gkazakias έγραψε:Το αμαξι θα το πηγαινεις ταπα? Ρωτα τους στην geartech αν θα εχεις θεμα με τις θερμοκρασιες καυσης. Ψειρισε το λιγο το θεμα και ζητα να δουν θερμοκρασιες καυσαεριων με βενζινη και μετα με υγραεριο. Ειναι στο θεμα αυτοι βελτιωσεις κανουν.
vaxalis έγραψε:gkazakias έγραψε:Το αμαξι θα το πηγαινεις ταπα? Ρωτα τους στην geartech αν θα εχεις θεμα με τις θερμοκρασιες καυσης. Ψειρισε το λιγο το θεμα και ζητα να δουν θερμοκρασιες καυσαεριων με βενζινη και μετα με υγραεριο. Ειναι στο θεμα αυτοι βελτιωσεις κανουν.
οχι φιλε δεν θελω να βαλω lpg να πηγαινω ταπα αλλα επειδη ειμαι ψειρας δεν θελω να εχω και προβληματα με στεγνωματα και τα σχετικα γιατι μια βλακεια να γινει και στεγνωσει το τουρμπατο μοτερ λιωσανε ολα μεσα.τα παιδια της geartech δυο φορες που εχω μιλησει ειναι σουπερ πολυ καλοι!!!απλα ρωταω επειδη ολοι λενε οτι σε τουρμπο καλυτερο ειναι να μπει κιτ οχι με πνευμονα και ο ψεκασμος να ειναι υγρος,εσεις τι μου προτεινετε υγρο η αεριο ψεκασμο?παντως πολυ λιγοι σε οκταβια βαζουν υγρου γιατι το κοστος ξεφευγει αρκετα...
gkazakias έγραψε:
Στα αερια καυσιμα δεν ισχυει οτι με την βενζινη. Φτωχο μιγμα στον ΑΕΡΙΟ ψεκασμο ειναι χαμηλοτερη θερμοκρασια. Στον υγρο ψεκασμο μαλλον ισχυει οτι στην βενζινη.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες
|
|