Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

Re: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

Δημοσίευσηαπό Qgas » Πέμ 29 Αύγ, 2013 18:41

Αν βασικη προτερεοτητα για το αυτοκινητο σου ειναι οι ατοκες δοσεις σου αναφέρω τα εξης ..

α. Στις τιμες που γραφεις δεν ειναι και πολυ ατοκες απλα νομιζεις οτι ειναι 100-150 € παραπανω απο τις τιμες της αγορας.

β. Δες με πιον εγκαταστάτη θα συνεργαστεις για την σωστη λειτουργια του αυτοκινητου και το σωστο κιτ για αυτό.

γ. Δες οτι η Auto marine εχει σταματησει τη δισφημιση του υγραεριου για τα κιτ βουλγαριας πολωνιας τουρκιας κτλ ? ρωτησες αν εχουν αδεια νομιμου εγκαταστατη υγραεριου.
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

Δημοσίευσηαπό eilias » Σάβ 31 Αύγ, 2013 12:20

Qgas έγραψε:Αν βασικη προτερεοτητα για το αυτοκινητο σου ειναι οι ατοκες δοσεις σου αναφέρω τα εξης ..

α. Στις τιμες που γραφεις δεν ειναι και πολυ ατοκες απλα νομιζεις οτι ειναι 100-150 € παραπανω απο τις τιμες της αγορας.

β. Δες με πιον εγκαταστάτη θα συνεργαστεις για την σωστη λειτουργια του αυτοκινητου και το σωστο κιτ για αυτό.

γ. Δες οτι η Auto marine εχει σταματησει τη δισφημιση του υγραεριου για τα κιτ βουλγαριας πολωνιας τουρκιας κτλ ? ρωτησες αν εχουν αδεια νομιμου εγκαταστατη υγραεριου.


Οι προτεραιότητές μου είναι οι εξής:
1. Βέλτιστη τιμή με δόσεις (άτοκες-έντοκες μικρή σημασία έχει. Το βασικό είναι ότι δεν έχω να δώσω τα χρήματα μετροιτοίς και πάντα συγκρίνω την τελική τιμή που θα φτάσει το σύστημα)
2. Θέλω να έχω όσο γίνεται ένα υπεύθυνο συνεργείο για το αυτοκίνητό μου, δηλαδή όταν πηγαίνω για service ή για να μου ελέγξουν μια βλάβη τα αίτια της οποίας δεν ξέρω ποια είναι, να μπορώ να απευθύνομαι και να φέρει την ευθύνη ένας φορέας. Δεν θέλω να πηγαίνω αλλού για το λιπαντικό service, αλλού για το μεγάλο, αλλού για τον έλεγχο του υγραερίου και αλλού για τα ηλεκτρολογικά. Για το λόγο αυτό και ψάχνω σε βιαμάρ, seat, automarin...
3. Για την automarin μπορώ να πω ότι είδα μία άδεια που είχαν σε κορνίζα, κάτι άλλο δεν ξέρω. Όσον αφορά τα κομμάτια του κιτ που τους ρώτησα, μου είπαν ότι με εξαίρεση τη φιάλη που είναι Τούρκικη, τα υπόλοιπα είναι Ιταλικά...

Το άλλο που αναρωτιέμαι είναι πως και υπάρχει τέτοια συμφωνία τιμών μεταξύ των εγκαταστατών για τις ίδιες μάρκες, αφού το μεγαλύτερο μέρος του κόστους είναι η εγκατάσταση. Δηλαδή όλοι τα ίδια έξοδα ενοίκια κτλ. έχουν, όλοι ακριβώς το ίδιο κοστολογούν τον χρόνο τους; Εκτός και εάν υπάρχουν περιθώρια για παζάρια... εγώ όμως δεν είμαι ανατολίτης, ή μου λέει κάποιος την καλύτερη τιμή απευθείας ή εάν δεν το κάνει θα μου φανεί ακριβός και θα πάω παρακάτω...
Τέλοσπάντων, ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη...
eilias
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Τρί 20 Αύγ, 2013 18:00

Re: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

Δημοσίευσηαπό LPGas » Σάβ 31 Αύγ, 2013 17:48

eilias έγραψε:2 ακόμη επισκέψεις σε gas auto car και automarin:
gas auto car: σύστημα BRC + ΚΤΕΟ=1100€ και σύστημα Romano + ΚΤΕΟ=985€ αμφότερα σε 12 άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής
Automarin: σύστημα BRC=890€ + 90€ ΚΤΕΟ= 980€ επίσης με 10 άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής



Πρόσεχε φίλε μου γιατί η AutoMarin σου έδωσε προσφορά για σύστημα BRC Vale , και όχι για σύστημα BRC Sequent 24 που έχει τα κορυφαία μπεκ τύπου βενζίνης και εξασφαλίζουν χαμηλές κατανάλωσης και αξιοπιστία στο χρόνο και σε πολλά χιλιόμετρα. ;)
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

Δημοσίευσηαπό manoliss » Κυρ 01 Σεπ, 2013 04:39

eilias έγραψε:
Qgas έγραψε:Αν βασικη προτερεοτητα για το αυτοκινητο σου ειναι οι ατοκες δοσεις σου αναφέρω τα εξης ..

α. Στις τιμες που γραφεις δεν ειναι και πολυ ατοκες απλα νομιζεις οτι ειναι 100-150 € παραπανω απο τις τιμες της αγορας.

β. Δες με πιον εγκαταστάτη θα συνεργαστεις για την σωστη λειτουργια του αυτοκινητου και το σωστο κιτ για αυτό.

γ. Δες οτι η Auto marine εχει σταματησει τη δισφημιση του υγραεριου για τα κιτ βουλγαριας πολωνιας τουρκιας κτλ ? ρωτησες αν εχουν αδεια νομιμου εγκαταστατη υγραεριου.


Οι προτεραιότητές μου είναι οι εξής:
1. Βέλτιστη τιμή με δόσεις (άτοκες-έντοκες μικρή σημασία έχει. Το βασικό είναι ότι δεν έχω να δώσω τα χρήματα μετροιτοίς και πάντα συγκρίνω την τελική τιμή που θα φτάσει το σύστημα)
2. Θέλω να έχω όσο γίνεται ένα υπεύθυνο συνεργείο για το αυτοκίνητό μου, δηλαδή όταν πηγαίνω για service ή για να μου ελέγξουν μια βλάβη τα αίτια της οποίας δεν ξέρω ποια είναι, να μπορώ να απευθύνομαι και να φέρει την ευθύνη ένας φορέας. Δεν θέλω να πηγαίνω αλλού για το λιπαντικό service, αλλού για το μεγάλο, αλλού για τον έλεγχο του υγραερίου και αλλού για τα ηλεκτρολογικά. Για το λόγο αυτό και ψάχνω σε βιαμάρ, seat, automarin...
3. Για την automarin μπορώ να πω ότι είδα μία άδεια που είχαν σε κορνίζα, κάτι άλλο δεν ξέρω. Όσον αφορά τα κομμάτια του κιτ που τους ρώτησα, μου είπαν ότι με εξαίρεση τη φιάλη που είναι Τούρκικη, τα υπόλοιπα είναι Ιταλικά...

Το άλλο που αναρωτιέμαι είναι πως και υπάρχει τέτοια συμφωνία τιμών μεταξύ των εγκαταστατών για τις ίδιες μάρκες, αφού το μεγαλύτερο μέρος του κόστους είναι η εγκατάσταση. Δηλαδή όλοι τα ίδια έξοδα ενοίκια κτλ. έχουν, όλοι ακριβώς το ίδιο κοστολογούν τον χρόνο τους; Εκτός και εάν υπάρχουν περιθώρια για παζάρια... εγώ όμως δεν είμαι ανατολίτης, ή μου λέει κάποιος την καλύτερη τιμή απευθείας ή εάν δεν το κάνει θα μου φανεί ακριβός και θα πάω παρακάτω...
Τέλοσπάντων, ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη...[/quote
φιλε ηλια εχω την εντυπωση οτι εχεις λιγο μπερδευτει

το σερβις του αμαξιου σου μην το μπλεκεις με την υγραεριοκινηση γιατι ηοι αντιπροσωπειες σας αλεξιπτωτιστες
εμφανιστηκαν στον χωρο της υγραεριοκινησης δουλεια τους ειναι αποκλειστικα το σερβις του αυτοκινητου και οχι η υγραεριοκινηση
για την υγραεριοκινηση υπαρχουν ανθρωποι με πτυχια και πολλες γνωσεις επανω στο αντικειμενο
ενα αμαξι που δουλευει σωστα στην βενζινα αρα σωστη συντηρηση αρα σωστο συνεργειο σε δυνδυασμο
με ενα πολυ καλο συστημα με πολυ καλη εγκατασταση δεν θα εχεις κανενα προβλημα
θεωρω οτι προσεγγιζεις λαθος λιμανι οπως το θετεις το θεμα...
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

Δημοσίευσηαπό eilias » Σάβ 14 Σεπ, 2013 19:55

Λοιπόν, χθες εγκατέστησα ένα σύστημα Landirenzo στον Τσοπελογιάννη, στη Μεταμόρφωση. Κόστος 905€ (συμπεριλαμβανομένων των 20€ υγραέριο) + 50€ οι τόκοι για 12 μήνες δόσεις, σύνολο: 955€ χωρίς ΚΤΕΟ (άλλα 50€). Ο τύπος τοποθετεί πάρα πολλά, τόσο όταν πήγα για την προσφορά όσο και για την τοποθέτηση ήταν γεμάτος. Το μόνο "φάουλ" που θα έλεγα ότι έως τώρα μπόρεσα να σημειώσω είναι ότι στην αρχική προσφορά δεν είχε βάλει το κόστος των 20€ υγραερίου και "ξέχασε" να αναφέρει ότι για την 15ετή εγγύηση κινητήρα προϋποθέτει την τοποθέτηση είτε λαδιέρας (85€) είτε λιπαντικού μέσα στο ντεπόζιτο (65€/10.000χλμ.).
Στα λίγα έως τώρα χιλιόμετρα, δεν καταλαβαίνεις καθόλου την αλλαγή από το ένα καύσιμο στο άλλο και η λειτουργία είναι πολύ στρωτή.
Θα επανέλθω με νεότερα αφού κάνω πρώτα κάμποσα χιλιόμετρα

Ευχαριστώ όλους όσους έκαναν τον κόπο να μου γράψουν τις απόψεις τους
eilias
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Τρί 20 Αύγ, 2013 18:00

Re: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

Δημοσίευσηαπό dathens » Σάβ 14 Σεπ, 2013 22:44

eilias έγραψε:Λοιπόν, χθες εγκατέστησα ένα σύστημα Landirenzo στον Τσοπελογιάννη, στη Μεταμόρφωση. Κόστος 905€ (συμπεριλαμβανομένων των 20€ υγραέριο) + 50€ οι τόκοι για 12 μήνες δόσεις, σύνολο: 955€ χωρίς ΚΤΕΟ (άλλα 50€). Ο τύπος τοποθετεί πάρα πολλά, τόσο όταν πήγα για την προσφορά όσο και για την τοποθέτηση ήταν γεμάτος. Το μόνο "φάουλ" που θα έλεγα ότι έως τώρα μπόρεσα να σημειώσω είναι ότι στην αρχική προσφορά δεν είχε βάλει το κόστος των 20€ υγραερίου και "ξέχασε" να αναφέρει ότι για την 15ετή εγγύηση κινητήρα προϋποθέτει την τοποθέτηση είτε λαδιέρας (85€) είτε λιπαντικού μέσα στο ντεπόζιτο (65€/10.000χλμ.).
Στα λίγα έως τώρα χιλιόμετρα, δεν καταλαβαίνεις καθόλου την αλλαγή από το ένα καύσιμο στο άλλο και η λειτουργία είναι πολύ στρωτή.
Θα επανέλθω με νεότερα αφού κάνω πρώτα κάμποσα χιλιόμετρα

Ευχαριστώ όλους όσους έκαναν τον κόπο να μου γράψουν τις απόψεις τους


Ηταν λογικο οτι θα το εβαζες στις 12 δόσεις αφού αυτο έψαχνες απο οσα διαβασα εξαρχής τουλάχιστον πήρες την εγγύηση των 15 ετών =)) =)) =)) ;
Επισης το κόστος υγραεριου βαρύνει τον πελάτη αλλά πως ξέρεις τι λίτρα βάζει ή δεξαμενη σου ; Λογικά έπρεπε να στο γεμίσει και να σου δείξει τη δεξαμενη και τα λίτρα που έβαλε !!
Η λαδιερα εχει 50 € και το λιπαντικό 40 € .. Τα μπεκ δεν κροταλιζουν άμα ανοίξεις το καπώ ;
1100 € ΟΚ στα ίδια έβαζες ένα πολυ καλύτερο κιτ οπως ένα Prins !! Αποψη μου πάντα !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

Δημοσίευσηαπό eilias » Τρί 17 Σεπ, 2013 20:18

dathens έγραψε:
eilias έγραψε:Λοιπόν, χθες εγκατέστησα ένα σύστημα Landirenzo στον Τσοπελογιάννη, στη Μεταμόρφωση. Κόστος 905€ (συμπεριλαμβανομένων των 20€ υγραέριο) + 50€ οι τόκοι για 12 μήνες δόσεις, σύνολο: 955€ χωρίς ΚΤΕΟ (άλλα 50€). Ο τύπος τοποθετεί πάρα πολλά, τόσο όταν πήγα για την προσφορά όσο και για την τοποθέτηση ήταν γεμάτος. Το μόνο "φάουλ" που θα έλεγα ότι έως τώρα μπόρεσα να σημειώσω είναι ότι στην αρχική προσφορά δεν είχε βάλει το κόστος των 20€ υγραερίου και "ξέχασε" να αναφέρει ότι για την 15ετή εγγύηση κινητήρα προϋποθέτει την τοποθέτηση είτε λαδιέρας (85€) είτε λιπαντικού μέσα στο ντεπόζιτο (65€/10.000χλμ.).
Στα λίγα έως τώρα χιλιόμετρα, δεν καταλαβαίνεις καθόλου την αλλαγή από το ένα καύσιμο στο άλλο και η λειτουργία είναι πολύ στρωτή.
Θα επανέλθω με νεότερα αφού κάνω πρώτα κάμποσα χιλιόμετρα

Ευχαριστώ όλους όσους έκαναν τον κόπο να μου γράψουν τις απόψεις τους


Ηταν λογικο οτι θα το εβαζες στις 12 δόσεις αφού αυτο έψαχνες απο οσα διαβασα εξαρχής τουλάχιστον πήρες την εγγύηση των 15 ετών =)) =)) =)) ;
Επισης το κόστος υγραεριου βαρύνει τον πελάτη αλλά πως ξέρεις τι λίτρα βάζει ή δεξαμενη σου ; Λογικά έπρεπε να στο γεμίσει και να σου δείξει τη δεξαμενη και τα λίτρα που έβαλε !!
Η λαδιερα εχει 50 € και το λιπαντικό 40 € .. Τα μπεκ δεν κροταλιζουν άμα ανοίξεις το καπώ ;
1100 € ΟΚ στα ίδια έβαζες ένα πολυ καλύτερο κιτ οπως ένα Prins !! Αποψη μου πάντα !!


Ναι, η 15ετής εγγύηση είναι κάτι με το οποίο λέω να μην ασχοληθώ, ούτε και η λαδιέρα. Η δεξαμενή είναι 50 λίτρων, όσον αφορά στο κόστος του αερίου, πήρα μια απόδειξη 20 € και στον γυρισμό περίπου 15 χλμ. πιο μακριά το γέμισα με 18 λίτρα οπότε κάνε την πρόσθεση, θα δεις ότι βγαίνει ok. Για τα μπεκ δεν το τσέκαρα να σου πω, αλλά μέσα στο αυτοκίνητο στο ρελαντί δεν ακούγεται τίποτα καινούριο. Για Prins προβλέπω 1100€ + έντοκο διακανονισμό + γέμισμα υγραέριο + ΚΤΕΟ μάλλον θα πήγαινε κάτι παραπάνω, αλλά τέλοσπάντων τώρα είναι too late, οπότε ο χρόνος θα δείξει τι θα βγει από αυτή την υπόθεση.
eilias
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Τρί 20 Αύγ, 2013 18:00

Re: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

Δημοσίευσηαπό eilias » Τετ 25 Σεπ, 2013 16:39

Update στην κατανάλωση:
Από γέμισμα σε γέμισμα η κατανάλωση αυξήθηκε σχεδόν 20%, πράγμα που σημαίνει οικονομία 40% στα χρήματα. Πιο συγκεκριμένα έκανα 415χλμ με ένα γέμισμα και πλήρωσα 30,5€ τη στιγμή που για τα ίδια χλμ. με βενζίνη πλήρωνα 50€. Όχι κι άσχημα...
20130924_092822(1).jpg
Τοποθέτηση του διακριτικού/καλαίσθητου διακόπτη σε σημείο βολικό, που φαίνεται μόνο από το κάθισμα του οδηγού
20130924_092822(1).jpg (467.14 KiB) 6416 προβολές
Συνημμένα
20130926_160425.jpg
Δεξιά ο εγκέφαλος της Landirenzo, κέντρο τα μπεκ (που όντως κάνουν έναν μεταλιζέ ήχο σαν κροτάλισμα που ακούγεται όταν είσαι από πάνω με ανοιχτό το καπώ)
20130926_160425.jpg (396.5 KiB) 6381 προβολές
eilias
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Τρί 20 Αύγ, 2013 18:00

Re: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

Δημοσίευσηαπό AntonioLEON » Δευτ 03 Μαρ, 2014 23:00

Καλησπέρα, χρόνια πολλά και καλή σαρακοστή σε όλους. Επαναφέρω το θέμα μιας και η ερώτησή μου αφορά το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο, το οποίο αγόρασα πριν λίγες ημέρες μεταχειρισμένο. Η μετατροπή θα γίνει κοντά στο πάσχα για να έχω όλα τα χρήματα, επομένως έχω μπροστά μου περίπου 1,5 μήνα για να "ψαχτώ" λίγο. Θα έλεγα ότι έχω καταλήξει σε BRC Plug & Drive το οποίο δεν έχει απ' ότι κατάλαβα τρελές διαφορές σε σχέση με το sequent 24 απλά μου αρέσει η επιπλέον λειτουργία obd, αλλά γλυκοκοιτάζω και το prins. Έχω μπερδευτεί όμως λίγο με τα συστήματα που προσφέρει η prins. Ποιό είναι το καλύτερο για το δικό μου αυτοκίνητο, ποιό πετυχαίνει καλύτερη λίπανση, ποιό πετυχαίνει καλύτερη οικονομία (αν υπάρχει κάπου διαφορά). Υπάρχουν μεγάλες διαφορές σε σχέση με το plug & drive της brc;

Αυτά εν ολίγοις, ελπίζω να μην σας κούρασα, απλά προσπαθώ να μη βρεθώ προ εκπλήξεως.
Ευχαριστώ προκαταβολικά για την όποια βοήθεια και μιας είναι και η πρώτη μου δημοσίευση, καλώς σας βρήκα.
AntonioLEON
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Δευτ 03 Μαρ, 2014 22:38

Re: Μετατροπή σε SEAT LEON 1.6 MPI

Δημοσίευσηαπό taxtsom » Τρί 04 Μαρ, 2014 00:00

τΟ brc PETYXAINEI ΑΥΤΟΛΙΠΑΝΣΗ (ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΒΕΝΖΙΝΗς ) οχι το PRINS. :thumbup:
ΠΡος θεου ΜΗΝ ΒΑΛΕΙΣ λαδιερες ακομα και αν δεν εχεις αυτολιπανση.
ΒΜW 316 ti Compact LPG by Alfa Gas
taxtsom
 
Δημοσιευσεις: 260
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν, 2012 18:29

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Seat

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες