Λοιπόν, έχουμε θεματάκι. Μετά από 14 μήνες υγραεριοκίνησης και 29.000 χλμ. με αέριο, ζήτησα από το μηχανικό κατά τη διάρκεια του service να μετρήσει και συμπιέσεις κυλίνδρων. Μου βρήκε μειωμένη συμπίεση κατά 2,5 bar στο 4ο πιστόνι. Ο μηχανικός μου πρότεινε να σκεφτώ σοβαρά το ενδεχόμενο τοποθέτησης ενισχυμένων βαλβίδων ή απλώς να περιμένω να ρετάρει (όποτε συμβεί). Τι να κάνω ώστε να επιβραδύνω όσο γίνεται τη φθορά;
Να θυμίσω ότι έχω Focus CC 1.6, σύστημα EuropeGas με τον τελευταίο εγκέφαλο, χωρίς σύνδεση OBD και χωρίς μικροψεκασμούς βενζίνης (παρότι υπάρχει η δυνατότητα και για τα δύο) κατά παρότρυνση του εγκαταστάτη. Πάνω από τις 4.700 σ.α.λ. γυρίζει σε βενζίνη. Δε χρησιμοποιώ πρόσθετα.
Ευχαριστώ και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους.