garen έγραψε:Αμα περιμένεις κάνα μηνα θα σου πώ εγω εντυπωσεις απο το romano που θα βάλω τη Δευτέρα.
παντος πρίν πάρεις το οπελ να το πάς στν αντιπροσωπία οπελ να το ξεψαχνίσουν μην τσιγουνευτεις τα 60 ευρο που θέλουν.
το συγκεκριμένο αμάξι εχει κινητήρα twinport αυτο σημένει οτι εχει εκτος την κανονική πεταλούδα γκαζιού εχει πεταλούδες μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής οι οποιοες υπάρχει μεγάλη πιθανότητα αν το αμάξι έχει πολά χιλιομετρα να εχουν φθαρεί και το κόστος είναι μεγάλο αν θές καινουρια πολλαπλή (πάνω απο 1500) εκτος αν την επισκευασεις.,
Οπος και να έχει πάνε στην οπελ να το δούν οχι σε κανα μάστορα της γειτονιας,
Ξέρω ποσα ατομα που μετα την αγορα μεταχειρισμένου βγάλαν ζημιές κανενας δέν πουλάει το αμάξι του αν ειναι καλό να ξέρεις.ειδικά τα παριζητητα μικρα κυβικά κτλ οποιος πουλάει τετοιο αμάξι να ξέρεις έχει ζημια.90%.
κανένας δέν πουλάει καλο αυτοκίνητο πλέον εκτος αν υπάρχει λόγος (φευγει εξωτερικό, θέλει άμεσα λεφτα κτλ κτλ)
Φίλε μου θα περιμένω τα νέα σου σχετικά με την εγκατάσταση που έκανες, Τώρα για την κατάσταση των μεταχειρισμένων στην Ελλάδα πίστεψέ με ξέρω πολύ καλά τι παίζει , απλά είμαι εν μέρη τυχερός μιας και έχω συγγενή φαναρτζή και έχω μια άποψη δικού μου ανθρώπου. Θα ήθελα αν υπάρχουν άλλοι φίλοι με το ίδιο αμάξι και υγραέριο που έχει κάνει χιλιόμετρα να μας πληροφορήσει. Ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο που αφιερώνουν οι φίλοι να μας ενημερώσουν σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα το οποίο θεωρώ και πολύ σημαντικό με την έννοια πως οι περισσότεροι απο εμάς δεν έχουμε το χρήμα να πάρουμε ένα πετρελαιοκίνητο να κάνουμε όντως εξοικονόμηση και την αναζητάμε μέσω μετατροπών... Οποιαδήποτε γνώμη δεκτή.