Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Υγραεριοκίνηση Mitsubishi Carisma 2004

Υγραεριοκίνηση Mitsubishi Carisma 2004

Δημοσίευσηαπό guest123 » Δευτ 26 Οκτ, 2015 18:05

Επειδή είμαι παντελώς άσχετος με τα αυτοκίνητα γενικότερα, θα ήθελα την συμβουλή σας για εγκατάσταση υγραεριοκίνησης σε Carisma 2004(έχω ήδη διαβάσει αρκετά πράγματα στο forum αλλά δεν έχω καταλήξει). Αν υπαρχει κάποιος που να έχει ήδη εγκαταστήσει σε αυτό το αμάξι, τι μοντέλο έβαλε; Βλέπω οι περισσότεροι έχουν brc αλλά είναι και άλλες εγκαταστάσεις με lovato..γενικά τι να προσέξω(πέρα από τις γενικές οδηγίες που έχω βρει εδώ-πχ πιστοποιητικά συνεργίου κτλ)
Ευχαριστώ
guest123
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 26 Οκτ, 2015 17:58

Re: Υγραεριοκίνηση Mitsubishi Carisma 2004

Δημοσίευσηαπό guest123 » Τρί 27 Οκτ, 2015 14:29

Κανείς;
guest123
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 26 Οκτ, 2015 17:58

Re: Υγραεριοκίνηση Mitsubishi Carisma 2004

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τετ 28 Οκτ, 2015 02:27

καλο μαστορα ότι συστημα και να βαλεις θα δουλεψει.....φιλος που το εχει σε αντιστοιχο αμαξι τραβαει και τροχοσπιτο και είναι οκ...
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Υγραεριοκίνηση Mitsubishi Carisma 2004

Δημοσίευσηαπό guest123 » Τετ 28 Οκτ, 2015 04:04

Ποιο έχει βάλει ο φίλος; Δεν με νοιάζει να δώσω 100-200 ευρώ παραπάνω αρκεί να πάω συνεργείο μόνο 1-2 φορές και μετά να ξεχάσω ότι το έβαλα.. Εμένα μου συστήσαν το Brc seq24 πάντως και όχι το plug and drive(φαντάζομαι είναι ανώτερο αυτού που χρειάζομαι)..Επίσης για τις μάρκες(brc και lovato) ποια είναι η διαφορά; Γιατί τα brc μου βγαίνουν λίγο ακριβότερα..αλλά στο φορουμ δεν έχω βρει ξεκάθαρη απάντηση του πιο είναι ανώτερο..
guest123
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ 26 Οκτ, 2015 17:58

Re: Υγραεριοκίνηση Mitsubishi Carisma 2004

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Τετ 28 Οκτ, 2015 14:11