Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Λειτουργία icom jtg προβλήματα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό chrisd » Κυρ 08 Απρ, 2012 19:58

To κακο ειναι οτι δεν μπορεις να αποδειξεις οτι η ζημια προηλθε απο το υγραεριο.
με το ιδιο σκεπτικο και ο εγκαταστατης θα γυρισει και θα πει οτι το αμαξι ηταν κακοσυντηρημενο,η οτι και με βενζινη προκαλειτε ζημια στον κινητηρα και θα εχει και δικιο.
Και εξαλλου στην Ελλαδα ζουμε ο αλλος δεν ξερει ποτε αλλαξε λαδια τελευταια φορα(αν αλλαξε),ποτε αλλαξε φιλτρα κτλ. και δεν ειναι και λιγοι πιστεψε με μετα φταιει το υγραεριο?
Δεν ξερω τι ακουγεται τι γραφεται,αυτο που ξερω ειναι οτι με το Icom εχω 80.000+ χλμ και το μοτερ σπερνει.πληροφοριακα πριν 20.000 που εκανα τον καθορισμενο ελεγχο διακενων σε 2 κυλινδρους αλλαξαμε τα καπελοτα γιατι ειχε βγει πολυ λιγο εκτος οριων.
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Δευτ 09 Απρ, 2012 08:40

chrisd έγραψε:To κακο ειναι οτι δεν μπορεις να αποδειξεις οτι η ζημια προηλθε απο το υγραεριο.
με το ιδιο σκεπτικο και ο εγκαταστατης θα γυρισει και θα πει οτι το αμαξι ηταν κακοσυντηρημενο,η οτι και με βενζινη προκαλειτε ζημια στον κινητηρα και θα εχει και δικιο.
Και εξαλλου στην Ελλαδα ζουμε ο αλλος δεν ξερει ποτε αλλαξε λαδια τελευταια φορα(αν αλλαξε),ποτε αλλαξε φιλτρα κτλ. και δεν ειναι και λιγοι πιστεψε με μετα φταιει το υγραεριο?
Δεν ξερω τι ακουγεται τι γραφεται,αυτο που ξερω ειναι οτι με το Icom εχω 80.000+ χλμ και το μοτερ σπερνει.πληροφοριακα πριν 20.000 που εκανα τον καθορισμενο ελεγχο διακενων σε 2 κυλινδρους αλλαξαμε τα καπελοτα γιατι ειχε βγει πολυ λιγο εκτος οριων.



τι μοτερ έχεις;
τα καπελώτα τα άλλαξες γιατι χαλάσανε τα ελατηριάκια τους για να μη φας τα αμύγδαλα του εκκεντροφόρου;
Ξερω ότι τα 20vt πονάνε εκεί, για πες μου γιατι με ενδιαφέρει, άλλο να χάλασε το καπελώτο, άλλο να έφαγε η βαλβίδα την έδρα και να ανέβηκε πιο πάνω...όμως...γιατι αυτό ακριβώς είναι το valve recession :-?
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό chrisd » Δευτ 09 Απρ, 2012 13:08

Αντώνη δεν συνέβη κάτι το τρομερό αλλά από τον υπερικυσμο και μετά έπρεπε να κάνω τον πρώτο έλεγχο γιατί λύθηκε όλο το μοτερ.από τότε δεν ξαναχρειαστηκε ρύθμιση. το μοτερ είναι 1ZZ αυτα που φοράνε τα celica και ΜR2
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Δευτ 09 Απρ, 2012 14:29

α,

οκ...είπα και εγώ!
Σε πάω μία...αεριο-κόντρα...όποτε θες...με το σκούντα μου :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ο χαμμένος...βάζει στον κερδισμένο 10 ευρώ υγραέριο... :-* ;;) :ymhug:
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό chrisd » Δευτ 09 Απρ, 2012 20:29

antonis8via έγραψε:α,

οκ...είπα και εγώ!
Σε πάω μία...αεριο-κόντρα...όποτε θες...με το σκούντα μου :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ο χαμμένος...βάζει στον κερδισμένο 10 ευρώ υγραέριο... :-* ;;) :ymhug:




:D :D :D :D :D :D
ειπαμε το υγραεριο το βαλαμε για οικονομια :)) :)) :))
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Τρί 10 Απρ, 2012 09:01

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό samsok12 » Σάβ 28 Απρ, 2012 20:46

Kαταρχην να καλησπερισω ολους και να πω οτι χαιρομαι που βρηκα καποιους με κοινα προβληματα ,ελπιζω να βρω και καμια λυση!
Εχω λοιπον ενα swift 1300 11/2007, στο οποιο εβαλα το icom υγρου ψεκασμου στα 80.000 km τον 02/2011.Τα προβληματα που αντιμετωπισα αρχικα ηταν
1)καποια κομπιασματα κατα την επιταχυνση
2)μια δυσκολια να παρει μπρος(1-2 φορες γυρισμα μιζας, οχι καθε φορα),
κατα τα αλλα δουλευε ρολοι οπως και πριν την εγκατασταση.Για αυτα τα προβληματα μου ειχαν πει οτι ειναι φυσιολογικα...
Εδω και λιγο καιρο ομως (τωρα εχω 110.000 km)αρχισε
1)να παιρνει μπρος πιο δυσκολα,πρεπει να γυρισω 3-4 φορες την μιζα ΠΑΝΤΑ
2)αρχισε να μου σβηνει μολις πατω συμπλεκτη και σταματω ,αρχικα μονο στο υγραεριο μετα και στην βενζινη,τελευταια πολυ συχνα
3)αρχισε να ρεταρει ακομα και στην βενζινη
Οταν τα ειπα στον μαστορα μου εκανε αρχικα μια εξαερωση στο ντεποζιτο υγραεριου(εβγαινε και αερας μαζι με υγραεριο απο οτι καταλαβα) και μου ειπε να δω πως παει.Αρχικα ψιλοβελτιωθηκε αλλα μετα παλι τα ιδια..εχθες λοιπον που το ξαναπηγα,μετρησε την πιεση στους κυλινδρους και το αποτελεσμα ηταν οτι ο δευτερος ηταν κατω απο το μισο σε σχεση με τους υπολοιπους.Μου ειπε λοιπον οτι θελει ανοιγμα ο κινητηρας γιατι μαλλον καποια βαλβιδα παει... θα το παω σε λιγο να το ανοιξει .
Ερωτω λοιπον εγω, μηπως φταιει το υγραεριο???μηπως η εγκατασταση? μηπως ελαττωματικο υλικο? γιατι κατι σκ..α φταιει που ενω εδωσα εναν σκασμο λεφτα για να κανω μακροπροθεσμα οικονομια μου φαινεται οτι κατεστρεψα ενα αυτοκινητο που δουλευε ρολοι...
:evil:
samsok12
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Σάβ 28 Απρ, 2012 20:09

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό panosopel » Σάβ 28 Απρ, 2012 21:34

samsok12 έγραψε:Kαταρχην να καλησπερισω ολους και να πω οτι χαιρομαι που βρηκα καποιους με κοινα προβληματα ,ελπιζω να βρω και καμια λυση!
Εχω λοιπον ενα swift 1300 11/2007, στο οποιο εβαλα το icom υγρου ψεκασμου στα 80.000 km τον 02/2011.Τα προβληματα που αντιμετωπισα αρχικα ηταν
1)καποια κομπιασματα κατα την επιταχυνση
2)μια δυσκολια να παρει μπρος(1-2 φορες γυρισμα μιζας, οχι καθε φορα),
κατα τα αλλα δουλευε ρολοι οπως και πριν την εγκατασταση.Για αυτα τα προβληματα μου ειχαν πει οτι ειναι φυσιολογικα...
Εδω και λιγο καιρο ομως (τωρα εχω 110.000 km)αρχισε
1)να παιρνει μπρος πιο δυσκολα,πρεπει να γυρισω 3-4 φορες την μιζα ΠΑΝΤΑ
2)αρχισε να μου σβηνει μολις πατω συμπλεκτη και σταματω ,αρχικα μονο στο υγραεριο μετα και στην βενζινη,τελευταια πολυ συχνα
3)αρχισε να ρεταρει ακομα και στην βενζινη
Οταν τα ειπα στον μαστορα μου εκανε αρχικα μια εξαερωση στο ντεποζιτο υγραεριου(εβγαινε και αερας μαζι με υγραεριο απο οτι καταλαβα) και μου ειπε να δω πως παει.Αρχικα ψιλοβελτιωθηκε αλλα μετα παλι τα ιδια..εχθες λοιπον που το ξαναπηγα,μετρησε την πιεση στους κυλινδρους και το αποτελεσμα ηταν οτι ο δευτερος ηταν κατω απο το μισο σε σχεση με τους υπολοιπους.Μου ειπε λοιπον οτι θελει ανοιγμα ο κινητηρας γιατι μαλλον καποια βαλβιδα παει... θα το παω σε λιγο να το ανοιξει .
Ερωτω λοιπον εγω, μηπως φταιει το υγραεριο???μηπως η εγκατασταση? μηπως ελαττωματικο υλικο? γιατι κατι σκ..α φταιει που ενω εδωσα εναν σκασμο λεφτα για να κανω μακροπροθεσμα οικονομια μου φαινεται οτι κατεστρεψα ενα αυτοκινητο που δουλευε ρολοι...
:evil:


Δηλαδη εκανες 30χιλιαδες χιλιομετρα και επαθε ζημια σε βαλβιδες?συνηθως αυτοκινητα οπως το δικο μου opel astra ειναι σε μαυρες λιστες για υγραεριο.Ειδα στην prins οτι εχει ενα suzuki για προβλημα στις βαλβιδες αλλα οχι το swift αλλα το liana...Οποτε δεν ξερω μηπως φταιει η εγκατασταση η μηπως πηγαινες με τερμα γκαζια και το επιβαρυνες...
Παντως τωρα που περναει καιρος και στα επομενα χρονια προβλεπω πολλα προβληματα σε βαλβιδες..Φιλος μου με το honda crv εκαψε βαλβιδες...
ΑΛλα οτι κατεστρεψες το αμαξι θα διαφωνησω καθως μπορεις να φτιαξεις τη ζημια με κανα 1000ευρω ποσο που εχεις βγαλει ηδη απο διαφορα τιμης βενζινης υγραεριου
panosopel
 
Δημοσιευσεις: 157
Εγγραφή: Παρ 07 Οκτ, 2011 18:13

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό chrisd » Σάβ 28 Απρ, 2012 22:22

samsok12 έγραψε:Kαταρχην να καλησπερισω ολους και να πω οτι χαιρομαι που βρηκα καποιους με κοινα προβληματα ,ελπιζω να βρω και καμια λυση!
Εχω λοιπον ενα swift 1300 11/2007, στο οποιο εβαλα το icom υγρου ψεκασμου στα 80.000 km τον 02/2011.Τα προβληματα που αντιμετωπισα αρχικα ηταν
1)καποια κομπιασματα κατα την επιταχυνση
2)μια δυσκολια να παρει μπρος(1-2 φορες γυρισμα μιζας, οχι καθε φορα),
κατα τα αλλα δουλευε ρολοι οπως και πριν την εγκατασταση.Για αυτα τα προβληματα μου ειχαν πει οτι ειναι φυσιολογικα...
Εδω και λιγο καιρο ομως (τωρα εχω 110.000 km)αρχισε
1)να παιρνει μπρος πιο δυσκολα,πρεπει να γυρισω 3-4 φορες την μιζα ΠΑΝΤΑ
2)αρχισε να μου σβηνει μολις πατω συμπλεκτη και σταματω ,αρχικα μονο στο υγραεριο μετα και στην βενζινη,τελευταια πολυ συχνα
3)αρχισε να ρεταρει ακομα και στην βενζινη
Οταν τα ειπα στον μαστορα μου εκανε αρχικα μια εξαερωση στο ντεποζιτο υγραεριου(εβγαινε και αερας μαζι με υγραεριο απο οτι καταλαβα) και μου ειπε να δω πως παει.Αρχικα ψιλοβελτιωθηκε αλλα μετα παλι τα ιδια..εχθες λοιπον που το ξαναπηγα,μετρησε την πιεση στους κυλινδρους και το αποτελεσμα ηταν οτι ο δευτερος ηταν κατω απο το μισο σε σχεση με τους υπολοιπους.Μου ειπε λοιπον οτι θελει ανοιγμα ο κινητηρας γιατι μαλλον καποια βαλβιδα παει... θα το παω σε λιγο να το ανοιξει .
Ερωτω λοιπον εγω, μηπως φταιει το υγραεριο???μηπως η εγκατασταση? μηπως ελαττωματικο υλικο? γιατι κατι σκ..α φταιει που ενω εδωσα εναν σκασμο λεφτα για να κανω μακροπροθεσμα οικονομια μου φαινεται οτι κατεστρεψα ενα αυτοκινητο που δουλευε ρολοι...
:evil:



Kαλησπερα.καταρχην μην εισαι σιγουρος οτι εγινε ζημια απο το υγραεριο?μπορει να υπηρχε καποιο ελατωμα κατασκευης σε βαλβιδες η εδρες και απλα το υγραεριο να επιταχυνε την ζημια η οποια μπορει να σου ειχε βγει και σε βενζινη.
Συνηθως για μια ζημια το πρωτο πραγμα που σκεφτομαστε ειναι το υγραεριο σαν καυσιμο οτι εκανε την ζημια αλλα στην πλειοψηφια των περιπτωσεων αυτο που φταιει ειναι η λαθος εγκατασταση.
Πληροφοριακα με Icom για να καψεις βαλβιδες ειναι εντελως απιθανο και το μονο που μου ερχεται στο μυαλο ειναι λαθος εγκατασταση.τι θελω να πω,τα Υγρου ψεκασμου συστηματα ψεκαζουν ακριβως πανω στην βαλβιδα οπωτε το μπεκ και το σωληνακι που εχει μεσα του πρεπει να οδηγουνται πισω απο την βαλβιδα και ΟΧΙ να ψεκαζει χυμα μεσα στην πολλαπλη εισαγωγης.
Αν μπορεις πες μας σε ποιον εκανες την εγκατασταση και αν μπορεις ανεβασε και καμοια φωτο απο την μπεκιερα και τα μπεκ αεριου.

Υ.Γ για τον φιλο που ειπε οτι τωρα θα αρχισουν τα προβληματα με βαλβιδες εχω 82.000χλμ με Icom και το αμαξι πυροβολαει(εγκατασταση Μπιρμπος)
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό gakost » Σάβ 28 Απρ, 2012 23:29

chrisd έγραψε:Πληροφοριακα με Icom για να καψεις βαλβιδες ειναι εντελως απιθανο και το μονο που μου ερχεται στο μυαλο ειναι λαθος εγκατασταση.τι θελω να πω,τα Υγρου ψεκασμου συστηματα ψεκαζουν ακριβως πανω στην βαλβιδα οπωτε το μπεκ και το σωληνακι που εχει μεσα του πρεπει να οδηγουνται πισω απο την βαλβιδα και ΟΧΙ να ψεκαζει χυμα μεσα στην πολλαπλη εισαγωγης.


Από που προκύπτει ότι με το Icom είσαι εξασφαλισμένος;
Τις περισσότερες φορές πάντως την ακούνε οι βαλβίδες εξαγωγής.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 50 επισκέπτες