Qgas έγραψε:labros έγραψε:Το prins δεν έχει ψεκασμούς βενζίνης. Αν χρειάζεται έξτρα προστασία βάζουν λαδιέρα ηλεκτρονική με διακλαδωτήρα ανά κύλινδρο που τη χρεώνουν αρκετά παραπάνω. Το δικό σου αμάξι δεν ανήκει στην κατηγορία των ευαίσθητων στις βαλβίδες και για αυτό μάλον δεν την πρότεινε καθόλου. Το BRC από την άλλη δεν προτείνει λαδιέρα αλλά χρησιμοποιεί ποσοστιαίο ψεκασμό βενζίνης σε όλο το φάσμα των στροφών. Πάλι επειδή ο κινητήρας δεν είναι ευαίσθητος θα στο βάλει να λειτουργεί μόνο υγραέριο μέχρι τις 4000, στροφές που οδηγούμε συνήθως, και μετά τις 4000 να έχει και βενζίνη γιατί εκεί οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες. Και τα δυο συστήματα είναι από τα πιο ποιοτικά της αγοράς.
Γιατι γραφεις πραγματα που δεν ισχυουν ? θα θεωρησω οτι εισαι παπαγαλος .. μια χαρα ψεκασμους βενζινης εχει το Prins το valvecare ειναι προσθετο και συστημα λιπανσης ( δεν ειναι λαδιερα ηλεκτρονικη συνδεετε με τον εγκεφαλο του αεριου και ειναι καλυτερο απο τον ψεκασμο βενζινης ) το οποιο το πληρωνεις μια φορα και ειναι πιο φθηνο απο τη λιπανση με βενζινη .. 40 € καθε 8-10,000 χιλιομετρα και δεν γινετε συγκριση με το BRC σε κανενα επιπεδο .. ( ειναι σαν να συγκρινεις mercedes με τη fiat )
tripas έγραψε:Qgas το Viale Lpi έχει για τον κινητήρα του γιατι δεν είναι μέσα στις επιλογες σου?
labros έγραψε:Qgas έγραψε:labros έγραψε:
Σε όσες σελίδες είχα διαβάσει μέχρι τώρα στο φόρουμ είχα σχηματίσει τη λανθασμένη από ότι φαίνεται εικόνα πως τα prins είναι της φιλοσοφίας valvecare και όχι ψεκασμών βενζίνης. Δεν είμαι παπαγάλος και ζητώ συγνώμη για αυτό. Τώρα το αν λέγεται λαδιέρα ηλεκτρονική ή σύστημα λίπανσης δε θα τα χαλάσουμε σε αυτό. Το αν είναι καλύτερο ή όχι από τους ψεκασμούς βενζίνης πολλοί θα διαφωνήσουν μαζί σου. Εγώ δε θα διαφωνήσω, δέχομαι και τους δύο τρόπους. Τέλος είπα πως και τα δυο συστήματα είναι ποιοτικά πράγμα που ισχύει. Θέση για το πιο είναι καλύτερο δεν πήρα. Καταλαβαίνω πως θες να υπερασπίσεις το δικό σου προιόν και για αυτό η επίθεση.
Qgas έγραψε:labros έγραψε:Qgas έγραψε:labros έγραψε:
Σε όσες σελίδες είχα διαβάσει μέχρι τώρα στο φόρουμ είχα σχηματίσει τη λανθασμένη από ότι φαίνεται εικόνα πως τα prins είναι της φιλοσοφίας valvecare και όχι ψεκασμών βενζίνης. Δεν είμαι παπαγάλος και ζητώ συγνώμη για αυτό. Τώρα το αν λέγεται λαδιέρα ηλεκτρονική ή σύστημα λίπανσης δε θα τα χαλάσουμε σε αυτό. Το αν είναι καλύτερο ή όχι από τους ψεκασμούς βενζίνης πολλοί θα διαφωνήσουν μαζί σου. Εγώ δε θα διαφωνήσω, δέχομαι και τους δύο τρόπους. Τέλος είπα πως και τα δυο συστήματα είναι ποιοτικά πράγμα που ισχύει. Θέση για το πιο είναι καλύτερο δεν πήρα. Καταλαβαίνω πως θες να υπερασπίσεις το δικό σου προιόν και για αυτό η επίθεση.
ενταξει και εγω το εβγαλα αυτο για το συμπαθες πτηνο , ισχυει η φιλοσοφια της prins για το valve care ( μεγαλυτερη ασφαλεια ) αλλα ψεκασμο βενζινης εχει ... δεν θελω να υπερασπισω κανενα κιτ ολα ειναι καλα και κανουν σωστα τη δουλεια τους .. δεν υπαρχει συγκριση ειναι σε αλλο επιπεδο μονο απο το υλικο καλα και τα δυο δεν ειναι εκει το θεμα keihin δεν εχει το brc .. bosch εγκεφαλο δεν εχει και πνευμοvα σαν το prins .. δες μονο το κουμπι Led δεν συγκρινετε δυο διαφορετικα πραγματα ..
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες
|
|