taxtsom έγραψε::wave: Τοτε αυτά τα 2000-3000 ευρο που θα σου κοστισει ενα σοβαρο , αξιοπιστο και ποιοτικο συστημα (ΒRC, ΠΡΙΝΣ) καψτα σε βενζινη και μετα πούλα το...
Αλλιώς - με κιτ τυπου LANDI-- θα εχεις ολο πρβλ (λαμπακια , κοψιματα, κλπ) αλλά θα καις και μπολικη βενζινη....
Δυστυχως - για μετατροπη σε LPG - πηρες ενα δυσκολο (αμεσου ψεκασμου κινητηρα) αυτοκινητο που κοστιζει οπως ειπες τα 2πλα και τα 3πλα στη μετατροπη λογω του στενου ακομα αριθμου επιλογων σε κιτ υγραεριου.
Qgas έγραψε:Landi ή Landi Renzo ηταν ; Δυο διαφορετικές εταιριες σκομα και οι επιςημοι ειςαγωγεις τους οπως ειναι polar gas η πρωτη και delfitzis η δεύτερη ..
Αν θέλεις σε υγρο αναμένετε απο την Prins κοντα στα 2800-2900 € αν θέλεις αερίου με ολα τα ΑΕΒ ( landi, landi renzo, lovato, omvl, zavoli, bigas, elpigas, κτλ ) απο 1200-1300 € θα είσαι κομπλέ
Giwrgos207GT έγραψε:Καλησπερα φιλε μου. Τελικα εβαλες κιτ υγραεριο στο ραλακι σου?
εχω και εγω Peugeot το GT ομως,που ειναι παρομοια βεβαια και ενδιαφερομαι να βαλω....το αυτοκινητο μου φοραει προγραμμα και ειναι χωρις καταλυτη!αν καποιος ξερει ή γνωριζει....
Εάν βάλεις Lovato να μπεις στη επίσημη σελίδα να βρεις επίσημο συνεργάτη.Giwrgos207GT έγραψε:Μαλλον ναι δεν θα εβαλε τπτ.......εδω τρικαλα που ρωτησα σ'εναν γνωστο μου ειπε για Lovato,το Lovato Direct Injection......τι να πω,δεν τα γνωριζω τα συστηματα ποια ειναι καλα ή οχι......
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες
|
|