Το παρέλαβα χθες, έπειτα από μια μικρή καθυστέρηση.
Παιδευτήκανε με την πολλαπλή, όπου βγήκε έξω για να τοποθετηθούν τα μπεκ στην πίσω μεριά, γιατί μπροστά, δεν χώραγαν.
Η δεξαμενή που επιλέχθηκε, ήταν η μέγιστη χωρητικότητας, αναφορικά με τον διαθέσιμο χώρο που υπήρχε στον χώρο της ρεζέρβας, 47-48 λίτρων και ήταν ένας ακόμη λόγος που μας καθυστέρησε.
Καθαρά, είναι περίπου τα 37.
Ο χώρος δεξιά και αριστερά, καλύφθηκε από φελιζόλ, όπως είχα αρχικά ζητήσει.
Η πλήρωση του υγραερίου τοποθετήθηκε δίπλα σε αυτή της βενζίνης και έτσι, δεν φαίνεται τίποτα.
Σηκωμένο στο αναβατόριο, έκατσα και παρατήρησα όλες τις σωληνώσεις, όπου φαίνεται η πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει.
Μέσα στον χώρο της μηχανής, όλα είναι τακτοποιημένα και γενικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος από όλη την εγκατάσταση.
Πάμε τώρα στο software..
Δεν υπάρχει καμία διαφορά μεταξύ βενζίνης και υγραερίου, όση ώρα το έκανα βόλτα(30min).
Με το κουμπί sport πατημένο ή χωρίς, είναι όλα ίδια.
Από χθες, έχουμε κάνει εγώ και η γυναίκα μου περί τα 80km, και δεν υπάρχει κανένα είδους πρόβλημα, ρετάρισμα, κόψιμο ή λαμπάκι.
Η εναλλαγή από υγραέριο σε βενζίνη και αντίστροφα, δεν γίνεται αντιληπτή, παρά μόνο από το ενδεικτικό λαμπάκι.
Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι με το που ολοκληρώνω τον έλεγχο και την πληρωμή, πήγα και το φούλαρα βενζίνη με 51€ και υγραέριο με 24,50€!!!!
Πήρε 31,80lt, με 0,77/lt.
Επιτέλους, μου έφυγε το άγχος..
Φωτογραφίες, εντός της αυριανής ημέρας.