Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Λειτουργία icom jtg προβλήματα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Τετ 03 Οκτ, 2012 13:01

όταν προσπερνάμε, έχουμε πάντοτε στο νου μας ότι πολλά μπορεί να πάνε στραβά και γι αυτό απαγορεύονται οι ριψοκίνδυνες προσπεράσεις.
Οταν οι προσπεράσεις γίνονται με ασφάλεια (δηλ. το τρίπτυχο ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΛΕΤΗ για το ποιος έρχεται απο το άλλο ρεύμα - ΧΩΡΟΣ άπλετος ώστε να μη χρειάζεται να περνάμε στο πόντο το προπορευόμενο όχημα - διαθέσιμη ισχύ ώστε η προσπέραση να ολοκληρωθεί πολύ γρήγορα) τότε φίλοι υπάρχει πάντοτε και το φρένο προκειμένου με ένα τσίμπημα του να ξαναβρεθούμε απο εκεί που ξεκινήσαμε να προσπερνάμε.

Οπότε και αντλίες να καούν, και διακοπές να συμβούν .... θα είναι όλα καλά.

Τα προβλήματα ξεκινάνε όταν κάνουμε τους οδηγούς αγώνων....τρομάρα μας!!

Εχετε δει ποτέ οδηγό πραγματικά γρήγορου αυτοκινήτου να κάνει μ@λ@κίες στο δρόμο;
εγω όχι... στα κοντά 22 χρόνια που οδηγώ.
Αντιθέτως... τις μ@λ@κίες τις κάνουν όλοι οι υπόλοιποι που θένε να είναι δήθεν
γρήγοροι με τα μπρίκια τους, βελτιωμένα ή όχι. :silent:

Αρα... δε θα πάμε στον Αγιο αμα αργήσει να γυρίσει απο βενζίνη σε υγραέριο και το ανάποδο.
Απο άλλη αιτία θα έχουμε πάει!
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό macmac » Τετ 03 Οκτ, 2012 13:09

antonis8via έγραψε:όταν προσπερνάμε, έχουμε πάντοτε στο νου μας ότι πολλά μπορεί να πάνε στραβά και γι αυτό απαγορεύονται οι ριψοκίνδυνες προσπεράσεις.
Οταν οι προσπεράσεις γίνονται με ασφάλεια (δηλ. το τρίπτυχο ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΛΕΤΗ για το ποιος έρχεται απο το άλλο ρεύμα - ΧΩΡΟΣ άπλετος ώστε να μη χρειάζεται να περνάμε στο πόντο το προπορευόμενο όχημα - διαθέσιμη ισχύ ώστε η προσπέραση να ολοκληρωθεί πολύ γρήγορα) τότε φίλοι υπάρχει πάντοτε και το φρένο προκειμένου με ένα τσίμπημα του να ξαναβρεθούμε απο εκεί που ξεκινήσαμε να προσπερνάμε.

Οπότε και αντλίες να καούν, και διακοπές να συμβούν .... θα είναι όλα καλά.

Τα προβλήματα ξεκινάνε όταν κάνουμε τους οδηγούς αγώνων....τρομάρα μας!!

Εχετε δει ποτέ οδηγό πραγματικά γρήγορου αυτοκινήτου να κάνει μ@λ@κίες στο δρόμο;
εγω όχι... στα κοντά 22 χρόνια που οδηγώ.
Αντιθέτως... τις μ@λ@κίες τις κάνουν όλοι οι υπόλοιποι που θένε να είναι δήθεν
γρήγοροι με τα μπρίκια τους, βελτιωμένα ή όχι. :silent:

Αρα... δε θα πάμε στον Αγιο αμα αργήσει να γυρίσει απο βενζίνη σε υγραέριο και το ανάποδο.
Απο άλλη αιτία θα έχουμε πάει!


+1 :thumbup:
Hyundai Matrix 06 - Bardolini - 49000Km / 2500 ώρες με υγραέριο (11lt/100Km + 1,5lt/100Km βενζίνη)
Άβαταρ μέλους
macmac
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τετ 20 Ιουν, 2012 14:56

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 03 Οκτ, 2012 15:13

Η προσπεραση ηταν παραδειγμα για να αναπτύξω ενα επιχειρημα. Μην αρχισουμε να αναλύουμε χιλιες 2 καταστασεις που θα μπορουσαν να συμβουν και να σε αφησει το αμαξι.
Ναι, δεν θα τσακιστεις με την πρωτη στραβη αλλα επισης δεν εχει υπογραψει κανενας μας συμβολαιο για το αντιθετο. Ομιλω ως παθων σε αντιστοιχο περιστατικο(πριν τοποθετησω υγραεριο-ζημια ηλεκτρικη).

Εαν δε τοποθετειστε κατα την εννοια οτι απο την ωρα που θα εχεις τοποθετησει ενα τετοιο διακοπτη στο κυκλωμα, θα ''βαρα ο κωλως σου παλαμακια'' οταν οδηγείς προσεχοντας καθε κινηση σου, ελαχιστοποιοντας ''ατυχιες'', παω πασο. Απλα εγω δεν μπορω να οδηγω ετσι με οικογενεια μεσα. Θελω το αμαξακι μου να το οδηγω ΞΕΓΝΙΑΣΤΑ, ειτε με βενινη ειτε με υγραεριο σε ολες τις συνθηκες.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό fotisly » Τετ 03 Οκτ, 2012 15:23

antonis8via έγραψε:όταν προσπερνάμε, έχουμε πάντοτε στο νου μας ότι πολλά μπορεί να πάνε στραβά και γι αυτό απαγορεύονται οι ριψοκίνδυνες προσπεράσεις.
Οταν οι προσπεράσεις γίνονται με ασφάλεια (δηλ. το τρίπτυχο ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΛΕΤΗ για το ποιος έρχεται απο το άλλο ρεύμα - ΧΩΡΟΣ άπλετος ώστε να μη χρειάζεται να περνάμε στο πόντο το προπορευόμενο όχημα - διαθέσιμη ισχύ ώστε η προσπέραση να ολοκληρωθεί πολύ γρήγορα) τότε φίλοι υπάρχει πάντοτε και το φρένο προκειμένου με ένα τσίμπημα του να ξαναβρεθούμε απο εκεί που ξεκινήσαμε να προσπερνάμε.

Οπότε και αντλίες να καούν, και διακοπές να συμβούν .... θα είναι όλα καλά.

Τα προβλήματα ξεκινάνε όταν κάνουμε τους οδηγούς αγώνων....τρομάρα μας!!

Εχετε δει ποτέ οδηγό πραγματικά γρήγορου αυτοκινήτου να κάνει μ@λ@κίες στο δρόμο;
εγω όχι... στα κοντά 22 χρόνια που οδηγώ.
Αντιθέτως... τις μ@λ@κίες τις κάνουν όλοι οι υπόλοιποι που θένε να είναι δήθεν
γρήγοροι με τα μπρίκια τους, βελτιωμένα ή όχι. :silent:

Αρα... δε θα πάμε στον Αγιο αμα αργήσει να γυρίσει απο βενζίνη σε υγραέριο και το ανάποδο.
Απο άλλη αιτία θα έχουμε πάει!

διαφωνω πληρως με ολη την φιλοσοφια που ανεπτυξες οπως και με το ποιοι τρεχουνε στους δρομους.
τετοιου τυπου προσπεραση την κανεις σε εγναντια ή σε δρομο ΄καμπισιο΄ αλλιως κανεις ταξιδι και φτανεις αργοτερα απ οτι το ΚΤΕΛ.20 χρονια που οδηγω και 1.500.000 χλμ που εχω κανει εντος ελλαδος εχω δει να κανουνε μαλακιες ολοι,ανεξαρτητου ιπποδυναμης.μην ξεχνας οτι τα πολυ γρηγορα αυτοκινητα φοβιζουν πολυ αυτους που τα εχουνε αγορασει για λεζαντα,οποτε τα πανε κ χαλαρα.
icom jtg υγρου ψεκασμου σε αστρα h 1.8 140 hp!!
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp!!
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 372
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Τετ 26 Δεκ, 2012 20:26

μιας και λέμε...για προβλήματα του icom και αναφέρουμε αντλίες...
να πω ότι 2 φίλοι το τελευταίο διάστημα πλήρωσαν εκ νέου zavoli πνεύμονα, o ένας με 20000 χλμ σε 2,5 χρόνια και ο άλλος με 37000 χλμ σε 3 χρόνια, ατμοσφαιρικά, και τα 2 δίλιτρα των 150 ίππων και με σχετικά ήρεμη οδήγηση και οι 2 τους.

το κόστος...περίπου όσο μιας αντλίας icom 30-40 ευρώ φτηνότερα.

Ετσι για να μη θεοποιούμε και τους πνεύμονες οτι δε χαλάνε ποτέ... και ότι είναι πάμφθηνοι ;) ;)
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό dathens » Πέμ 27 Δεκ, 2012 10:28

antonis8via έγραψε:μιας και λέμε...για προβλήματα του icom και αναφέρουμε αντλίες...
να πω ότι 2 φίλοι το τελευταίο διάστημα πλήρωσαν εκ νέου zavoli πνεύμονα, o ένας με 20000 χλμ σε 2,5 χρόνια και ο άλλος με 37000 χλμ σε 3 χρόνια, ατμοσφαιρικά, και τα 2 δίλιτρα των 150 ίππων και με σχετικά ήρεμη οδήγηση και οι 2 τους.

το κόστος...περίπου όσο μιας αντλίας icom 30-40 ευρώ φτηνότερα.

Ετσι για να μη θεοποιούμε και τους πνεύμονες οτι δε χαλάνε ποτέ... και ότι είναι πάμφθηνοι ;) ;)


Γιατί είνσι απαταιωνας ο εγκαταστατης και να χαλάσει υπαρχει το κιτ επισκευής πνεύμονα 30-40 ευρω που τον κάνει καινούργιο αλλαγή μεμβρανης ελατηριων κτλ .... Αυτο μπορεί να συνεβει κα απο κακό καύσιμο ανεξάρτητως χιλιομέτρων όπου πάλι να θέλει καθάρισμα η αλλαγή η μεμβράνη ... Απλα ο εγκαταστατης βαριετε και τον αλλάζει σιγά ο μεγάλος ο ζετα s με τα 330 αλογα εχει αγορα στο eBay 80-90 ευρω καινούργιος το σετ επισκευής εχει 25 ευρω
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό chrisd » Πέμ 27 Δεκ, 2012 10:30

Oλα χαλανε Αντωνη.Και σε εμας η αντλια ανεβαζει 8-9 bar πιεση,λιγο νερακι να σου παρει μεσα απο χαλια αεριο τα εφτυσε.
Το καλο ειναι τα 2 χρονια εξτρα εγγυηση που δινει ο Μπιρμπος αν αλλαξεις απο παλαιου σε νεου τυπου αντλια.
Οι πνευμονες γενικα ειναι φτηνα εξαρτηματα αλλα πολλα λαμογια εδω τους πουλανε οσο αγοραζουνε ολο το κιτ στην χοντρικη,μην το ψαχνεις.
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: Απ: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Σάβ 05 Ιαν, 2013 07:11

Να τα μας... μετά από 3 χρόνια χρήσης εμφανίστηκε το πρώτο πρόβλημα. Κάθε πρωί που βάζω μπροστά το αυτοκίνητο εισέρχεται στην καμπίνα μυρωδιά υγραερίου. Τις πρώτες φορές ήταν έντονη, μετά πιο απαλή. Μου το έκανε και σήμερα, και χθες. Η μυρωδιά έχει επιβεβαιωθεί και από άλλους 2 ανθρώπους μήπως και "είναι η ιδέα μου", αλλά δεν... Το περίεργο είναι ότι μετά από κάποια λίγα χιλιόμετρα, εξαφανίζεται εντελώς. Και αν σβήσω και ξαναβάλω μπροστά το αυτοκίνητο ποτέ δεν το κάνει. Είμαι σίγουρος ότι άμα πάω στον Μπιρμπο δεν θα το εμφανίσει το πρόβλημα. Στα 30.000 χλμ άλλαξα το φίλτρο. Τώρα πλησιάζω τα 50. Τι να κάνω ?

Sent from my Galaxy Note 2 using Tapatalk 2
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 182
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό tgi » Σάβ 05 Ιαν, 2013 10:42

MeddlingMageGR έγραψε:Να τα μας... μετά από 3 χρόνια χρήσης εμφανίστηκε το πρώτο πρόβλημα. Κάθε πρωί που βάζω μπροστά το αυτοκίνητο εισέρχεται στην καμπίνα μυρωδιά υγραερίου. Τις πρώτες φορές ήταν έντονη, μετά πιο απαλή. Μου το έκανε και σήμερα, και χθες. Η μυρωδιά έχει επιβεβαιωθεί και από άλλους 2 ανθρώπους μήπως και "είναι η ιδέα μου", αλλά δεν... Το περίεργο είναι ότι μετά από κάποια λίγα χιλιόμετρα, εξαφανίζεται εντελώς. Και αν σβήσω και ξαναβάλω μπροστά το αυτοκίνητο ποτέ δεν το κάνει. Είμαι σίγουρος ότι άμα πάω στον Μπιρμπο δεν θα το εμφανίσει το πρόβλημα. Στα 30.000 χλμ άλλαξα το φίλτρο. Τώρα πλησιάζω τα 50. Τι να κάνω ?
μάγε καλη μερα σου και καλή χρονιά,
Εγώ θα σου πρότεινα να πάς στον Μπίρμπο και να του το πείς. με τα τόσα αυτοκίνητα που έχει δεί, μπορείς να το ξέρει και να στο λύσει... αν δεν στο λύσει, περιμένεις την μοίρα σου..... να βγάλει κάτι χοντρό και να του το πάς ξανα!
Citroen C4 GP με σύστημα υγραερίου 5ης γενεάς (ICOM JTG)
130.000 Km με LPG και συνεχίζω
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 448
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: Απ: λειτουργία icom jtg προβλήματα

Δημοσίευσηαπό LPGas » Σάβ 05 Ιαν, 2013 13:19

MeddlingMageGR έγραψε:Να τα μας... μετά από 3 χρόνια χρήσης εμφανίστηκε το πρώτο πρόβλημα. Κάθε πρωί που βάζω μπροστά το αυτοκίνητο εισέρχεται στην καμπίνα μυρωδιά υγραερίου. Τις πρώτες φορές ήταν έντονη, μετά πιο απαλή. Μου το έκανε και σήμερα, και χθες. Η μυρωδιά έχει επιβεβαιωθεί και από άλλους 2 ανθρώπους μήπως και "είναι η ιδέα μου", αλλά δεν... Το περίεργο είναι ότι μετά από κάποια λίγα χιλιόμετρα, εξαφανίζεται εντελώς. Και αν σβήσω και ξαναβάλω μπροστά το αυτοκίνητο ποτέ δεν το κάνει. Είμαι σίγουρος ότι άμα πάω στον Μπιρμπο δεν θα το εμφανίσει το πρόβλημα. Στα 30.000 χλμ άλλαξα το φίλτρο. Τώρα πλησιάζω τα 50. Τι να κάνω ?

Sent from my Galaxy Note 2 using Tapatalk 2


Από το μπροστινό μέρος έρχεται η μυρωδιά?
Άνοιξε το καπό να μυρίσεις.
Καμιά ασήμαντη μικροδιαρροη θα είναι..
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Qgas και 36 επισκέπτες