από BOURTZI » Σάβ 17 Μαρ, 2012 09:57
Δηλαδη τοσα αυτοκινητα με προβληματα στις βαλβιδες ειναι απο την ταχυτητα?(δεν το θεωρω και απιθανο καθως κανεις δεν θα παραδεχτει οτι λογω βλακειας του εκανε ζημια αλλα μου φαινεται καπως να πηγαιναν ολοι 6000στρ θελει προσπαθεια)εγω παω εως 3500-4000στρ αλλα δεν πιστευω οτι σωζει το δικο μου που ειναι black list σε prins,brc..Οποτε επειδη σιγουρα η λαδιερα ειναι αχρηστη εχω σκεφτει καποιες εναλλακτικες να ψεκαζει βενζινη μετα απο καποιες στροφες η να το γυρναω εγω σε βενζινη μετα απο καποια ταχυτητα.Μια αλλη λυση ειναι ενα προσθετο που συνιστα η opel για αυτοκινητα με υγραεριο ισως το αγορασω.
Εσυ που εισαι εγκαταστατης εισαι σιγουρος οτι αμα δεν πιασω 6000 δεν εχει θεμα?αμα ειναι ετσι μην χαλαω βενζινες και λεφτα σε προσθετα λιπαντικα(αυτοκινητου:P)[/quote]
Μην χαλας τα χρηματα σου αδικα,το υγραεριο διαθετει το λαδι που χρειαζεται απο μονο του.Οι πιο πολλοι ανοιγουν τα χρησιμοποιοημενα φιλτρα και αυτο που βλεπουν νομιζουν οτι ειναι βρωμα ενω στην πραγματικοτητα ειναι υπολειματα του λαδιου.
Οτιδηποτε ξενο προς το καυσιμο που χρησιμοποιεις ειναι νοθεια για το καυσιμο σου!
Το μονο που θα καταφερεις ειναι να εχεις καταλοιπα στον χωρο καυσης,αυξημενη θερμοκρασια στον χωρ.καυσης και μειωμενη αποδοση λογω νοθευσης του καυσιμου.Για να μην πω και τι τραβαει ο καταλυτης για να τα <<περασει >>ολα αυτα.
Δεν λεω οτι δεν υπαρχουν αυτοκινητα που ειναι πιο ευαισθητα απο άλλα,ομως η λυση δεν ειναι ουτε η λαδιερα ουτε τα προσθετα!
Λογικη χρηση του κινητηρα(δεν ειναι κακο να πας στις 6000στρ αλλα μην το κρατας και στον κοφτη)ας μην ξεχναμε αλλωστε και το λογο που ασχολουμαστε ολοι με το υγραεριο, την οικονομια.Αν θελουμε ειδικη χρηση του αυτοκινητου με υγραεριο π.χ. να τρεξουμε σε αγωνες για λογους διαφημησης υπαρχουν αλλα hardware και software για να το κανουμε με επιτυχια(βλεπε poliauto και sprintgas)
Accelerating engine science