Χαιρετίζω όλα τα μέλη του forum και καλημέρα σε όλους σας.
έχω ένα peugeot 207 1.4cc 95hp, μοντέλο 2009. το 2012 έβαλα το brc sequent 24. Μετά από ένα χρόνο περίπου χρήσης εμφανίστηκε το εξής πρόβλημα. όταν έβαζα μπρος τον κινητήρα (και εφόσον προηγουμένως το αμάξι είχε δουλέψει με αέριο) και ξεκινούσα την πορεία μου το αμάξι πήγαινε μπουκωμένο. μετά από 2-3 γκαζιές ξεμπούκωνε και προχωρούσε κανονικά (και με βενζίνη και με αέριο). αυτό το πρόβλημα ήταν κύριως εντονότερο την περίοδο του χειμώνα. Για να είμαι ειλικρινής δεν το έδινα σημασία γιατί θεώρησα ότι ίσως να είχε ξεθυμάνει η βενζίνη επειδή την είχα πολύ καιρό. Τελικά κατέληξα μετά από λίγο διάστημα και άλλαξα αισθητήρα λ. Για ένα εξάμηνο το αμάξι ήταν κομπλέ και μετά εμφανίστηκε πάλι το ίδιο πρόβλημα και μάλιστα καμιά φορά όταν ΄κινούμουν και έβαζα νεκρά και έπεφταν οι στροφές το αμάξι "θεωρούσε" ότι θα σβήσει ο κινητήρας και έδινε μόνο του μια μικρή γκαζιά (να σημειώσω ότι όταν το αμάξι λειτουργεί αποκλειστικά με βενζίνη δεν εμφανίζεται το πρόβλημα αυτό). Να μην πολυλογώ το αμάξι το πήγα 3 φορές για ρύθμιση (σε 3 διαφορετικούς εγκαταστάτες) και τις τρεις φορές μου είπαν ότι ήταν αρύθμιστο και ότι τώρα όλα είνια κομπλέ.
το Πρόβλημα όμως συνέχιζε να υπάρχει έως ότου μια φορά πάτησα τόσο πολύ το γκάζι που άναψε το λαμπάκι του κινητήρα με το μήνυμα "interpollution system faulty". Το πήγα σ ένα συνεργείο και τελικά ήθελε ένα καθάρισμα ο αισθητήρας του εκκεντροφόρου. με πήγε Σ ένα συνεργάτη του ο οποίος είναι εγκαταστάτης brc ώστε να το ρυθμίσει και εκεί τα είδα όλα.
Συγκεκριμένα μου είπε ότι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που φοράει κινητήρα της bmw valvetronic (κωδικός κινητήρα 8FS) το κατάλληλο kit της brc είναι το Plug & Drive και ότι ήμουν πολύ τυχερός μετα από 80000 χλμ που δεν επάθε βλάβη ο κινητήρας όντας αρύθμιστο το υγραέριο. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι στις ρυθμίσεις του αναφέρεται ότι υπάρχει map sensor χωρίς όμως να είναι εγκατεστημένος!! Επίσης στο ρελαντί το αέριο δουκεύει στα 1400mbar και όταν πατάς γκάζι ανεβαίνει στα 2000mbar, ενώ ακνονικά πρέπει να πέφτει (έτσι μου είπε αυτός)!!! Εν τέλει μου είπε ότι δεν μπορεί να το ρυθμίσει και ότι αν τις πείραζε μπορεί να τις έκανε χειρότερα..Τουλάχιστον αυτός ήταν τίμιος..
Θα ήθελα λοιπον να ρωτήσω το forum αν όντως το συγκεκριμένο αμάξι με το συγκεκριμένο κινητήρα πρέπει να φοράει το P&D της brc. Γνωρίζει κανείς πόσο θα μου κοστίσει περίπου αν αλλάξω το kit του υγραερίου? Βασικά σκοπεύω να κινηθώ νομικά εναντίον του εγκαταστάτη αν όντως αληθεύει αυτό..
Σας ευχαριστώ πολύ...