Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Re: Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Δημοσίευσηαπό pank » Τρί 12 Φεβ, 2013 01:19

Σήμερα τα νεώτερα από το μέτωπο είναι ότι μου έκανε πάλι δύο σβησίματα ενώ μετά την αύξηση του κάτω όριου στο ρελαντί του υγραερίου το αυτοκίνητο χαμηλά κάνει κάποια κομπιάσματα ενώ δύο φορές αντί για κόμπιασμα έκανε 4-5 ψιλοέντονα κλωτσήματα.
Αύριο παίρνω να ξανακλείσω ραντεβού καθότι τρεις φορές που προσπάθησα να μιλήσω στο τεχνικό ήταν σε δοκιμές.

Τελικά ο χρόνος ψεκασμού πόσο πρέπει να είναι. Να μην ξεπερνάει τα 2 ms ή διπλάσιος από αυτόν της βενζίνης?
Όσον αφορά τα μπεκ που έχει τώρα πάνω το αυτοκίνητο είναι :
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/att ... 1359797702
Καταλαβαίνει κανείς τι είναι?
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

Re: Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Δημοσίευσηαπό dathens » Τρί 12 Φεβ, 2013 09:30

pank έγραψε:Σήμερα τα νεώτερα από το μέτωπο είναι ότι μου έκανε πάλι δύο σβησίματα ενώ μετά την αύξηση του κάτω όριου στο ρελαντί του υγραερίου το αυτοκίνητο χαμηλά κάνει κάποια κομπιάσματα ενώ δύο φορές αντί για κόμπιασμα έκανε 4-5 ψιλοέντονα κλωτσήματα.
Αύριο παίρνω να ξανακλείσω ραντεβού καθότι τρεις φορές που προσπάθησα να μιλήσω στο τεχνικό ήταν σε δοκιμές.

Τελικά ο χρόνος ψεκασμού πόσο πρέπει να είναι. Να μην ξεπερνάει τα 2 ms ή διπλάσιος από αυτόν της βενζίνης?
Όσον αφορά τα μπεκ που έχει τώρα πάνω το αυτοκίνητο είναι :
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/att ... 1359797702
Καταλαβαίνει κανείς τι είναι?


Ορίζον ειναι τα μπεκ σου , τα έχουν πολλές μάρκες αττικερ went gas και άλλες στο ρελαντι πρέπει έχεις τα ms που εχει και στη βενζίνη γύρω στα 2 περίπου
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Δημοσίευσηαπό pank » Τρί 12 Φεβ, 2013 11:02

dathens έγραψε:
pank έγραψε:


Ορίζον ειναι τα μπεκ σου , τα έχουν πολλές μάρκες αττικερ went gas και άλλες στο ρελαντι πρέπει έχεις τα ms που εχει και στη βενζίνη γύρω στα 2 περίπου


Ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις. Φαντάζομαι είναι μπεκ ηλεκτροβαλβίδας και όχι injection.
Ξέρουμε μήπως είναι σωστά για το αυτοκίνητο μήπως θέλει ποιό μεγάλα πχ από 10mm σε 12mm ή δεν παίζει ρόλο.
Μήπως θέλει μεγαλύτερα ακροφύσια στην πολλαπλή εισαγωγής που κάποιος ανέφερε σε άλλο forum.
Τέλος μήπως το υγραέριο είναι ποιό ευαίσθητο από την βενζίνη. Το λέω γιατί αφού ο "καλός Τεχνικός" τους, την τελευταία φορά μου ανέφερε ότι όλα είναι σωστά ρυθμισμένα και δεν μπορεί να καταλάβει τί γίνεται, μήπως έχω κάποιο θέμα με πχ αισθητήρα εκκεντροφόρου ή στροφάλου που πάσχουν αρκετά BMW.
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

Re: Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Δημοσίευσηαπό BMW1796 » Τρί 12 Φεβ, 2013 17:55

Eγώ στη θέση σου θα έκανα τα εξής.....

Α] Το πάς το αμάξι εκεί που το εφτιαξες και του λες ,θέλω να παραλάβω το αμάξι να δουλέυει τέλεια ...[Το παρατας και φέυγεις ].

Β] Ζήτα τα λεφτά σου πισω !!!!!!! Να το ξηλωση το συστημα ......!!!!! η να σου βάλη Prins ή brc τα δυο αυτά συστήματα τα φοράνε γνωστη μου σε εξακυλινδρα ,αλλά ο τεχνίτης πρέπει να είναι αστέρι..!! Τι να λέμε....

Εχω φιλους μου με το ιδιο αμάξι και δεν έχει απολυτος κανένα θέμα..........τι να πω δέν ξέρω!!!!!!!!!!!!!!!
ΒΜW N42B18 VALVETRONIC LPG PRINS VSI 2SKODA FELICIA 1300cm LPG TARTARINI
BMW1796
 
Δημοσιευσεις: 264
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιούλ, 2012 21:34
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ

Re: Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Δημοσίευσηαπό pank » Τρί 12 Φεβ, 2013 18:34

BMW1796 έγραψε:Eγώ στη θέση σου θα έκανα τα εξής.....

Α] Το πάς το αμάξι εκεί που το εφτιαξες και του λες ,θέλω να παραλάβω το αμάξι να δουλέυει τέλεια ...[Το παρατας και φέυγεις ].

Β] Ζήτα τα λεφτά σου πισω !!!!!!! Να το ξηλωση το συστημα ......!!!!! η να σου βάλη Prins ή brc τα δυο αυτά συστήματα τα φοράνε γνωστη μου σε εξακυλινδρα ,αλλά ο τεχνίτης πρέπει να είναι αστέρι..!! Τι να λέμε....

Εχω φιλους μου με το ιδιο αμάξι και δεν έχει απολυτος κανένα θέμα..........τι να πω δέν ξέρω!!!!!!!!!!!!!!!


Ναι αυτό έκανα σήμερα. Τους έστειλα μία ωραία επιστολή και κλείσαμε ραντεβού σε 1,5 εβδομάδες να τους το αφήσω 3-4 μέρες ώστε να εντοπίσουν ποιό ανταλλακτικό του αυτοκινήτου δεν συνεργάζεται σωστά με το σύστημά τους. Τις μέρες αυτές φυσικά και δεν διαθέτουν δεωρεάν αυτοκίνητο αντικατάστασης, ενώ κάτσε να δούμε τι θα βρούν ότι ίσως θέλει αλλαγή. Πχ αισθητήρας MAF που μου έλεγαν την άλλη φορά έχει 300 ευρουλάκια. Όπως καταλάβατε περαστικά μου. Α και φυσικά ξέχασα να αναφέρω ότι στο τηλέφωνο ήταν προβληματισμένοι γιατί έχουν πολλές παρόμοιες εγκαταστάσεις σε bmw αφού την εταιρεία την δουλέουν τρία χρόνια τώρα και δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα.
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

Re: Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Δημοσίευσηαπό BMW1796 » Τρί 12 Φεβ, 2013 19:45

Εσυ κοιτα να πάρεις το αμάξι σου όπως ήταν !!!! Δέν μπορουνε, να παίζουν με εμας και τα αυτοκινητά μας !!!!! Στη τελικη να σου δώσουν τα λεφτά σου και να κρατήσουν το συστημά τους ,εμα δεν παίζονται...!!!!! :oops:
ΒΜW N42B18 VALVETRONIC LPG PRINS VSI 2SKODA FELICIA 1300cm LPG TARTARINI
BMW1796
 
Δημοσιευσεις: 264
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιούλ, 2012 21:34
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ

Re: Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Δημοσίευσηαπό geopapad0p » Τρί 12 Φεβ, 2013 23:39

Για τα σβησιματα δούλεψε το μόνο βενζίνη καμια εβδομάδα κ παρακολούθησε το.
Δυστυχωσ η καλη μερα απο το πρωι φαινεται
Μην κάθεσαι κ το πολυ ψάχνεις με τον εγκαταστατη σου κ ταλαιπωρεισαι. Να κάνει αναστροφή πώλησης, να επαναφέρει αν γίνεται το όχημα στην αρχική του κατάσταση κ ολοταχώς για νορμαλ εγκαταστατη κ καλο κιτ.
D-4D...
geopapad0p
 
Δημοσιευσεις: 104
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ, 2012 10:57

Re: Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Δημοσίευσηαπό pank » Πέμ 14 Φεβ, 2013 01:38

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Μετά την επιστολή μου υπήρχε ανταπόκριση και αν δεχτώ θα μπει μέσα το αυτοκίνητο για 3-4 μέρες ώστε να το ψάξουν καλύτερα και να εντοπιστεί ποιό εξάρτημα δεν συνεργάζεται καλά με το υγραέριο. Στο μεταξύ προσπαθώ και εγώ από την μεριά μου μήπως βγάλω άκρη και γλιτώσω την ενοικίαση αυτοκινήτου για 4 μέρες.
Έχω βρει το sotware & το καλώδιο και λογικά μέχρι το ΣΚ θα το έχω στα χέρια μου. Συνεπώς δέχομαι συμμετοχές και όποιος ενδιαφέρεται θα μπορούσε να λάβει μέρος στο πρωτοποριακό project ελέγχου και απομακρυσμένης σύνδεσης με τον υπολογιστή μου ώστε να δούμε τις ρυθμίσεις της εγκατάστασης. Παράλληλα με skype σύνδεση θα μπορούσε να γίνει και on-line εικονική δοκιμή όπου εγώ θα οδηγάω ακούγοντας τις εντολές σας και εσείς θα βλέπετε τις ρυθμίσεις και τα δεδομένα από τον καναπέ σας.
Μέχρι τότε βρήκα και το ακόλουθο βιντεάκι όπου φαίνεται το πρόβλημα που αντιμετωπίζω και εγώ, ενώ ο πνεύμονας είναι ίδιας μάρκας με τον δικό μου. Μόνο τα μπεκ δεν μπορώ να ξεχωρίσω αν είναι injection ή όχι.

http://www.youtube.com/watch?v=aVyh1xGM65I
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

Re: Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Δημοσίευσηαπό pank » Πέμ 14 Φεβ, 2013 01:47

geopapad0p έγραψε:Για τα σβησιματα δούλεψε το μόνο βενζίνη καμια εβδομάδα κ παρακολούθησε το.
Δυστυχωσ η καλη μερα απο το πρωι φαινεται
Μην κάθεσαι κ το πολυ ψάχνεις με τον εγκαταστατη σου κ ταλαιπωρεισαι. Να κάνει αναστροφή πώλησης, να επαναφέρει αν γίνεται το όχημα στην αρχική του κατάσταση κ ολοταχώς για νορμαλ εγκαταστατη κ καλο κιτ.


Με βενζίνη δεν κάνει κάτι το αυτοκίνητο. Ούτε σβησίματα ούτε κομπιάσματα.
Για αναστροφή πώλησης ακόμα δεν έχω ζητήσει αλλά αποκλείεται να δεχτούν σε αυτή τη φάση.
Ίσως αν πάω το αυτοκίνητο μέσα για 4 μέρες και δεν καταφέρουν να βρουν κάτι. Βέβαια το να πάω μέσα το αυτοκίνητο είναι ένα ρίσκο ενώ αν βρούν κάτι και χρειαστεί αλλαγή σε εξάρτημα εκτός της εγκατάστασής τους το κόστος θα επιβαρύνει και πάλι εμένα. Πως θα διασφαλιστώ ότι τα έχτρα χρήματα αυτά θα πιάσουν τόπο και θα λυθούν οριστικά τα προβλήματα. Να πάρω κάτι γραπτώς χλωμό το βλέπω ενώ όπως ξέρετε σε αυτή τη χώρα δεν υπάρχει παιδεία και δικαιοσύνη οπότε άντε μετά να βρεις το δίκιο σου.

Γενικά πάντος και επειδή έχω ψάξει αρκετά δύο εβδομάδες τώρα, δεν νομίζω ότι είναι κάτι απλό και δεν είμαι σίγουρος ότι φταίει η εγκτάσταση. Ποιο πιθανό μου φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα συνεργασίας κάποιου εξαρτήματος του αυτοκινήτου μου με το υγραέριο, το οποίο δεν παρουσιάζεται στη βενζίνη.
Αυτή η άποψη ενισχύεται και από την επαγγελματική μου εμπειρία στους υπολογιστές όπου όσο καλός τεχνικός και να είσαι σε αρκετά θέματα παίζει ρόλο και η τύχη γιατί καλά η κακά τα πράγματα είναι πολύ πολύπλοκα πλέον σε όλους τους τομείς.
pank
 
Δημοσιευσεις: 110
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιαν, 2013 00:58
Τοποθεσία: ΑΦΙΔΝΕΣ

Re: Ε46 320ci νέα εγκατάσταση σε μοντ.2000 με 190.000χλμ

Δημοσίευσηαπό dathens » Πέμ 14 Φεβ, 2013 10:39

Μπαααα. Ειναι θέμα κιτ καθαρα, θα μπορούσε υπό προϋποθέσεις να δουλέψει αλλα θα πρέπει να ειναι πολυ γάτα ο μάστορας.
Αλλα ειναι αρκετά πιο εύκολο με τόσες ΕΓΓΥΣΕΙΣ ΚΙΤ ΜΟΤΈΡ 15 χρονια κινητήρα ΕΓΓΥΣΗ ΧΑΜΗΛΗΣ υγραεριου και μη επιβολής χαρατσίου για το γκαράζ που φιλοξενεί το αμάξι :mrgreen:

Ποιος δουλεύει ποιον δεν ξερω.... :)) αυτο με συμβατό κιτ δε παίζει αν δεν κάνει για το αμάξι σου δεν το τοποθετεί αλλιώς το ξηλωνει !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο BMW

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες