από strofimios » Πέμ 02 Ιουν, 2011 19:24
Λοιπον,εχτες το απογευμα παρελαβα το αμαξι.Φουλαρα lpg,64 λιτρα με 51€,και εχω αρχισει τις βολτες.Εδω αρχιζουν παλι οι αποριες.Το οργανακι που δειχνει ποσο lpg εχει η δεξαμενη εχει 4 πρασινα και 1 κοκκινο λαμπακι.Εχει παρατηρησει κανεις εαν το καθε ενα αντιπροσωπευει ακριβη ποσοτητα καυσιμου,δλδ. το 1 λαμπακι=1/5 των 68 λιτρων που παιρνει η δικια μου δεξαμενη,ή ειναι οπως και στο τεποζιτο της βενζινης που το πρωτο μισο του οργανου ειναι περιπου το 60% του καυσιμου που ειναι στο ρεζερβουαρ(στο δικο μου αμαξι τουλαχιστον ετσι ειναι);
Ρωταω γιατι σημερα εσβησε το πρωτο πρασινο στα 83 χλμ. διανυθεισας αποστασης.Εαν το καθε λαμπακι βγαζει τοσα ή ακομα και 100χλμ τοτε δεν βλεπω να εχω καποιο κερδος σε σχεση με τη βενζινη.
Εξηγω,68/5=13,6 λιτρα για 100χλμ. 13,6Χ 0,80€=10,88€
Βενζινη,8 λιτρα για 100χλμ(συνηθως βλεπω 7,5 αλλα βαζω λιγο παραπανω)Χ1,65€=13,2€
2,3€ κερδος για καθε 100χλμ.Οποτε θελω,περιπου,100Κ χλμ για να κανω αποσβεση!!!
Για πειτε καμια γνωμη.Ο εγκαταστατης μου ειπε να παω για ελεγχο στα 1000χλμ.Παιζει να κανει τιποτα τελικες ρυθμισεις και να βελτιωθει;
Jeep cherokee xj '01 2.5 με icom jtg