Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

KIA pro ceed

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό lyggas » Πέμ 15 Μαρ, 2012 21:20

BOURTZI έγραψε:Το ceed μπορει ανετα να λειτουργησει και με ταδυο συστηματα αν και κατα την γνωμη μου μαλλον τον αεριο ψεκασμο πρεπει να επιλεξεις λογω κοστους και απλοτητας συστηματος.Σιγουρα ομως πρεπει να επιλεξεις πολυ καλο εγκαταστατη καθως το ceed δεν εχει καποια καινοτομια για να σε δυσκολεψει εχει ομως υπερβολικη για τα κυβικα του καταναλωση καυσιμου.Γι αυτον το λογο ειναι απο τα αυτοκινητα που χρειαζονται ιδιαιτερη προσοχη απο τον εγκαταστατη!


Tα αερίου ψακασμού, είναι σύνθετα σε σχέση με τα υγρού και χρειάζονται διαφορετική ρύθμιση το καλοκαίρι και διαφορετική το χειμώνα.
Με τα υγρού δεν παρεμβάλεις τα νερά του κινητήρα πουθενά, ενώ κάνεις μια τελική ρύθμιση και αυτό ήταν, τίποτα άλλο. Μετά ο εγκέφαλος του συστήματος αντιγράφει αυτόν του εργοστασίου.
Επί πλέον, δουλεύει το ίδιο καλά από τους +40 έως τους -30 βαθμούς κελσίου χωρίς να κάνει κιχ.
Μένοντας σε πολική περιοχή, αυτό έχω καταλάβει. στα πολλά κρύα ο αέριος ψεκασμός έχει ψιλοπροβλήματα που σου κάνουν τα νεύρα τσαντάλια.
Μετά από 29.000 χλμ, που έχω διανύσει, όλα λειτουργούν τέλεια.
SUZUKI GV 1.6 (60.000 χλμ. με ICOM JTG)
lyggas
 
Δημοσιευσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 20:58

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό rocky » Πέμ 15 Μαρ, 2012 22:45

καλησπέρα κι απο μένα είμαι νέο μέλος στο φόρουμ.φίλε PRODRIVER εχω τοποθετήσει σύστημα υγραερίου αέριου ψεκασμού στο proceed μου απο τον δεκέμβριο του 2010.Μέχρι σήμερα και μετά απο 32.000 χιλιόμετρα δέν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα.Λαδιέρα δέν έβαλα καθόλου αν και ο εγκαταστάτης μηχανικός μου την είχε προτείνει.Απόσβεση του συστήματος έκανα στις 26.000 χιλιόμετρα με πραγματικές και όχι θεωρητικές μετρήσεις (άδειασμα-φουλάρισμα)
rocky
 
Δημοσιευσεις: 34
Εγγραφή: Πέμ 15 Μαρ, 2012 22:27

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό maevius » Πέμ 15 Μαρ, 2012 23:57

Τοτε εγώ ειμαι η εξαίρεση στα αεριου ψεκασμού γιατί χειμώνα καλοκαίρι χωρις καμμία εξτρα ρυθμιση όλα ρολόι και με -12 ούτε κιχ................ ή μήπως η εξαίρεση είναι αυτοί που θέλουν έξτρα ρυθμίσεις;
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό rebel » Παρ 16 Μαρ, 2012 00:04

rocky έγραψε:καλησπέρα κι απο μένα είμαι νέο μέλος στο φόρουμ.φίλε PRODRIVER εχω τοποθετήσει σύστημα υγραερίου αέριου ψεκασμού στο proceed μου απο τον δεκέμβριο του 2010.Μέχρι σήμερα και μετά απο 32.000 χιλιόμετρα δέν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα.Λαδιέρα δέν έβαλα καθόλου αν και ο εγκαταστάτης μηχανικός μου την είχε προτείνει.Απόσβεση του συστήματος έκανα στις 26.000 χιλιόμετρα με πραγματικές και όχι θεωρητικές μετρήσεις (άδειασμα-φουλάρισμα)




Καλως ηρθες και εδω....σε λιγες μερες κλεινω χρονο με 18000χλμ οποτε εχω ακομα για αποσβεση :D
ΚΙΑ Pro-ceed 1.6cc
rebel
 
Δημοσιευσεις: 123
Εγγραφή: Σάβ 19 Μαρ, 2011 16:40
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό PRODRIVER » Παρ 16 Μαρ, 2012 11:16

Ελπίζω να με βγάλει ασπροπρώσοπο το ceed όπως και μέχρι τώρα!

Τι δεξαμενές φοράτε στα αμάξια σας και πόσο γεμίζουν??

Εγώ θα βάλω με λαδιέρα γιατί μου είπαν ότι τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται εκτός Ευρωπαϊκής ένωσης έχουν πιό ευαίσθητα μέταλα και θέλουν αυτή την έξτρα λίπανση - ψύξη που προσφέρει η λαδιέρα.
Εσείς τι λέτε?
PRODRIVER
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Δευτ 12 Μαρ, 2012 11:31

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Παρ 16 Μαρ, 2012 13:53

PRODRIVER έγραψε:Ελπίζω να με βγάλει ασπροπρώσοπο το ceed όπως και μέχρι τώρα!

Τι δεξαμενές φοράτε στα αμάξια σας και πόσο γεμίζουν??

Εγώ θα βάλω με λαδιέρα γιατί μου είπαν ότι τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται εκτός Ευρωπαϊκής ένωσης έχουν πιό ευαίσθητα μέταλα και θέλουν αυτή την έξτρα λίπανση - ψύξη που προσφέρει η λαδιέρα.
Εσείς τι λέτε?

Η λαδιερα δεν χρειαζεται,αυτο που χρειαζεται ειναι να μην κρατας τις 6000στρ .Μπορεις να τις βλεπεις αλλα οχι να πιεζεις τον κινητηρα εκει που δεν μπορει μπας και βγαλει κανενα αλογο παραπανω!Αυτο ειναι καλυτερο απο την λαδιερα.
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό PRODRIVER » Παρ 16 Μαρ, 2012 15:55

ποιες 6000 ? εγώ μέρχι 3.500 το πάω!

Και έχω πιάσει τελική μέχρι 140!

Η δεξαμενή η 56άρα πόσα λίτρα πέρνει?
PRODRIVER
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Δευτ 12 Μαρ, 2012 11:31

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Παρ 16 Μαρ, 2012 15:58

PRODRIVER έγραψε:ποιες 6000 ? εγώ μέρχι 3.500 το πάω!

Και έχω πιάσει τελική μέχρι 140!

Η δεξαμενή η 56άρα πόσα λίτρα πέρνει?

45 λτρ
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό panosopel » Παρ 16 Μαρ, 2012 19:19

BOURTZI έγραψε:
PRODRIVER έγραψε:Ελπίζω να με βγάλει ασπροπρώσοπο το ceed όπως και μέχρι τώρα!

Τι δεξαμενές φοράτε στα αμάξια σας και πόσο γεμίζουν??

Εγώ θα βάλω με λαδιέρα γιατί μου είπαν ότι τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται εκτός Ευρωπαϊκής ένωσης έχουν πιό ευαίσθητα μέταλα και θέλουν αυτή την έξτρα λίπανση - ψύξη που προσφέρει η λαδιέρα.
Εσείς τι λέτε?

Η λαδιερα δεν χρειαζεται,αυτο που χρειαζεται ειναι να μην κρατας τις 6000στρ .Μπορεις να τις βλεπεις αλλα οχι να πιεζεις τον κινητηρα εκει που δεν μπορει μπας και βγαλει κανενα αλογο παραπανω!Αυτο ειναι καλυτερο απο την λαδιερα.


Δηλαδη τοσα αυτοκινητα με προβληματα στις βαλβιδες ειναι απο την ταχυτητα?(δεν το θεωρω και απιθανο καθως κανεις δεν θα παραδεχτει οτι λογω βλακειας του εκανε ζημια αλλα μου φαινεται καπως να πηγαιναν ολοι 6000στρ θελει προσπαθεια)εγω παω εως 3500-4000στρ αλλα δεν πιστευω οτι σωζει το δικο μου που ειναι black list σε prins,brc..Οποτε επειδη σιγουρα η λαδιερα ειναι αχρηστη εχω σκεφτει καποιες εναλλακτικες να ψεκαζει βενζινη μετα απο καποιες στροφες η να το γυρναω εγω σε βενζινη μετα απο καποια ταχυτητα.Μια αλλη λυση ειναι ενα προσθετο που συνιστα η opel για αυτοκινητα με υγραεριο ισως το αγορασω.
Εσυ που εισαι εγκαταστατης εισαι σιγουρος οτι αμα δεν πιασω 6000 δεν εχει θεμα?αμα ειναι ετσι μην χαλαω βενζινες και λεφτα σε προσθετα λιπαντικα(αυτοκινητου:P)
panosopel
 
Δημοσιευσεις: 157
Εγγραφή: Παρ 07 Οκτ, 2011 18:13

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό rocky » Σάβ 17 Μαρ, 2012 01:48

φιλε maevius δεν θέλω να σε χαλάσω αλλα δέν είσαι ο μοναδικός με την ίδια ρύθμιση χειμώνα καλοκαίρι.Εχουμε βέβαια και το ίδιο σύστημα υγραερίου.
Έχεις υπολογίσει πόσο βενζίνη σου καίει στα 100 χιλιλιόμετρα?

rebel : το θέμα της απόσβεσης είναι σχετικό με την τιμή τοποθέτησης αλλα και με την ποσότητα της βενζίνης που θα κάψεις (αν κάψεις) παράλληλα με το αέριο. Στον τελικό λογαριασμό θα πρέπει να αφαιρέσεις απο το ποσό κέρδους το ποσό που ξόδεψες για βενζίνη.

PRODRIVER :Εγώ προτίμησα να βάλω 63άρα δεξαμενή για μεγαλύτερη αυτονομία (>650χιλ) και γεμίζει σε ποσότητα ανάλογα με τις ορέξεις της κάθε αντλίας -αν με πιάνεις.Το μόνο <<πρόβλημα>> ήταν οτι σηκώθηκε το πάτωμα 9 πόντους.Οσο για τα εκτός ευρωπαικής ένωσης οχήματα ας βάλουν λαδιέρα εσένα τι σε νοιάζει.Για τις στροφές λειτουργίας κι εγώ το πολύ μέχρι τις 4000 στροφες και την εξωπραγματική ταχύτητα των 130.Αν θέλεις παραπάνω καλύτερα με βενζίνη αν και πιστεύω οτι κάποιος που πηγαίνει στα κόκκινα δέν τον πολυ ενδιαφέρει η οικονομία που είναι ο σκοπός μας.
rocky
 
Δημοσιευσεις: 34
Εγγραφή: Πέμ 15 Μαρ, 2012 22:27

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο KIA

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης