Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Επιλογές για μία Mercedes C-180

Επιλογές για μία Mercedes C-180

Δημοσίευσηαπό apapadak » Τρί 28 Αύγ, 2012 16:15

Καλησπέρα!

Έχω το παρακάτω όχημα και θα ήθελα κάποιες συμβουλές ως προς τι σύστημα να βάλω :)
Mercedes C180 Kompressor

Μετά από συζητήσεις με εγκαταστάτες έχω καταλάβει ότι καλά συστήματα 4ης γενιάς για το αμάξι μου είναι η Landi renzo αλλά και η Stefanelli.
Για συστήματα 5ης γενιάς μου έχουν προτείνει από Prins αλλά και Vialle και ICOM.

Ίσως βέβαια με τα συστήματα 5ης γενιάς να ξεφεύγει λίγο η τιμή αλλά θα μου το πείτε εσείς.

Σήμερα το πρωί ήμουν στον Τσοπελογιάννη (Μεταμόρφωση) κ μου έκανε προσφορά για Landi renzo περίπου 1350 ευρώ (κιτ+φπα+κτέο όλα μέσα, κ το κλειδί στο χέρι) , αλλά και +50ευρο για μία λαδιέρα. Για Prins ξέφευγε η τιμή του πάνω από 1500-2000 χιλιάρικα.

Διαβάζοντας στο φόρουμ όμως είδα πως καλοί εγκαταστάτες είναι και ο Μπίρμπος στου Ρέντη αλλά και ο Βρεττός. Αυτοί όπως κατάλαβα ειδικεύονται σε 5η γενιά και ειδικά σε Vialle κ ICOM.

Ευχαριστώ για όποια συμβουλή εκ των προτέρων.

:angel:
Συνημμένα
01w.jpg
01w.jpg (51.44 KiB) 7683 προβολές
apapadak
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Δευτ 12 Σεπ, 2011 17:51

Re: Επιλογές για μία Mercedes C-180

Δημοσίευσηαπό dathens » Τρί 28 Αύγ, 2012 23:59

Κατα την άποψη μου βάλε prins silver line στην QGAS με 1280 ευρω + ΚΤΕΟ 50 ευρω αν ο kompressor σου είνσι μέχρι 205 άλογα !! Προς θεού όχι λαδιερα υποπίεσης των 50 ( € ) στον κομπρεσορα !! Μόνο valve care !! Δες στο σιτε τους έχουν καμία δεκαριά !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Επιλογές για μία Mercedes C-180

Δημοσίευσηαπό dathens » Κυρ 02 Σεπ, 2012 10:36

Σε slk έβαλε χθες φίλος το silver line με τα κίτρινα μπεκ 1330 ευρω με το ΚΤΕΟ το αμάξι ειναι 205 άλογα και απλα πετάει σε δοκιμη Αθήνα χαλκίδα Αθήνα με 200 χιλιόμετρα συνεχεια για πλάκα το κιτ λένε οτι ειναι μέχρι 180 άλογα και μετα απο αυτα τα αλογα αν χρειαστεί ( οπως του ειπαν αν φτασουν τα μπεκ στο 100% της αποδοσης γυρνάει βενζίνη και μόλις κατέβει πάλι στα 180 άλογα γυρνάει πισω στο υγραεριο ) αλλα κάτι δεν παει καλά στα 220 χιλιόμετρα δεν θα έπρεπε να έχει ολα τα άλογα ; Δεν γύρισε καθολου βενζίνη !!! Ακούω γνώμες
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Επιλογές για μία Mercedes C-180

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 05 Σεπ, 2012 01:39

Γιατίι το κιτ μπορεί άνετα να φτάσει τα 230 άλογα αλλά δεν θέλουμε να υπεροδηγούμε τα μπεκ έτσι επιλέγουμε όταν ο κύκλος τους δηλαδή η λειτουργία τους φτάσει στο 100 % το σύστημα γυρνά σε βενζίνη και επιστρέφει χωρίς καταλάβουμε τίποτα στο υγραεριο, στο παλαιότερο VSI θα μπορούσαμε να φτάσουμε στο 130 % του κύκλου των μπεκ αλλά δεν είχε την δυνατότητα να γυρίσει σε βενζίνη για λίγο.

Διευκρινίζουμε ότι όταν πλησιάζουμε το ποσοστό 100 % των κίτρινων μπεκ silver line έχουμε περίπου 180-200 άλογα ( σανιδα στα κόκκινα με πολύ φορτίο )
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Mercedes c180

Δημοσίευσηαπό Kompressor2014 » Τετ 10 Δεκ, 2014 20:39

Γεια σας, έχω Mercedes c180 2004 ποιο σύστημα να βάλω; BRC, vialle, prince ;
Τώρα έχει ένα σύστημα που είναι ότι να ναι τσέχικο πνεύμονα, magic εγκέφαλο κλπ και μου έχει δημιουργήσει προβλήματα !!!!
Kompressor2014
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Τετ 10 Δεκ, 2014 20:18

Re: Επιλογές για μία Mercedes C-180

Δημοσίευσηαπό LPGas » Πέμ 11 Δεκ, 2014 00:49

Καλα και τα τρία με το BRC να υπερέχει λόγω αυτολιπανσης. Το πιο σημαντικό ειναι η εγκατάσταση και η ρύθμιση παντως στο συγκεκριμένο μοντέλο.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Επιλογές για μία Mercedes C-180

Δημοσίευσηαπό Qgas » Πέμ 11 Δεκ, 2014 23:51

Απο τα 3 αυτα το prins ειναι μια κατηγορια επανω σε ολα δε μπορει να συγκριθει με κανενα αλλο και ειδικα στα μερσεντες .. Δες στη γερμσνια η βαλε στο google το 95 % των compressors φοραει prins ..

Ο ψεκασμος βενζινης δεν χρειαζετε καθολου σε αυτα τα μοτερ απλα καποια κιτ δεν μπορουν να φτασουν στι επιθυμητο αποτελεσμα και προσθετουν βενζινη..

Αλλωστε τωρα τελευταια ξεκινησαν να βαζουν σε κομπρεσορες .. Εμεις εχουμε περιπου 250 τετοια αμαξια στο δρομο απο το 2011 με prins χωρις κανενα προβλημα η μετατροπη ειναι εντελως εργοσταςιακη και εχει 36 σελιδες εγχειριδιο εγκταταστασης.. Βιδα βιδα καλωδιο καλωδιο τα παντα ..

Σε υγρο ψεκαμσο επισης το vialle τα πάει υπεροχα απλα εχει μια διαφορα τιμης .. Εχει και προσθηκη βενζινης αλλα δεν υοαρχει κανενας λογος να μπει..

Εδω κερδιζεις την καταναλωση βενζινης το χειμωνα λογω ελειψης πνευμονα και ενα καλυτερο αρπσγμα στα πατηματα .. Εχει και μικρη διαφορα σε οικονομια στο υγραεριο ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594


Επιστροφή στο Mercedes

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες