Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

octavia 4 320 hp σε ποιο εγκαταστατη,ποιο τυπο?

octavia 4 320 hp σε ποιο εγκαταστατη,ποιο τυπο?

Δημοσίευσηαπό vaxalis » Δευτ 09 Μάιος, 2011 22:08

εχω ενα οκταβια 4 GT 2007 με καποιες βελτιωσεις και εχει παει απο 180 αλογα στα 320 δυναμομετρημενα,εχετε να μου προτινετε καποιον εγκαταστατη που να εχει ασχοληθει με βελτιωμενα χωρις προβληματα και ποιον τυπο θα ηταν καλυτερα να τοποθετησω στο συγκεκριμενο αυτοκινητο με πνευμονα η χωρις,αεριου ψεκασμου η υγρου?
vaxalis
 
Δημοσιευσεις: 297
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ, 2010 01:33

Re: octavia 4 320 hp σε ποιο εγκαταστατη,ποιο τυπο?

Δημοσίευσηαπό dti » Δευτ 09 Μάιος, 2011 23:15

Στους περισσότερους εγκαταστάτες δεν θα είσαι ευπρόσδεκτος με την έννοια οτι δε θα θέλουν να μπλέξουν με τις όποιες περαιτέρω πατέντες χρειαστεί να γίνουν στο αυτοκίνητό σου σε επίπεδο λογισμικού, μπεκ, κλπ. για να δουλέψει σωστά.
Θα σου πρότεινα να ρωτήσεις καταρχή το μηχανικό που έχει κάνει τις βελτιώσεις στο αυτοκίνητό σου και αν γνωρίζει εκείνος κάποιον εγκαταστάτη που βάζει σύστημα υγρού ψεκασμού και μόνο, της icom ή της Vialle, κατάλληλο για την περίπτωσή σου.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: octavia 4 320 hp σε ποιο εγκαταστατη,ποιο τυπο?

Δημοσίευσηαπό vaxalis » Δευτ 09 Μάιος, 2011 23:46

Δυο το αναλαμβανουν με κλειστα τα ματια η Ygraeriokinisi στου ρεντη που βαζει 5ης γενιας χωρις εγκαφαλο και πνευμονα και χωρις εξτρα προγραμματισμο αλλα θελει 2300 ευρω(ελεος) και η geartech που ειπε οτι θα μου βαλει 4ης γενια και πνευμονα μεχρι 380 αλογα και θελει μαζι με την δυναμομετρηση 1600 ευρω τελικη τιμη.το αμαξι ειναι πολυ προσεγμενο οι βελτιωσεις που εχει ειναι στο τουρμπο,λιγο μεγαλυτερο, μεγαλυτερα μπεκ,εξατμιση,ιντερκουλερ,μπουζι ιριδιου δεν εχει εκκεντροφορους και μηχανικη βελτιωση στο μοτερ εκτος απο σφυριλατες μπιελες.Αυτο που με νοιαζει ποιο πολυ βασικα ειναι επειδη ειναι τουρμπο οτι συστημα μπει να δουλευει με ασφαλεια το μοτερ,μην λιωσει κανενα πιστονι απο φτωχο μειγμα και παμε να γλειτωσουμε απο την τιμη της βενζινης και την πατησουμε απο μακακια του εγκαταστατη και πληρωνουμε κερατιατικα καινουργιο μοτερ.... :-?
vaxalis
 
Δημοσιευσεις: 297
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ, 2010 01:33

Re: octavia 4 320 hp σε ποιο εγκαταστατη,ποιο τυπο?

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Δευτ 09 Μάιος, 2011 23:58

Το αμαξι θα το πηγαινεις ταπα? Ρωτα τους στην geartech αν θα εχεις θεμα με τις θερμοκρασιες καυσης. Ψειρισε το λιγο το θεμα και ζητα να δουν θερμοκρασιες καυσαεριων με βενζινη και μετα με υγραεριο. Ειναι στο θεμα αυτοι βελτιωσεις κανουν.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: octavia 4 320 hp σε ποιο εγκαταστατη,ποιο τυπο?

Δημοσίευσηαπό vaxalis » Τρί 10 Μάιος, 2011 07:30

gkazakias έγραψε:Το αμαξι θα το πηγαινεις ταπα? Ρωτα τους στην geartech αν θα εχεις θεμα με τις θερμοκρασιες καυσης. Ψειρισε το λιγο το θεμα και ζητα να δουν θερμοκρασιες καυσαεριων με βενζινη και μετα με υγραεριο. Ειναι στο θεμα αυτοι βελτιωσεις κανουν.

οχι φιλε δεν θελω να βαλω lpg να πηγαινω ταπα αλλα επειδη ειμαι ψειρας δεν θελω να εχω και προβληματα με στεγνωματα και τα σχετικα γιατι μια βλακεια να γινει και στεγνωσει το τουρμπατο μοτερ λιωσανε ολα μεσα.τα παιδια της geartech δυο φορες που εχω μιλησει ειναι σουπερ πολυ καλοι!!!απλα ρωταω επειδη ολοι λενε οτι σε τουρμπο καλυτερο ειναι να μπει κιτ οχι με πνευμονα και ο ψεκασμος να ειναι υγρος,εσεις τι μου προτεινετε υγρο η αεριο ψεκασμο?παντως πολυ λιγοι σε οκταβια βαζουν υγρου γιατι το κοστος ξεφευγει αρκετα... :roll:
vaxalis
 
Δημοσιευσεις: 297
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ, 2010 01:33

Re: octavia 4 320 hp σε ποιο εγκαταστατη,ποιο τυπο?

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τρί 10 Μάιος, 2011 16:21

vaxalis έγραψε:
gkazakias έγραψε:Το αμαξι θα το πηγαινεις ταπα? Ρωτα τους στην geartech αν θα εχεις θεμα με τις θερμοκρασιες καυσης. Ψειρισε το λιγο το θεμα και ζητα να δουν θερμοκρασιες καυσαεριων με βενζινη και μετα με υγραεριο. Ειναι στο θεμα αυτοι βελτιωσεις κανουν.

οχι φιλε δεν θελω να βαλω lpg να πηγαινω ταπα αλλα επειδη ειμαι ψειρας δεν θελω να εχω και προβληματα με στεγνωματα και τα σχετικα γιατι μια βλακεια να γινει και στεγνωσει το τουρμπατο μοτερ λιωσανε ολα μεσα.τα παιδια της geartech δυο φορες που εχω μιλησει ειναι σουπερ πολυ καλοι!!!απλα ρωταω επειδη ολοι λενε οτι σε τουρμπο καλυτερο ειναι να μπει κιτ οχι με πνευμονα και ο ψεκασμος να ειναι υγρος,εσεις τι μου προτεινετε υγρο η αεριο ψεκασμο?παντως πολυ λιγοι σε οκταβια βαζουν υγρου γιατι το κοστος ξεφευγει αρκετα... :roll:


Στα αερια καυσιμα δεν ισχυει οτι με την βενζινη. Φτωχο μιγμα στον ΑΕΡΙΟ ψεκασμο ειναι χαμηλοτερη θερμοκρασια. Στον υγρο ψεκασμο μαλλον ισχυει οτι στην βενζινη. Παντως οτι και να βαλεις, ειδικα εκει στην geartech ζητα να μετρησετε θερμοκρασιες καυσαεριων στο δυναμομετρο. Με σωστη ρυθμιση μπορει να πετυχει νορμαλ θερμοκρασιες και αποδοση.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: octavia 4 320 hp σε ποιο εγκαταστατη,ποιο τυπο?

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 10 Μάιος, 2011 23:52

gkazakias έγραψε:
Στα αερια καυσιμα δεν ισχυει οτι με την βενζινη. Φτωχο μιγμα στον ΑΕΡΙΟ ψεκασμο ειναι χαμηλοτερη θερμοκρασια. Στον υγρο ψεκασμο μαλλον ισχυει οτι στην βενζινη.


Επειδή το εχω ακουσει αρκετες φορες(ειδικα στο 4τforum), αν δεν ακουσω την επιστημονικη εξηγηση ή εστω καποιου ειδους στοιχεια-ερευνα, δεν προκειται να πεισθω... Επισης δε νομιζω να υπαρχει διαφοροποιηση στο ανωτερω θεμα, λογο διαφορας στον ψεκασμο.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51


Επιστροφή στο Skoda

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες