Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG σε Ford Focus 1.6 Plus

LPG σε Ford Focus 1.6 Plus

Δημοσίευσηαπό SOURVIN » Σάβ 12 Ιούλ, 2014 21:40

Kαλησπέρα σε όλα τα μέλη του forum,

Είμαι σχετικά αρχάριος χρήστης όσον αφορά το θέμα της υγραεριοκίνησης και θα ήθελα την συμβουλή όσων μπορούν να με κατατοπίσουν λίγο πάνω σε αυτό το σχετικά δύσκολο θέμα του κιτ αλλά και του εγκαταστάτη.Έχω ένα FORD FOCUS 1,6 η έκδοση PLUS μοντέλο 2001 με 156000 χιλ. 11 χρόνια κυκλοφορίας και με ελάχιστα χιλ. 1000/μήνα και 12000/χρόνο.Αποφάσισα να βάλω και εγώ υγραέριο οπότε έψαξα λίγο την αγορά και επισκέφτηκα μέχρι τώρα 3 εγκαταστάτες .Το θέμα είναι ότι έχω μπλεχθεί λίγο με τα κιτ καθώς δεν ξέρω ποιο μπορεί να είναι κατάλληλο για το δικό μου αυτοκίνητο αλλά και όπως ξέρετε και από ότι έχω διαβάσει και μου έχουν πει τα FORD είναι ευαίσθητα στις βαλβίδες.Απλά θα αναφέρω ότι οι εγκαταστάτες που επισκέφθηκα είναι κατα σειρά οι Μπίρμπος ,Καλογρίτσας ,Τσοπελογιάννης. Αν δεν βάζω σε μεγάλο κόπο κάποια από τα μέλη του forum αν είναι εύκολο θα ήθελα μια άποψη.Γιατί μπορεί καμμιά φορά να κοιτάζεις για κάτι πιο οικονομικό και να τα φας στα πήγαινε-έλα στο συνεργείο.
Αν θέλετε βέβαια σας παραθέτω αργότερα τις προσφορές που είχα αλλά θα ήθελα και κάποια γνώμη για τους εγκαταστάτες .Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

Ευχαριστώ πολύ ,
SOURVIN
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ 12 Ιούλ, 2014 21:14

Re: ΘΕΜΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό drspiros » Σάβ 12 Ιούλ, 2014 21:59

Ο κάθε εγκαταστάτης θα σου προτείνει τα συστήματα που βάζει, γιατί πολλά είναι καλά, κάποια πολύ καλά, κανένα τέλειο. Καλό είναι να πάρεις απαντήσεις κυρίως από κατόχους του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.

O Μπίρμπος θα σου πρότεινε σίγουρα το GFi χωρίς παράλληλο ψεκασμό βενζίνης, οι άλλοι δύο τι σου είπαν;
Ford Focus CC 1.6
EuropeGas EG Avance 32
drspiros
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ 10 Αύγ, 2013 23:49

Re: LPG σε Ford Focus 1.6 Plus

Δημοσίευσηαπό SOURVIN » Κυρ 13 Ιούλ, 2014 20:46