καλησπερα στην παρεα...
ζητω συγνωμη που δε "μπηκα" ξανα στο φορουμ (και να απαντησω )αλλα ημουν τοσο απογοητευμενος με την εγκατασταση που το τελευταιο που σκεφτηκα ηταν αυτο...
λοιπον εχουμε κ λεμε
εβαλα αρχικα το συστημα που ειδατε στις φωτο (G 1) , εξ αρχης ειχα προβληματα που αντι να στρωσουν στην πορεια μεγαλωναν συνεχως....
κατα την τοποθετηση μου ειπε ο εγκαταστατης οτι καποιο πλαστικο εξαρτημα κατω απο το φιλτροκουτι ειχε διαβρωθει (φυσιολογικη φθορα) και ηθελε αλλαγη...μολις πηρα το αυτοκινητο εκανε καποια ρεταρισματα στο ρελαντι κ ενιοτε εσβηνε κιολας , απο σταση μολις πατουσα το γκαζι για να ξεκινησει...
υπεθεσα οτι εφταιγε ο τρυπιος πλαστικος σωληνας.... μου ειπε κ ο μηχανικος εκει να παω να το αλλαξω και να περασω να το ρυθμισει παλι στο ρελαντι...οπως κ εκανα την επομενη μερα...
απο εκει ξεκινησε ο Γολγοθας...οχι μονο δεν εστρωσε οπως ημουν πεπεισμενος (εκτος του αρχικου προβληματος ) αλλα αρχισε να ρεταρει σε ολο το φασμα των στροφων, εκτιμησα οτι δεν λειτουργουσαν ολοι οι κυλινδροι....το αμαξι να φανταστειτε δεν ανεβαζε σε εθνικη οδο πανω απο 120 χλμ. ... για να μην μακρυγορω...πηγα αμετρητες φορες στο μηχανικο (με οτι συνεπαγεται σε χαμμενο χρονο κ χρημα) ρυθμισεις επι ρυθμισεων αλλα το προβλημα το ιδιο....
αλλαξα καποια μπεκ.... στην πορεια αλλαξαμε και τον εγκεφαλο... και δε ξερω και γω τι αλλο... εστειλα αμετρητα mails στο εργοστασιο κατασκευης και επαιρνα απαντησεις της πλακας .... αλλα στο δια ταυτα τιποτε... ολα αυτα κρατησαν 20 μερες περιπου.... ωσπου πηγα μια ακομη φορα στο μαγαζι που το εβαλα και του ειπα να το ξηλωσει και να βαλει BRC ...οπως κ εγινε.... ειλικρινα δε φανταζεστε ταλαιπωρια και ψυχολογια ολο αυτο τον καιρο....
το τρελο στην ιστορια ειναι το εξης... ειδα εκει αμαξι Z3 με το ιδιο μοτερ (2.2 6V) που με το ιδιο συστημα δουλευε ρολοι ...
Πλεον με το συστημα της BRC ολα καλα...δουλευει σωστα κ απροβληματιστα......το παραξενο στη ιστορια (και θα ηθελα τα "φωτα" καποιου ειδημονα) ειναι οτι κανει ακριβως το ιδιο οταν το αμαξι ειναι στο ρελαντι .... σε σταση στο ρελαντι ειναι οκ,μολις παταω γκαζι να ξεκινησω σβηνει ΠΑΝΤΑ...εκτος αν μαρσαρω σαν να βαζω κοντρα σε φαναρι... εφερε ο μηχανικος ακομη ενα 320 σαν και το δικο μου με BRC και ακριβως το ιδιο θεμα ... και μου εκανε οτι και στον αλλο...ρελαντι εως 1000 στροφες δουλευει με βενζινη και μετα μπαινει στο υγραεριο ... κουλο ισως...αλλα ειχα φτασει στα ορια μου... και δεν αντεχα αλλα ευτραπελα .... κατα τα αλλα λειτουργει υποδειγματικα, εχω κανει περιπου 1500 χλμ απο τοτε και ολα οκ...
και για να ερθω και στην ερωτηση (δις)
καιω 8-8.5 ευρω ανα 100 χλμ περιπου (10 λιτρα) .. σε εθνικη οδο με μεση ταχυτητα 120 χλμ/ωρα ... περιπου ενα λιτρο παραπανω μεσα στη πολη ..
και υπολογισα πως καθε 750 περιπου χλμ θελω κ 25 ευρω βενζινη...
τελος προσεξα οτι οταν αφηνω το γκαζι σε εθνικη οδο, ενω πεφτει στο μηδεν ο μετρητης καυσιμου οι στροφες μενου σχεδον καρφωμενες στις 3500 και πεφτουν πολυυυυυ αργα...ειναι λογικο αυτο?
θα θελα παρακαλω και σε αυτο μια απαντηση...