kabletzas έγραψε:
οταν λες να μη μπλεξω με αντλιες κτλ τι εννοεις? γενικα δεν εχω ιδεα με ολα αυτα για αυτο ρωταω
Το συστημα του υγρου ψεκασμου λειτουργει με αντλια που βρισκεται στη ρεζερβα. Ο αεριος δεν εχει.
Αυτο(αναλογα την πλευρα που το βλεπεις) ειναι και καλο και κακο. Καλο γιατι π.χ. οτι ΜΑ οτι και σαβουρα μιγμα και να του ριξεις θα το καψει ΟΛΟ αλλα απο την αλλη κακο γιατι αν σου καει εκτος εγγυησης θελεις 350 ευρω...
gakost έγραψε:Όπως εσύ κατανάλωση βενζίνης μόνο για την εκκίνηση συνολική με την χρήση που του κάνω ~0,3λ/100 . Οκ να πω ότι γυρνάει αποκλειστικά σε βενζίνη από τις 5500 και πάνω αλλά ο κόφτης είναι στις 6000 και ζήτημα να το έχω πάει εκεί μετρημένες φορές γιατί μόνο γιατί χρειαστηκε ούτε το στυλ μου είναι να πάω τάπα αλλά ούτε και το αυτοκίνητο , στην τελική είπαμε το υγραέριο είναι για οικονομία, οπότε δεν έχει θέμα και εκεί.
Τον χειμωνα καταναλωνεις 0,3/100 ? Δυσκολο μου φαίνεται αλλα μακαρι ναναι ετσι.
Συμφωνω πάντως γιατι και γω χαλαρα παω. Μη νομιζεις οτι εβαλα υγρο και παω ala ''ραλι Ακροπολις''...
gakost έγραψε:Προβλήματα 0 βέβαια τώρα τελευταία έχω μια υποψία δυσκολίας εκκίνησης το πρωί αλλά δεν ξέρω αν φταίει το σύστημα ή κάτι άλλο το κρατάω σαν ερωτηματικό.
Αυτο ειναι το σημαντικοτερο και μακαρι να μην σου κατσει ποτε τιποτα.
gakost έγραψε:Συμπέρασμα - Προσωπική άποψη:
Για ένα αυτοκίνητο σαν αυτό στον τίτλο του θέματος με καθαρά οικονομικά κριτήρια ΔΕΝ πιστεύω ότι αξίζει τα 500+ € για τον υγρό. Στο κάτω κάτω όσο γρηγορότερα γίνει η απόσβεση τόσο καλύτερα. Εννοείτε σε καλό εγκαταστάτη να ξέρει τι του γίνετε
Εγω απο την αλλη, το μονο που θα με προβληματιζε ειναι η διαφορα των χρηματων και μονο. Αν τα ειχα θα τα έδινα γιατι το αξιξει.
Ο σημαντικοτερος λογος που εβαλα υγρο-icom ειναι οτι δεν χρειαζεται προγραμματισμο γιατι οσοι παρακολουθουν το φορουμ εχουν δει τι μπορει να τραβηξει κανεις.... Και δυστυχώς ειναι συχνο φαινομενο...