Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

Δημοσίευσηαπό ecep » Σάβ 10 Νοέμ, 2012 20:51

Έπειτα από επισταμένη έρευνα και παρότρυνση φίλου με ίδιο αυτοκίνητο που έχει κάνει εώς τώρα 110,000 χλμ, κατέληξα στην εγκατάσταση του ιδίου συστήματος αερίου ψεκασμού BRC plug and drive με μαύρο πνεύμονα genius max και δεξαμενή 52.8 λίτρα καθαρά, σε outlander turbo (4G63) μοντ '05 με stock πίεση τουρμπίνας (Το AVCR APEXi είναι μονίμως πλέον στο OFF αφού οι εποχές των μεγάλων ιπποδυνάμεων πέρασαν).

Αν και είναι πολύ νωρίς να βγουν συμπεράσματα αφού έχω μόλις κάνει 270 χλμ, δεν έχω διαπιστώσει καμμία αλλαγή στην ομαλή λειτουργία του κινητήρα.

Η κατανάλωση είναι στα 12.4 λίτρα/100 χλμ με οδήγηση μέσα στην αθήνα σε ώρες αιχμής και αλλαγές ταχυτήτων εώς 3000/λεπτό.

H αγορά / εγκατάσταση έγινε στην LPG GREECE επίσημοι αντιπρόσωποι της BRC στην Ελλάδα, Σπερχειάδος 9 & Λευκωσίας 70 στο Περιστέρι.

Οι εντυπώσεις σχετικά με την πρώτη επαφή-ενημέρωση, εγκατάσταση και το followup σε απορίες δικές μου, προγραμματισμό κλπ, είναι αξιέπαινες συμπεριλαμβανομένου και του έμψυχου δυναμικού των εγκαταστατών.

Θα παραθέσω σύντομα και κάποιες ενδεικτικές φωτό με τις λεπτομέρειες της εγκατάστασης.
Τελευταία επεξεργασία από ecep και Παρ 16 Νοέμ, 2012 16:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Outlander 4G63, BRC plug&drive euro 5, genius max, 680x250->net 52.8L, άνευ.
ecep
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Δευτ 22 Οκτ, 2012 11:51

Re: Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

Δημοσίευσηαπό dim63 » Σάβ 10 Νοέμ, 2012 21:41

καλοταξιδο και απροβληματιστο
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 277
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

Δημοσίευσηαπό ecep » Δευτ 26 Νοέμ, 2012 18:14

1500 χλμ εώς τώρα και το Θεό δόξα :)

Άλλο πράγμα η αίσθηση να βλέπεις να συμβαδίζουν τα λίτρα με τα ευρώ στην αντλία :lol:
Outlander 4G63, BRC plug&drive euro 5, genius max, 680x250->net 52.8L, άνευ.
ecep
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Δευτ 22 Οκτ, 2012 11:51

Re: Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

Δημοσίευσηαπό dim63 » Παρ 30 Νοέμ, 2012 10:37

ecep έγραψε:1500 χλμ εώς τώρα και το Θεό δόξα :)

Άλλο πράγμα η αίσθηση να βλέπεις να συμβαδίζουν τα λίτρα με τα ευρώ στην αντλία :lol:


και που να το εβλεπες οταν ειχε 0,45 0,65
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 277
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

Δημοσίευσηαπό prometheas » Παρ 30 Νοέμ, 2012 11:06

ecep έγραψε:
Άλλο πράγμα η αίσθηση να βλέπεις να συμβαδίζουν τα λίτρα με τα ευρώ στην αντλία :lol:




αυτό το λες καλό?????????? :crazy:


Τέλος πάντων, ας μην μιλήσουμε και εδώ για την αύξηση της τιμής........
Καλορίζικο να είναι και να υποστηρίζεις τα φθηνά πρατήρια φίλε
prometheas
 
Δημοσιευσεις: 153
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ, 2012 15:42

Re: Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

Δημοσίευσηαπό ecep » Παρ 30 Νοέμ, 2012 14:25

Μακάρι να το είχα κάνει νωρίτερα, αλλά η αλήθεια είναι πώς από τη μια η κακή ενημέρωση / φόβος της μετατροπής, και από την άλλη οι καλύτερες οικονομικές συνθήκες & διαβίωσης, με απέτρεπαν...

Σαφώς και προτιμώ τα σωστά πρατήρια πάντα.
Outlander 4G63, BRC plug&drive euro 5, genius max, 680x250->net 52.8L, άνευ.
ecep
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Δευτ 22 Οκτ, 2012 11:51

Re: Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

Δημοσίευσηαπό ecep » Δευτ 16 Δεκ, 2013 15:05

24,500 km και το Θεό δόξα :)
Outlander 4G63, BRC plug&drive euro 5, genius max, 680x250->net 52.8L, άνευ.
ecep
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Δευτ 22 Οκτ, 2012 11:51

Re: Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

Δημοσίευσηαπό ecep » Τρί 09 Μάιος, 2017 17:21

Έχουμε και λέμε την αλήθεια λοιπόν:

1- αντλία βενζίνης 55 ευρώ.
2- αλλαγή κεφαλής μηχανής (2ο χέρι 250 ευρώ & μηχανουργείο 200 ευρώ, + τσιμουχάκια βαλβίδων 140 ευρώ -> τιμή σαρακάκης), γιατί βρέθηκε ράγισμα παραπλεύρως σε μπουζόνι και περνούσε νερό στα λάδια! (δεν υπάρχουν σαφείς ενδείξεις πως ευθύνεται το γκάζι).
3- αλλαγή πολλαπλής εξαγωγής - 2ο χέρι 150 ευρώ, αφού βρέθηκαν ραγίσματα στη δική μου. (η ζημιά έχει βγει και σε αυτοκίνητα χωρίς μετατροπή σε γκάζι, συνεπώς δεν ευθύνεται το γκάζι???).

Όλα μαζί με την αμοιβή του συνεργείου λύσε δέσε 120 ευρώ, 915 ευρώ = περαστικά μου + ταλαιπωρία 3 εβδομάδων μέχρι να βρεθούν τα ανταλλακτικά δεύτερο χέρι, γιατί από σαρακάκη ούτε λόγος!

Σύνολο χιλιομέτρων με γκάζι 130,000 και συνεχίζουμε..., αν και τώρα με τέτοια επισκευή στο μοτέρ, μάλλον θα πρέπει να βγάλω άλλα τόσα σε μια πενταετία, και μετά έχει ο Θεός!
Outlander 4G63, BRC plug&drive euro 5, genius max, 680x250->net 52.8L, άνευ.
ecep
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Δευτ 22 Οκτ, 2012 11:51

Re: Outlander turbo 4G63 -->> BRC plug and drive

Δημοσίευσηαπό george7009 » Παρ 12 Μάιος, 2017 09:02

Ας ελπίσουμε να είναι τα τελευταία χρήματα που έδωσες για το μοτέρ σου .
Peugeot 207 1.4 16v KFU ET3J4

BRC Plug & Drive
Άβαταρ μέλους
george7009
 
Δημοσιευσεις: 388
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ, 2014 08:47


Επιστροφή στο Mitsubishi

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης