Σελίδα 1 από 2

Ford Maverick 2004 2.0 LPG ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Μάιος, 2017 14:46
από theeo
καλημέρα σε όλους, αγόρασα ένα Maverick μοντέλο 2004 2.0 σε άριστη κατάσταση, τί προτείνετε για υγραέριο; είχα στην κατοχή μου άλλα αυτοκίνητα με υγραέριο για πολλά χρόνια και πολλά χιλιόμετρα. Για το συγκεκριμένο τι εμπειρία υπάρχει;

Re: Ford Maverick 2004 2.0 LPG ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Μάιος, 2017 14:52
από meletis
Καλησπερα, θελει σωστη ρυθμιση & λιπανση. Δεν ρυθμιζονται οι βαλβιδες. Εγω εψαξα για γνωστο για το Maverick με 2300cc και αριθμο κινητηρα GZ

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ford Maverick 2004 2.0 LPG ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Μάιος, 2017 23:47
από valsam
Φιλε πανε σε ένα συνεργειο ford και ρωτα να δεις τι θα σου πουν!
viewtopic.php?f=41&t=3517
Τρεις φιλοι με maverick ακομη τραβανε τις κ....τριχες τους!
Δεν σου κανει εντυπωση που εχει νεκρωσει το φορουμ,εδω εγω μπαινω περισσοτερο που δεν είμαι πια υγραεριοκινητος!
Που εξαφανιστηκαν ολοι??????

Re: Ford Maverick 2004 2.0 LPG ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Μάιος, 2017 01:58
από anikologr
valsam έγραψε:Φιλε πανε σε ένα συνεργειο ford και ρωτα να δεις τι θα σου πουν!
viewtopic.php?f=41&t=3517
Τρεις φιλοι με maverick ακομη τραβανε τις κ....τριχες τους!
Δεν σου κανει εντυπωση που εχει νεκρωσει το φορουμ,εδω εγω μπαινω περισσοτερο που δεν είμαι πια υγραεριοκινητος!
Που εξαφανιστηκαν ολοι??????

Το ότι έχει νεκρωσει είναι καλό.. Οι περισσότεροι όταν γράφουν το κάνουν κυρίως για κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν..

Re: Ford Maverick 2004 2.0 LPG ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Μάιος, 2017 18:20
από valsam
Ναι για καλο είναι!
Οτι πεις φιλε!
Μολις γυρισα από συνεργειο (Hyundai accent της μανας μου!),γυρνουσα από Χαλκιδική τρικυλινδρα και πηρα τηλ. για να τους προλάβω και το πρωτο πραγμα που με ρωτησαν για τα συμπτώματα του ρεταρίσματος ηταν αν το αυτοκινητο είναι υγραεριο,φυσικα και όχι απαντησα!!!!!
Ηταν τελικα ραγισμενο μπουζι,και στην συζητηση που του ανοιξα του αρχιμάστορα το εθαψε και αυτος το υγραεριο ειδικα για Hyundai που τα γνωριζει!
Το υγραεριο δεν είναι για όλα τα αυτοκίνητα παρτε το χαμπαρι και μην ακουτε τα λογια αβανταδόρων και ανθρωπων που εχουν προσωπικο συμφερον,για maverick διλιτρο ξεχαστε το(τρεις φιλοι και γνωστοι παθοντες!) όπως επισης και για accent,tucson,και i30(από έναν γνωστο στο καθενα με επισκευή κεφαλης!)για το peugot 307 1,6 του κολλητου ΝΑΙ με χιλια υγραεριο(200,000 χλμ υγραεριοκινητος)!

Re: Ford Maverick 2004 2.0 LPG ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Μάιος, 2017 23:12
από anikologr
valsam έγραψε:Ναι για καλο είναι!
Οτι πεις φιλε!
Μολις γυρισα από συνεργειο (Hyundai accent της μανας μου!),γυρνουσα από Χαλκιδική τρικυλινδρα και πηρα τηλ. για να τους προλάβω και το πρωτο πραγμα που με ρωτησαν για τα συμπτώματα του ρεταρίσματος ηταν αν το αυτοκινητο είναι υγραεριο,φυσικα και όχι απαντησα!!!!!
Ηταν τελικα ραγισμενο μπουζι,και στην συζητηση που του ανοιξα του αρχιμάστορα το εθαψε και αυτος το υγραεριο ειδικα για Hyundai που τα γνωριζει!
Το υγραεριο δεν είναι για όλα τα αυτοκίνητα παρτε το χαμπαρι και μην ακουτε τα λογια αβανταδόρων και ανθρωπων που εχουν προσωπικο συμφερον,για maverick διλιτρο ξεχαστε το(τρεις φιλοι και γνωστοι παθοντες!) όπως επισης και για accent,tucson,και i30(από έναν γνωστο στο καθενα με επισκευή κεφαλης!)για το peugot 307 1,6 του κολλητου ΝΑΙ με χιλια υγραεριο(200,000 χλμ υγραεριοκινητος)!

Είδες όμως ότι υπάρχει μια προκατάληψη.. Κατευθείαν να το ρίξουν στο υγραέριο..

Όσον αφορά την ευαισθησία των hyundai συμφωνώ. Γιαυτό έχω επιλέξει πολύ συντηρητική ρύθμιση με πολύ προσθήκη βενζίνης. Ότι θα την πατήσω κάποια στιγμή σίγουρο. Το πότε είναι το ζήτημα και το στοίχημα.. Άραγε από τις τρείς περιπτώσεις που λες τι συστήματα είχαν βάλει και αν έκαναν προσθήκη βενζίνης και σε ποιες στροφές και φορτίο;;

Re: Ford Maverick 2004 2.0 LPG ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Μάιος, 2017 00:36
από valsam
Βρε και προκαταληψη υπαρχει και πραγματικα facts υπαρχουν και,και,και!
Το θεμα είναι στο στοίχημα που λες να βγεις εσυ η ο φιλος με το maverick και ο οποιοσδοιποτε υγραεριοκινητος κερδισμένος από την επενδυση του,αλλα δυστηχος οι μονοι σιγουροι κερδισμένοι "από χερι" είναι οι πρατηριουχοι ,οι εγκαταστάτες και οι μηχανικοι,για ολους μας τους υπολοιπους όπως το ειπες είναι ,είναι ένα "στοιχημα"!
Εγω χαμενος βγηκα,ο φιλος με το 307 κερδισμένος,οι φιλοι με τα maverick χαμενοι και παει λεγοντας ,γι'αυτο καλυτερα ο καθενας να την ψαχνει καλυτερα,ας κανει λοιπον ο φιλος με το maverick μια βολτα από 2-3 συνεργεια ford και να ρωτησει "πονηρα" το τι και πως και θα καταλαβει!
Αρκει όμως να θελει να καταλαβει γιατι το δελεαρ της εξοικονομισης που σου υποσχονται είναι μεγαλο και ακούγεται πολύ ευχαριστα και γλυκα,αλλα να'σου όμως που το δελεαρ της δικιας σους εξοικονομισης είναι ο βιος και "η οικονομα" του αλλου και οι μεσες αληθειες είναι τελικα μεγαλα ψεματα και το καταλαβαίνεις μονο όταν είναι πλεον αργα και αφου σου εχει ερθει η λυπητερη!

Re: Ford Maverick 2004 2.0 LPG ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Μάιος, 2017 00:44
από meletis
valsam έγραψε:Βρε και προκαταληψη υπαρχει και πραγματικα facts υπαρχουν και,και,και!
Το θεμα είναι στο στοίχημα που λες να βγεις εσυ η ο φιλος με το maverick και ο οποιοσδοιποτε υγραεριοκινητος κερδισμένος από την επενδυση του,αλλα δυστηχος οι μονοι σιγουροι κερδισμένοι "από χερι" είναι οι πρατηριουχοι ,οι εγκαταστάτες και οι μηχανικοι,για ολους μας τους υπολοιπους όπως το ειπες είναι ,είναι ένα "στοιχημα"!
Εγω χαμενος βγηκα,ο φιλος με το 307 κερδισμένος,οι φιλοι με τα maverick χαμενοι και παει λεγοντας ,γι'αυτο καλυτερα ο καθενας να την ψαχνει καλυτερα,ας κανει λοιπον ο φιλος με το maverick μια βολτα από 2-3 συνεργεια ford και να ρωτησει "πονηρα" το τι και πως και θα καταλαβει!
Αρκει όμως να θελει να καταλαβει γιατι το δελεαρ της εξοικονομισης που σου υποσχονται είναι μεγαλο και ακούγεται πολύ ευχαριστα και γλυκα,αλλα να'σου όμως που το δελεαρ της δικιας σους εξοικονομισης είναι ο βιος και "η οικονομα" του αλλου και οι μεσες αληθειες είναι τελικα μεγαλα ψεματα και το καταλαβαίνεις μονο όταν είναι πλεον αργα και αφου σου εχει ερθει η λυπητερη!

Συμφωνω οτι >100.000χλμ καποια φθορα θα υπαρξει, αλλα το κυριοτερο που κανουν οι μαστορες υγραεριου ειναι η μη σωστη ρυθμιση.(80%)
Νομιζεις ρυθμιζουν τα οχηματα με WideBand και στο δρομο;
Απλως κανουν μια βολτα να γραφτει στον εγκεφαλο βενζινης και να παρει το παλμο το μπεκ.
Για να μην αναβει πολλες φορες το Check τοποθετουν αποστατη λαμδα.


Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Ford Maverick 2004 2.0 LPG ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Μάιος, 2017 15:44
από theeo
ευχαριστώ όλους για την κουβέντα, χρησιμοποιώ πάνω από δέκα χρόνια υγραέριο σε αυτοκίνητα και μόνο χαμένος δεν είμαι, για το συγκεκριμένο ρωτάω τι εμπειρία υπάρχει όχι μου είπε ο αδερφός του μπατζανάκι του ξαδέρφου του γείτονα

Re: Ford Maverick 2004 2.0 LPG ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Μάιος, 2017 09:27
από gkazakias
Ευαισθησια στο Τουσόν? Παταω 200.000 χλμ με υγραεριο σε λίγο καιρό. Στα 100.000χλμ κλείσανε οι βαλβίδες εξαγωγής απο κακή ρύθμιση του κατσαπλια εγκαταστατη μου που το ρύθμισε στο πεζοδρόμιο. Μετα την ρύθμιση έγινε εκ νέου ρύθμιση του κιτ σε καλό ευκατάστατη με καλυμπραρισμα του χάρτη ψεκασμου στο δρομο. Οι βαλβίδες απο τοτε ελέγχονται κάθε 40.000. Δεν έχουν κανει κιχ.
Επίσης μέ το παλιό κιτ και ηλεκτροβαλβιδες με σωστη ρύθμιση(long fuel trim +1%) είχα +25% κατανάλωση . Πρόσφατα αλλαξα κιτ λογο συνολικής φθοράς και έβαλα ενα omvl obd 2017 μοντελο με μπεκ injection valtek std39, ίσως λίγο ταχύτερα απο τα hana. Η διάφορα χαοτική στην απόδοση ειδικα στις χαμηλες. Το άλλο φοβερό είναι οτι η επιπλέον κατανάλωση περιορίστηκε στο +15% με long fuel trim -2.8%.

Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk