώς απροβλημάτιστα!