fotisly έγραψε:μπραβο!!!!μακαρι να φτασεις μεχρι 300.000
στο επομενο σερβις ελενξε διαακενα βαλβιδων προληπτικα!!!
Έχει ήδη κανονιστεί με το μηχανικό που το πάω για το επόμενο σέρβις. Σ'ευχαριστω.
fotisly έγραψε:μπραβο!!!!μακαρι να φτασεις μεχρι 300.000
στο επομενο σερβις ελενξε διαακενα βαλβιδων προληπτικα!!!
andy1976 έγραψε:Επιτέλους μετά απο 105 χιλιάδες χιλιόμετρα έγινε και ο πολυπόθητος έλεγχος βαλβίδων του κινητήρα. Τα αποτελέσματα ήταν άψογα για τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου!!!! μία μόνο βαλβίδα στον ένα κύλινδρο εμφάνισε σήμάδια φθοράς, η οποία καθαρίστικε σ'ημφωνα με τα λεγόμενα του μάστορα (τον οποίο εμπιστεύομαι τυφλά εδω και 20 περίπου χρόνια) και ακολούθησε ρύθμιση των διάκενων στις βαλβίδες. Να σημειώσω οτι το αυτοκίνητο δεν είχε κανένα απολύτος πρόβλημα στον δρόμο, πράγμα που επιβεβαιώνεται και απο το γεγονός οτι δεν κατάλαβα καμία διαφορά προς το καλύτερο μετά την ρύθμιση.
Τα σημπεράσματά μου λοιπόν για τη χρήση του υγραερίου σε κινητήρες οι οποίοι δεν σηνηστούνται για τοποθέτηση υγραερίου ,όπως το δικό μου είναι τα εξής:
1.με σωστή εγκατάσταση απο καλό μάστορα ,ασχέτος μάρκας συστήματος
2. σωστή συντήρηση τόσο στο αυτοκίνητο όσο και στο σύστημα υγραερίου
3. ελαφρύ πόδι στο γκάζι
4. τακτική χρήση των πρόσθετων στο υγραέριο και τη βενζίνη
ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!!
Μακάρι να το είχα βάλει νωρίτερα...
korfali87 έγραψε:Καλησπέρα στο φόρουμ. Πουλάει ένας φίλος το vectra με αέριο lovato αλλά Μπέκ torelli και με ενδιαφέρει. Έχει 200.000 χλμ και 70.000 με αέριο. Κάνει τα σέρβις του κανονικά αλλά επειδή έχουν ακουστεί πολλά για την αξιοπιστία του κινητήρα υπάρχει κάτι που πρέπει να περιμένω ότι θα βγάλει από ζημιά; Ή κάτι που πρέπει να κοιτάξω από πριν;;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες
|
|