Ωραίο είναι το username μου με
bold Ας ξεκαθαρίσουμε λοιπόν κάποια θέματα και ας αρχίσουμε από τα εύκολα.
georgetjet έγραψε:Όσο για το αυτοκίνητο μου φίλε
gakost μετρήθηκε αν έχω φτωχότερο καύσιμο και με το διαγνωστικό της icom και με το διαγνωστικό της Fiat και με το διαγνωστικό του ξαδέρφου μου και είναι καρφί και στα δυο καύσιμα ακόμα επιμένεις ότι τα 4ης είναι καλύτερα από το icom????
ΥΓ Γι΄αυτό το icom έχει αγορά αν το παραγγείλεις εσύ ο ίδιος από Ιταλία
http://www.icomitalia.it/lang1/imp_jtg.html 1260 ευρό ενώ τα υπόλοιπα 400 έως 600 ευρό είναι σαν να λέμε ότι το αεροβόλο είναι καλύτερο από το Μ16 μην τρελαθούμε κιόλας.
Είπα εγώ τίποτα για γενιές; Για ξαναδιάβασε αυτά που έγραψα. Μετά από πολύ διάβασμα έχω και άποψη για το ICOM αλλά μάλλον δεν βοηθάει κάπου σε αυτή την φάση.
Για τα φτωχά μείγματα δώσε προσοχή στο
μάλλον και στο
πιθανότηταΝομίζω μέχρι εδώ όλα καλά συνεννοηθήκαμε.
georgetjet έγραψε:3. Το καύσιμο σε αέρια μορφή σε χ όγκο είναι φτωχότερο σε θερμίδες από το ίδιο καύσιμο σε υγρή μορφή γι΄αυτό και τα αυτοκίνητα με 4ης γενιάς συστήματα καταναλώνουν περισσότερα λίτρα υγραέριο από ότι με βενζίνα για την ίδια χρίση του οχήματος , το icom ψεκάζει το υγραέριο σε υγρή μορφή στο χώρο καύσης με αποτέλεσμα να χρειάζεται λιγότερα λίτρα υγραερίου για την ίδια χρίση με τα 4ης , επίσης όταν ένα καύσιμο ψεκάζετε σε ένα χώρο καύσεως στην ιδία μορφή (πχ υγρή) και το έχει 112 εως 114 οκτάνια (υγραέριο) και το άλλο 95 οκτάνια (βενζίνα) πετυχαίνουμε καλύτερη και αποδοτικότατη καύση από το καύσιμο με τα περισσότερα οκτάνια , γι΄αυτό με το icom έχουμε ακόμη και λιγότερη κατανάλωση από την βενζίνα στην ίδια χρήση .
Το καύσιμο σε ότι και να το ψεκάσεις μέσα στον κύλινδρο το αγοράζεις με το λίτρο στο πρατήριο σε υγρή μορφή. Όπως ανέφερες λόγο της συμπίεσης είναι αποθηκευμένο σε υγρή μορφή εξ ου και υγρ(ο)αέριο και η νομοθεσία ορίζει ότι όλα τα υγρά πωλούνται με βάση μέτρησης τον όγκο δηλαδή λίτρο.
Θα σου παραθέσω ένα άρθρο που θα βοηθήσει και την πορεία της συζήτηση μας.
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... 2&pbreak=3 Όπως βλέπεις όταν αγοράσεις 1 λίτρο βενζίνης και 1 λίτρο υγραερίου δεν αγοράζεις την ίδια ενέργεια. Δηλαδή αν κάψεις και τα 2 θα πάρεις λιγότερη ενέργεια από το υγραέριο. Τα αέρια δεν μετριούνται σε λίτρα (όγκο δηλαδή) αλλά σε βάρος (κιλά ή ότι άλλη μονάδα θέλεις) επειδή συμπιέζονται. Άλλο βάρος έχει το υγραέριο σε μια ατμόσφαιρα άλλο στις 2 κλπ. άρα αυτό που αναφέρεις
"Το καύσιμο σε αέρια μορφή σε χ όγκο είναι φτωχότερο σε θερμίδες από το ίδιο καύσιμο σε υγρή μορφή γι΄αυτό και τα αυτοκίνητα με 4ης γενιάς συστήματα καταναλώνουν περισσότερα λίτρα υγραέριο από ότι με βενζίνα για την ίδια χρίση του οχήματος " δεν ισχύει γιατί είναι άκυρη η σύγκριση όπως σου εξήγησα. Τα λίτρα υγρ(ο)αερίου που θα πρέπει να κάψεις για να πάρεις την ίδια ενέργεια είναι παραπάνω. Ο λόγος που έχεις ίδια κατανάλωση είναι αυτό που αναφέρει το άρθρο
[quote]
Για να το κάνουμε απλό, τα παραπάνω οκτάνια του LPG είναι κρίσιμα και καθοριστικά, όσο πιο πολλή συμπίεση έχει ένας κινητήρας, αφού το LPG είναι δυνατόν να συμπιεστεί ακόμα και σε κινητήρες που λειτουργούν με σχέση 12:1. Επομένως, ένας συμβατικός ατμοσφαιρικός κινητήρας με συμπίεση 9:1 θα αποδίδει λιγότερο σε λειτουργία LPG από ό,τι, για παράδειγμα, ένας κινητήρας άμεσου ψεκασμού, που συνήθως λειτουργεί με μεγαλύτερη αναλογία συμπίεσης, ή σε σχέση με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, όπου η υπερπλήρωση αντικαθιστά την αυξημένη συμπίεση. [quote]
Αν δεν κάνω λάθος ο δικός σου κινητήρας είναι και τα 2 και turbo και αμέσου ψεκασμού οπότε βοηθιέται πολύ από τα πολλά οκτάνια του LPG. Έχεις στην ουσία καλύτερη εκμετάλλευση της καύσης και δεν παίζει ρόλο αν ο ψεκασμός είναι αέριος ή υγρός ή οτιδήποτε άλλο.
Τώρα σε σχέση με τις θερμοκρασίες να σου πω τι εννοώ πάλι και εκεί. Το υγραέριο έχει διαφορετικές απαιτήσεις προπορίας (αβάνς) σε σχέση με την βενζίνη. Θέλει λιγότερη προπορία στις χαμηλές και μεγαλύτερη στις υψηλές. Στις μεσαίες είναι πάνω κάτω η ίδια καμπύλη. Κάπου είχα δει και ένα διάγραμμα αλλά δεν το έχω πρόχειρο τώρα. Θα στο γράψω όπως αναλύθηκε σε κάποια άλλη συζήτηση " Όταν το αβάνς είναι λιγότερο από το ιδανικό, η καύση δεν έχει ολοκληρωθεί όταν ανοίγει η βαλβίδα εξαγωγής και η φλόγα που βγαίνει ζεσταίνει περισσότερο την βαλβίδα". Βέβαια και εδώ σε βοηθάει η τεχνολογία του αυτοκινήτου σου μιας και τα turbo έχουν ήδη αρκετό αβάνς. Όπως και να έχει όμως αν δεν έχεις ιδανικό αβάνς ταλαιπωρείς τις βαλβίδες. Μια φορά για μια προσπέραση δεν τρέχει και τίποτα αλλά αν το πας συνέχεια στα κόκκινα πιστεύεις ότι του κάνεις καλό με το να τσουρουφλίζεις τις βαλβίδες; Η απάντηση νομίζω είναι αυτονόητη.
Όπως έγραψα και πριν αυτά τα γράφω φιλικά και αν κάτι πιστεύεις δεν λέω σωστά περιμένω μια λογική απάντηση ή και διόρθωση αν κάπου κάνω λάθος και δεν θα μπω στην λογική μιας αντιπαράθεσης να σε πείσω ή να με πείσεις ποιος είναι σωστός και ποιος λάθος ούτε στην λογική το δικό μου είναι το καλύτερο κλπ κλπ