Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Ανατροπή δεδομένων για τους κινητήρες Diesel

Διαβάσατε κάτι ενδιαφέρον για το υγραέριο; Μοιραστείτε το!

Ανατροπή δεδομένων για τους κινητήρες Diesel

Δημοσίευσηαπό dathens » Παρ 09 Νοέμ, 2012 00:16

Καρκινογόνος η αιθάλη των diesel. http://press.iarc.fr/pr213_E.pdf
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας “προβίβασε” το ρύπο
Μέχρι πρότινος τα αιωρούμενα σωματίδια της αιθάλης που παράγουν οι κινητήρες diesel κατά την καύση τους, αξιολογούνταν από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας ως «πιθανώς καρκινογόνος ουσία». Πλέον ο Π.Ο.Υ. θεωρεί ότι  ο συγκεκριμένος ρύπος προκαλεί καρκίνο και αναβάθμισε την αιθάλη ως αιτία πρόκλησης της νόσου. Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση εδώ. Οι τελικές μελέτες πριν την ανακοίνωση πραγματοποιήθηκαν στη Λυών της Γαλλίας όπου οι επιστήμονες ανέλυσαν τις εξετάσεις περισσότερων από 12.000 ανθρακωρύχων οι οποίοι λόγω της φύσεως της εργασίας τους είναι εκτεθειμένοι σε υψηλό κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου.

Η απόφαση αυτή πάρθηκε με τη σύμφωνη γνώμη της Διεθνούς Ένωσης για την Έρευνα πάνω στον Καρκίνο (IRAC) όπου και οι δύο οργανισμοί κατέληξαν στα εξής συμπεράσματα: αν και όλοι υφιστάμεθα τις επιπτώσεις από την εισπνοή των μικροσωματιδίων που εκπέμπονται κατά την καύση των diesel κάποιες κατηγορίες ανθρώπων έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης της νόσου όπως οι πεζοί στα πυκνοκατοικημένα αστικά κέντρα, οι επιβάτες και τα πληρώματα των πλοίων που εκτίθενται στα καπναέρια, οι εργάτες των σιδηροδρόμων, οι οδηγοί φορτηγών, οι μηχανικοί οχημάτων, οι ανθρακωρύχοι και όσοι χειρίζονται βαριά οχήματα.

Αυτή είναι και η πρώτη αναθεώρηση της επικινδυνότητας του ρύπου από το έτος 1980 όπου για πρώτη φορά καταγράφηκε η εκπεμπόμενη αιθάλη ως πιθανή αιτία πρόκλησης καρκίνου. Η παγκόσμια κοινότητα πλέον οφείλει να λαμβάνει σοβαρά τις επιπτώσεις των ρύπων των diesel καθώς το καύσιμο είναι μεν οικονομικό στη χρήση, όμως οι ρύποι του επιβεβαιωμένα προκαλούν καρκινογένεση. Το παρήγορο στην υπόθεση είναι ότι στην Ευρώπη χρησιμοποιείται diesel με χαμηλή περιεκτικότητα σε θειάφι και ότι τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα διαθέτουν φίλτρο μικροσωματιδίων, ενώ σύντομα θα αρχίσει η εφαρμογή του Euro 6 που είναι ακόμη πιο αυστηρό.

 
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Ανατροπή δεδομένων για τους κινητήρες Diesel

Δημοσίευσηαπό christoi » Παρ 09 Νοέμ, 2012 00:49

Η λύση είναι ένα αυτοκίνητο που θα παράγει 0 ρύπους στην κίνησή του και θα χρειάζεται 0 ρύπους για την πλήρωση του καυσίμου του. (πχ ηλεκτροκίνητα με μπαταρίες που φορτίζουν από ΑΠΕ ή κυψέλες υδρογόνου). Όλα τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε.
Όταν είσαι βουτηγμένος μέσα στα σκατά, είτε σκατά ζώου είναι, είτε σκατά ανθρώπου, πάλι βουτηγμένος στα σκατά θα είσαι. (εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι ότι το 2ο πρόσωπο είναι αόριστο)
Opel Astra H 1.4 Romano με περισσότερα από 80.000km και λιγότερα από 100.
Άβαταρ μέλους
christoi
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος, 2011 21:02


Επιστροφή στο Άρθρα στον τύπο

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες