Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Golf 1.4 tsi 140ps

Golf 1.4 tsi 140ps

Δημοσίευσηαπό jvasilaidis » Κυρ 24 Ιουν, 2012 00:34

Γεια στο forum

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το Golf tsi με 140 άλογα, θέλω να το βάλω αέριο για οικονομία , το έχει δοκιμάσει κανείς ?

μήπως έχει πρόβλημα το μοτέρ? κόστος?


Ευχαριστώ
jvasilaidis
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Παρ 15 Ιουν, 2012 16:06

Re: Golf 1.4 tsi 140ps

Δημοσίευσηαπό MK20G250AIR2 » Κυρ 24 Ιουν, 2012 00:40

Αν θα αγόραζα καινούργιο αυτοκίνητο δεν θα έκανα μετατροπή σε αέριο αλλά θα το αγόραζα με μοτέρ diesel. Το αμάξι μου το μετέτρεψα μετά από 10 χρόνια χρήσης.
MK20G250AIR2
 
Δημοσιευσεις: 38
Εγγραφή: Τρί 10 Απρ, 2012 15:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Golf 1.4 tsi 140ps

Δημοσίευσηαπό jvasilaidis » Κυρ 24 Ιουν, 2012 13:12

Έχω το Hyundai i10 πετρέλαιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος καίω με κανονική οδήγηση 100-120 5 λίτρα ανά εκατό ....
θέλω όμως μεγαλύτερο αυτοκίνητο .... μεταχειρισμένο το Golf του 2010 το βρίσκω 10000-11000 Ε..... πετρέλαιο Golf πέρα από τα κιβηκά που είναι 1600
και έχουν μεγαλύτερο τεκμήριο ...ξεκινούν από 18000 Ε ....
Άρα 1400 tsi + αέριο (περίπου 2000) 13000Ε

Θέλω όμως να ξέρω αν μπαίνει σε αυτό το αυτκίνητο αέριο και πόσο θα κοστίσει, η προηγούμενη επιλογή μου το Mercedes A-150 δεν έπερνε αέριο και ακυρώθηκε.


κάνω πάνω από 25000 χλμ το χρόνο και είναι σημαντική η οικονομία.
jvasilaidis
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Παρ 15 Ιουν, 2012 16:06

Re: Golf 1.4 tsi 140ps

Δημοσίευσηαπό Qgas » Κυρ 24 Ιουν, 2012 23:59

jvasilaidis έγραψε:Έχω το Hyundai i10 πετρέλαιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος καίω με κανονική οδήγηση 100-120 5 λίτρα ανά εκατό ....
θέλω όμως μεγαλύτερο αυτοκίνητο .... μεταχειρισμένο το Golf του 2010 το βρίσκω 10000-11000 Ε..... πετρέλαιο Golf πέρα από τα κιβηκά που είναι 1600
και έχουν μεγαλύτερο τεκμήριο ...ξεκινούν από 18000 Ε ....
Άρα 1400 tsi + αέριο (περίπου 2000) 13000Ε

Θέλω όμως να ξέρω αν μπαίνει σε αυτό το αυτκίνητο αέριο και πόσο θα κοστίσει, η προηγούμενη επιλογή μου το Mercedes A-150 δεν έπερνε αέριο και ακυρώθηκε.


κάνω πάνω από 25000 χλμ το χρόνο και είναι σημαντική η οικονομία.


Δεν είναι κακη η ιδέα σου και θα είναι και κατα 20-30 % πιο οικονομικό απο το πετρέλαιο κοιτα αν το μοτέρ σου είναι στη λίστα εδω viewtopic.php?f=5&t=1043
Αλλα και στο A150 μπαίνει κανονικά υγραεριο με χρήση ψηφιακής λιπανσης άνετα με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Golf 1.4 tsi 140ps

Δημοσίευσηαπό gakost » Τρί 26 Ιουν, 2012 13:41

qgas έγραψε:Δεν είναι κακη η ιδέα σου και θα είναι και κατα 20-30 % πιο οικονομικό απο το πετρέλαιο


Εγώ γιατί νομίζω ότι αν βάλεις κάτω τα νούμερα είναι μια η άλλη πετρέλαιο με υγραέριο; :ugeek:
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Golf 1.4 tsi 140ps

Δημοσίευσηαπό dathens » Τρί 26 Ιουν, 2012 22:04

Έχω ένα ml 350 , ο κουμπάρος μου έχει ένα ίδιο (320) σε πετρέλαιο μαύρα και τα δυο !! Σαφώς έχω 20% παραπάνω οικονομία !! Μετρημένα με τιμη υγραεριου 0,79 και diesel 1.40 σε πόλη , και ταξίδι !!!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Golf 1.4 tsi 140ps

Δημοσίευσηαπό gakost » Τρί 26 Ιουν, 2012 22:25

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

29 Diesel 3,38 4,62 5,94

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

5 LPG 6,57 7,64 9,25

Πετρέλαιο
4,62* 1,40 = 6,47 € /100km

LPG
LPG 7.64*0.79 = 6,04 € /100km
βενζίνη 0,3 * 1,65 = 0,5 /100km
Σύνολο 6,54 € /100 km

Όσο και να το τραβήξουμε τα αποτελέσματα μπορεί να αλλάξουν λίγο αλλά θα είναι πάνω κάτω ίδια και δεν παίζει το 20% που αναφέρεις. Να μην σου πω το αίσθημα της εργοστασιακής ξεγνοιασιάς ή τις χειμερινές τιμές που πάνε στον ουρανό.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Golf 1.4 tsi 140ps

Δημοσίευσηαπό jvasilaidis » Τρί 26 Ιουν, 2012 23:09

Λοιπόν επειδή έχω πετρέλαιοκίνητο αυτοκίνητο τι i10 cdri με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας για μεγάλη απόδοση 75 ps σε 1100 κυβικά εκ.
είναι επίσης τρικύλινδρο που βελτιώνει ακόμα περισσότερο την θερμική απόδοση και είναι και ελαφρύ 1050 κιλα και μικρό χαμηλή αεριοδυναμική αντίσταση....


Έχω κατανάλωση 5 λίτρα ανά 100 με σύνεση στο γκάζι και όχι πάνω από 120 , με νορμάλ οδήγηση έχω 5,5 με 6 δηλαδή 6*1,45/100=0,09Ε 8-9 λεπτά το χιλιόμετρο.
Ο πεθερός μου έχει το corsa 90ps το καινούργιο και έιναι επίσης στα 5,5-6 με νορμάλ οδήγηση, ατα 4 πέφτει αν πας σαν πεθαμένος......


-Και στο i10 και στο corsa δίνουν κάπου στα 3,5 λίτρα ανά 100 κμ εργοστασιακά .... όπως δίνουν 5,5 και 6 λιτρα ανά 100 στις βενζίνες ,,,,,

Το θέμα έιναι τι γίνεται στην καθημερινή οδήγηση.......

Άρα σε ένα βενζίνη που καιει νορμαλ 8-9 λιτρα βάζεις άνα αέριο και έχεις 9*0,8Ε/100=0,072 Ε πιο οικονομικό και έιναι και πιο μεγάλο αυτοκίνητο, πιο βαρυ κτλ......


Τώρα το θέμα τις αξιοπιστίας έιναι αυτό που θα κάνει την διαφορά στο βάθος χρόνου .... το πετρελαιο σίγουρα έιναι πιο αξιόπιστο και πιο οικονομικό στην συντήρηση........


Εγώ πάντος που έχω πετρέλαιο θα το άλλαζα με άεριο.......
jvasilaidis
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Παρ 15 Ιουν, 2012 16:06

Re: Golf 1.4 tsi 140ps

Δημοσίευσηαπό gakost » Τετ 27 Ιουν, 2012 00:09

Κάνεις 2 βασικά λάθη στον συλογισμό σου:
1) Δεν μπορείς να σιγκρίνεις ή να "μαντέψεις" πόσο θα κάψει ένα αυτοκίνητο συγκρίνοντας το με ένα τελείως διαφορετικό
2) Για να βρεις το κόστος του υγραερίου πρέπει να προσθέσεις ένα 15% στην κατανάλωση της βενζίνης και να προσθέσεις μια ελάχιστη κατανάλωση 0,3λ/100 βενζίνης ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. Κάποιοι που ψεκάζουν και βενζίνη πάει πάνω από 0,5λ/100. Επίσης λάβε υπόψιν σου ότι το υγραέριο τον χειμώνα παίρνει την ανηφόρα αρκετά, το καλοκαίρι με το ζόρι πέφτει + ότι εξαρτάσαι από τα καρτέλ σε αρκετές περιοχές και σε πολλά μέρη ακόμη δεν υπάρχει δίκτυο ανεφοδιασμού. Αυτό που συμπεραίνω εγώ είναι ότι το υγραέριο είναι λύση ανάγκης για παλιά αυτοκίνητα. Για καινούργια αυτοκίνητα δεν βλέπω να υπάρχει άλλη επιλογή για κάποιον που θέλει χαμηλό κόστος χρήσης από το πετρέλαιο.

Και για να απαντήσω στον τίτλο του θέματος

από το spritmonitor.de Golf 2009+ manual
Diesel 1.4 € /λίτρο
LPG 0.79 € /λιτρο
Βενζίνη 1,45 /λίτρο

Diesel 1.6 90ps
Diesel 5,24 5,83 6,52 = 8,16 € /100


Diesel 1.6 105 ps
Diesel 3,47 5,39 8,24 = 7,55 € /100

Diesel 2.0 110 ps
Diesel 4,27 5,30 6,96 = 7,40 € /100

Diesel 2.0 140 ps
Diesel 3,95 5,79 7,98 = 8,11 € /100

LPG 1.4 122 ps (δεν έχει το 140ps) δείγμα 4 αυτοκίνητα
LPG 8,38 8,72 9,38 = 6,88 € / λίτρο
Βενζίνη 0,3 *1,65 =0,50 € / λίτρο =7,33 €

συμφέρει οριακά και αυτό με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ νούμερα
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Golf 1.4 tsi 140ps

Δημοσίευσηαπό christoi » Τετ 27 Ιουν, 2012 01:01

Τα diesel κατά μέσο όρο, δεν έχουν το ίδιο κόστος sevice με τα βενζινοκίνητα; Νομίζω ότι έχουν ένα φίλτρο που το βαράνε στο κεφάλι.
Και μην κοιτάτε τόσο κοντό όσο το €. Τα πετρελαιοκίνητα είναι καρκινογόνα του θανατά. Τουλάχιστον τα υγραεριοκίνητα δεν έχουν τόσο "βλαβερούς" ρύπους.
Επίσης, στην Ελλάδα το πετρέλαιο είναι από τα χειρότερα που υπάρχουν. Για ευρώπη συζητιέται.
Με οδήγηση εκτός των στροφών της βενζίνης (αν έχεις σύστημα που δεν καλύπτεται αποκλειστικά με υγραέριο), υπολόγιζε 4 γεμίσματα τον χρόνο.
Και μην ξεχνάς την διπλάσια αυτονομία, αν χρειαστεί.
Opel Astra H 1.4 Romano με περισσότερα από 80.000km και λιγότερα από 100.
Άβαταρ μέλους
christoi
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος, 2011 21:02

Επόμενο

Επιστροφή στο Volkswagen

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες