BOURTZI έγραψε:Το ceed μπορει ανετα να λειτουργησει και με ταδυο συστηματα αν και κατα την γνωμη μου μαλλον τον αεριο ψεκασμο πρεπει να επιλεξεις λογω κοστους και απλοτητας συστηματος.Σιγουρα ομως πρεπει να επιλεξεις πολυ καλο εγκαταστατη καθως το ceed δεν εχει καποια καινοτομια για να σε δυσκολεψει εχει ομως υπερβολικη για τα κυβικα του καταναλωση καυσιμου.Γι αυτον το λογο ειναι απο τα αυτοκινητα που χρειαζονται ιδιαιτερη προσοχη απο τον εγκαταστατη!
Tα αερίου ψακασμού, είναι σύνθετα σε σχέση με τα υγρού και χρειάζονται διαφορετική ρύθμιση το καλοκαίρι και διαφορετική το χειμώνα.
Με τα υγρού δεν παρεμβάλεις τα νερά του κινητήρα πουθενά, ενώ κάνεις μια τελική ρύθμιση και αυτό ήταν, τίποτα άλλο. Μετά ο εγκέφαλος του συστήματος αντιγράφει αυτόν του εργοστασίου.
Επί πλέον, δουλεύει το ίδιο καλά από τους +40 έως τους -30 βαθμούς κελσίου χωρίς να κάνει κιχ.
Μένοντας σε πολική περιοχή, αυτό έχω καταλάβει. στα πολλά κρύα ο αέριος ψεκασμός έχει ψιλοπροβλήματα που σου κάνουν τα νεύρα τσαντάλια.
Μετά από 29.000 χλμ, που έχω διανύσει, όλα λειτουργούν τέλεια.