eilias έγραψε:Qgas έγραψε:Αν βασικη προτερεοτητα για το αυτοκινητο σου ειναι οι ατοκες δοσεις σου αναφέρω τα εξης ..
α. Στις τιμες που γραφεις δεν ειναι και πολυ ατοκες απλα νομιζεις οτι ειναι 100-150 € παραπανω απο τις τιμες της αγορας.
β. Δες με πιον εγκαταστάτη θα συνεργαστεις για την σωστη λειτουργια του αυτοκινητου και το σωστο κιτ για αυτό.
γ. Δες οτι η Auto marine εχει σταματησει τη δισφημιση του υγραεριου για τα κιτ βουλγαριας πολωνιας τουρκιας κτλ ? ρωτησες αν εχουν αδεια νομιμου εγκαταστατη υγραεριου.
Οι προτεραιότητές μου είναι οι εξής:
1. Βέλτιστη τιμή με δόσεις (άτοκες-έντοκες μικρή σημασία έχει. Το βασικό είναι ότι δεν έχω να δώσω τα χρήματα μετροιτοίς και πάντα συγκρίνω την τελική τιμή που θα φτάσει το σύστημα)
2. Θέλω να έχω όσο γίνεται ένα υπεύθυνο συνεργείο για το αυτοκίνητό μου, δηλαδή όταν πηγαίνω για service ή για να μου ελέγξουν μια βλάβη τα αίτια της οποίας δεν ξέρω ποια είναι, να μπορώ να απευθύνομαι και να φέρει την ευθύνη ένας φορέας. Δεν θέλω να πηγαίνω αλλού για το λιπαντικό service, αλλού για το μεγάλο, αλλού για τον έλεγχο του υγραερίου και αλλού για τα ηλεκτρολογικά. Για το λόγο αυτό και ψάχνω σε βιαμάρ, seat, automarin...
3. Για την automarin μπορώ να πω ότι είδα μία άδεια που είχαν σε κορνίζα, κάτι άλλο δεν ξέρω. Όσον αφορά τα κομμάτια του κιτ που τους ρώτησα, μου είπαν ότι με εξαίρεση τη φιάλη που είναι Τούρκικη, τα υπόλοιπα είναι Ιταλικά...
Το άλλο που αναρωτιέμαι είναι πως και υπάρχει τέτοια συμφωνία τιμών μεταξύ των εγκαταστατών για τις ίδιες μάρκες, αφού το μεγαλύτερο μέρος του κόστους είναι η εγκατάσταση. Δηλαδή όλοι τα ίδια έξοδα ενοίκια κτλ. έχουν, όλοι ακριβώς το ίδιο κοστολογούν τον χρόνο τους; Εκτός και εάν υπάρχουν περιθώρια για παζάρια... εγώ όμως δεν είμαι ανατολίτης, ή μου λέει κάποιος την καλύτερη τιμή απευθείας ή εάν δεν το κάνει θα μου φανεί ακριβός και θα πάω παρακάτω...
Τέλοσπάντων, ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη...[/quote
φιλε ηλια εχω την εντυπωση οτι εχεις λιγο μπερδευτει
το σερβις του αμαξιου σου μην το μπλεκεις με την υγραεριοκινηση γιατι ηοι αντιπροσωπειες σας αλεξιπτωτιστες
εμφανιστηκαν στον χωρο της υγραεριοκινησης δουλεια τους ειναι αποκλειστικα το σερβις του αυτοκινητου και οχι η υγραεριοκινηση
για την υγραεριοκινηση υπαρχουν ανθρωποι με πτυχια και πολλες γνωσεις επανω στο αντικειμενο
ενα αμαξι που δουλευει σωστα στην βενζινα αρα σωστη συντηρηση αρα σωστο συνεργειο σε δυνδυασμο
με ενα πολυ καλο συστημα με πολυ καλη εγκατασταση δεν θα εχεις κανενα προβλημα
θεωρω οτι προσεγγιζεις λαθος λιμανι οπως το θετεις το θεμα...