Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Λειτουργία icom jtg προβλήματα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό oudeis1kan » Πέμ 29 Μαρ, 2012 22:16

Καλησπέρα, θα ήθελα να γνωρίσω στο forum τα πάρα πολλά προβλήματα, που αντιμετωπίζω με το σύστημα icom jtg, στο αυτοκίνητό μου opel zafira, έτους 2008. Το σύστημα υγραερίου ήταν τοποθετημένο από την 1η άδεια του αυτοκινήτου, το οποίο το πήρα από το εξωτερικό. Προβλήματα στη λειτουργία του κινητήρα, κοψίματα στο ρελαντί, ρεταρίσματα.....Απευθύνθηκα σε εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο icom και αφού πλήρωσα περίπου 300 ευρώ (καθαρισμός δεξαμενής υγραερίου, εξαγωγή πολλαπλής για ρύθμιση σωληνάκια!!!!!!!), πληροφορήθηκα ότι τελικώς πρέπει να αλλαχθούν τα μπεκ του υγραερίου (κόστος 300 ευρώ)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αν και μετά έχει προβλήματα, θα πρέπει να αλλάξουμε τον εγκέφαλο και έπειτα αφού δούμε...........!!!!!!!!!!! και μετρήσουμε τον ψεκασμό κλπ θα δούμε........
Έχει κανένας σας ανάλογη εμπειρία;; Διότι είναι μάλλον τραγικό το καλύτερο σύστημα στον κόσμο, όπως διαφημίζεται, να είναι τόσο αναξιόπιστο. ( όπως τουλάχιστον συμβαίνει σε μένα).
oudeis1kan
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 29 Μαρ, 2012 22:02

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό tgi » Πέμ 29 Μαρ, 2012 22:24

μήπως ο ρυθμιστής πίεσης είναι κοντά στην μηχανή και ζεσταίνεται?
εγώ το είχα αυτό και μου τον απομάκριναν και τώρα λειτουργεί πιο καλά ο κινητήρας

κάνε επίσης μία δοκιμή : κάνε εξαέρωση στο υγραέριο : σταματάς την μηχανή του αυτοκινήτου δουλεύοντας υγραέριο, ξεβιδώνεις την τάπα του ρυθμιστή πιεσης, ανοίγεις την βαλβίδα - βίδα του ρυθμιστή για να φύγει όλο το υγραέριο που έχεις στην σωλήνωση του υγραερίου. Σφήγκεις την βαλβίδα - βίδα ξανα και βάζεις - βιδώνεις την τάπα του ρυθμιστή πίεσης!
ξεκίνα το αυτοκίνητο και δες συμπεριφορά!
ίσως να φτιάξει και με αυτό!
Citroen C4 GP με σύστημα υγραερίου 5ης γενεάς (ICOM JTG)
130.000 Km με LPG και συνεχίζω
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 450
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό oudeis1kan » Πέμ 29 Μαρ, 2012 22:36

όταν λέτε δουλεύει πιο καλά ο κινητήρας, τι σημαίνει;; Δουλεύει χωρίς κοψίματα, χωρίς πουρ πουρ στο ρελαντί (κάπως έτσι ακούγεται); Γιατί έχω πάθει πλάκα, καθώς μου είχαν πει να αλλάξω πολλαπλασιαστή για μην έχει διακοπές και ρεταρίσματα!!!Στο τέλος όπως ανέφερα στην 1η δημοσίευση του προβλήματος, μου λένε ότι είναι θέμα μπεκ και βλέπουμε!!! Αυτό που λετε για την απομάκρυνση του ρυθμιστή και την δοκιμή, δεν έπρεπε να το ξέρει ο εκπρόσωπος της icom;;
oudeis1kan
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 29 Μαρ, 2012 22:02

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό fotisly » Πέμ 29 Μαρ, 2012 22:52

εγω το μονο προβλημα ειναι οτι αργει να παρει μπρος,δλδ μιζαρω παραπανω,και κανενα σκοτσαρισματακι καμια φορα.το οτι αργει να παρει το στηριζω στα μπεκ και ειναι γνωστο προβλημα της icom jtg αλλα χωρις λυση!!απ οτι ειχα δει κατα την εγκατασταση,δεν παιρνει πολλες ρυθμισεις ουτε ειναι δυσκολο συστημα στην τοποθετηση,για να πεις οτι εχει γινει λαθος!
μηπως υπαρχει καποιο προβλημα γενικα στο αυτοκινητο?με βενζινη δεν κανει τιποτα απο αυτα που αναφερεις?
icom jtg υγρου ψεκασμου σε αστρα h 1.8 140 hp!!
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp!!
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 372
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό oudeis1kan » Πέμ 29 Μαρ, 2012 23:02

με βενζίνη λειτουργεί τέλεια!!! Στο υγραέριο για να πάρει μπροστά θέλει δυο τρεις φορές τη μίζα!! Σας έχουν πει μήπως και για πλούσιο μείγμα ποτέ;;;;
oudeis1kan
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 29 Μαρ, 2012 22:02

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό lyggas » Πέμ 29 Μαρ, 2012 23:16

Φίλε, με το icom εδώ και δύο χρόνια το αυτοκίνητο δουλεύει άψογα. Εκτός από μερικές αργές εκκινήσεις, όλα τα άλλα λειτουργούν υποδειγματικά και ο κινητήρας λειτουργεί τέλεια σε όλο το φάσμα των στροφών.
Στην αρχή όταν το τοποθέτησα (2010), είχα κάτι προβλήματα από αστοχία υλικών του εργοστασίου, αλλά αντικαταστάθηκαν όλα στα πλαίσια της εγγύησης με τις νέες βελτιωμένες version. Από τότε δεν έχω επισκεφτεί τον εγαταστάτη μου ούτε για αλλαγή φίλτρου καυσίμου.
Όι πρώτες εκδόσεις της icom είχαν προβλήματα με τις αντλίες και πλέον οι νέες είναι πολύ μεγάλες και όπως φαίνεται ανθεκτικές. Επίσης πλέον τα νέα συστήματα έχουν νέα μπεκ και ηλ. μονάδα διαχείρησης, σαφώς καλύτερα.
Τί να πω, εκτιμώ ότι πρέπει να αποκλείσεις πρώτα το ενδεχόμενο να φταίει κάτι άλλο και μετά να επικεντρωθείς στην υγραερικοκίνηση. :-?

Ελπίζω να βοήθησα έστω και λίγο. ;)
SUZUKI GV 1.6 (60.000 χλμ. με ICOM JTG)
lyggas
 
Δημοσιευσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 20:58

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό oudeis1kan » Πέμ 29 Μαρ, 2012 23:22

ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. την επόμενη εβδομάδα έρχομαι Αθήνα στην αντιπροσωπεία της icom στην Αγίας Αννης. Ελπίζω να βρώ λύση. Θα τα ξαναπούμε..
oudeis1kan
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 29 Μαρ, 2012 22:02

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό dathens » Πέμ 29 Μαρ, 2012 23:54

Σήμερα άκουσα κάτι ωραίο το mixer πολυτελείας icom που παει με ολα τα αμαξια ..όλοι εσείς έχετε αμεσο ψεκασμο ;
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Παρ 30 Μαρ, 2012 08:14

dathens έγραψε:Σήμερα άκουσα κάτι ωραίο το mixer πολυτελείας icom που παει με ολα τα αμαξια ..όλοι εσείς έχετε αμεσο ψεκασμο ;



όχι εγώ δεν έχω άμεσο ψεκασμό, υπάρχει πρόβλημα;
λες να πρέπει να το βγάλω...και να βάλω αέριου ψεκασμού μη σπάσω;;;; :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Γιατι δε μου δουλεύει καλά το σύστημα, με κοροιδέψανε!!!
Καίω υπερβολικά πολύ βενζίνα, έβαλα ένα ολόκληρο 5-λιτρο βενζίνα σε μόλις... 2000 χλμ.... !!!!!!
Και αυτή την έκαψα τη περισσότερη εχθές γιατι αγχώθηκα μη βουλώσει το κύκλωμα βενζίνης και του έκανα ξεκάπνισμα εχθές καμιά 20αριά χλμ...πηγαίνοντας παντόφλα γυρισμένος σε βενζίνη!!!
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Παρ 30 Μαρ, 2012 08:23

oudeis1kan έγραψε:ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. την επόμενη εβδομάδα έρχομαι Αθήνα στην αντιπροσωπεία της icom στην Αγίας Αννης. Ελπίζω να βρώ λύση. Θα τα ξαναπούμε..



Αγαπητέ,

θα πας Αγίας Αννης (προσεχε το στενάκι....είναι άσχημο και επικίνδυνο πέρασμα), θα ζητήσεις το Στάθη και θα βρεις άκρη πιστεύω.
Πάρε τηλέφωνο πριν να κανονίσεις πότε θα πας.
Να ξέρεις ότι οι πολλαπλασιαστές έχουν σοβαρή ανάμειξη πάντως, εμένα πριν μερικές βδομάδες μου έκανε περίεργα κοψίματα, ούτε καν μου πέρασε απο το μυαλό ότι έφταιγαν οι πολλαπλασιαστές γιατι βενζίνα δούλευε τέλεια.
Ομως, ξαφνικά άρχισε να κάνει χειρότερα κοψίματα και στη βενζίνα.
Επειδή ξέρω 5 πραγματάκια, είδα απο το διαγνωστικό μου missifires σε 2ο κύλινδρο, αλλάζω και τους 4 πολλαπλασιαστές και ω του θαύματος...ΤΙΠΟΤΑ πλέον.

και βελτιώθηκε σημαντικά το θέμα εκκίνηση, μπορώ να πω... έχω ξεχάσει πλέον ότι είμαι υγραεριοκίνητος και το θυμάμαι μόνο όταν γεμίζω.
προχθες το οδήγησαν στο εξουσιοδοτημένο που πάω (και βάζουν και εκείνοι υγραέριο, ένα κιτ OMVL)..και πάθανε πλάκα.

Εγω προσωπικά...λέω...ICOM...και να το πούλαγα πάλι Icom θα ξανάβαζα.
Μέχρι στιγμής...έχω ήδη πάνω απο 6000 χλμ...όλα καλά, μόνο το τυπικό πρώτο έλεγχο έκανα, δεν έχω ξαναπατήσει στο Στάθη...παρά μόνο για να γεμίσω υγραέριο, προχθες μου ήρθαν τα παιδιά και μου λένε "πού είσαι ρε Αντώνη; όλα καλά;"... και του έκανα πλακα... "ρε...φίλε..δεν είμαι ευχαριστημένος, μετά τις 6500 το νιώθω νωχελικό...λες να στεγνώνει;"

οτι σου πει φίλε, θα τη βρεις την άκρη, γεννήθηκαν τα παιδιά του Μπίρμπου στο συνεργείο μέσα, το υγραεριο είναι το αέριο που ανασαίνουν αντι οξυγόνου :lol: :lol: :lol: !!
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 41 επισκέπτες