Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 29 Μάιος, 2012 22:24

kabletzas έγραψε:
οταν λες να μη μπλεξω με αντλιες κτλ τι εννοεις? γενικα δεν εχω ιδεα με ολα αυτα για αυτο ρωταω


Το συστημα του υγρου ψεκασμου λειτουργει με αντλια που βρισκεται στη ρεζερβα. Ο αεριος δεν εχει.
Αυτο(αναλογα την πλευρα που το βλεπεις) ειναι και καλο και κακο. Καλο γιατι π.χ. οτι ΜΑ οτι και σαβουρα μιγμα και να του ριξεις θα το καψει ΟΛΟ αλλα απο την αλλη κακο γιατι αν σου καει εκτος εγγυησης θελεις 350 ευρω... :((



gakost έγραψε:Όπως εσύ κατανάλωση βενζίνης μόνο για την εκκίνηση συνολική με την χρήση που του κάνω ~0,3λ/100 . Οκ να πω ότι γυρνάει αποκλειστικά σε βενζίνη από τις 5500 και πάνω αλλά ο κόφτης είναι στις 6000 και ζήτημα να το έχω πάει εκεί μετρημένες φορές γιατί μόνο γιατί χρειαστηκε ούτε το στυλ μου είναι να πάω τάπα αλλά ούτε και το αυτοκίνητο , στην τελική είπαμε το υγραέριο είναι για οικονομία, οπότε δεν έχει θέμα και εκεί.


Τον χειμωνα καταναλωνεις 0,3/100 ? Δυσκολο μου φαίνεται αλλα μακαρι ναναι ετσι.
Συμφωνω πάντως γιατι και γω χαλαρα παω. Μη νομιζεις οτι εβαλα υγρο και παω ala ''ραλι Ακροπολις''...


gakost έγραψε:Προβλήματα 0 βέβαια τώρα τελευταία έχω μια υποψία δυσκολίας εκκίνησης το πρωί αλλά δεν ξέρω αν φταίει το σύστημα ή κάτι άλλο το κρατάω σαν ερωτηματικό.


Αυτο ειναι το σημαντικοτερο και μακαρι να μην σου κατσει ποτε τιποτα.


gakost έγραψε:Συμπέρασμα - Προσωπική άποψη:
Για ένα αυτοκίνητο σαν αυτό στον τίτλο του θέματος με καθαρά οικονομικά κριτήρια ΔΕΝ πιστεύω ότι αξίζει τα 500+ € για τον υγρό. Στο κάτω κάτω όσο γρηγορότερα γίνει η απόσβεση τόσο καλύτερα. Εννοείτε σε καλό εγκαταστάτη να ξέρει τι του γίνετε


Εγω απο την αλλη, το μονο που θα με προβληματιζε ειναι η διαφορα των χρηματων και μονο. Αν τα ειχα θα τα έδινα γιατι το αξιξει.
Ο σημαντικοτερος λογος που εβαλα υγρο-icom ειναι οτι δεν χρειαζεται προγραμματισμο γιατι οσοι παρακολουθουν το φορουμ εχουν δει τι μπορει να τραβηξει κανεις.... Και δυστυχώς ειναι συχνο φαινομενο...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό christoi » Σάβ 16 Ιουν, 2012 01:05

Ξαναανεβάζω το θέμα γιατί έχω την εξής - ίσως άσχετη με το θέμα - απορία.
(Έχω την GID οθόνη στο αυτοκίνητο)

Η αναλογική ένδειξη βενζίνης μου δείχνει ότι έχω κάτι λιγότερο από 1/4.
Όμως, η οθόνη μου δείχνει αυτονομία ~350χμ και από το κρυφό μενού βλέπω ότι έχω άλλα ~25 λίτρα βενζίνης. Τελευταία φορά το γέμισα με 48 λίτρα.
Τι να εμπιστευθώ; Σκέφτομαι να βάλω κλέφτη και να ρουφήξω ότι έχει απομείνει στο ντεπόζιτο, αλλά μήπως υπάρξει πρόβλημα με τίποτα κατακάθια; Πως θα το καταφέρω, αν το προσπαθήσω;
Opel Astra H 1.4 Romano με περισσότερα από 80.000km και λιγότερα από 100.
Άβαταρ μέλους
christoi
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος, 2011 21:02

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Σάβ 16 Ιουν, 2012 10:55

Φανταζομαι οτι η αναλογικη ένδειξη ειναι η σωστη. Ειδικοτερα, αν το φλοτερ σου ειναι σαν και το δικο μου(astra g)που δεν παρεμβαλονται πολλα ηλεκτρονικα, η ενδειξη ειναι παντα η σωστη. Δεν εχω ομως οθονη με trip.
Απο την αλλη μου φαίνεται λογικο να σου βγαζει διαφορετικη αυτονομια η οθονη μιας και οι υπολογισμοι γινονται απο το trip computer αναλογα με το τι καις(ισως).
Ποτε το γεμισες τελευταια φορα ? Αν ηταν τοσο συντομα που δεν θα μπορουσε να καψει τοση βενζινη, ισως ειναι δυσλειτουργια-βλαβη του αναλογικου δεικτη στο κοντερ.
Αν υποψιαζεσαι κατι τετοιο, ειναι ευκολο να βγαλεις την βενζινη βαζοντας απλα ενα λαστιχο και ρουφοντας :mrgreen: :mrgreen: Αν φοβασε οτι μπορει να τραβηξεις και καμια τζουρα(κατι που δεν συμφερει γιατι η βενζινη ειναι ακομα ακριβη :lol: ) χρησιμοποίησε καμια αντλια χειρος(οπως αυτη που βγαζουμε το λαδι απο τον τενεκε...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό christoi » Σάβ 16 Ιουν, 2012 16:11

Ο ηλεκτρολόγος μου είπε ότι όλοι οι ενδείκτες (αναλογική, bc, αυτονομία) παίρνουν σήμα από έναν αισθητήρα.
Το "πρόβλημά" μου είναι ότι το γέμισα αρχές μαρτίου (καθαρά δευτέρα) και την οθόνη την άλλαξα μέσα απριλίου (είχα BID), όπου είχε καταναλώσει περί το 1/2 (σύμφωνα με την αναλογική ένδειξη), ενώ η νέα -τότε- οθόνη έδειχνε υπόλοιπο ~40 λίτρων.
Μια από αυτές τις ημέρες θα την "ρουφήξω" έξω.
1) Όταν ανοίξω την τάπα της βενζίνης, να περιμένω εκτόνωση αναθυμιάσεων;
2) Υπάρχει περίπτωση μετά από τόσον καιρό, να υπάρχουν κατακάθια που θα τραβηχτούν έξω;
Opel Astra H 1.4 Romano με περισσότερα από 80.000km και λιγότερα από 100.
Άβαταρ μέλους
christoi
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος, 2011 21:02

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 17 Ιουν, 2012 16:01

Ο ηλεκτρολογος ειναι σιγουρος οτι ειναι απο 1 αισθητηρα μονο (ρωτα καλυτερα αντιπροσωπια)? Εχω την πεποίθηση οτι το αναλογικο σημα ερχεται απο το ''φλοτερ'' στην ρεζερβα, και της αυτονομιας σε συνδιασμο με αισθητήρα σε μηχανη-φλοτερ και φυσικα αναλογα την καταναλωση. Γιατι πως ειναι δυνατον να σου βγαζει το trip χλμ που απομενουν υπολογιζομενο μονο τα lt που εχεις μεσα απο την ωρα που η καταναλωση δεν ειναι δυνατον να ειναι σταθερη??? π.χ. σε 1 διαδρομη μεση καταναλωση 6lt/100 και σε αλλη 10lt/100. Ακομα και ετσι να μην ειναι δε μου φαινεται λογικο να υπαρχει 1 αισθητηρας μονο.

Δεν κανει καμια μεγαλη εκτόνωση, φυσιολογικα πραγματα αλλα μην εισπνέεις τις οποιες αναθυμιασεις. Κατακαθια για να τραβηξεις πρεπει το λαστιχο να παει στο χαμηλοτερο σημειο αλλιως δεν θα δεις τιποτα ιδιαιτερο πιστευω.

Μηπως ειναι ηλεκτρολογικο σφαλμα απο την αλλαγη στης οθονης ? :?:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό christoi » Κυρ 17 Ιουν, 2012 21:55

Ο ηλεκτρολόγος είναι τζιμάνι (ο Ζάχος με το όνομα 8-) ).
Η αυτονομία παίζει, δεν είπα το αντίθετο (ή τουλάχιστον δεν εννοούσα κάτι τέτοιο). Τα υπολοιπόμενα λίτρα τα βλέπω από το κρυφό μενού και είναι "μακροχρόνιοι" υπολογισμοί. (είναι οι αριστερές ενδείξεις στην 5η φωτογραφία)

Δεν ξέρω αν είναι σφάλμα λόγω αλλαγής οθόνης. Θα τραβήξω την βενζίνη ή θα το γεμίσω και θα το διαπιστώσω.
Opel Astra H 1.4 Romano με περισσότερα από 80.000km και λιγότερα από 100.
Άβαταρ μέλους
christoi
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος, 2011 21:02

Opel Meriva 1.6 με BRC.....αναθεμα την ωρα....

Δημοσίευσηαπό harrymend » Πέμ 02 Αύγ, 2012 19:11

Καλησπέρα.
Έχω ένα Opel Meriva 1.6 του 2005.Είμαι από τους πονηρούς που έψαχνα ένα ΦΤΗΝΟ και καλό σύστημα υγραερίου 8-) .Χωρίς να το ψαξω καθόλου θεωρώντας την μετατροπή κάτι απλό αποφάσισα μια μέρα να το τοποθετήσω κάπου κοντά στον χώρο εργασίας μου.Έβαλα πριν ένα χρόνο περίπου ένα τούρκικο ,δεν θυμάμαι μάρκα, με 700 euro σε κάποιο συνεργείο Λ. Αθηνών & Αντιγόνης.Για απόδειξη και χαρτιά του συστήματος ούτε λόγος.Οι εγκαταστάτες δύο ρωσοπόντιοι με έβλεπαν κάθε εβδομάδα αρκετές φορές λόγω βλαβών, καθώς και ο υπεύθυνος πωλήσεων του συγκεκριμένου συνεργείου.Οι πρώτοι γκρινιάζοντας για τον χαμηλό μισθό τους και αφού με πληροφορούσαν πως τοποθετούν εκτός του χρόνου εργασίας τους ΤΑ ΦΟΒΕΡΑ BRC ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ σε πολύ χαμηλές τιμές (μου έδωσαν και το κινητό τους για τον λόγο αυτό), μου επαναρύθμιζαν δήθεν το σύστημα :D .Ο δεύτερος με διαβεβαίωναι πως του κάνει τρομερή εντύπωση πως έχω τόσες βλάβες αφού το ίδιο σύστημα έχει τοποθετήσει σε πολλούς πελάτες αλλά και στο αυτ/το του χωρίς κανένα πρόβλημα :ymsmug: .Το αυτ/το μου: α.δούλευε ρελαντί από 500-1000 στροφές, β.έκανε διακοπές στις 2000 στροφές, γ.στις 3500-4000 στροφές άναβε το check του κινητήρα και το αυτοκίνητο έμενε πίσω <<κλωτσούσε>> και κατόπιν έδειχνε να δουλεύει με λιγότερους κυλίνδρους.
Είχαμε αλλάξει ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ δύο φορές μπεκιέρα και μία μπουζί.
Ύστερα από μήνες και ενώ η κατάσταση συνεχιζόταν μετά και από έντονη λογομαχία με τον υπεύθυνο πληρώνω 300 euro για να μου τοποθετήσουν το BRC Siquent 4.Το καλύτερο όπως μου είπε αυτό έχει τοποθετήσει στο αυτ/το του (Δύο συστήματα έχει στο Ι.Χ του?) :)) :))
Στο μεταξύ ο υπεύθυνος πωλήσεων παραιτείται -όπως μου λέει- και εργάζεται τώρα σε συνεργείο που έχει σχέση με την BRC.Είναι το συνεργείο που θα μου κάνει την νέα τοποθέτηση-εγκατάσταση.Γίνεται η εγκατάσταση του νέου συστήματος.Το αυτ/το μετα τις 3500-4000 στροφές δίνει check κινητήρα και ρετάρει.Πάω στον νέο εγκαταστάτη και μου λέει πως αυτη η εγκατάσταση δεν είναι δική του.Μιλάω με τον πρώην υπεύθυνο μου ζητάει συγγνώμη και λέει πως όντως η εγκατάσταση έγινε στο συνεργείο που εργαζόταν.Μου ζητάει ο νέος εγκαταστάτης συνεργείου τοποθέτησης BRC συστημάτων, στα Καμίνια 150 euro για να το τοποθετήσει εξ' αρχής, :(( (διαπιστώνοντας ταυτόχρονα πόσο άσχετοι είναι ορισμένοι μηχανικοί...κ.λ.π.) :-B Συμφωνούμαι γίνεται η τοποθέτηση απ΄την αρχή.Το αυτ/το παρουσιάζει τα ίδια προβλήματα.Εδώ και δύο μήνες με πάει από εβδομάδα σε εβδομάδα γιατί απουσιάζει ο μάστορας σε σεμινάριο. :))
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ ?
:ymdevil:
harrymend
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Πέμ 05 Ιούλ, 2012 19:04

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό maevius » Πέμ 02 Αύγ, 2012 19:25

Η φτηνια τρωει τον παρα............και κανει τα νευρα τσαταλια
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό panosopel » Πέμ 02 Αύγ, 2012 23:15

Εμπλεξες δυστυχως
Σε αυτο το θεμα ειναι να μην μπλεξεις

Η λυση μια πισω το συστημα και εφοσον εισαι στην εγγυηση τα λεφτα ΟΛΑ πισω
Αμα δεν δεχεται κανε μια καταγγελια να δεις πως θα δεχθει
panosopel
 
Δημοσιευσεις: 157
Εγγραφή: Παρ 07 Οκτ, 2011 18:13

Re: ...σε Opel Astra 1400cc 90hp

Δημοσίευσηαπό fotisly » Δευτ 13 Αύγ, 2012 16:31

christoi έγραψε:Ο ηλεκτρολόγος είναι τζιμάνι (ο Ζάχος με το όνομα 8-) ).
Η αυτονομία παίζει, δεν είπα το αντίθετο (ή τουλάχιστον δεν εννοούσα κάτι τέτοιο). Τα υπολοιπόμενα λίτρα τα βλέπω από το κρυφό μενού και είναι "μακροχρόνιοι" υπολογισμοί. (είναι οι αριστερές ενδείξεις στην 5η φωτογραφία)

Δεν ξέρω αν είναι σφάλμα λόγω αλλαγής οθόνης. Θα τραβήξω την βενζίνη ή θα το γεμίσω και θα το διαπιστώσω.

αν εννοεις τον ζαχο απο βορρεια,τοτε εχεις δικιο για το τζιμανι ;)
πιστευω οτι εκτος την ενδειξη που παιρνει απο εναν αισθητηρα,μετα απο υπολογισμους του τριπ σου βγαζει και τα υπολοιπομενα λιτρα χλμ κ.λ.
αρα μπορει να παιρνει απο ενα σημειο αλλα μπερδευεται στους υπολογισμους λογο της καυσης υγραεριου!!
ακου τι κανει εμενα!!
μεχρι το 1/4 βενζινης δειχνει σωστα (αναλογα τις τελευτες μετρησεις που παιρνει καιγοντας βενζινη) οταν κατεβει κατω απο το 1/4 τα χανει τελειως :crazy: :crazy: .
την μια μου δειχνςι 0 υπολοιπα χλμ και με τον δεικτη βενζινης πανω απο τα κοκκινα την αλλη μου κατεβαζει τα υπολοιπα χλμ σαν να καιει βενζινη και καποιες φορες κατεβαζει τον δεικτη μεχρι κατω απο τα κοκκινα σε πορεια κ ενω καιω υγραεριο!!την επομενη μερα μπορει να δειξει κανονικα και βενζινη και υπολοιπα χλμ :roll:
το δικο μου συμπερασμα ειναι:οτι λιγο πριν την ρεζερβα κανει διαφορετικους υπολογισμους για το ποση βενζινη εχεις ακομη και στο αναλογικο και στο τριπ και τα κατεβαζει σαν να καιει βενζινη!μην ξεχνας οτι ο εγκεφαλος λειτουργει-δινει εντολες σαν για να ψεκαζει βενζινη!
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Opel

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης