Πιστοποίηση TUV πήραν πρόσφατα και τα πρόσθετα Gazlube της ERC.
http://www.lpg-additive.com/fileadmin/d ... V_Nord.pdfΔυστυχώς δεν υπάρχει μετάφραση του συγκεκριμένου έγγραφου, αλλά το test έγινε για 100.000km σε ένα Kia Ceed 2000cc.
Η αποδοτικότητα ενός συστήματος λίπανσης καθορίζεται μεν από την ποιότητα του πρόσθετου, αλλά πιο σημαντικός είναι ο σωστός καταμερισμός και η δοσολογία του πρόσθετου ανά κύλινδρο αναλογικά πάντοτε με τις στροφές και το φορτίο του κινητήρα.
Μην ξεχνάμε ότι μια απλή λαδιέρα υποπίεσης δεν ψεκάζει στο πολύ φορτίο και στο ζόρισμα του κινητήρα, αφού η υποπίεση που τραβά το πρόσθετο στην εισαγωγή ελαττώνεται. Παραδόξως δρα ανάποδα από τις ανάγκες του κινητήρα, πολύ πρόσθετο δηλαδή στο ρελαντί και καθόλου στο τέρμα γκάζι.