Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

KIA pro ceed

KIA pro ceed

Δημοσίευσηαπό PRODRIVER » Δευτ 12 Μαρ, 2012 11:47

Καλή σας μέρα

Είμαι κάτοχος ένος KIA PRO CEED του 2009 και αποφάσισα να βάλω υγραέριο.

Ο κύριος γνώμονας είναι η οικονομία και τείνω προς το σύστημα της VIALLE υγρού ψεκασμού δηλαδή.

Θέλω την γνώμη σας για το παραπάνω σύστημα γιατί δεν γνωρίζω και πολλά και ακούγονται διαφορα.

Επίσεις όσοι γνωρίζουν το σύστημα της Vialle έχει αυξημένη κατανάλωση σε λίτρα απόσο όταν κες βενζίνη?

Γιατί θέλω υγρού ψεκασμού για να μην καιω παραπάνω.

Ξέρει κανείς αν κάνει εγκατάσταση στην Θεσσαλονίκη αυτό το σύστημα καποιος άλλος εκτός από την φορντ στάθης ?

Ευχαριστώ
PRODRIVER
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Δευτ 12 Μαρ, 2012 11:31

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό PRODRIVER » Δευτ 12 Μαρ, 2012 14:43

επηδη έχω μπερδευτεί πάρα πολύ μπορεί να μου πεί κάποιος πια είναι η διαφορά στα συστήματα αεριου και υγρου ψεκασμού εμπεριστατομένα?

Έχω κουραστεί να μπένω και να διαβάζω ποστσ έχει πονένει το κεφάλι μου.

Επίσεις άν έχει να προτείνει κάποιος κατι δεκτο.

Ευχαριστώ :P
PRODRIVER
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Δευτ 12 Μαρ, 2012 11:31

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Δευτ 12 Μαρ, 2012 15:50

Στα συστήματα αερίου ψεκασμού υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και πολλοί κατασκευαστές από διάφορες χώρες, αυτό εξασφαλίζει χαμηλές τιμές και μεγάλες δυνατότητες επιλογής συστήματος, επιλογής εγκαταστάτη, εύρεσης (φθηνών) ανταλλακτικών κτλ.

Στα συστήματα υγρού ψεκασμού δεν υπάρχει (πρακτικά) ανταγωνισμός και άρα οι τιμές είναι ψηλά, πολύ περισσότερο από όση είναι η πραγματική διαφορά κόστους των συστημάτων, σε σχέση με τα συστήματα αερίου ψεκασμού.

Σε οτιδήποτε σύστημα και αν βάλεις, εάν ο μάστορας είναι ηλίθιος το αποτέλεσμα θα είναι ίδιο.

Όμοια, σε οτιδήποτε σύστημα και αν βάλεις, εάν ο μάστορας ξέρει τη δουλειά, το σύστημα θα λειτουργεί καλά.

Τα περί μικρότερης κατανάλωσης με το ένα σύστημα ή το άλλο σύστημα είναι απλά ανοησίες (αν προέρχονται από άσχετους) ή ψέμματα (αν προέρχονται από πωλητές), το υγραέριο είναι συγκεκριμένο και δεν μεταστοιχειώνεται σε κάτι άλλο όταν αλλάζει φάση (υγρό ή αέριο) κατά τη διαδικασία του ψεκασμού, ενώ αυτό που πραγματικά καίγεται στο θάλαμο καύσης είναι πάντα αέριο και έχει συγκεκριμένη θερμογόνο δύναμη σε σχέση με τη βενζίνη. Διαφορές κατανάλωσης εμφανίζονται ανάλογα με τη ρύθμιση και ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης του κάθε οδηγού.

Τα συστήματα υγρού ψεκασμού έχουν ένα πολύ συγκεκριμένο πλεονέκτημα σε μια πολύ συγκεκριμένη εφαρμογή, επειδή η αλλαγή φάσης κατά τον ψεκασμό (ψεκάζουμε υγρό και αυτό αμέσως γίνεται αέριο) ρίχνει τοπικά τη θερμοκρασία (στην εισαγωγή) αυτό μπορεί να μας ενδιαφέρει αν ο κινητήρας συμπιέζει (και συνεπακόλουθα θερμαίνει) τον αέρα στην εισαγωγή (turbo).

Τα συστήματα αερίου ψεκασμού (όχι όλα) δίνουν τη δυνατότητα σε κάποιον, αν θέλει και ξέρει (ή προτίθεται να μάθει) να ασχοληθεί μόνος του με το σύστημα επειδή τα σετ καλωδίων και λογισμικών ρύθμισης βρίσκονται σχετικά εύκολα, αυτό παρέχει μια σχετική (ή και απόλυτη) ανεξαρτησία από την άγνοια (ή τη βλακεία) των "μαστόρων" που παριστάνουν τους ειδικούς σε αυτό το επάγγελμα.

Κατά βάση όμως, ότι θέλει ο πελάτης...
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό LPGas » Δευτ 12 Μαρ, 2012 17:16

Τα πλεονεκτήματα του υγρού ψεκασμού στο δικό σου αυτοκίνητο είναι μόνο 2 κατά τη γνώμη μου.
1. Θα μπορεί να δουλέψει υγραέριο απροβλημάτιστα και με πολύ χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες ( -5 και κάτω)
2. Αν ρυθμιστεί άψογα δεν θα χάσει ούτε 0,1% ιπποδύναμη
Όλα τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα του υγρού αφορούν κινητήρες υψηλών επιδόσεων ή άμεσου ψεκασμού (TSi, FSi κλπ)
Η κατανάλωση σε υγραέριο θα είναι ίδια είτε τοποθετήσεις υγρού είτε αέριου.
Το ίδιο ισχύει και για την προστασία των βαλβίδων. Δεν προσφέρει τίποτα διαφορετικό ή παραπάνω σε σχέση με τον αέριο ψεκασμό.


PRODRIVER έγραψε:επηδη έχω μπερδευτεί πάρα πολύ μπορεί να μου πεί κάποιος πια είναι η διαφορά στα συστήματα αεριου και υγρου ψεκασμού εμπεριστατομένα?

Έχω κουραστεί να μπένω και να διαβάζω ποστσ έχει πονένει το κεφάλι μου.

Επίσεις άν έχει να προτείνει κάποιος κατι δεκτο.

Ευχαριστώ :P
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό Qgas » Δευτ 12 Μαρ, 2012 18:04

Συμφωνούμε με το κ. χρήστο , δεν χάνει καθόλου υποδύναμη σε καποιες δέ περιπτώσεις προσθέτει και παραπάνω ροπή στο θέμα των θερμοκρασιών δεν υπάρχουν σοβαρά προβλήματα ακομα και στους -20 βαθμούς και με του αεριου παντα φυσικά με τη σωστή τοποθέτηση, στη ολλανδία οι θερμοκρασιες το χειμώνα ειναι πάντα εκει στους -5, -15 δεν αναφερονται προβλήματα με τον αέριο ψεκασμό...
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό dti » Δευτ 12 Μαρ, 2012 19:39

Σύμφωνα και με όσα έχουν παρατηρήσει κάτοχοι αυτοκινήτων με αέριο ψεκασμό, σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, αργεί να γυρίσει σε υγραέριο, με αποτέλεσμα να δουλεύει περισσότερη ώρα με βενζίνη σε σχέση με τα αντίστοιχα συστήματα υγρού ψεκασμού (στα οποία λίγο-πολύ είναι συγκεκριμένος ο χρόνος που γυρνά σε υγραέριο). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει μειωμένη οικονομία τους χειμερινούς μήνες, άρα πιο αργή απόσβεση του κόστους του συστήματος.
Από κει και πέρα, όλοι μπορεί να είναι ικανοποιημένοι με ένα καλορυθμισμένο σύστημα.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Τρί 13 Μαρ, 2012 11:28

Το ceed μπορει ανετα να λειτουργησει και με ταδυο συστηματα αν και κατα την γνωμη μου μαλλον τον αεριο ψεκασμο πρεπει να επιλεξεις λογω κοστους και απλοτητας συστηματος.Σιγουρα ομως πρεπει να επιλεξεις πολυ καλο εγκαταστατη καθως το ceed δεν εχει καποια καινοτομια για να σε δυσκολεψει εχει ομως υπερβολικη για τα κυβικα του καταναλωση καυσιμου.Γι αυτον το λογο ειναι απο τα αυτοκινητα που χρειαζονται ιδιαιτερη προσοχη απο τον εγκαταστατη!
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό rebel » Τετ 14 Μαρ, 2012 12:32

Εχουμε το ιδιο αμαξι το αεριο το εχω εδω και ενα χρονο και ολα ειναι μια χαρα(εκτος απο ενα θεμα με την λαδιερα που τελικα την εβγαλα)

Και δυναμομετριση που εκανα πριν λιγο καιρο ειδα οτι ολα πανε ρολοι
ΚΙΑ Pro-ceed 1.6cc
rebel
 
Δημοσιευσεις: 123
Εγγραφή: Σάβ 19 Μαρ, 2011 16:40
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό PRODRIVER » Τετ 14 Μαρ, 2012 12:56

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας καταρχήν.

Τι θέμα είχες με την λαδιέρα? Είσαι και στο GKC ?

:D
PRODRIVER
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Δευτ 12 Μαρ, 2012 11:31

Re: KIA PRO CEED

Δημοσίευσηαπό rebel » Τετ 14 Μαρ, 2012 14:49

PRODRIVER έγραψε:Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας καταρχήν.

Τι θέμα είχες με την λαδιέρα? Είσαι και στο GKC ?

:D



Λαθος ρυθμιση...παραπανω λαδι στο τσακ γλιτωσα τον καταλυτη.Ναι ειμαι στο gkc με το ιδιο 'ψευδωνυμο'
ΚΙΑ Pro-ceed 1.6cc
rebel
 
Δημοσιευσεις: 123
Εγγραφή: Σάβ 19 Μαρ, 2011 16:40
Τοποθεσία: Πειραιας

Επόμενο

Επιστροφή στο KIA

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης