από Dimsabas » Τρί 06 Φεβ, 2018 23:00
Μια χαρά τα λέει. Όλο το άρθρο αναφέρει αλήθειες που (όσοι το ψάξαμε πριν υγραεριοποιηθούμε) γνωρίζουμε.
Η μοναδική μου ένσταση έχει να κάνει με το ότι προσπαθεί να χρυσώσει το χάπι στα καινούρια αυτοκίνητα. "Το υγραέριο δεν πρέπει να θεωρείται ως εναλλακτική ενός καινούριου αυτοκινήτου με σύγχρονο κινητήρα". Και μετά διογκώνει τα νούμερα όπως τον βολεύουν για να βγάλει το καινούριο πιο οικονομικό. Παρ' όλο το μαγείρεμα, τελικά το καινούριο είναι πιο οικονομικό κατά 0,7 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Ουάου!
Προφανώς και ΕΙΝΑΙ μιας πρώτης τάξεως εναλλακτική. Λέει για δίλιτρο του 2010. Ή θα το σκοτώσεις στο 1/4 της αρχικής τιμής (ας πούμε ότι το πήρες 30 και το δίνεις 7,5, χάνοντας 22,5Κ) και θα βάλεις αλλά 15 για να πάρεις το πετρέλαιο των 9,3 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα ή θα δώσεις ένα χιλιάρικο για να βάλεις υγραέριο και να έχεις το ίδιο κόστος κίνησης. Χμμμ, δίκιο έχει, δεν είναι εναλλακτική, είναι σαφώς προτιμότερη λύση. Εκτός κι αν σου περισσεύουν, οπότε ούτε που σε νοιάζει πόσα θα χάσεις σε απαξίωση, ούτε πόσα θα βάλεις ακόμα για το καινούριο.