Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τοποθέτηση LPG σε Fiat Panda 100HP

Re: Τοποθέτηση LPG σε Fiat Panda 100HP

Δημοσίευσηαπό Giannis » Τρί 10 Μάιος, 2011 22:22

Είμαι πεπεισμένος κατά 99% να προχωρήσω χωρίς λαδιέρα, αλλά μια και πλησιάζει η αλλαγή λαδιών, να βάλω τα selenia multipower gas 05w40.
Δεν βρίσκω τον λόγο για κάτι παραπάνω.
Καλά δεν το ''πάω";
Επιπλέον θέλω να ρωτήσω και κάποια άλλα πράγματα που με απασχολούν..
Πρέπει να αλλάξει ο τρόπος οδήγησης μετά την μετατροπή?
Συνηθίσω και γεμίσω τις ταχύτητες, μέχρι και τις 5000-6000 κάποιες φορές.
Η αναλογία που θα καίω υγραερίου-βενζίνης, ποια υπολογίζω να είναι?
Δηλαδή, σε ένα διάστημα 1000km, σε ένα μήνα, με 2-3 ζεστάματα, πόση βενζίνη θα δω να καίει?
Και 3ον, αλλά άσχετο, εσείς οι υγραεράδες, βρισκόσαστε που και που να σας γνωρίσω από κοντά? :D
Fiat Panda100HP powered by EUROPEGAS 4ης Γενιάς Αερίου Ψεκασμού άνευ λαδιέρας..
Άβαταρ μέλους
Giannis
 
Δημοσιευσεις: 290
Εγγραφή: Σάβ 04 Δεκ, 2010 13:34
Τοποθεσία: Athens

Re: Τοποθέτηση LPG σε Fiat Panda 100HP

Δημοσίευσηαπό Giannis » Πέμ 12 Μάιος, 2011 22:03

Έχω θέσει λάθος τις ερωτήσεις μου ή δεν γνωρίζει κάποιος να βοηθήσει? :-?
Fiat Panda100HP powered by EUROPEGAS 4ης Γενιάς Αερίου Ψεκασμού άνευ λαδιέρας..
Άβαταρ μέλους
Giannis
 
Δημοσιευσεις: 290
Εγγραφή: Σάβ 04 Δεκ, 2010 13:34
Τοποθεσία: Athens

Re: Τοποθέτηση LPG σε Fiat Panda 100HP

Δημοσίευσηαπό dti » Πέμ 12 Μάιος, 2011 23:01

Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σου εξαρτώνται από το είδος του συστήματος που θα βάλεις (υγρού / αέριου ψεκασμού) και σε κάθε περίπτωση από τη σωστή εγκατάσταση και ρύθμιση.
Τα καλά (συνθετικά) λάδια πάντα χρειάζονται (κι ας μην είναι ειδικά για LPG).
Παρατεταμένη οδήγηση σε υψηλές στροφές με σύστημα αέριας έκχυσης καλό είναι να αποφεύγεται (ανεξάρτητα αν υπάρχει ή όχι λαδιέρα).
Το πόση βενζίνη θα καις, εν μέρει εξαρτάται από το αν ψεκάζεται και βενζίνη κατά διαστήματα. Αν δε ψεκάζεται καθόλου βενζίνη, υπολόγισε κάπου 0,5-1,0 λίτρο /100 χλμ. από τα ξεκινήματα.
Τελευταία επεξεργασία από dti και Πέμ 12 Μάιος, 2011 23:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Τοποθέτηση LPG σε Fiat Panda 100HP

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Πέμ 12 Μάιος, 2011 23:04

Giannis έγραψε:Είμαι πεπεισμένος κατά 99% να προχωρήσω χωρίς λαδιέρα, αλλά μια και πλησιάζει η αλλαγή λαδιών, να βάλω τα selenia multipower gas 05w40.
Δεν βρίσκω τον λόγο για κάτι παραπάνω.
Καλά δεν το ''πάω";
Επιπλέον θέλω να ρωτήσω και κάποια άλλα πράγματα που με απασχολούν..
Πρέπει να αλλάξει ο τρόπος οδήγησης μετά την μετατροπή?
Συνηθίσω και γεμίσω τις ταχύτητες, μέχρι και τις 5000-6000 κάποιες φορές.
Η αναλογία που θα καίω υγραερίου-βενζίνης, ποια υπολογίζω να είναι?
Δηλαδή, σε ένα διάστημα 1000km, σε ένα μήνα, με 2-3 ζεστάματα, πόση βενζίνη θα δω να καίει?
Και 3ον, αλλά άσχετο, εσείς οι υγραεράδες, βρισκόσαστε που και που να σας γνωρίσω από κοντά? :D


Γιαννη, καλύτερα να διαβασεις σχετικα θεματα γιατι αυτα που ρωτας περνουν πολυ συσζητηση.

Βαση προσωπικων αποψεων και εμπειριων απαντω :

1)Δε νομιζω να θελει αλλα λαδια απο αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης εκτος κι αν εχεις ορεξη να πειραματιζεσαι
2)Μετα την μετατροπη δεν αλλαζει ο τροπος οδηγησης σου αλλα θα προτεινα να μην μενεις πανω απο τις 5000στρ για πολυ ωρα, λογο lpg και θερμοκρασιων που ανεβαζει...
3)Η αναλογια παραπανω σε lpg που θα καις ειναι απο 10 μεχρι 30% αναλογα το συστημα που θα βαλεις. Μια μεση καταναλωση που παρατηρειται ειναι το 15%.
4)Η καταναλωση βενζινης που θα καις (αναλογα με το συστημα που θα βαλεις...)δεν σημαινει οτι θα ειναι παντα απο την εκκινηση αλλα και απο το φασμα των στροφων που εχει ρυθμηστει το συστημα να καιει και βενζινη π.χ. στο ρελαντι και μετα τις 5000στρ να καις μονο βενζινη...
5)Δεν εχουμε βρεθει ακομα....τουλαχιστον συντεταγμένα...

Ελπιζω να βοηθησα αλλα καλύτερα ειναι να σχηματισεις δικη σου αποψη διαβαζοντας στο φορουμ
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Τοποθέτηση LPG σε Fiat Panda 100HP

Δημοσίευσηαπό Giannis » Πέμ 12 Μάιος, 2011 23:19

Διαβάζω ανά τακτά διασστήματα το φόρουμ αλλά έχω τόσα πράγματα στο κεφάλι μου και τόση πληροφορία να διαχειριστώ, που είναι δύσκολο να τα βάλω σε μια σειρά.
Αν σας παρακολουθούσα από την αρχή καθημερινά, όπως κάνω στο δικό μου φόρουμ, σίγουρα θα έπαιρνα τις απαντήσεις, μόνο από την ανάγνωσή του.
Παρόλα αυτά, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

Το σύστημα που επέλεξα, είναι αερίου ψακασμού και Βενζίνη θα ψεκάζει μόνο κατά το ζέσταμα.
Στις ψηλές στροφές θα πηγαίνω στιγμιαία, μια και λόγω του παιδιού, μέχρι 150 max.
Τα λάδια θα τα άλλαζα έτσι και αλλιώς, οπότε σκέφτηκα να δοκιμάσω κάτι εξειδικευμένο, μια και δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά.


Θα ήθελα πολύ μια συνάντηση, αν αυτό είναι εφικτό, πάντως.
Fiat Panda100HP powered by EUROPEGAS 4ης Γενιάς Αερίου Ψεκασμού άνευ λαδιέρας..
Άβαταρ μέλους
Giannis
 
Δημοσιευσεις: 290
Εγγραφή: Σάβ 04 Δεκ, 2010 13:34
Τοποθεσία: Athens

Re: Τοποθέτηση LPG σε Fiat Panda 100HP

Δημοσίευσηαπό AKLONITOS » Πέμ 12 Μάιος, 2011 23:26

Μήπως για τον τρόπο οδήγησής σου θα ήταν καλύτερα να τοποθετήσεις κάποιο σύστημα που στα ψηλά ψεκάζει και λίγο βενζίνη; Διάβασα για το BIGAS ότι "Τα BIGAS είναι από τα ελάχιστα συστήματα στην αγορά με ενσωματωμένη λειτουργία αντιμετώπισης του φαινομένου πρόωρης φθοράς βαλβίδων και εδρών (valve recession). Ψεκάζοντας ταυτόχρονα μια μικρή ποσότητα βενζίνης υπό συγκεκριμένες συνθήκες, λιπαίνουν τον κινητήρα χωρίς να ανεβάζουν την κατανάλωση."
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω γι'αυτό το θέμα ας ενημερώσει και εμάς που ψαχνόμαστε...
AKLONITOS
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 06 Δεκ, 2010 21:54
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΛΕΩ

Re: Τοποθέτηση LPG σε Fiat Panda 100HP

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Πέμ 12 Μάιος, 2011 23:41

AKLONITOS έγραψε:Μήπως για τον τρόπο οδήγησής σου θα ήταν καλύτερα να τοποθετήσεις κάποιο σύστημα που στα ψηλά ψεκάζει και λίγο βενζίνη; Διάβασα για το BIGAS ότι "Τα BIGAS είναι από τα ελάχιστα συστήματα στην αγορά με ενσωματωμένη λειτουργία αντιμετώπισης του φαινομένου πρόωρης φθοράς βαλβίδων και εδρών (valve recession). Ψεκάζοντας ταυτόχρονα μια μικρή ποσότητα βενζίνης υπό συγκεκριμένες συνθήκες, λιπαίνουν τον κινητήρα χωρίς να ανεβάζουν την κατανάλωση."
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω γι'αυτό το θέμα ας ενημερώσει και εμάς που ψαχνόμαστε...


Δεν ειναι το μονο συστημα που ψεκαζει και βενζινη ''υπο ορισμενες συνθηκες''....

Δεν αντιλεγω για το αν κανει καλο αυτο οσο για το αν ειναι ο καθενας διατεθημενος να καιει και βενζινη π.χ. 2lt/100χλμ επιπλεον του υγραεριου...εγω οχι γι'αυτο και επελεξα το συστημα που και τελικα εβαλα στο αμαξι μου.

Η αποφαση και η τελικη επιλογη ειναι προσωπικο θεμα.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Τοποθέτηση LPG σε Fiat Panda 100HP

Δημοσίευσηαπό Giannis » Παρ 13 Μάιος, 2011 17:53

astragjtg έγραψε:
AKLONITOS έγραψε:Μήπως για τον τρόπο οδήγησής σου θα ήταν καλύτερα να τοποθετήσεις κάποιο σύστημα που στα ψηλά ψεκάζει και λίγο βενζίνη; Διάβασα για το BIGAS ότι "Τα BIGAS είναι από τα ελάχιστα συστήματα στην αγορά με ενσωματωμένη λειτουργία αντιμετώπισης του φαινομένου πρόωρης φθοράς βαλβίδων και εδρών (valve recession). Ψεκάζοντας ταυτόχρονα μια μικρή ποσότητα βενζίνης υπό συγκεκριμένες συνθήκες, λιπαίνουν τον κινητήρα χωρίς να ανεβάζουν την κατανάλωση."
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω γι'αυτό το θέμα ας ενημερώσει και εμάς που ψαχνόμαστε...


Δεν ειναι το μονο συστημα που ψεκαζει και βενζινη ''υπο ορισμενες συνθηκες''....

Δεν αντιλεγω για το αν κανει καλο αυτο οσο για το αν ειναι ο καθενας διατεθημενος να καιει και βενζινη π.χ. 2lt/100χλμ επιπλεον του υγραεριου...εγω οχι γι'αυτο και επελεξα το συστημα που και τελικα εβαλα στο αμαξι μου.

Η αποφαση και η τελικη επιλογη ειναι προσωπικο θεμα.

+1
Και στο δικό μου, έχω επιλογή να ψεκάζει παράλληλα μετά από κάποιες στροφές.
Έτσι όμως, η οικονομία πάει περίπατο.
Προτιμώ να συμβιβαστώ με τις λίγο χαμηλότερες στροφές, παρά να ανεβάσω το κόστος χρήσης.
Δύσκολο βέβαια, γιατί εκεί που είναι ο κόφτης, σε γαργαλάει να τον νιώσεις :D :D
Fiat Panda100HP powered by EUROPEGAS 4ης Γενιάς Αερίου Ψεκασμού άνευ λαδιέρας..
Άβαταρ μέλους
Giannis
 
Δημοσιευσεις: 290
Εγγραφή: Σάβ 04 Δεκ, 2010 13:34
Τοποθεσία: Athens

Re: Τοποθέτηση LPG σε Fiat Panda 100HP

Δημοσίευσηαπό Giannis » Δευτ 16 Μάιος, 2011 21:56

mariosmk έγραψε:Καλησπερα!
εγω πριν 1 μηνα περιπου εβαλα στο δικο μου ενα fiat 500 1,4 100hp...εχουμε την ιδια μηχανη.
εβαλα αεριου ψεκασμου μιας και αυτο βαζει και απο την μανα της η fiat group στα αυτοκινητα της οπως τωρα τελευταια το Lancia ECOCHIC και το mito gpl turbo.Εχω κανει μεχρι τωρα περιπου 3000km και παει μια χαρα.Σε μενα απο 8 περιπου εχει παει στα 9 και κατι η καταναλωση στην απλη λειτουργια στην πολη και οχι στην sport.Οσο για τις επιδοσεις με την λειτουργια sport εγω δεν καταλαβαινω διαφορα.Αν τωρα κανω 0-100 και σε 0,5 παραπανω ποιος νοιαζεται??για οικονομια το βαζουμε το κιτ οχι για κοντρες.Παντως 210 επιανα και με βενζινη 210 πιανω και με υγραεριο.
..Δεξαμενη εγω εβαλα 55λ(100%) στο πορτ μπαγκαζ.Μου φαινεται περιεργο που θα παιρνει εσενα 40λ στην ρεζερβα γιατι εμενα 20-25λ(80%) καπου χωραγε και γι αυτο πηγα στη αλλη λυση.

Μάριε, εσύ παιδεύτηκες με ρυθμίσεις και άλλα τέτοια?
Σου έχει παρουσιάσει τίποτα προβλήματα?
Τι έχεις παρατηρήσει? :-ss :-ss :-ss
Fiat Panda100HP powered by EUROPEGAS 4ης Γενιάς Αερίου Ψεκασμού άνευ λαδιέρας..
Άβαταρ μέλους
Giannis
 
Δημοσιευσεις: 290
Εγγραφή: Σάβ 04 Δεκ, 2010 13:34
Τοποθεσία: Athens

Re: Τοποθέτηση LPG σε Fiat Panda 100HP

Δημοσίευσηαπό Giannis » Παρ 20 Μάιος, 2011 20:03

Το παρέλαβα χθες, έπειτα από μια μικρή καθυστέρηση.
Παιδευτήκανε με την πολλαπλή, όπου βγήκε έξω για να τοποθετηθούν τα μπεκ στην πίσω μεριά, γιατί μπροστά, δεν χώραγαν.
Η δεξαμενή που επιλέχθηκε, ήταν η μέγιστη χωρητικότητας, αναφορικά με τον διαθέσιμο χώρο που υπήρχε στον χώρο της ρεζέρβας, 47-48 λίτρων και ήταν ένας ακόμη λόγος που μας καθυστέρησε.
Καθαρά, είναι περίπου τα 37.
Ο χώρος δεξιά και αριστερά, καλύφθηκε από φελιζόλ, όπως είχα αρχικά ζητήσει.
Η πλήρωση του υγραερίου τοποθετήθηκε δίπλα σε αυτή της βενζίνης και έτσι, δεν φαίνεται τίποτα.
Σηκωμένο στο αναβατόριο, έκατσα και παρατήρησα όλες τις σωληνώσεις, όπου φαίνεται η πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει.
Μέσα στον χώρο της μηχανής, όλα είναι τακτοποιημένα και γενικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος από όλη την εγκατάσταση.
Πάμε τώρα στο software..
Δεν υπάρχει καμία διαφορά μεταξύ βενζίνης και υγραερίου, όση ώρα το έκανα βόλτα(30min).
Με το κουμπί sport πατημένο ή χωρίς, είναι όλα ίδια.
Από χθες, έχουμε κάνει εγώ και η γυναίκα μου περί τα 80km, και δεν υπάρχει κανένα είδους πρόβλημα, ρετάρισμα, κόψιμο ή λαμπάκι.
Η εναλλαγή από υγραέριο σε βενζίνη και αντίστροφα, δεν γίνεται αντιληπτή, παρά μόνο από το ενδεικτικό λαμπάκι.
Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι με το που ολοκληρώνω τον έλεγχο και την πληρωμή, πήγα και το φούλαρα βενζίνη με 51€ και υγραέριο με 24,50€!!!!
Πήρε 31,80lt, με 0,77/lt.
Επιτέλους, μου έφυγε το άγχος.. #:-s
Φωτογραφίες, εντός της αυριανής ημέρας.
Fiat Panda100HP powered by EUROPEGAS 4ης Γενιάς Αερίου Ψεκασμού άνευ λαδιέρας..
Άβαταρ μέλους
Giannis
 
Δημοσιευσεις: 290
Εγγραφή: Σάβ 04 Δεκ, 2010 13:34
Τοποθεσία: Athens

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Fiat

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες





cron