Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα με κύλινδρο εν όψει

Πρόβλημα με κύλινδρο εν όψει

Δημοσίευσηαπό drspiros » Πέμ 10 Αύγ, 2017 16:51

Λοιπόν, έχουμε θεματάκι. Μετά από 14 μήνες υγραεριοκίνησης και 29.000 χλμ. με αέριο, ζήτησα από το μηχανικό κατά τη διάρκεια του service να μετρήσει και συμπιέσεις κυλίνδρων. Μου βρήκε μειωμένη συμπίεση κατά 2,5 bar στο 4ο πιστόνι. Ο μηχανικός μου πρότεινε να σκεφτώ σοβαρά το ενδεχόμενο τοποθέτησης ενισχυμένων βαλβίδων ή απλώς να περιμένω να ρετάρει (όποτε συμβεί). Τι να κάνω ώστε να επιβραδύνω όσο γίνεται τη φθορά;
Να θυμίσω ότι έχω Focus CC 1.6, σύστημα EuropeGas με τον τελευταίο εγκέφαλο, χωρίς σύνδεση OBD και χωρίς μικροψεκασμούς βενζίνης (παρότι υπάρχει η δυνατότητα και για τα δύο) κατά παρότρυνση του εγκαταστάτη. Πάνω από τις 4.700 σ.α.λ. γυρίζει σε βενζίνη. Δε χρησιμοποιώ πρόσθετα.
Ευχαριστώ και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους.
Ford Focus CC 1.6
EuropeGas EG Avance 32
drspiros
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ 10 Αύγ, 2013 23:49

Re: Πρόβλημα με κύλινδρο εν όψει

Δημοσίευσηαπό erimitis » Πέμ 10 Αύγ, 2017 17:11

Σπύρο να φουλαρεις βενζίνη και να ξεκινήσεις να δουλευεις μονο βενζίνη μήπως και το σωσεις.

Στάλθηκε από το Lenovo_P1m μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Πρόβλημα με κύλινδρο εν όψει

Δημοσίευσηαπό drspiros » Πέμ 10 Αύγ, 2017 18:59

erimitis έγραψε:Σπύρο να φουλαρεις βενζίνη και να ξεκινήσεις να δουλευεις μονο βενζίνη μήπως και το σωσεις.

Για πόσο διάστημα πάνω-κάτω; Και τι θα πει να το σώσω; Θα επανέλθει στις φυσιολογικές τιμές; Αλλιώς προτιμώ εν ευθέτω χρόνω να προχωρήσω σε ενισχυμένες.
Ford Focus CC 1.6
EuropeGas EG Avance 32
drspiros
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ 10 Αύγ, 2013 23:49

Re: Πρόβλημα με κύλινδρο εν όψει

Δημοσίευσηαπό Qgas » Πέμ 10 Αύγ, 2017 23:09

Πες στον εγκαταστατη ότι είχε λάθος και OBD θέλει και ψεκασμούς βενζινης .. απαραίτητα ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Πρόβλημα με κύλινδρο εν όψει

Δημοσίευσηαπό erimitis » Παρ 11 Αύγ, 2017 00:17

Όλα είναι σχετικα φίλος.Αλλά αν συνεχίσεις με υγραέριο ετοιμασε μια 800.
Να ρωτησω οι βαλβίδες σου δεν περνούν ρύθμιση?

Στάλθηκε από το Lenovo_P1m μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Πρόβλημα με κύλινδρο εν όψει

Δημοσίευσηαπό hlias » Παρ 11 Αύγ, 2017 04:46

Αν δεν καταλαβαινεις ρεταρισμα εισαι στην αρχη και με μια απλη ρυθιση βαλβιδων στρωνει η κατασταση, αραγε μαλακας ειναι ο κατασκευαστης που την επιβαλει ανα καποια χιλιομετρα?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Πρόβλημα με κύλινδρο εν όψει

Δημοσίευσηαπό donstefano » Παρ 11 Αύγ, 2017 10:49

Μου φαινεται μεγαλο λαθος η αποφυγη μικροψεκασμων βενζινης.Σε ευαισθητα μοτερ οπως εχει και το Focus απο οτι νομιζω,πρεπει να ειναι και σχετικα πλουσιοι οι ψεκασμοι βενζινης.Πουσ ιγουρα επιβραδυνουν το φαινομενο των κλειστων βαλβιδων.

Γνωμη μου αμα σου λεει ιστοριες για αγριους ο εγκαταστατης η δε σου εμπνεει εμπιστοσυνη μπορεις να πας και αλλου.Εαν κιολας εισαι ΑΘηνα τοτε εχεις επιλογες αρκετες. :thumbup:
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

Re: Πρόβλημα με κύλινδρο εν όψει

Δημοσίευσηαπό drspiros » Παρ 11 Αύγ, 2017 16:51

Παιδιά, ο εγκαταστάτης είναι έμπειρος και δοκιμασμένος, γι' αυτό και εμπιστεύτηκα τις οδηγίες του. Αλλά προφανώς εδώ κάτι συμβαίνει.
Ford Focus CC 1.6
EuropeGas EG Avance 32
drspiros
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ 10 Αύγ, 2013 23:49

Re: Πρόβλημα με κύλινδρο εν όψει

Δημοσίευσηαπό drspiros » Δευτ 27 Μάιος, 2019 10:48

Επανέρχομαι για να σας εκθέσω τα περαιτέρω.

Φοβούμενος μεγαλύτερη ζημιά, το πήγα στον Λιάπη, έβγαλε καπάκι, το έστειλε για ρεκτιφιέ και ρύθμισε λίγο παραπάνω τα διάκενα ώστε να έχω μεγαλύτερα περιθώρια σε μελλοντική ζημιά. Κόστος 500 ευρώ.

Εν αντιθέσει με τον εγκαταστάτη, ο Λιάπης ήταν κάθετος στην χρήση παράλληλων ψεκασμών, ενώ με συμβούλεψε να προσθέσω και λιπαντικό τύπου Tunap/Protec.

Ακολούθως πήγα στον εγκαταστάτη μου για το προγραμματισμένο service του LPG. Ο ίδιος επέμενε σθεναρά ότι η χρήση παράλληλου ψεκασμού δεν θα μου προσφέρει απολύτως τίποτα από την στιγμή που έχω μπεκ Hana. Ωστόσο βλέποντας την επιμονή μου, απόρροια της τόσο πρώιμης ζημιάς, υποχώρησε και τους ενεργοποίησε τόσο μετά από κάποιες στροφές όσο και στο φορτίο. Παράλληλα, πρόσθεσα και Protec.

Με συμβούλεψε πάντως μετά από ένα χρόνο να ξαναελέγξω συμπίεση γιατί του φάνηκε πολύ περίεργο το όλο σκηνικό (και μένα ομολογουμένως).
Ford Focus CC 1.6
EuropeGas EG Avance 32
drspiros
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ 10 Αύγ, 2013 23:49

Re: Πρόβλημα με κύλινδρο εν όψει

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 27 Μάιος, 2019 13:48

drspiros έγραψε:Επανέρχομαι για να σας εκθέσω τα περαιτέρω.

Φοβούμενος μεγαλύτερη ζημιά, το πήγα στον Λιάπη, έβγαλε καπάκι, το έστειλε για ρεκτιφιέ και ρύθμισε λίγο παραπάνω τα διάκενα ώστε να έχω μεγαλύτερα περιθώρια σε μελλοντική ζημιά. Κόστος 500 ευρώ.

Εν αντιθέσει με τον εγκαταστάτη, ο Λιάπης ήταν κάθετος στην χρήση παράλληλων ψεκασμών, ενώ με συμβούλεψε να προσθέσω και λιπαντικό τύπου Tunap/Protec.

Ακολούθως πήγα στον εγκαταστάτη μου για το προγραμματισμένο service του LPG. Ο ίδιος επέμενε σθεναρά ότι η χρήση παράλληλου ψεκασμού δεν θα μου προσφέρει απολύτως τίποτα από την στιγμή που έχω μπεκ Hana. Ωστόσο βλέποντας την επιμονή μου, απόρροια της τόσο πρώιμης ζημιάς, υποχώρησε και τους ενεργοποίησε τόσο μετά από κάποιες στροφές όσο και στο φορτίο. Παράλληλα, πρόσθεσα και Protec.

Με συμβούλεψε πάντως μετά από ένα χρόνο να ξαναελέγξω συμπίεση γιατί του φάνηκε πολύ περίεργο το όλο σκηνικό (και μένα ομολογουμένως).
Κακως δεν σου είχε ενεργοποιηθει ο παράλληλος ψεκασμός λίπανσης βενζίνης.
Έπρεπε τόσο στο φορτίο αλλά και στις στροφές.
Όταν το πηγές τώρα τελευταία για συντήρηση το βγάλατε στο δρόμο να κάνετε μια επαλήθευση ρυθμίσεων του χάρτη, και αφού σου ενεργοποίησε και το ψεκασμό βενζίνης;
Με τα μπεκ της Hana να ξέρεις ότι έχεις γραμμικός ψεκασμό και στους 4 κυλίνδρους και δεν ξερυθμιζεται όπως με τις ηλεκτροβαλβιδες.
Έλεγχο διακενων βαλβίδων κάνε ξανά σε 30.000

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Επόμενο

Επιστροφή στο Ford

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης





cron