μπορειτε σας παρακαλω να μου εξηγησετε το παρακατω?
Ενα καλό σύστημα 5ης γενιάς κοστίζει ανάλογα με την δυσκολία τοποθέτησής του στο αυτοκινήτο από 1100 ευρώ και πάνω.
Τα συστήματα 4ης γενιάς σε καμία περίπτωση δεν υπερβαίνoυν τα 850 με 900 ευρώ κόστος και κανονικά πρέπει αποφεύγονται να τοποθετούνται σε αυτοκίνητα απο το έτος κατασκευής 2001 και άνω που διαθέτουν 16pin φύσα διάγνωσης και αυτό διότι οι εγκέφαλοι ειναι πολύ αργοί στην λειτουργία τους και δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των σύγχρονων αυτοκινήτων γιαυτό και τα συστήματα που δεν ειναι ΕΟΒD είναι πολύ δημοφιλή στις χώρες της ανατολικής ευρώπης που ο μέσος όρος γήρανσης των αυτοκινήτων ειναι πολύ μεγάλος .
Τα περισσότερα συστήματα Ανατολικής Ευρώπης ή Τουρκίας δεν κοστίζουν στην καλύτερη περίπτωση πάνω απο 800 ευρώ λόγο του πολύ χαμηλού κόστους αγοράς χωρίς να σημαίνει ότι ορισμένα απο αυτά δεν ειναι πολύ καλά συστήματα (Προσοχή γιατί παρα πολλά συστήματα δουλεύουν με ταυτόχρονη υποβοήθηση βενζίνης που δέν γινεται αντιλιπτή από τον οδηγό!!) και αυτό γίνεται για να δείχνουν στον πελάτη πόσο καλά δουλεύει το φθηνό συστημα που τοποθετήθηκε.
Πάνω απο 6 λιτ. τον μήνα κατανάλωση βενζίνης πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις.
Προσαπαθούμε πάντα να μειώσουμε όσο το δυνατον πιο πολύ τις εναλλαγές βενζίνης αερίου γιατί οσο πιο πολλές είναι τόσο περοσσότερη φθορά έχουμε στον κινητήρα λόγο των αυταναφλέξεων μέσα στον θάλαμο καυσης που ταυτόχρονων διαφορετικών σύστασης καυσήμων ( αέριο- υγρό ) ΑΥΤΑΝΑΦΛΕΞΗ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΚΑΚΗ ΚΑΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΟΔΟ ΤΩΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΩΝ ΣΤΟΝ ΘΑΛΑΜΟ.
Το βρηκα απο εδω
http://www.ergonomiki.com/katastima/ind ... html#LINK6ηθελα να διαβασω τι διαφορες εχουνε τα συστηματα καθε γενιας.
ΔΗΛΑΔΗ στο δικο μου αυτοκινητο που ειναι μοντελο 2005 πρεπει να αποφυγο τα παραπανω συστηματα που ειναι 4ης γενιας,ή δεν τα καταλαβα σωστα?