από adivolis » Τρί 09 Δεκ, 2014 01:51
ολα καλα φιλε με το αμαξι σου?εγω εχω το octavia gt 193hp 1.8 20v turbo 2006 μοντελο 55.000 χιλιομετρα τα 15.000 με αεριο και οταν πριν 1.5 χρονο το εκανα αεριοκινητο ειχα τρελα προβληματα με λαμπακια κοψιματα καψιμο 3 πολαπλασιαστων και αμετριτες δοκιμες ρυθμισεις χιλιομετρα βεζινες και γκαζια και εξωδα.ειχε περαστει verde gas italia εγκεφαλος με zavoli πνευμονα και μπεκ οτι ναναι.μετα απο ταλαιπορια που προανεφερα και μια μανουρα καλη αλαχτικαν καποια πραγματα και τωρα εχω lpgtech dragon class2 μπεκ και εγκεφαλο lpgtech 204 με τον μεγαλο zavoli πνευμωνα πολυβαλβιδες τομασετο και ταπα αναπληρωσης(στο πορτακι της ταπας βεζινης).με εναν καλο προγραμματισμο που μου εγινε απο ενα παλικαρι μαζεμα χαρτη βενζινης στον δρομο κ.τ.λ. ειμαι κατι παραπανω απο ευχαριστιμενος.το αμαξι πεταει παει ισως λιγο καλυτερα απο οτι με βενζινη σε ολο το ευρος στοφων και παω μονο με αεριο χωρις κερασματα βενζινης και λαδοξυδιερες.τωρα τελευταια εχω παρει το καλωδιο για το λαπτοπ και το προγραμμα lpgtech gas settings και εκανα ενα μπακαπ στις ρυθμισεις και παρακολουθω τι παιζει.το κατεχω λιγο το αθλημα αλλα πολυ λιγο απο οτι καταλαβα και εμαθα απο την περιπετεια μου.θα ηθελα τα φωτα σας απλα για να μαθενω και να δω αν ειναι ολα καλα οσων αφορα την πιεση πνευμονα την θερμοκρασια νερου για αλλαγη απο βενζινη σε αεριο την κατωτερη πιεση αεριου την ανωτερη πιεση τα μειγματα θερμοκρασιες ρυθμισεις γενικα για το αμαξι μου και τον εγεφαλο μου.οποιος κυριος εχει κεφι και θελει μου ανοιγει τα ματια.παντως τα καλυτερα εχω να πω για την lpgtech.