Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Re: Απ: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό gkal » Τετ 10 Σεπ, 2014 18:56

topmar έγραψε:
topmar έγραψε:Καλησπέρα,

για να μην ανοίγω νέο ίδιο θέμα, θα γράψω εδώ τον προβληματισμό μου.....

Σκέφτομαι να τοποθετήσω σύστημα υγραεριοκίνησης στο αμάξι της συζύγου, ένα Opel Astra H 1.4 (2007) και αυτό που μου πρότεινε ο κολλητός μηχανικός μου που ασχολείται με τοποθετήσεις τέτοιων συστημάτων, είναι το Lovato Easy Fast - Smart LPG.

To κόστος τοποθέτησης με ΚΤΕΟ θα είναι 750 Ευρώ, και σύμφωνα με την χρήση του αυτ/του (20.000ΧΛΜ ετησίως), η απόσβεσή του θα γίνει εντός 9 μηνών από την τοποθέτησή του.

Ο προβληματισμός μου είναι στο κατά πόσο είναι αξιόπιστα αυτά τα Κιτ Υγραεριοκίνησης, διότι αυτό που θέλω πάση θυσία να αποφύγω είναι η παραγωγή περισσότερης γκρίνιας από την σύζυγο, για τυχόν βλάβες ή προβλήματα που θα προκύψουν στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου της, μετά την τοποθέτηση ενός τέτοιου Κιτ. :lol:

Παρακαλώ εάν κάποιος έχει ιδία άποψη τόσο για το συγκεκριμένο όχημα όσο και για το σύστημα που μου πρότεινε ο φίλος μου, να την καταθέσει εδώ για να την λάβω υπόψη μου....

Ευχαριστώ πολύ

ΥΓ: Κάποιος χρήστης του συγκεκριμένου αυτ/του με το συγκεκριμένο σύστημα υγραεριοκίνησης, υπάρχει εδώ μέσα στο φόρουμ?


Τελικά το έβαλα το σύστημα, με το πρώτο φουλάρισμα μέτρησα 0,5 λίτρα παραπάνω κατανάλωση με το αέριο, σε κόστος από 11€/Κμ που είχε με βενζίνη, έπεσε στα 6,5€/Κμ τώρα με το αέριο....... Ελπίζω να αποδειχθεί και αξιόπιστο.....

11€/km ; Κάτι δεν πάει καλά εκτός αν οδηγείς REO
KIA RIO - Prins Silverline 2.0
Hyundai Matrix - Europgas Basico
gkal
 
Δημοσιευσεις: 122
Εγγραφή: Σάβ 25 Αύγ, 2012 12:33

Re: Απ: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό topmar » Σάβ 13 Σεπ, 2014 21:12

gkal έγραψε:
topmar έγραψε:
topmar έγραψε:Καλησπέρα,

για να μην ανοίγω νέο ίδιο θέμα, θα γράψω εδώ τον προβληματισμό μου.....

Σκέφτομαι να τοποθετήσω σύστημα υγραεριοκίνησης στο αμάξι της συζύγου, ένα Opel Astra H 1.4 (2007) και αυτό που μου πρότεινε ο κολλητός μηχανικός μου που ασχολείται με τοποθετήσεις τέτοιων συστημάτων, είναι το Lovato Easy Fast - Smart LPG.

To κόστος τοποθέτησης με ΚΤΕΟ θα είναι 750 Ευρώ, και σύμφωνα με την χρήση του αυτ/του (20.000ΧΛΜ ετησίως), η απόσβεσή του θα γίνει εντός 9 μηνών από την τοποθέτησή του.

Ο προβληματισμός μου είναι στο κατά πόσο είναι αξιόπιστα αυτά τα Κιτ Υγραεριοκίνησης, διότι αυτό που θέλω πάση θυσία να αποφύγω είναι η παραγωγή περισσότερης γκρίνιας από την σύζυγο, για τυχόν βλάβες ή προβλήματα που θα προκύψουν στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου της, μετά την τοποθέτηση ενός τέτοιου Κιτ. :lol:

Παρακαλώ εάν κάποιος έχει ιδία άποψη τόσο για το συγκεκριμένο όχημα όσο και για το σύστημα που μου πρότεινε ο φίλος μου, να την καταθέσει εδώ για να την λάβω υπόψη μου....

Ευχαριστώ πολύ

ΥΓ: Κάποιος χρήστης του συγκεκριμένου αυτ/του με το συγκεκριμένο σύστημα υγραεριοκίνησης, υπάρχει εδώ μέσα στο φόρουμ?


Τελικά το έβαλα το σύστημα, με το πρώτο φουλάρισμα μέτρησα 0,5 λίτρα παραπάνω κατανάλωση με το αέριο, σε κόστος από 11€/Κμ που είχε με βενζίνη, έπεσε στα 6,5€/Κμ τώρα με το αέριο....... Ελπίζω να αποδειχθεί και αξιόπιστο.....

11€/km ; Κάτι δεν πάει καλά εκτός αν οδηγείς REO


Εννοώ cent, 11cent/Km.....
topmar
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 25 Αύγ, 2014 21:18
Τοποθεσία: Σέρρες

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό topmar » Πέμ 10 Μαρ, 2022 11:57

Καλημέρα, αντιμετωπίζω πρόβλημα με το Lovato Easy Fast - Smart LPG που εγκατέστησα στο Opel Astra H 1.4 μου.

Η εγκατάσταση έγινε το 2015 όταν είχε το αυτοκίνητο ήδη 53.000 ΚΜ και έχει διανύσει με το αέριο μόλις 35.000 ΚΜ στα επόμενα 7 έτη έως σήμερα.

Εδώ και καιρό, παρουσίαζε πρόβλημα εκκίνησης το πρωί, δεν έπαιρνε μπροστά με την πρώτη, αλλά την δεύτερη ή τρίτη μιζια. Το πήγα σε επίσημο εγκαταστάτη Lovato και υποτίθεται ότι το έφτιαξε, κάνοντας ανακατασκευή του πνεύμονα (κιτ επισκευής), αλλαγή θερμοστάτη και φούσκας ψυχρής (επί λέξη αυτά είπε ότι έκανε).

Έκτοτε, το αυτοκίνητο καίει περίπου 10 l/100 Km, από 8 l/100 Km που έκαιγε έως τότε, στην ίδια χρήση εντός πόλης μόνο.

Προ λίγων ημερών, το έβαλα μπροστά το πρωί και κινήθηκα για λίγο εντός πόλης, όπου μετά από λίγο και αφού ζεστάθηκε το μοτέρ, μόλις γύρισε το καύσιμο στο αέριο, άρχισε να παρπαριζει το αμάξι και να δουλεύει σαν τρικυλινδρο, μόλις πατούσα το κουμπί και γύριζα το καύσιμο στην βενζίνη, δούλευε κανονικά την πρώτη φορά, το γύρισα αέριο, σαν τρικυλινδρο πάλι, και όταν το ξαναγύρισα στη βενζίνη, πάλι χάλια δούλευε. Χωρίς να το σβήσω, αποφάσισα να το πάω συνεργείο, με το διακόπτη του καυσίμου στην βενζίνη, αλλά εκτός του ότι παρπαριζε, δεν πήγαινε βήμα, ούτε στροφές ανέβαζε πάνω από 1500. Το έσβησα και το άναψα ξανά, δούλεψε κανονικά, πάντα στην βενζίνη γυρισμένο, όταν το δοκίμασα στην πορεία να το γυρίσω στο αέριο, πάλι το ίδιο πρόβλημα και έπρεπε να το σβήσω και να το ανάψω ξανά, για να δουλέψει σωστά, στην βενζίνη μόνο.

Για να μην τα πολυλογώ, επειδή δεν το πήγα άμεσα στο συνεργείο (προτίμησα να κλείσω ραντεβού σε επίσημο εγκαταστάτη Lovato γιαυτό άργησα), συνέχισα να το δουλεύω μόνο βενζίνη, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα ξανά έως σήμερα.

Για την επόμενη εβδομάδα έκλεισα ραντεβού με τον επίσημο εγκαταστάτη Lovato, για να το ελέγξει.

Έχετε καμία ιδέα για το τι μπορεί να είναι το πρόβλημα και το εκτιμώμενο κόστος;

Συνδέεται αυτό με την αυξημένη κατανάλωση που εμφάνισε λίγο πριν το νέο αυτό πρόβλημα;

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
topmar
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 25 Αύγ, 2014 21:18
Τοποθεσία: Σέρρες

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 10 Μαρ, 2022 12:19

topmar έγραψε:Καλημέρα, αντιμετωπίζω πρόβλημα με το Lovato Easy Fast - Smart LPG που εγκατέστησα στο Opel Astra H 1.4 μου.

Η εγκατάσταση έγινε το 2015 όταν είχε το αυτοκίνητο ήδη 53.000 ΚΜ και έχει διανύσει με το αέριο μόλις 35.000 ΚΜ στα επόμενα 7 έτη έως σήμερα.

Εδώ και καιρό, παρουσίαζε πρόβλημα εκκίνησης το πρωί, δεν έπαιρνε μπροστά με την πρώτη, αλλά την δεύτερη ή τρίτη μιζια. Το πήγα σε επίσημο εγκαταστάτη Lovato και υποτίθεται ότι το έφτιαξε, κάνοντας ανακατασκευή του πνεύμονα (κιτ επισκευής), αλλαγή θερμοστάτη και φούσκας ψυχρής (επί λέξη αυτά είπε ότι έκανε).

Έκτοτε, το αυτοκίνητο καίει περίπου 10 l/100 Km, από 8 l/100 Km που έκαιγε έως τότε, στην ίδια χρήση εντός πόλης μόνο.

Προ λίγων ημερών, το έβαλα μπροστά το πρωί και κινήθηκα για λίγο εντός πόλης, όπου μετά από λίγο και αφού ζεστάθηκε το μοτέρ, μόλις γύρισε το καύσιμο στο αέριο, άρχισε να παρπαριζει το αμάξι και να δουλεύει σαν τρικυλινδρο, μόλις πατούσα το κουμπί και γύριζα το καύσιμο στην βενζίνη, δούλευε κανονικά την πρώτη φορά, το γύρισα αέριο, σαν τρικυλινδρο πάλι, και όταν το ξαναγύρισα στη βενζίνη, πάλι χάλια δούλευε. Χωρίς να το σβήσω, αποφάσισα να το πάω συνεργείο, με το διακόπτη του καυσίμου στην βενζίνη, αλλά εκτός του ότι παρπαριζε, δεν πήγαινε βήμα, ούτε στροφές ανέβαζε πάνω από 1500. Το έσβησα και το άναψα ξανά, δούλεψε κανονικά, πάντα στην βενζίνη γυρισμένο, όταν το δοκίμασα στην πορεία να το γυρίσω στο αέριο, πάλι το ίδιο πρόβλημα και έπρεπε να το σβήσω και να το ανάψω ξανά, για να δουλέψει σωστά, στην βενζίνη μόνο.

Για να μην τα πολυλογώ, επειδή δεν το πήγα άμεσα στο συνεργείο (προτίμησα να κλείσω ραντεβού σε επίσημο εγκαταστάτη Lovato γιαυτό άργησα), συνέχισα να το δουλεύω μόνο βενζίνη, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα ξανά έως σήμερα.

Για την επόμενη εβδομάδα έκλεισα ραντεβού με τον επίσημο εγκαταστάτη Lovato, για να το ελέγξει.

Έχετε καμία ιδέα για το τι μπορεί να είναι το πρόβλημα και το εκτιμώμενο κόστος;

Συνδέεται αυτό με την αυξημένη κατανάλωση που εμφάνισε λίγο πριν το νέο αυτό πρόβλημα;

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Όταν δουλεύει με 3 κυλίνδρους σου ανάβει κάποια ένδειξη όσο αφορά το check engine;
Τα μπουζί του πόσα χιλιόμετρα τα έχει ;
Έχουν μια ευαισθησία στο πολλά/στη , παίρνουν τύπου "κασέτα" ενιαίο και για τους 4 κυλίνδρους .
Σαφώς και θέλει ψάξιμο από το μηχανικό σου ή εγκατάστατη .
Σε διαγνωστικό έχει μπει το αμάξι για έλεγχο ;


Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό topmar » Πέμ 10 Μαρ, 2022 12:25

Σε ευχαριστώ πολύ για την πολύ γρήγορη απάντηση.

Είπα ότι παρπαριζει και μοιάζει να δουλεύει τρικυλινδρα, κι όχι δεν ανάβει κανένα λαμπάκι πουθενά.

Τα μπουζί αλλαχθηκαν πριν από 3 έτη/7.500 ΚΜ.

Το ψάξιμο και το κούμπωμα στο διαγνωστικό, θα γίνει στο συνεργείο του επίσημου εγκαταστατη Lovato της πόλης μου (ένας εκ των 3) στο οποίο έκλεισα ραντεβού την ερχόμενη εβδομάδα.



Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
topmar
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 25 Αύγ, 2014 21:18
Τοποθεσία: Σέρρες

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 10 Μαρ, 2022 12:35

topmar έγραψε:Σε ευχαριστώ πολύ για την πολύ γρήγορη απάντηση.

Είπα ότι παρπαριζει και μοιάζει να δουλεύει τρικυλινδρα, κι όχι δεν ανάβει κανένα λαμπάκι πουθενά.

Τα μπουζί αλλαχθηκαν πριν από 3 έτη/7.500 ΚΜ.

Το ψάξιμο και το κούμπωμα στο διαγνωστικό, θα γίνει στο συνεργείο του επίσημου εγκαταστατη Lovato της πόλης μου (ένας εκ των 3) στο οποίο έκλεισα ραντεβού την ερχόμενη εβδομάδα.



Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ενημέρωσε εφόσον βρεθεί λύση , να ξέρουμε .
Το υγραέριο πάντως απαιτεί καλό ρεύμα - ανάφλεξη .
Δοκίμασε να κάψεις και το υγραέριο που έχεις τώρα , μήπως είναι από το υγραέριο που έχει μπει , και βάλε από άλλο πρατήριο.

Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό topmar » Πέμ 10 Μαρ, 2022 12:38

Εννοείται ότι θα ενημερώσω, αλλά δεν νομίζω να είναι τόσο απλό, δηλαδή θέμα αερίου, από το ίδιο βενζινάδικο που έβαζα βάζω πάντα.

Όμως, δεν το γυρίζω στο αέριο, αφενός γιατί δεν μπορεί να πάει βήμα το αυτοκίνητο, αφετέρου να μην κάνω κάνω καμιά ζημιά μεγάλη στο μοτέρ.

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
topmar
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Δευτ 25 Αύγ, 2014 21:18
Τοποθεσία: Σέρρες

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό tselos » Τετ 18 Μάιος, 2022 14:55

Καλησπέρα topmar
Δε ξέρω άμα λύθηκε το θέμα σου? Όταν λες δε παίρνει μπροστά εννοείς με βενζίνη σωστά?
tselos
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ 24 Σεπ, 2015 10:10

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Opel

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες