Καλησπέρα σε όλους.
Μετά από αρκετό ψάξιμο, κουβέντα και επισκέψεις σε εγκαταστάτες και συνεκτιμώντας τεχνολογία συστήματος (kit), τιμή, εντυπώσεις από την επαφή με τους εγκαταστάτες αλλά ΚΑΙ τοποθεσία συνεργείου κατέληξα σε Landi Renzo Evo με εγκέφαλο από το Omegas (μεταλλικό περίβλημα και OBD σύνδεση). Θα διατηρηθούν τα μπεκ (τύπου βενζίνης και αυτά) του Evo λόγω χαμηλότερου θορύβου λειτουργίας (και χαμηλότερης τιμής) Και εδώ προκύπτει το παρακάτω ερώτημα.
Για προστασία των βαλβίδων το συγκεκριμένο kit έχει δυνατότητα για παράλληλο ψεκασμό βενζίνης
1. Είτε σε ένα σταθερό μικρό ποσοστό (από 5% και πάνω) ανεξαρτήτως στροφών κινητήρα, φορτίου κλπ
2. Είτε από ένα όριο (ρυθμιζόμενο) στροφών και πάνω (π.χ. πάνω από τις 4500 σαλ).
Οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) μηχανικοί - εγκαταστάτες με τους οποίους μίλησα πιστεύουν πως ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν έχει ανάγκη από ψεκασμό βενζίνης (ή άλλου είδους λίπανση). Η χρήση του αυτοκινήτου είναι κατά 90% εκτός πόλης με 3000 - 3500 σαλ (σπανίως 4000 ή παραπάνω και μόνο σε προσπεράσματα)
Ποια από τις δύο μεθόδους ψεκασμού βενζίνης πιστεύετε πως είναι καταλληλότερη για τη περίπτωση ;
Ευχαριστώ για την όποια βοήθεια